کف بینی خط زندگی: ۵ نکته برای رمزگشایی خط زندگی از کف دست

قبل از خواندن کف دست باید دست درست را انتخاب کرد. تفکرات متفاوتی در این مورد وجود دارد. برخی بر این باورند که باید دست راست زنان و دست چپ مردان را خواند. اما یکی از دست‌ها، اصلی است و دیگری نه. دست چپ معمولا خصوصیات فیزیکی و مادی که با آن متولد شده‌اید را نشان می‌دهد و دست راست نشان می‌دهد که وقتی بزرگ شدید چه چیزهایی برای‌تان اتفاق می‌افتد. بنابراین در کف بینی، دست راست، دست اصلی است و دست چپ، دست مکمل. در ادامه این نوشتار با ما همراه باشید تا نکات بسیار خواندنی و واقعی از کف بینی خط زندگی را بدانید.

کف بینی خط زندگی

خطوط اصلی و فرعی در کف بینی

چگونه باید کف دست را خواند؟ کف بینی با خواندن خطوط کف دست شروع می‌شود. در کف بینی، سه خط اصلی وجود دارد که خط زندگی، خط سر ( خط عقل و خرد) و خط قلب (خط عشق) هستند.

علاوه بر این خطوط اصلی، خطوط فرعی نیز در کف بینی اهمیت دارند مانند خط ازدواج، خط سرنوشت، خط آفتاب، خط فرزندان، خط پول، خط سلامت، خط مسافرت، خط دستنبند، خط مریخ، خط سلیمان، حلقه زحل، حلقه ونوس، حلقه آپولو و حلقه عطارد.

در ادامه با رازهایی از کف بینی خط زندگی آشنا می شویم

۱. محل و معنای خط زندگی

اکثر افراد ممکن است فکر کنند خط زندگی برای نشان دادن طول عمر فرد است. این یک درک جزیی است. در واقع، این خط توانایی جسمی و انرژی زندگی فرد را نشان می‌دهد. همچنین اگر شخصی در طول زندگی دچار تصادف یا بیماری جدی شود نیز این مسئله توسط خط زندگی نشان داده می‌شود.

بدون خط زندگی: اگر دیگر خطوط کف دست‌تان مشخص هستند و خط زندگی وجود ندارد، نشانه خوبی نیست. این نشان‌دهنده سلامتی ضعیف و طول عمر کوتاه است. شما به راحتی مریض می‌شوید یا در طول زندگی، تصادف خواهید داشت.

کف بینی خط زندگی می گوید که خط زندگی بلند، عمیق، ظریف و مشخص، نشان دهنده مقاوم بودن شما در برابر بیماری است. بر عکس، خط زندگی کوتاه نشان دهنده آسیب‌پذیر شدن شما در برابر بیماری است.

خط زندگی قطور و واضح نشان می‌دهد که شما مناسب کار جسمی سخت و ورزش هستید. اما یک خط سطحی و مبهم، توانایی ذهنی خوب شما را نشان می‌دهد.

خط زندگی نیم‌دایره باز در اطراف پایه انگشت شست نشان می‌دهد که شما پر از قدرت و انرژی هستید. بر عکس، اگر خط زندگی به حالت چنگک بوده و نزدیک انگشت شست باشد، نشان می‌دهد که انرژی شما محدود بوده و خیلی زود مریض می‌شوید.

دوتایی: اگر خط دومی نیز به موازات خط زندگی شما وجود دارد، نشان می‌دهد که توانایی بالایی دارید. به ویژه، مقاومت بالایی در مقابل بیماری و بهبودی پس از بیماری دارید.

۲. سن در خط زندگی

۱. خط زندگی را به دو قسمت مسای تقسیم کنید، قسمت وسط نشان‌دهنده سن ۴۰ است. سپس آن را به قسمت وسط انگشت‌ حلقه و  انگشت وسط وصل کنید.

۲. از قسمت وسط انگشت اشاره و انگشت وسط، خطی به موازات خط اول بکشید. قسمت تلاقی آن نشان دهنده سن ۲۰ است.

۳. در وسط انگشت کوچک و انگشت وسط، خطی به موازات خط زندگی بکشید. قسمت تقاطع خطوط، سن ۶۰ را نشان می‌دهد.

۴. انتهای خط نشان دهنده سن ۸۰ است.

توجه کنید که اعداد خط زندگی، سن دقیق را نشان نمی‌دهند. این اعداد، تقریبی هستند.

