دانلود برنامه آموزش مکالمه زبان انگلیسی برای اندروید — معرفی 6 اپلیکیشن برتر

در این آموزش، با پست دانلود برنامه آموزش مکالمه زبان انگلیسی برای اندروید، شما را در آموختن هر چه سریع تر زبان انگلیسی یاری خواهیم کرد. اگر به دنبال آموزش آسان مکالمه زبان (Easy language conversation training) هستید؛ گوشی های موبایل (Mobile phones) خود را شارژ کرده و با دنبال کردن مراحل دانلود و نصب برنامه آموزش زبان (Download and install the language training program)، در مکالمه به زبان انگلیسی (Conversation in English) متبحر شوید. به این ترتیب، مشکلاتتان در برقراری ارتباط کلامی به زبان انگلیسی، رفع شده و از کسب مهارت در این زمینه لذت خواهید برد.

مقدمه دانلود برنامه آموزش مکالمه زبان انگلیسی برای اندروید

به خوبی، به خاطر دارم که آموزش زبان انگلیسی را از دوران کودکی شروع کردم اما چون نحوه تدریس اساتید و مربیان زبان آن زمان، معمولاً به صورت تئوریک بود؛ اصلاً نمی‌توانستم به زبان انگلیسی صحبت کنم. پدرم همیشه از این که نمره درس زبان من 20 می‌شد ولی ذره ای به آن مسلط نبودم؛ شاکی بود. بزرگتر که شدم؛ در فراگیری تحصیلات تکمیلی، زمانی که برای پایان نامه ام تحقیق می‌کردم؛ نیاز داشتم با چند نویسنده ژورنال بین المللی، تبادل اطلاعات داشته باشم اما از آنجایی که از دوران نوجوانی بر مکالمه زبان انگلیسی، مسلط نبودم؛ باز هم دچار مشکل شدم ولی این بار پیشرفت تکنولوژی به درد من خورد.

لابد از خودتان می‌‍پرسید پیشرفت تکنولوژی، چگونه باعث پیشرفت در مهارت مکالمه زبان من شده است؟ خیلی ساده، این اتفاق افتاد. یکی از اساتید دانشگاه، چند برنامه آموزش مکالمه زبان انگلیسی برای اندروید، را به من معرفی کرد و بنده با استفاده از پلتفرم های اندرویدی که استادم به من معرفی کرده بود؛ ظرف مدت 3 ماه توانستم مشکل یادگیری مکالمه زبان انگلیسی خود که از دوران نوجوانی با من بود؛ را حل کنم. اگر شما هم می‌خواهید با این برنامه های اندرویدی، آشنا شوید؛ مقاله زیر را با دقت مطالعه کنید.

ضرورت تقویت مهارت مکالمه زبان انگلیسی

از آنجایی که ما در سال 2022 و در عصر ارتباطات، قرار گرفته‌ایم؛ با افزایش تعاملات بین المللی مجازی، بسیار مهم است که بتوانیم به زبان انگلیسی صحبت کنیم. نه تنها در فضای مجازی، بلکه برای بسیاری از ما پیش آمده است که به کشورهای خارجی مثل هند یا هر کشور دیگری، مسافرت کرده‌ایم و چون به زبان محلی آن کشور مسلط نبودیم؛ از زبان انگلیسی به عنوان یک زبان مشترک استفاده نموده‌ایم. عزیزان، صحبت به زبان مشترک، باعث می‌شود که اولاً با فرهنگ اهالی آن منطقه آشنا شوید؛ ثانیاً دوستان جدید، بیابید و ثالثاً نیازهای توریستی خود را برطرف کنید.

از آنجایی که زبان انگلیسی در لیست چند زبان زنده دنیا قرار گرفته است؛ مسلط بودن به این زبان، در یافتن شغل نیز می‌تواند کمک بسزایی به شما عزیزان، کند. بنابراین، می‌توان ضرورت آموزش آن و تقویت مهارت مکالمه به انگلیسی را توصیه کرد. راستش را بخواهید؛ آموزش مکالمه زبان، چندان سخت و پیچیده نیست و تنها با کمی تمرین و تکرار و استفاده از برنامه های آموزش مکالمه زبان انگلیسی اندروید؛ به سادگی و با صرف حداقل هزینه، زمان و انرژی، در این امر موفق شوید.

دانلود برنامه آموزش مکالمه زبان انگلیسی برای اندروید — معرفی 6 اپلیکیشن برتر

در این امر، استفاده از ویدیوهای آموزشی نیز می‌تواند موثر باشد. برای اینکه بدانید کدام منبع آموزشی بهترین است، باید ساعت ها جست و جو کنید. اما ما یکبار این کار را انجام داده‌ایم و به شما پیشنهاد می‌کنیم از آموزش‌های فرادرس استفاده کنید. برای دریافت مجموعه آموزش زبان انگلیسی بر روی لینک زیر کلیک کنید.

