30 شیک ترین انواع هایلایت روی موی قهوه ای و تیره

موهای قهوه‌ای ساده خیلی خسته‌کننده است. و روی موهای قهوه‌ای ساده هر سبک و مدلی که پیاده کنید و آن را به هر شکلی هم که پیاده کنید باز هم در مقایسه با موهایی که تن روشن‌تری دارند، خودش را نشان نمی‌دهند. بنابراین، چه راه‌حلی برای این مشکل وجود دارد؟ در واقع راه‌حل آن واقعا ساده است. تمام کاری که باید بکنید این است که چند تایی هایلایت روی موی قهوه ای و تیره دربیاورید! بله موهایتان را هایلایت کنید! هایلایت کردن مو اساسا شامل رنگ کردن بخش‌هایی انتخاب‌شده از موها به صورت روشن‌تر از باقی موها است تا کمی بعد و بافت روی موها ایجاد شود.

اثری که با این روش روی موها ایجاد می‌شود در کم‌ترین حالت نفس‌گیر است. و اگر موهای هایلایت شده را ببافید یا هر مدلی روی آن پیاده کنید، نتیجه‌ی کارتان یک شاهکار بصری است. هایلایت‌های روشن‌تر لا به لای موهای قهوه‌ای طبیعی شما جا خوش می‌کنند و باعث می‌شوند که موها جلوه‌ای زیبا و زنده پیدا کنند.

اگر چه زمانی که قصد رنگ کردن موها یا هایلایت کردن دارید، رفتن نزد یک آرایشگر حرفه‌ای همیشه بهترین ایده است اما می‌توانید موهای خود را در منزل هم هایلایت کنید. در این نوشتار با چگونگی انجام ۳۰ شیک ترین انواع هایلایت روی موی قهوه ای و تیره آشنا خواهید شد. با ما همراه باشید!

* مواد لازم:

– مواد دکلره

– برس مو

– کاسه

– قلم‌موی رنگ

– کلیپس‌های تقسیم‌کننده‌ی مو

* روش انجام کار:

– با توجه به دستورالعمل‌هایی که روی بسته قید می‌شود، دکلره را در یک کاسه آماده کنید.

– موها را خوب برس بکشید تا هر چه گره لا به لای آن‌ها وجود دارد، باز شود.

– تمام موها را به ۴ بخش تقسیم کنید و با کلیپس هر بخش را جمع کنید. فقط بخش اول که می‌خواهید کار روی آن را شروع کنید، باز بگذارید.

– از آن بخشی که باز گذاشته‌اید، قسمت‌هایی از مو را که می‌خواهید هایلایت شوند، جدا کنید.

– کارتان را از فاصله‌ی ۸ میلی‌متری از ریشه شروع کنید و با استفاده از یک قلم‌مو مواد دکلره را خوب روی موها بمالید.

– مراحل ۳ و ۴ را در چهار قسمت موهای‌تان تکرار کنید.

– هر ۱۵ دقیقه یک بار دکلره را روی موها بررسی کنید تا ببینید که چه‌قدر روشن شده‌اند.

– هنگامی که موهای شما به میزان دلخواه‌تان روشن شد، موها را با شامپو بشویید.

– در نهایت نرم‌کننده بزنید زیرا دکلره موها را خشک می‌کند و آب آن‌ها را از بین می‌برد.

– شما می‌توانید اجازه بدهید که هایلایت‌ها همان‌طور بمانند یا می‌توانید رنگ موی مورد علاقه‌تان را بخرید و قسمت‌های دکلره شده را رنگ کنید تا زیباتر شوند.

هایلایت روی موی قهوه ای

خوب، حالا که می‌دانید که چگونه می‌توانید این کار را در خانه انجام دهید، از این ۳۰ ایده‌ی عالی برای هایلایت روی موی قهوه ای تان استفاده کنید.

۱. هایلایت قهوه‌ای شیر شکلاتی

با چند هایلایت روی موی قهوه ای تان، رنگی رمزآلود و زیبا را به آن طره‌های قهوه‌ای خسته‌کننده‌ و تکراری بدهید. و خوب برای این کار از چه چیزی الهام بگیریم بهتر از بزرگ‌ترین نقطه ضعف زنان ؟ البته که حرف شکلات شیری است! زیبایی این قهوه‌ای شکلاتی شیری زمانی بیش‌تر به چشم می‌آید که موها را با سشوار فر زیبایی بدهید!

