یک درمان طبیعی علیه سلول های سرطانی که معجزه میکند

این روش درمانی بدن‌تان، به‌ویژه رگ‌های خونی را پاکسازی می‌کند، و سبب حالت ارتجاعی در آن‌ها می‌شود. از این روش برای درمان کلسترول بالا، تری‌گلیسیرید بالا، و پیشگیری از حمله‌ی قلبی، سکته و آنژین صدری استفاده می‌شود. روش درمانی لیمو و سیر بینایی را بهبود می‌بخشد و برای پیشگیری و درمان سرطان فوق‌العاده است. این روش درمان طبیعی علیه سلول های سرطانی از بدن محافظت می‌کند و آن را شاداب نگه می‌دارد و برای افزایش طول عمر عالی است.

درمان طبیعی علیه سلول های سرطانی

مواد تشکیل‌دهنده

طرز تهیه

رپورتاژ
  1. لیموها و سیرها خیلی ریز خرد کنید (یا در مخلوط‌کن بریزید تا کاملا له شوند)
  2. آن‌ها را به آب در حال جوش اضافه کنید و به مدت 15 دقیقه با حرارت کم بجوشانید
  3. بگذارید این مایع کاملا سرد شود
  4. آن را در ظرف شیشه‌ای دردار نگه داری کنید

تذکر

این مایع را صبح‌ها قبل از صبحانه با معده‌ی خالی بنوشید. دوز روزانه‌ی آن 50 میلی‌لیتر در یک دوره‌ی 25 روزه است. سپس 10 روز وقفه ایجاد کنید، و در صورت لزوم درمان را با دوزی دیگر تکرار کنید. وقفه‌ی 10 روزه و نیز مصرف 50 میلی‌لیتر در روز ضروری است.

اگر این درمان را با مصرف 2 دوز در روز با فاصله‌ی زمانی انجام می‌دهید، آن را برای دوره‌ی طولانی‌تر ادامه ندهید، مگر این‌که مشکلات سلامتی‌تان حاد شود.

کسانی که دچار مشکلات سلامتی نیستند می‌توانند از این روش درمانی برای بهبود سلامت کلی، حفظ سلامت و افزایش طول عمر استفاده کنند. برای این هدف باید این روش درمانی را 2 بار در سال یعنی هر 6 ماه یک بار و باز هم برای یک دوره‌ی 25 روزه انجام دهید.

دوستان گرامی من این مقاله را در یکی از وب‌گاه‌هایی که دنبال می‌کنم، دیدم و خواستم آن را با شما به اشتراک بگذارم. قرار نیست مطالعه‌ی مطالبی از این دست جایگزین توصیه‌های پزشک‌تان شود. همیشه با پزشک خود مشورت کنید.

نوشته‌های مرتبط