۳. وضعیت سلامتی

کف بینی خط زندگی : زنجیره‌ای، جزیره

کف بینی خط زندگی: ۵ نکته برای رمزگشایی خط زندگی از کف دست

رپورتاژ

– زنجیره‌ای: خط زندگی زنجیره‌ای نشان می‌دهد که شما با وضعیت سلامتی ضعیف متولد شده‌اید. به مشکلات سلامتی، به ویژه ضعف دستگاه گوارش دچار خواهید شد.

– جزیره: اگر جزیره‌ای روی خط زندگی شما باشد، نشان دهنده بیماری، تصادف یا بستری شدن در بیمارستان در یک زمان خاص است. اندازه جزیره نشان دهنده شدت و طول بیماری است.

کف بینی خط زندگی: شکسته

خط زندگی شکسته یک تصادف، خطر، فاجعه یا بیماری غیر منتظره در زندگی را نشان می‌دهد. هر چه این فاصله بیشتر باشد، طول بیماری بیشتر است.

– اگر قسمت‌های شکسته با هم هم‌پوشانی داشته باشند، شما بهبود می‌یابید اگرچه به بیماری جدی دچار می‌شوید. طول هم‌پوشانی، زمان بهبودی را نشان می‌دهد.

– اگر خط کوتاهی به موازات خط زندگی شکسته وجود داشته باشد – چه بالای خط زندگی چه پایین آن – یا یک مربع هر دو را به هم وصل کند، شما معمولا می‌توانید خطر را به امنیت تبدیل کرده و از بیماری شدید، بهبود یابید.

۴. وضعیت شهرت و افتخار

شاخه‌ها، چنگال‌ها و آویزها

– اگر شاخه‌ای رو به بالا در بالای خط زندگی باشد، نشان می‌دهد که شما کوشا، خوشبین، مثبت و تشنه دانش هستید. می‌توانید در زندگی به شهرت و افتخار برسید.

– اگر شاخه‌های رو به بالای متعددی وجود داشته باشد، نشان می‌دهد که شما بلندپرواز بوده و ایده‌آل‌های بزرگ دارید. اما تعداد خیلی زیاد این شاخه‌ها نشان می‌دهد که شما رویاپردازید و به جایی نمی‌رسید زیرا در دنیای واقعی زندگی نمی‌کنید.

– اگر در انتهای خط زندگی، شاخه‌های رو به پایین متعددی باشد، نشان می‌دهد که وضعیت جسمی شما رو به ضعیف شدن است. همچنین ممکن است احساس خستگی و تنهایی داشته باشید.

– اگر خطوط موربی از انتهای خط زندگی عبور کنند به این معناست که در سال‌های بعد به بیماری مبتلا می‌شوید.

– یک شاخه واضح رو به پایین که از وسط خط زندگی می‌گذرد به این معناست که شما به راحتی از خانواده خود جدا می‌شوید و تنها زندگی می‌کنید.

– اگر خط زندگی به یک چنگال ختم شود به این معناست که شما در سال‌های وسط و آخر، بسیار مشغول و ناآرام خواهید بود. اگر بخواهید که پیشرفت‌هایی در شغل خود ایجاد کنید، می‌توانید به این پیشرفت‌ها برسید.

آویزها: آویزها در ابتدای خط زندگی نشان دهنده تنهایی در سن بالا هستند زیرا هیچ کودکی در اطراف‌تان نیست.

۵. اتفاقات زندگی

صلیب یا خطوط کوتاهی که خط زندگی را قطع می‌کنند

صلیب‌های موجود روی خط زندگی یا خطوط کوتاه و واضحی که خط زندگی را قطع می‌کنند نشان دهنده خطرات، بیماری یا اتفاقات ناگوار ناگهانی در طول زندگی هستند. هر چه خطوط واضح‌تر باشند، موقعیت بدتر است.

چندین خط کوتاه که خط زندگی را قطع می‌کنند

اگر خطوط زیادی از روی خط زندگی بگذرند، نشان می‌دهد که نگرانی زیاد و سلامتی ضعیف دارید یا در طول زندگی با مشکلات عدیده مواجه می‌شوید.

ستاره:

ستاره از سه خط کوچک تشکیل می‌شود، اگر روی خط زندگی ظاهر شود نشان دهنده بیماری است. اگر ستاره روی خط زندگی شکسته قرار گرفته باشد، باید به صورت ناگهانی از بیماری جدی دوری کنید.

منبع yourchineseastrology
نوشته‌های مرتبط