۲. رنگ سیِنای تیره

موهای قهوه‌ای خود را با تکنیک بالیاژ که یک سبک بی‌نظیر و ظریف است، اما تفاوت بسیار زیادی را ایجاد می‌کند، درخششی گرم و زیبا بدهید. موهای قهوه‌ای عمیق با یک سایه رنگ سینای سوخته، سبب می‌شود که به دوستان و خانواده‌تان عطر گرم شکلات داغ را در یک عصر سرد زمستانی بدهید.

۳. هایلایت بلوند پلاتینیوم

خوب هیچ شکی نیست که روگ با آن قدرت افسانه‌ای یکی از جذاب‌ترین اعضای ایکس‌من است، به این ترتیب که تنها با یک تماس قدرت ابرقهرمان‌ها را به دست می‌آورد. خوب بد نیست نگاهی به سبک مو و رنگ موهای‌اش داشته باشید، رنگی که قطعا جذابیت زیادی را به چهره‌ی شما هم اضافه می‌کند. اگر به دنبال این هستید که یک تغییر اساسی روی موهای‌تان ایجاد کنید، به سراغ هایلایت بلوند پلاتینیوم بروید که با آن موهای قهوه‌ای تیره‌تان تضاد زیادی دارند و یک ظاهر بی نظیر و زیبا برای‌تان ایجاد می‌کنند.

۴. هایلایت برنز

با این هایلایت برنزی به موهای‌تان هم یک حالت فلزی بدهید و هم بر جذابیت صورت و موهای‌تان تا حد زیادی بیفزایید. هایلایت برنز به زیبایی با قهوه‌ای تیره‌ی موهای‌تان ترکیب می‌شود و یک اثر هنری هیجان‌انگیز ایجاد می‌کند. با موی بلند و امواج جذابی که لابلای آن رنگ برنز زیبا به چشم می‌خورد، قطعا زیباتر و جذاب‌تر خواهید شد!

۵. هایلایت قهوه‌ای خاکستری

گاهی تغییرات کوچک به راستی شگفتی می‌آفرینند! و این ادعا را می‌توان به درستی با دیدن موهایی که هایلایتی ظریف و در عین حال درخشان و زیبا دارد، اثبات کرد. هایلایت قهوه‌ای خاکستری با ظرافت و آرامی لابلای موهای تیره‌ی قهوه‌ای جا خوش می‌کنند، و با آن‌ها به زیبایی ترکیب می‌شوند به جای این‌که خود را به صورت کاملا مشخص و برجسته‌ای به رخ بکشند. فقط لخت و صاف کردن موها کافی است تا این هایلایت‌های زیبا به خوبی دیده شوند و ظاهری زیبا به موهای‌تان بدهند.

۶. هایلایت بلوند طلایی

هرکسی که شما را با این هایلایت‌های طلایی رنگ ببیند، شگفت‌زده خواهد شد. هایلایت طلایی لا به لای موهای قهوه‌ای تیره می‌نشیند و تصویر ریزش قطره قطره‌ی کارامل را روی تکه‌ای شکلات تیره به ذهن می‌رساند. با اتو چند فر درشت روی موهای‌تان درست کنید تا آن تکه‌های بلوند طلایی روی زمینه‌ی قهوه‌ای تیره به زیبایی خودی نشان دهند.

۷. نوارهای باریک هایلایت بلوند

تابستان آینده موهای‌تان را با این هایلایت راه راه باریک زیباتر از قبل کنید. هایلایت بلوند با تناژ سرد در میان رنگ قهوه‌ای عمیق موهای‌تان این تصویر را به وجود می‌آ‌ورد که انگار نور خورشید روی طره‌های زیبای موهای‌تان بوسه‌ای درخشان زده‌است. موهای‌تان را مدل باب بلند بزنید و چند موج زیبا روی آن‌ها بیندازید تا ظاهری کاملا متفاوت و جدید داشته باشید!

۸. هایلایت‌های بلوند برای قاب کردن چهره

اگر دوست ندارید که حجم زیادی از موهای‌تان را دکلره بزنید یا رنگ کنید و از آسیب دیدن موهای‌تان می‌ترسید، شاید بد نباشد این سبک را مد نظر داشته باشید چون کاملا با آن چه می‌خواهید تناسب دارد. شما می‌توانید چند هایلایت بلوند منحصر به فرد فقط در قسمت جلوی سرتان دربیاورید و به نوعی با آن‌ها صورت‌تان را قاب کنید. برای تکمیل این سبک موها را به سبک باب بلند بزنید و چند فر زیبا روی آن‌ها بیندازید، این دقیقا همان نوع مویی است که سبب می‌شود هم ظاهری بی‌اندازه جذاب به دست بیاورید و هم مانع از آسیب دیدن موهای‌تان می‌شود!

