کسب و کار اینترنتی در منزل: ۴۱ کسب و کار خانگی اینترنتی زودبازده

از اطاقک‌های کوچک و رئیسی که مدام در کارتان سرک می‌کشد خسته شده‌اید؟ اگر جواب‌تان مثبت است دست به‌کار شوید و یک کسب و کار خانگی اینترنتی ( کسب و کار اینترنتی در منزل)راه‌اندازی کنید. وقتی ببینید واقعا پول درمی‌آورید دیگر هیچ‌گاه به این شرایط بازنخواهید گشت. در ادامه ۴۱ کسب و کار اینترنتی در منزل یا کسب و کار خانگی اینترنتی زودبازده را به شما معرفی می‌کنیم تا بتوانید از خانه کارتان را انجام دهید.

آموزش سئو

۱. دستیار مجازی

با این کسب و کار اینترنتی در منزل می توانید با ارائه‌ی خدمات منشی‌گری، فنی، یا نگهداری از معلولان و آن‌هایی که ناتوانی ذهنی دارند در دفتر کارتان در خانه، به مشتریان کمک کنید.

۲. ارائه‌ی محتوا

بلاگ‌ها، وبسایت‌ها، و حتی مجلات نیاز دارند تا محتوای‌شان را به‌روز نگهدارند. دست‌نوشته‌ها، عکس‌هایی که گرفته‌اید، یا دیگر مهارت‌های هنری‌تان را به‌کار بگیرید تا پول در بیاورید.

۳. برنامه‌نویس آزاد

هر آدمی به یک برنامه‌نویس نیاز دارد. اگر بتوانید برنامه‌های کاربردی موبایلی بنویسید بسیار ارزشمند هستید.

۴. بازاریابی پورسانتی

ترافیک بازدید سایت‌هایی مانند آمازون و ebay، یا حتی سایت‌های کوچک‌تر را از طریق تبلیغات آنلاین یا وب‌سایت‌تان بالا ببرید و در عوض کمیسیون بگیرید.

۵. فروش مجدد کالا

تعداد بالایی از یک محصول را به قیمتی مشخص خریداری کنید، یک وب‌سایت راه‌اندازی کنید و آن‌ها را با مبلغی بالاتر به مشتریان مشتاق آن محصول، بفروشید و سود کنید.

۶. کتاب‌های الکترونیکی

کتاب‌های الکترونیکی در هر زمینه‌ای یک کالای فوق‌العاده محسوب می‌شود. هم می‌توانید به کسی سفارش دهید تا این کتاب را برای‌تان بنویسد و از طریق وب‌سایت تان آن را بفروشید و هم می‌توانید خودتان آن کتاب را بنویسید.

۷. دوره‌های یادگیری در منزل

یادگرفتن یک مهارت جدید، درست مانند فرآیند آنلاین شدن ساده‌است. پس اگر مهارت یا تخصصی دارید زمان آن رسیده‌است که این تخصص‌تان را به‌کار بگیرید و دوره‌های یادگیری در منزل آماده کنید و بفروشید و به سود برسید.

۸. گزارش‌نویسی

درباره‌ی موضوعی تحقیق کنید که مردم راه‌حلی برای آن پیدا نمی‌کنند، آن را به‌صورت یک گزارش آماده کنید و درقبال دریافت وجه آن را بفروشید.

۹. ویدیوهای آموزشی

با این کسب و کار خانگی اینترنتی(کسب و کار اینترنتی در منزل) می توانید از تعمیر ماشین ظرفشویی گرفته تا درک مسئله‌ی نزدیک‌بینی چشم را آموزش دهید. مردم همیشه تشنه‌ی یادگیری‌های آنلاین هستند. با ویدیوهای آموزشی خود به آن‌ها کمک کنید.

۱۰. فروش نرم‌افزار

از نرم‌افزارهای امنیت اینترنتی گرفته تا  بازاریابی، هر کسی که یک کامپیوتر داشته‌باشد به‌دنبال نوعی نرم‌افزار است. با فروش نرم‌افزار در وبسایت‌تان به آن‌ها کمک کنید.

۱۱. وبسایت گوگل ادسنس

یک یا چند بلاگ یا وبسایت درست کنیدو با نمایش تبلیغات گوگل ادسنس از آن‌ها پول دربیاورید.

۱۲. فروش فضای تبلیغات

یک وبسایت راه‌اندازی کنید. ترافیک آن را افزایش دهید. خواهید دید که تبلیغ‌کنندگان برای اجاره‌ی فضای تبلیغاتی سایت شما صف خواهند کشید.

