کار در آلمان: 10 بهترین ایده کسب و کار کوچک در کشور آلمان

آیا به ایده‌های کسب و کارهای کوچک در آلمان نیاز دارید تا کار و کاسبی خودتان را راه بیندازید؟ در اینجا ده ایده ی کسب و کار پرسود را با شما در میان می‌گذاریم که می‌توانید با سرمایه‌ی اندک یک کسب و کار در آلمان را آغاز کنید.

آلمان

کشوری آرام است و معمولا سیاست‌های آن در رابطه با راه اندازی کسب و کارها نیز چندان سفت و سخت نیست. برلین پایتخت کشور آلمان است که در آن مردمی از مناطق مختلف جهان گرد هم آمده‌اند تا کسب و کار مخصوص به خودشان را داشته باشند.

بر اساس گزارش فوربس، آلمان در رده‌بندی ۱۳امین کشور برای انجام کسب و کار است. از نظر برابری قدرت خرید، اقتصاد آلمان در بین کشورهای اروپایی بزرگترین و در کل جهان پنجمین مقام را دارد. بنابراین، فرصت‌های کسب و کار بسیاری در آلمان وجود دارد؛ که می‌توانند هر ساله برای شما درآمدی عالی و زندگی‌ای فوق‌العاده فراهم آورند.

۱. ایده‌های کسب و کاری مربوط به غذا و فست فود

کسب و کار غذا یکی از پرسودترین کسب و کارها در آلمان و همین طور سایر کشورهای اروپا به شمار می‌رود. نیاز به غذا همیشه وجود دارد چرا که یکی از ضروریات اصلی زندگی بشر است.

اگر قصد دارید کسب و کار غذا در آلمان راه بیندازید، باید بعضی از نکات مهم را یادتان باشد. کیفیت غذا هرگز نباید با غفلت مواجه شود. باید از بهداشت و مزه‌ی غذا در هر زمانی مراقبت و مواظبت کنید. این انتخاب شما است که غذای خانگی، فست فود یا هر چیز دیگری که دوست دارید بفروشید.

آلمانی در سفر: ۱۰۰ لغت، اصطلاح و جمله پرکاربرد و مهم زبان آلمانی

۲. کسب و کار مربوط به حیوانات خانگی

صاحبان حیوانات خانگی همیشه نگران سلامتی و امنیت حیوانات‌شان هستند. در نتیجه قطعا بدشان نخواهد آمد حتی شده پول زیادی بابت اطمینان از وضع سلامت آن‌ها خرج کنند.

از این رو، کسب و کاری پرسود به نظر می‌رسد و می‌توانید از طریق انجام آن پول زیادی به جیب بزنید اگر که آن را با جدیت و دقت بالا شروع کنید و همه‌ی الزامات مهم را مد نظر داشته باشید و برآورده کنید.

خدمات مختلفی که می‌توانید ارائه کنید عبارتند از تعلیم سگ‌ها و گربه‌ها، مراکز نگهداری حیوانات، به ویژه برای گربه‌های پرشین و سگ‌های هاسکی تا آن‌ها را حمام کنید، ناخن و موهای‌شان را کوتاه کنید و … این یکی از بهترین ایده‌های کسب و کار در فرانکفورت و سایر قسمت‌های کشور آلمان است.

۳. کسب و کار زیست‌فناوری یا بیوتکنولوژی

ارتقاء و توسعه‌ی صنعت زیست فناوری به طرز حیرت انگیزی در حال پیشرفت است. دولت آلمان میلیون‌ها میلیون دلار برای استحکام زیربنای این صنعت، انجام تحقیقات در این صنعت، توسعه و همچنین به کارگیری بهترین دانشمندان سراسر جهان خرج می‌کند.

بنابراین، صنعتی بی‌نظیر است برای آنکه سرمایه‌گذاری‌تان را به آن اختصاص بدهید. با وجود این، لازم است که پیش از شروع کسب و کار در آلمان اطلاعات و دانش خود را کامل کنید.