۹. هایلات‌هایی به رنگ قهوه!

اگر از آن دست آدم‌هایی هستید که علاقه‌ی چندانی به هایلایت‌های خیلی مشخص و روشن ندارنید، می‌توانید این سبک از هایلایت روی موی قهوه ای را بررسی کنید. این سبک ظریف، به این ترتیب است که با رنگ قهوه‌ای به رنگ قهوه هایلایت‌هایی ایجاد می‌کنید که فقط کمی از رنگ طبیعی موهای خودتان روشن‌تر است. به این ترتیب بدون این‌که موهای‌تان توجه زیادی را جلب کنند، زیبایی ظریف و جذابی را به دست می‌آورند. این سبک هایلایت همچنین به زیبایی چهره‌ی شما را قاب می‌کند و می‌تواند با آرایشی زیبا، ظاهری بی عیب و نقص به شما بدهد.

۱۰. هایلایت بروند (بلوند + قهوه‌ای)

رپورتاژ

چرا بین هایلایت بلوند و قهوه‌ای یکی را انتخاب کنید، در حالی که می‌توانید هر دو را انتخاب کنید؟ سایه‌ی این هایلایت بروند، چیزی بین قهوه‌ای و بلوند را نشان می‌دهد، از این رو آن را بروند می‌نامیم (ترکیب کلمات قهوه‌ای و بلوند به انگلیسی). رنگ به دست آمده بی‌نظیر است، و به حدی منحصر به فرد است که حتی در میان جمعی از خانم‌ها هم متفاوت و برجسته دیده خواهید شد!

۱۱. هایلایت‌های ماهاگونی

با این قهوه‌ای زیبا و بی‌نظیر که واقعا خیره‌کننده به نظر می‌رسد، سراغ رنگی تیره و جذاب بروید. هایلایت‌های ماهاگونی در پایه‌ی قهوه‌ای تیره‌ی موهای خودتان ذوب می‌شوند و جذابیتی خیره‌کننده به موها می‌دهند. چند حلقه فر بزرگ روی موها تنها چیزی است که باید برای تکمیل شدن ظاهرتان ایجاد کنید! خوب آماده‌ای بانو!

۱۲. هایلایت‌های گرم و آتشین

با این هایلایت‌های گرم و آتشین کاری کنید که آتش درون‌تان به بیرون زبانه بکشد و این بار سبکی متفاوت و برجسته به شما بدهد! برای رسیدن به این موهای زیبا، می‌توانید از تن‌های بلوند و قهوه‌ای مایل به قرمز استفاده کنید. فقط یادتان باشد که آماده باشید! چون با این هایلایت زیبا هر جا که قدم بگذارید، نگاه‌ها خیره به شما خواهد بود… فقط شما!

۱۳. هایلایت‌های بوسه‌ی خورشید

با این هایلایت‌ها به رنگ بلوند برای سپری کردن زمان در نور آفتاب آماده باشید. هایلایت‌های بلوند بسیار روشن روی موهای قهوه‌ای عمیق‌تان دربیاورید و ظاهری مسحورکننده به آن‌ها بدهید. موهای‌تان را صاف و لخت کنید و در یک میهمانی تابستانی روزهنگام در فضای باز بدرخشید!

۱۴. هایلایت زنجبیلی

خب پاییز که می‌شود تن‌هایی که قرمزی دارند با لباس‌های تم پاییز و خیابان‌هایی که پر از برگ‌های قرمز و زرد هستند، ترکیبی عالی را تشکیل می‌دهند! این هایلایت‌های زنجبیلی به زیبایی در میان موهای قهوه‌ای عمیق‌تان ظاهر می‌شوند و ترکیب زیبایی از رنگ‌ها را ایجاد می‌کنند. موهای بلندتان را به صورت حلقه‌های بزرگ بیارایید تا در موهای‌تان حرکت و زندگی خلق کنید!

۱۵. هایلایت‌های آبورن بیش از حد ظریف

باز هم اگر از آن دست آدم‌هایی هستید که چندان طرفدار سبک و سیاق خیلی برجسته و جسورانه نیستید، احتمالا باید سراغ این سبک بیش از حد ظریف بروید که ابدا توجه دیگران را جلب نمی‌کند. هایلایت‌های آبورن (قهوه‌ای مایل به قرمز) به شدت نزدیک به رنگ قهوه‌ای طبیعی موهای‌تان است به طوری که تقریبا به سختی می‌توان آن‌ها را به صورت مجزا دید. اما ماهیت این سبک هایلایت روی موی قهوه ای طوری است که وقتی یکی از آن‌ها را لای موها ببینید و بعد پلک بزنید آن را گم می‌کنید. و همین هم باعث شده که این سبک بسیار زیبا و چشم‌نواز باشد!