پیش نیازهای دانلود برنامه آموزش مکالمه زبان انگلیسی برای اندروید

به نظر بنده، برای این که برنامه های پیشنهادی آموزش زبان را بر روی تلفن همراه تان نصب کنید؛ ابتدا باید به صورت مبتدی، به اصول و قواعد زبان انگلیسی آشنا باشید تا در انجام دادن تمرینات مربوط به مکالمه، به آسانی فرآیند یادگیری را طی کنید. اگر سن تان زیاد است یا سواد کمی دارید و یا حتی می‌خواهید به کودکان خود مکالمه زبان انگلیسی را آموزش دهید؛ نگران نباشید. برنامه هایی که در ادامه، معرفی شده‌اند؛ تمام سطوح سنی و هر مقطع علمی را پوشش می‌دهند.

فراموش نکنید که نیاز است؛ قبل از دانلود هر کدام از اپلیکیشن های آموزش زبان، نسخه متناسب با سیستم عامل تلفن همراهتان را انتخاب کرده و اقدام به دانلود آن کنید. با رعایت این دو نکته، هیچ خطای نرم افزاری متوجه تلفن همراه شما نخواهد بود.

چرا اپلیکیشن ها برای آموزش مکالمه زبان انگلیسی مناسب هستند؟

این سؤال دقیقاً شبیه به سؤال یکی از دانشجویان ترم اولی بنده است. در حال تدریس، بودم که یکی از دانشجویان دستش را بالا برد و از من پرسید که چرا کارت های اعتباری نسبت به پول نقد، در مرحله خرید، از محبوبیت بالاتری برخوردار هستند؟ اجازه دهید من هم یک سؤال از شما بپرسم. برای آموزش مکالمه زبان انگلیسی، آیا کتاب های زبان کافی هستند؟ روشن است که در پاسخ خواهید گفت: خیر! در کتاب ها فقط نحوه صحیح املای کلمات و قواعد آورده شده است و خبری از نحوه تلفظ هر کدام از کلمات در هر جمله، نیست!

اپلیکیشن ها با توجه به قابلیت دسترس پذیری، در هر مکان و هر لحظه ای قابل استفاده بوده و چون یا اکثراً رایگان هستند یا با پرداخت هزینه جزئی می‌توان آن ها را بر روی تلفن همراه نصب کرد؛ مورد توجه بسیاری از کاربران قرار گرفته‌اند. از طرف دیگر، برخی از همین اپلیکیشن ها، امکان برقراری مکالمه زنده با سراسر دنیا را داشته و به روش سرگرمی یا هر نوع خلاقیت دیگری، فرآیند آموزش را کوتاه تر و همچنین سریع تر می‌‌کنند.

دانلود برنامه آموزش مکالمه زبان انگلیسی برای اندروید — معرفی 6 اپلیکیشن برتر

قوانین استفاده از آپ های آموزش زبان

دوستان عزیز، ما بهترین ها را به شما معرفی خواهیم کرد ولی یادآور می‌شوم که دانلود و نصب این اپلیکیشن ها کافی نیست! شما در طول استفاده از آپ های آموزش زبان، همواره باید اصول و قوانین ضروری را رعایت کنید. این قوانین عبارتند از: تمرین، تکرار، دنبال کردن مراحل هر کدام از اپلیکیشن ها به صورت خودآموز (در این مورد دقت داشته باشید که میان راه، از یک پلتفرم به پلتفرم دیگر نروید. به عبارت دیگر، در اواسط یادگیری، از این شاخه به آن شاخه نپرید.)، حفظ انگیزه و داشتن بازخورد در هر مرحله از ارزیابی.

بهترین های آموزش مکالمه زبان انگلیسی

دوستان عزیز، به بخش اصلی این آموزش رسیده‌ایم. همان طور که اطلاع دارید؛ اپلیکشن های متعددی برای تمرین و تکرار در زمینه آموزش مکالمه زبان انگلیسی، تولید و معرفی شده‌اند که اگر کاربر را در انتخاب اپلیکیشن مناسب خود، راهنمایی نکنیم؛ ممکن است؛ ماه ها دچار سردرگمی شود. ما در ادامه، 6 مورد از بهترین آپ های آموزش مکالمه زبان انگلیسی را معرفی نموده و ویژگی های هرکدام را بیان کرده‌ایم تا شما را از این سردرگمی نجات دهیم.