۴. کسب و کار مراقبت از سالمندان

این کسب و کار شامل مسئولیت‌هایی در زمینه‌ی تامین مراقبت درست از آدم‌های مسن در آلمان است، و سر وقت به آن‌ها غذا و داروی درست دادن، بیرون بردن آن‌ها برای پیاده روی و …

رپورتاژ

این کسب و کاری است که به نوعی در شما رضایت قلبی و روحی نیز ایجاد می‌کند چون می‌دانید یک نوع کار معنوی نیز انجام می‌دهید. می‌توانید این کسب و کار را در مقیاس کوچک و با سرمایه‌ای کم شروع کنید.

۵. کسب و کارهای مربوط به گردشگری

این یکی از بزرگترین فرصت‌های کسب و کاری در آلمان است. این صنعت کمک بسیار بزرگی به اقتصاد آلمان می‌کند.

اگر بودجه‌ی خوبی داشته باشید، می‌توانید آژانس مسافرتی یا باشگاه گردشگری خودتان را راه بیندازید و بسته‌های مختلفی از برنامه‌ریزی‌های گردشگری به مردم سراسر جهان ارائه کنید تا آن‌ها را برای تعطیلات به این کشور پیشرفته بکشانید.

۶. راه اندازی مرکز مراقبت روزانه

راه اندازی یک مرکز مراقبت روزانه نیز راهی خوب برای پول درآوردن و امرار معاش در آلمان است. در حال حاضر، برای شروع این نوع کسب و کار کوچک در آلمان باید مجوز گرفت.

همچنین می‌توانید خدمات پرستاری و نگهداری بچه را هنگامی که در خانه هستید انجام و ارائه دهید. والدین بسیار زیادی هستند که برای فرزندانشان به پرستار نیاز دارند به خصوص زن و شوهری که هر دو در اداره کار می‌کنند.

۷. کسب و کار آبزی پروری

این کسب و کار که به پرورش ماهی مربوط می‌شود یکی از بهترین ایده‌های کسب و کار در آلمان است. اما، پیش از شروع آن، باید دانش و اطلاعات کافی درباره‌ی پرورش آبزیان و سایر شاخه‌های مربوطه داشته باشید. همچنین باید از ماهی‌ها بتوانید خوب و درست مراقبت کنید.

۸. مشاوره‌ی شغلی

کودکان بسیاری در آلمان هستند که همچنان درباره‌ی توانایی‌ها و آینده‌ی شغلی‌شان مطمئن نیستند و تردید دارند. به ویژه دانشجویانی که از سایر کشورها با بورسیه تحصیلی می‌آیند نیز به راهنمایی  و مشاوره درباره‌ی دنبال کردن شغلی پس از پایان تحصیلاتشان نیاز دارند. بنابراین، شروع این نوع کار مشاوره‌ای در آلمان ایده‌ی بسیار خوبی به نظر می‌رسد.

۹. ایده‌های کسب و کار خرده فروشی مد در آلمان

اکثر مردم آلمان بسیار اهل مد هستند و همیشه دنبال آنند که جدیدترین مدهای روز جهان را دنبال کنند.

پس اگر شما از مد سررشته‌ای دارید و به انجام کسب و کار در آلمان علاقمند هستید، می‌توانید با هر چیزی که به مد مربوط می‌شود شروع کنید، من‌جمله افتتاح بوتیک، طراحی لباس و چیزهای دیگر.

۱۰. خرده فروشی محصولات سازگار با محیط زیست

سوای فرصت‌های کسب و کار در آلمان، در اینجا یک چیز جالب دیگر هم هست. می‌توانید در سطح وب محصولات مختلف سازگار با محیط زیست توزیع کنید، که شامل اقلام بازیابی شده و چیزهایی شبیه به آن می‌شود. به راستی که ایده‌ی کسب و کاری حیرت انگیزی است.

10 پرسودترین ایده کسب و کار در حوزه مد در 2021

منبع fincyte
نوشته‌های مرتبط