۱۶. هایلایت‌های راه راه قهوه‌ای ملایم

با این هایلایت‌های مینیمالیستی، کمی بعد و حرکت را به مدل موی باب کوتاه اضافه کنید. هایلایت‌های قهوه‌ای ملایم که به صورت رگه‌هایی باریک لابه لای موهای بلوطی رنگ خود را به رخ می‌کشد، ظاهری پری‌گونه به شما خواهند داد. برای تکمیل کردن این سبک موهای باب کوتاه‌تان را لخت کنید و بله کار تمام است!

۱۷. هایلایت‌های خاکستری و قهوه‌ای خاکستری

نظرتان چیست که حداقل یک بار هم که شده هایلایتی متفاوت روی موهای‌تان دربیاورید؟ این سبک را امتحان کنید که از هایلایت قهوه‌ای خاکستری در قسمت بالا و کمی رنگ خاکستری در سمت پایین استفاده می‌کند و ترکیب رنگی هیجان‌انگیز روی موها می‌‌آفریند. این سبک منحصر به فرد، ظاهری زیبا و جالب به موها می‌دهد و شخصیت منحصر به فرد شما را بیش از پیش نمایان می‌کند!

۱۸. هایلایت‌های بورگاندی (نوعی شرابی)

با این رنگ بورگاندی شگفت‌انگیز به آن موهای قهوه‌ای کدر و خسته‌کننده کمی زیبایی و رنگ اضافه کنید. این هایلایت‌ها که تن قرمزی دارند به زیبایی روی موهای قهوه‌ای شما رخ می‌نمایند و در زیر نور خورشید سوسویی جذاب می‌زنند. تمام کاری که شما باید انجام دهید این است که برای دادن موجی زیبا به موها چند حلقه فر باز ایجاد کنید. بله حالا ظاهری فوق‌العاده پیدا کردید!

۱۹. هایلایت‌ها قرمز

با این هایلایت‌های قرمز رویای خود را برای داشتن ظاهری فوق‌العاده جذاب برآورده کنید. هایلایت‌های قرمز جلوه‌ای به موها می دهند که انگار کسی آن‌ها را روی رنگ طبیعی موهای‌تان نقاشی کرده‌است، و موهای‌تان چیزی از یک شاهکار هنری کم نخواهد داشت. ون گوگ هم نمی‌تواند چنین اثری خلق کند! (البته این دیگر گزافه‌گویی است!)

۲۰. هایلایت هولوگرام

در حال حاضر این سبک روز به روز بیش تر محبوب می‌شود. در واقع هایلایت سبک هولوگرام به این صورت است که موها از قهوه‌ای شروع می‌شوند و بعد با بلوند، و سپس خاکستری ترکیب می‌شود تا اثری هولوگرام خلق شود. این سبک بسیار زیبا است و مطمئن شوید که مردم چند ثانیه خیره به موهای شما می‌مانند تا متوجه شوند که چه اتفاقی روی موها رخ داده‌است که این‌قدر زیبا و متفاوت به نظر می‌رسد.

۲۱. هایلایت‌های آبی گرانیتی

شما را نمی‌دانم، اما من همیشه به دنبال ایده‌های جالب و منحصر به فرد برای رنگ موهایم هستم. و، بله این یکی حسابی دلم را برد! این رنگ عمیق آبی گرانیتی روی قهوه‌ای با تن سرد ظاهری متفاوت به موها می‌دهد انگار که چیزی از اعماق زمین کنده شده‌است.

۲۲. هایلایت بلوند بیسکوییتی

با این سبک باب و این نوع هایلایت روی موی قهوه ای ، سراغ تنی گرم بروید که با گرمای وجودتان عجیب برابری می‌کند. این هایلایت‌های بلوند بیسکویتی روی موهای قهوه‌ای متوسط این حس را به بیننده می‌دهد که انگار عسل قطره قطره روی شکلات می‌ریزد. این رنگ را با مدل بابا کوتاه و موج‌دار ترکیب کنید تا ظاهری زیبا و منحصر به فرد برای خودتان بسازید!