اپلیکیشن شماره 1- پلتفرم Memrise

برای تقویت مکالمه به زبان انگلیسی، بهتر است که دایره لغات خود را کامل تر کنید. پلتفرم Memrise با مجموعه لغات کامل، برای سطوح مبتدی تا پیشرفته، طراحی و پیاده سازی شده و البته علاوه بر نسخه اندروید، نسخه IOS این اپلیکیشن هم تدوین و همزمان در اختیار کاربران قرار گرفته است. دانلود و نصب این پلتفرم آموزش زبان انگلیسی، کاملاً رایگان بوده و بر طبق ادعای کمپانی تولید کننده، این اپلیکیشن توسط افراد محلی (Native) یا کسانی که زبان مادریشان انگلیسی می‌باشد؛ طراحی شده است.

رپورتاژ

اپلیکیشن Memrise از سال 2010 به عرضه سراسری رسیده و امکان اضافه کردن دوره برای هر کاربر را هم در خود جای داده است. به این ترتیب، این پلتفرم به تعداد انبوه، دوره آموزشی قابل ارائه برای مخاطبین خود، دارد. در پلتفرم Memrise، علاوه بر دوره های آموزشی، ویدئوها و سایر محصولات، می‌توانید در سطح پیشرفته و درصورت نیاز، به آزمون های SATs ،GMAT ،TESOL ،TOEFL و دوره های GCSE ،A-Level ،IBAC هم دسترسی داشته باشید.

دانلود برنامه آموزش مکالمه زبان انگلیسی برای اندروید — معرفی 6 اپلیکیشن برتر

اپلیکیشن شماره 2- برنامه ۶۰۰۰ واژه زبان انگلیسی (Learn Langauges – 6000 Words)

برای افرادی که همیشه ادعا می‌کنند؛ استفاده از تصاویر در آموزش هر چه بیشتر و بهتر به آن ها کمک می‌کند؛ این پلتفرم طراحی شده است و برای افراد مبتدی، متوسط و پیشرفته قابل استفاده است. این پلتفرم بر روی سیستم عامل اندروید، قابل نصب، به صورت کاملاً رایگان و بدون پرداخت هزینه قابل دانلود می‌باشد. دایره لغات این آپ آموزش زبان، در 15 موضوع مختلف و 140 عنوان فرعی دسته بندی و ارائه گردیده است.

برای افراد نوجوان و جوانی که همواره در موبایل ها و تبلت هایشان، درحال بازی هستند؛ توصیه می‌کنم این برنامه را نصب کنند. زیرا 7 گیم برای آموزش هر چه کاربردی تر مکالمه زبان انگلیسی در این پلتفرم آورده شده و آن را به یک برنامه جامع و کامل در زمینه آموزش مکالمه زبان انگلیسی، کرده است.

دانلود برنامه آموزش مکالمه زبان انگلیسی برای اندروید — معرفی 6 اپلیکیشن برتر

اپلیکیشن شماره 3 – اپ آموزش آنلاین فرادرس

از آنجایی که انتخاب اپلیکیشن آموزش زبان مناسب، علاوه بر سنجش جامع و کامل بودن آن اپلیکیشن، امری کاملاً سلیقه ای است؛ بنابراین برای افرادی که می‌خواهند با یک تیر، چند نشان بزنند؛ توصیه می‌کنیم تا اپلیکیشن آموزش آنلاین فرادرس را بر روی گوشی های تلفن همراه خود نصب کنند. چرا که این برنامه، دارای بیش از ۲۰۰۰۰ ساعت آموزش در موضوعات متنوع بوده و نه تنها در امر یادگیری مکالمه زبان انگلیسی، بلکه در سایر جوانب آموزشی هم کاربرد خواهد داشت.

دانلود برنامه آموزش مکالمه زبان انگلیسی برای اندروید — معرفی 6 اپلیکیشن برتر

این پلتفرم بر روی گوشی های اندروید قابل نصب بوده و با پرداخت هزینه اندکی قابل استفاده برای انواع کاربران در سطوح مبتدی، متوسط و پیشرفته خواهد بود. بعد از نصب اپلیکیشن آموزش آنلاین فرادرس، از کتابخانه های موضوعی آن، زبان انگلیسی را انتخاب و مطالعه کنید. برای دانلود این اپلیکیشن به صفحه زیر مراجعه کنید.

اپلیکیشن شماره 4 – EF Hello

پلتفرم EF Hello یک اپلیکیشن چت محور بوده و فقط حوزه مکالمه در آموزش زبان انگلیسی را شامل می‌شود. مانند دیگر پلتفرم ها تمام سطوح آموزشی را پوشش داده و علاوه بر نسخه اندروید، دارای نسخه IOS رایگان نیز است. جالب است بدانید که این پلتفرم توسط یک تیم حرفه ای در مؤسسه ای کوچک طراحی شده ولی فوق العاده جامع و کاربردی بوده و از زمان ارائه تاکنون، محبوب واقع شده است.