۱۳. خرید و فروش دامنه

آیا یک عنوان عالی برای یک دامنه برخورد کرده‌اید که هنوز کسی آن را انتخاب نکرده‌است؟ آن را بخرید و با سود بفروشید.

۱۴. حراجی‌های آنلاین

بله، خرت و پرت‌های دیگران را با قیمتی مُفت بخرید و آن را در سایت‌های فروش آنلاین بفروشید.

۱۵. ورود اطلاعات

هر آدمی برای ورود اطلاعات به کسی نیاز دارد، ولی افراد کمی به این کار علاقه دارند. اگر از جمله افرادی هستید که به این کار علاقه دارند می‌توانید به صورت آنلاین کار پیدا کنید.

۱۶. پر کردن فرم‌های نظرسنجی آنلاین

محققان برای پرکردن فرم‌های نظرسنجی به صورت حضوری تا روزانه ۳۰۰ دلار پرداخت می‌کنند. نظرسنجی‌های آنلاین پرداخت کمتری دارند، ولی اگر تعداد کافی را پر کنید، می‌توانید درآمد خوبی برای خودتان فراهم کنید.

۱۷. بازاریابی شبکه‌ای (نتورک مارکتینگ)

محصولات شناخته شده همیشه به تعداد فروشندگان بیشتری نیاز دارند. چیزی را که دوست دارید انتخاب کنید، کمی پول صرف آن کنید، کلی تماس تلفنی بگیرید و جستجوی اینترنتی انجام دهید و شاهد سرازیر شدن پول به حساب بانکی‌تان باشید.

۱۸. فروش کاردستی یا طرح‌های‌تان

اگر خودتان را یک آدم مشتاق هنر و هنرمند می‌دانید، حاصل دست‌تان را در سایت‌های فروش هنری مانند Etsy.com عرضه کنید و آن‌ها را به پول نزدیک کنید.

۱۹. خرید و فروش وبسایت

وب‌سایت‌های در حال سقوط را از چنگ مالکان آن‌ها در بیاورید،‌دستی به سر و گوش‌شان بکشید و مشتری پیدا کنید که خواهان آن وبسایت باشد.

۲۰. نام‌گذاری دامنه‌ها

اگر در نام‌گذاری چیزها مهارت دارید، شانس‌تان را در PickyDomains.com برای نام‌گذاری دامنه‌ها امتحان کنید و پول بگیرید.

رپورتاژ

۲۱. یادداشت‌نویسی در مورد نرم‌افزارها

اگر با اپلیکیشن ها، برنامه‌ها و دیگر نرم افزارهای جدید به وجد می‌آیید و مرتبا اخبار آن‌ها را پیگیری می‌کنید در SoftwareJudge.com نظرات‌تان را بنویسید و پول بگیرید.

۲۲. نوشتن تبلیغات گوگل ادورد

همان‌طور که جستجوی گوگل نشان می‌دهد، همه به‌دنبال تبلیغات خوب ادورد هستند، ولی کمتر کسی می‌تواند آن‌ها را بنویسد. رنگ و لعاب دادن به تبلیغات ادورد می‌تواند برای‌تان پولساز باشد.

۲۳. پست‌های sponsored در بلاگ‌تان بنویسید

شرکت‌ها در هرجایی که باشند عاشق دیده شدن در شبکه‌های اجتماعی هستند. تعداد کاربران خوبی برای بلاگ‌تان دست‌وپا کنید و از طریق آژانس‌هایی مانند PayPerPost.com پست‌های اسپانسردار درست کنید و پول بگیرید.

۲۴. متخصص شبکه‌های اجتماعی

با این کسب و کار خانگی اینترنتی(کسب و کار اینترنتی در منزل) اگر استعداد خاصی در زمینه‌ی جذب فالوور آنلاین در شبکه‌های اجتماعی مانند توییتر و فیسبوک دارید، این مهارت را به عنوان یک متخصص شبکه‌های اجتماعی در اختیار شرکت‌ها قراردهید.

۲۵. نگارش یک مجله‌ی الکترونیکی با هزینه‌ی عضویت (اشتراک)

اگر محتوای ارزشمندی برای ارائه دارید، به‌فکر نگارش یک مجله‌ی الکترونیکی باشید و برای مطالعه‌ی آن حق عضویت بگیرید. در عصری که تبلت‌ها غوغا به‌پا کرده‌اند، این کار یک استراتژی خوش‌آتیه به‌حساب می‌آید.

۲۶. تحقیق آنلاین

شرکت‌های بسیاری هستند که نیاز دارند کسی تحقیقات و پژوهش‌های‌شان را انجام دهد، ولی هر کسی زمان کافی برای این کار را ندارد. از مهارت‌تان به‌عنوان یک محقق استفاده کنید و پول در بیاورید.