هایلایت روی موی قهوه ای ۲۳: هایلایت مسی

بااین هایلایت‌های مسی زیبا که سبب می‌شود هر کسی لحظه‌ای مکث کند و خیره به موهای شما شود، ظاهر متالیک منحصر به فرد خلق کنید. مس با رنگ قرمز تند و درخشان، روی موهای قهوه‌ای تیره به خوبی می‌نشیند و همان جلوه‌ای که رویای‌اش را داشتید به شما می‌دهد. چند حلقه فر زیبا این هایلایت روی موی قهوه ای را به خوبی تکمیل می‌کند.

۲۴.هایلایت‌ّهای پیکسی

باکوتاه کردن موها به روش پیکسی قطعا جذابیت‌تان بیش‌تر خواهد شد. اما کمی رنگ به آن اضافه کنید و هیچ کس نمی‌تواند زیبایی و جذابیت شما را انکار کند. خیلی ساده قسمت جلوی موها را که به سبک پیکسی هستند چند هایلایت بلوند دربیاورید که به موها بعد بدهید و در عین حال بر زیبایی آن‌ها بیفزایید.

۲۵. هایلایت ارغوانی روشن

چه کسی می‌دانست هایلایت‌های ارغوانی هم تا این حد محبوب خواهند شد؟ اما آن‌ها واقعا زیبا و جذاب هستند، و کاملا خیره‌کننده به نظر می‌رسند. این رنگ سایه‌های ارغوانی که لایه لایه میان موهای قهوه‌ای تیره به چشم می‌خورند، بی‌نهایت طبیعی و زیبا هستند. موهای بلند خود را فر باز بزنید و آماده باشید چرا که قرار است همه عاشق موهای‌ شما شوند.

۲۶. هایلایت کاراملی

زمانی که پای سبک به میان می‌َآید، اگر دوست دارید کلاسیک باشید، باید این این هایلایت‌های کاراملی را امتحان کنید. زیبایی موهایی که به رنگ قهوه‌ای طبیعی هستند با این هایلایت‌های کاراملی طلایی چند برابر می‌شود. موهای بلندتان را فر بزنید تا زیبایی فوق‌العاده‌ای خلق کنید!

۲۷. هایلایت بلوند نقره‌ای

استفاده از واژه‌های “نقره” و “بلوند” ممکن است متناقض به نظر برسد، اما بلوند نقره‌ای بهترین واژه برای توصیف این هایلایت چشم‌نواز و براق مو است. سایه بلوند این هایلایت کمی سرد شده تا سایه‌ای نقره‌ای ایجاد شود و به طور برجسته‌ای خود را در میان موهای قهوه‌ای تیره نشان دهد.

۲۸. هایلایت قهوه‌ای روشن

با این هایلایت‌های برجسته و مدل باب همه را دیوانه کنید. این هایلایت‌های قهوه‌ای طلایی چشم‌نواز، به زیبایی در میان قهوه‌ای تیره موهای خودتان رخ می‌نمایاند تا ظاهری ایجاد کند که سال‌ها تک و ماندگار است. اگر این هایلایت‌ها را با مدل باب ترکیب کنید، بازی سبک‌تان ورای این جهان خواهد بود.

هایلایت روی موی قهوه ای ۲۹: هایلایت بلوند درخشان

این رنگ و سبک از هایلایت روی موی قهوه ای بسیار پرطرفدار است و حسابی جای خود را بین خانم‌ها باز کرده‌است. به جای این‌که هایلایت‌ها را نزدیک به ریشه دربیاورید، سراغ مینی هایلایت‌هایی بروید که از وسط طول مو شروع می‌شوند. هنگامی که این مینی لایت‌ها سایه‌رنگ بلوند درخشان داشته باشند، زیبایی نفس‌گیری به موهای‌تان خواهند داد.

۳۰. هایلایت اسطوخودوسی

من یکی که عاشق این هایلایت هستم! هم دخترانه‌ و جذاب است و هم برای تنوع عالی است! هایلایت‌هایی با تن صورتی در میان موهایی که ته رنگ رز دارند به خوبی جا خوش می‌کند و یک رنگ ترکیبی خیره‌کننده ایجاد می‌شود. و قسمت مورد علاقه من در مورد این سبک از هایلایت روی موی قهوه ای این است که چه‌طور با لایه‌های بلند مو درمی‌آمیزد و جلوه‌ای خیره‌کننده به کل موها می‌دهد.

به این ترتیب با آن موهای قهوه‌ای خسته‌کننده خداحافظی کنید و کمی رنگ و زیبایی به طره‌های موی‌تان بیفزایید – حتی هایلایت به تنهایی می‌تواند ظاهر شما را تا حد زیادی تغییر بدهد. اگر در مورد این مقاله ایده یا تجربه‌ی خاصی دارید لطفا آن را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید!

نوشته‌های مرتبط