لازم به ذکر است که اپلیکیشن EF Hello ترجمه فارسی ندارد ولی کلمات استفاده شده در آموزش های مربوط به این برنامه، ساده و در عین حال، قابل درک بوده و به زبان آموز، کمک می‌کند تا با ارزیابی و امتیاز دهی هوشمند در تمرین های تلفظ، مکالمه و دیکشنری به پیشرفت چشمگیری دست پیدا کند.

دانلود برنامه آموزش مکالمه زبان انگلیسی برای اندروید — معرفی 6 اپلیکیشن برتر

اپلیکیشن شماره 5 – دولینگو (Duolingo)

به یاد دارید که اپلیکیشن بابلز (Bubbles)، روزگاری، پرچم دار آموزش های زبان انگلیسی بود؟ دولینگو هم یک پلتفرم هم سطح بابلز بوده و سطح آموزش مبتنی و متوسط را پوشش می‌دهد ولی نسبت به آن دارای برتری هایی نیز هست. از جمله مهم ترین نقطه قوت دولینگو نسبت به بابلز این است که بسیاری از امکانات آن رایگان می‌باشد.

علاوه بر رایگان بودن، برتری دیگر دولینگو بر بابلز، این است که یادگیری زبان در این پلتفرم با خلاقیت هایی همچون گیم ها و سرگرمی های متنوع همراه بوده و کلمات و موضوعات پایه ای زبان انگلیسی، در این اپلیکیشن، پوشش داده شده است. بنابراین، اگر مبتدی هستید و دنبال یک برنامه خوب برای آموزش های اصول مکالمه پایه ای می‌گردید؛ ما به شما دانلود و نصب دولینگو را پیشنهاد می‌کنیم. البته دولینگو علاوه بر زبان انگلیسی، بیش از 30 زبان زنده دیگر را نیز پوشش می‌دهد.

دانلود برنامه آموزش مکالمه زبان انگلیسی برای اندروید — معرفی 6 اپلیکیشن برتر

اپلیکیشن شماره 6 – نصرت (Nosrat)

زمانی پک های آموزشی زبان انگلیسی نصرت، در تلویزیون تبلیغ می‌شد. لابد، یا از پک های آموزش زبان در 3 ماه، استفاده کرده‌اید یا حداقل نامش به گوش تان خورده است. تیم تحقیق و توسعه نصرت، علاوه بر پک های آموزشی، اپلیکیشن مکالمه محور نصرت را نیز تهیه و تولید کرده است که بر روی گوشی های اندروید و IOS قابل نصب بوده و به صورت کاملاً رایگان عرضه می‌گردد.

آموزش مکالمه زبان انگلیسی در این پلتفرم، از طریق فایل های تصویری انجام می‌شود. یعنی در حین آموزش، کاربر با گوش دادن و دیدن فایل ها و تکرار هر کدام می‌تواند؛ آموخته های خود را تقویت کند. این اپلیکیشن سطوح مبتدی و متوسط را پوشش می‌دهد و برای افرادی مناسب است که می‌خواهند مکالمه زبان انگلیسی را به صورت پایه ای بیاموزند. برای آموزش پیشرفته زبان انگلیسی نیز می‌توانید از آموزش‌های فرادرس استفاده کنید.

سخن آخر در رابطه با دانلود برنامه آموزش مکالمه زبان انگلیسی برای اندروید

دوستان و همراهان گرامی، خسته نباشید. در این مقاله، شما با 6 اپلیکیشن آموزش مکالمه زبان انگلیسی آشنا شدید؛ نقاط قوت و سطوح آموزشی هر کدام را بررسی کردید و اکنون می‌توانید بر اساس نیاز خود، چند اپلیکیشن متناسب با سطح علمی تان را انتخاب کرده و با استفاده از آن ها شروع به آموختن و یا تقویت مهارت مکالمه زبان انگلیسی خود کنید. البته تیم ما همیشه بر تمرین و تکرار و ارزیابی عملی آموخته ها تأکید داشته است. یعنی به بیان دیگر، مطالعه از طریق این اپلیکیشن ها به تنهایی کافی نیست و در کنار آن باید نه تنها به صورت زنده با افراد مجرب یا بومی خارجی به مکالمه بپردازید؛ بلکه همواره تمرین و تکرار مستمر داشته باشید تا آموخته هایتان ملکه ذهن تان شود.

نوشته‌های مرتبط