۲۷. خرید و فروش بلاگ

به بلاگ قدرتمندی برخورد کرده‌اید که مالکش به آن بی‌توجهی می‌کند؟ آن را به دست بیاورید، سایت را بازسازی کنید، ترافیکش را افزایش دهید و به یک خریدار خوب بفروشید و سود ببرید.

۲۸. پیاده‌سازی

پیاده‌سازی فایل‌های صوتی می‌تواند یک فرآیند کُند و زمان‌بر باشد، و حقیقت این است که نرم‌افزارهای خوبی برای پیاده‌سازی وجود ندارند. شما می‌توانید از این ایده بهره بگیرید.

۲۹. استخدام

با این کسب و کار خانگی اینترنتی و با تبدیل شدن به یک مأمور استخدام آزاد (فریلنسر) می‌تواند مزایای بسیاری برای‌تان داشته باشد، به‌ویژه اگر این کار را در سطح حرفه‌ای و تخصصی انجام دهید.

۳۰. مشاوره

خودتان را به‌عنوان یک متخصص در رشته‌ی خودتان معرفی کنید و ارتباطات خودتان را فراهم کنید و از طریق مشاوره دادن به دیگران کسب درآمد کنید.

۳۱. آموزش مهارت‌های زندگی به دیگران

انگیزه‌بخشی به دیگران را دوست دارید؟ استعداد یک کسب و کار را دارید؟ اگر این چنین است مهارت‌های‌تان را به عنوان یک مربی مهارت‌های زندگی آنلاین به پول تبدیل کنید.

مطلب مرتبط: ۱۸ ایده‌ی کسب و کار اینترنتی که پول‌ساز هستند

۳۲. ارائه‌ی خدمات مسافرتی آنلاین

هرچند برنامه‌ریزی سفر غالبا به‌صورت خودکار انجام می‌شود،‌ولی هنوز هم می‌توانید به‌عنوان یک کارمند حرفه‌ای در زمینه‌ی مسافرت، در یک پورتال مسافرتی یا بر مبنای مشاوره‌ای، کسب درآمد کنید.

۳۳. فروش محصولات

اگر چیزی برای فروش دارید، همیشه جایی برای فروش آن وجود دارد. از Craigslist گرفته تا ebay یا آمازون، یا هر نوع سایت تخصصی دیگر.

۳۴. توزیع مستقیم

مرد میانی در زنجیره‌ی ارتباطی مشتری و عمده‌فروش باشید و سفارشات مشتری را از فروشنده بگیرید و به دست او برسانید و در این فرآیند قیمت خریدتان را افزایش دهید.

۳۵. طراحی گرافیکی

مهارت‌های تصویرگری‌تان را با طراحی پوستر، تبلیغات، کارت ویزیت، و غیره به کار بگیرید.

۳۶. طراحی وبسایت

مهارت‌های‌تان را در اختیار شرکت‌ها و افرادی قرار دهید که به‌دنبال یک وبسایت جدید و به‌روز هستند.

۳۷. فروش کتاب‌های دست دوم

شما می‌توانید کتاب‌های دست دوم را در سایت‌هایی مانند Amazon.com یا شیپور یا مانند اینها بفروشید. اگر کتاب‌های خوبی را بفروشید، اینکسب و کار اینترنتی در منزل است که بسیار پرسود است.

۳۸. بازاریابی اینترنتی

از پست‌های مهمان در فیسبوک گرفته تا خبرنامه‌ها، بازاریابی اینترنتی مستلزم این است که کارتان را بلد باشید. ولی اگر کارتان را به‌درستی انجام دهید پول خوبی خواهید گرفت.

۳۹. حسابداری

اگر عضو انجمن حسابداران خبره هستید، سریعا بروید سراغ کسب و کار آنلاین تا بتوانید درآمد بیشتری داشته باشید.

۴۰. سئو

اگر موتورهای جستجو نتوانند وبسایت شما را پیدا کنند، پس وبسایت شما به چه دردی می‌خورد؟ مهارت‌های ویژه‌ی جستجوی خود را به‌کار بگیرید و یک متخصص سئو شوید.

۴۱. یابنده‌ی آپارتمان/ هم‌خانه

از استعدادتان در زمینه‌ی املاک و مستغلات استفاده کنید و به آن‌هایی کمک کنید که در جستجوی یک آپارتمان یا منزل برای اجاره هستند، یا برای آن‌ها یک هم‌خانه پیدا کنید.

نوشته‌های مرتبط