شخصیت شناسی از روی شکل پاها: شکل پای شما کدام است؟

تست های شخصیت شناسی یکی از محبوب ترین موضوعات برای افراد سراسر جهان هستند. در مجموعه مطالب سرگرمی و شخصیت شناسی سایت بازده با ما همراه باشید تا هر روز یک تست شخصیت شناسی جالب را برای شما بیان کنیم. در این نوشتار هم به سراغ شخصیت شناسی از روی شکل پاها رفته ایم! موضوع بسیار جالبی است. شکل پای شما کدام است؟ شما هم می توانید از دوستان و نزدیکان تان بخواهید به این سوال پاسخ دهند و سپس رازهای مگوی شخصیت شان را فاش کنید. با سایت بازده همراه باشید.

شخصیت شناسی از روی شکل پاها

۱. شخصیت شکل پای مصری

اگر انگشت شست شما بزرگ‌ترین است و چهار انگشت زیر به صورت مایل با زاویه ۴۵درجه پایین می‌آیند، پس شما یک پای مصری دارید.

شخصیت شکل پای مصری: دوست دارید با شما مانند خانواده سلطنتی رفتار شود. دوست دارید از شما مراقبت و نازپرورده شوید. شما بسیار محافظت می‌شوید و دوست ندارید کسی به حریم خصوصی شما وارد شود. شما معمولاً بسیار دوستانه رفتار میکنید اما کاملاً مخفی کار نیزهستید. بسیاری از جنبه های زندگی شما کاملاً از دنیای بیرون پنهان است. شما تمایل دارید افکارتان را برای خود نگه دارید.

افرادی که شکل پای مصری دارند معمولا در دنیای رویاهای خود گم می شوند. آنها از همراهی خودشان و از وقت “من” لذت می برند. شما همچنین تمایل به یافتن راه فرار از واقعیت دارید. شما شخصیت یک رویاپرداز دارید. شما همچنین می توانید تکانشی و سرکش باشید. افراد با شکل پای مصری می توانند بدخلق باشند و بر اساس خلق و خوی خود فوران انرژی داشته باشند.

۲. شخصیت شکل پای رومی

اگر سه انگشت اول شما (از جمله شست پا) هم ارتفاع هستند و به دنبال آن انگشتان چهارم و پنجم از نظر ارتفاع پایینتر می آیند، در این صورت شما یک پای رومی دارید یا به عنوان پای معمولی نیز شناخته می شود.

رپورتاژ

شکل پای رومی شخصیت: شما کاریزماتیک، شجاع و برون‌گرا هستید. شما برای تجربیات جدید آماده هستید. از محیط‌های اجتماعی لذت می‌برید، جایی که می‌توانید با افراد جدید ملاقات کنید و فرهنگ‌های جدید را کشف کنید.یک پارتنر وفادار هستید که عاشق گذراندن وقت با عزیزان خود است. افرادی که فرم پای رومی دارند زندگی متعادلی دارند و معمولاً فرم بدنی متناسبی دارند. اکثر مسافران شکل پای رومی دارند. با این حال، آنها همچنین می توانند مغرور یا سرسخت باشند.

۳. شخصیت شکل پای یونانی

اگر انگشت دوم شما بزرگتر از بقیه انگشتان پا است، پس فرم پای یونانی دارید یا به شکل پای شعله ای یا شکل پای آتش نیز شناخته می شود.

شخصیت شکل پای یونانی: شما فردی خلاق هستید که عاشق ارائه ایده های جدید هستید. شما بسیار مشتاق و با انگیزه هستید و دوست دارید مردم را تشویق کنید تا به رویاهایشان نیز برسند. شما همچنین کاملاً تکانشی برخورد میکنید و همیشه پر انرژی هستید. ورزشکار و فعال هم هستید. به ندرت یک لحظه کسل کننده با شما وجود دارد. خودانگیختگی شما همیشه چیزها را جالب نگه می دارد. شما همیشه برنامه‌ها یا فعالیت‌های سرگرم‌کننده‌ای دارید که می‌توانید در آن افراط کنید و مردم مانند پروانه‌ای به سمت شعله آتش به سمت حال و هوای با روحیه شما جذب می‌شوند.

با این حال، افرادی که شکل پای یونانی دارند، مستعد استرس هستند. آنها همچنین با تصمیم گیری مشکل دارند. سطوح بالای انرژی آنها نیز گاهی منجر به خستگی یا فرسودگی می شود. افرادی که شکل پای یونانی دارند به نظرات خود پایبند هستند و نگرش “راه من یا بزرگراه” را نشان می دهند.

۴.شخصیت شکل پای مربعی

اگر ارتفاع تمام انگشتان پا از جمله انگشت شست پا تقریباً یکسان است، شما یک پای مربعی دارید یا به آن شکل پای دهقانی نیز می گویند.

شخصیت شکل پای مربعی: شما عملگرا، قابل اعتماد، صادق و متعادل هستید. شما زندگی بسیار متعادلی دارید. تمام جزئیات را به دقت بررسی خواهید کرد و قبل از هر تصمیمی، تمام جوانب مثبت و منفی یک موضوع را بررسی خواهید کرد. تصمیمات شما تحت تأثیر اصول بسیار محکمی است. اگر چه مدت زمان اندیشیدن شما برای مسائل طولانی است، اما زمانی که تصمیم گرفتید، آن را با تمام وجود دنبال خواهید کرد.

افرادی که شکل پای مربعی دارند همیشه مثبت و منفی را می سنجند. آنها قدرت حل تعارض عالی دارند. آنها همچنین کاملاً ذهن تحلیلی دارند. آنها قابل اعتماد هستند و به راحتی تحت تأثیر شرایط بیرونی یا تکانه های لحظه ای قرار نمی گیرند.

نوشته‌های مرتبط