شخصیت شناسی از روی بستنی: طعم بستنی مورد علاقه شما در مورد شخصیت تان چه می گوید؟

تست های شخصیت شناسی یکی از محبوب ترین موضوعات برای افراد سراسر جهان هستند. در مجموعه مطالب سرگرمی و شخصیت شناسی سایت بازده با ما همراه باشید تا هر روز یک تست شخصیت شناسی جالب را برای شما بیان کنیم. در این نوشتار هم به سراغ تست شخصیت شناسی از روی بستنی رفته ایم! موضوع بسیار جالبی است. شما یک طعم مورد علاقه بستنی تان را انتخاب کنید و ما به شما میگوییم چه شخصیتی دارید. به همین ترتیب شما هم می توانید از دوستان و نزدیکان تان بخواهید یک مورد را انتخاب کنند و سپس رازهای مگوی شخصیت شان را فاش کنید. با سایت بازده همراه باشید.

شخصیت شناسی از روی بستنی

بستنی یک دسر بسیار خوشمزه است که در طعم‌های مختلف و خوشمزه عرضه می‌شود. برخی افراد وانیل کلاسیک را دوست دارند، در حالی که برخی دیگر شکلات را ترجیح می دهند. کسانی هستند که همه انواع بستنی را به یک اندازه دوست دارند، اما اکثر مردم بستنی مورد علاقه خود را دارند. اما آیا تا به حال به این فکر کرده اید که چرا یک بستنی را به بستنی دیگر ترجیح می دهید؟ این به خاطر شخصیت شماست. در ادامه بخوانید تا بدانید که چگونه شخصیت شما بر ترجیحات بستنی شما تأثیر می گذارد و بستنی مورد علاقه تان در مورد شما چه می گوید.

۱. بستنی وانیلی

وانیل محبوب ترین طعم بستنی در جهان است. این یک طعم کلاسیک است که می توان آن را به تنهایی یا با سایر غذاهای لذیذ مانند وافل و دونات نوش جان کرد. اگر بستنی مورد علاقه شما نیز وانیلی است، شما یک پرنده آزاده هستید. شما فردی تکانشی، ریسک پذیر و ماجراجو هستید. شما مستقل هستید و برای آزادی خود ارزش قائل هستید. شما دوست ندارید که در زندگی کاری یا روابطتان محدود باشید. شما بر اساس احساسات و نه منطق تصمیم می گیرید، اما خلاقیت زیادی نیز دارید.

تست شخصیت شناسی میوه: میوه مورد علاقه شما در مورد شخصیت‌تان چه می‌گوید؟

۲. بستنی شکلاتی

شکلات بعد از وانیل دومین طعم محبوب بستنی است. با توجه به اینکه شکلات به خودی خود یک دسر خوش طعم است که در قهوه، آب نبات و چندین دسر دیگر نیز استفاده می شود، شگفت آور است. عاشقان شکلات تمایل دارند کاریزماتیک و فریبنده باشند. اگر بستنی مورد علاقه شما شکلاتی است، به احتمال زیاد در برقراری روابط عالی هستید، اما در حفظ آنها خیلی خوب نیستید. شما اهل معاشقه، پر از شور زندگی و تحریک کننده هستید.

۳. بستنی توت فرنگی

توت فرنگی یکی دیگر از طعم های کلاسیک بستنی است. توت فرنگی انتخاب ترجیحی افراد درونگرا است. در یک مطالعه، مشخص شد که دوستداران توت فرنگی، بردبارتر، فداکارتر و محتاط تر هستند. اگر اغلب بستنی توت فرنگی را به دیگران ترجیح می دهید، شخصیتی درونگرا دارید. اما شما هم کاملا منطقی و متفکر هستید. طبیعت خجالتی و ساکت شما می تواند برای دیگران راهگشا باشد، اما وقتی با مردم راحت می شوید، واقعاً از بودن در اطراف لذت خواهید برد.

تست شخصیت شناسی درخت: کدام درخت را انتخاب میکنید؟

رپورتاژ

۴.بستنی قهوه

یکی از محبوب ترین نوشیدنی ها در جهان، قهوه است. مصرف قهوه چه به صورت نوشیدنی و چه به صورت یخ زده فقط لذت بخش است. بستنی قهوه به عنوان بستنی مورد علاقه شما نشان می دهد که شما در لحظه زندگی می کنید و شخصیتی شاد دارید. ویژگی های شما شبیه به دوستداران شکلات است، اما شما کمی سنتی تر هستید. شما اغلب بیش از حد متعهد می شوید و سپس وظایف را قبل از اتمام آنها رها می کنید. شما فاقد مسئولیت پذیری کافی هستید و طوری رفتار می کنید که انگار چیزی برای از دست دادن ندارید. شما به راحتی خسته می شوید و نیاز به تحریک مداوم دارید.

چیستان با جواب برای کودکان: ۶۵ معمای جالب و هوشمندانه برای بچه ها+تست هوش

۵. بستنی موزی

اگر طعم بستنی موزی را دوست دارید، شخصیت راحت و آرامی دارید و مسائل و موضعات را ساده در نظر می‌گیرید. شما سخاوتمند هستید و در فعالیت‌هایتان خیلی متعادل عمل می‌کنید. صداقت در شخصیت شما دیده می‌شود و درعین حال، دلسوز و مهربان هستید.

۶. بستنی شکلاتی نعناعی

شکلات نعنایی یکی دیگر از انواع رایج بستنی شکلاتی است که چیپس های شکلاتی ترد را با نعناع خنک و خوش طعم ترکیب می کند. دوستداران شکلات نعناع پر از جاه طلبی و اعتماد به نفس هستند. شما از آن دسته افرادی هستید که هرگز از دعوا فرار نمی کنید و حتی ممکن است به دنبال آن بروید. شما اهل بحث و جدل هستید و جلب رضایت شما دشوار است. شما استانداردهای بالایی دارید و همچنین دوست دارید از چیزی که به نظرتان ضعیف است انتقاد کنید. دوست دارید از قبل برنامه ریزی کنید و تمایل دارید برای همه نتایج ممکن آماده بمانید، بنابراین هیچ چیز شما را شگفت زده نمی کند. با وجود اینکه سرسخت هستید و دوست دارید راه خود را طی کنید، اما وفادار و قابل اعتماد هستید.

۷. بستنی گردویی

اگر به بستنی گردویی علاقه دارید باید بگوییم که شما شخصی منظم، بادقت و كمال‌گرا هستید كه به جزئیات هرچیزی بسیار اهمیت می‌دهید. در مسائل مالی محافظه‌كارانه عمل میکنید و اطرافیانتان، شما را به عنوان یک فرد باوجدان و وظیفه‌شناس می‌شناسند. علاوه بر این، یک انسان پر جنب و جوش و پرتكاپو هستید و در ورزش‌ها اغلب در پست مهاجم ظاهر می‌شوید.

خواص ارده کنجد: ۲۶ فایده ارده برای سلامتی و زیبایی

۸. بستنی پسته ای

پسته شاید معروف ترین نوع بستنی نباشد، اما قطعا یکی از خوشمزه ترین بستنی های موجود است. دوستداران پسته ویژگی های درون گرایی و برون گرایی از خود نشان می دهند. اگر بستنی مورد علاقه شما پسته است، سرشار از خلاقیت و پیچیدگی هستید. شما شخصیتی غیر متعارف دارید و به آن افتخار می کنید. شما دوست دارید سرگرم شوید، اما به روش عجیب و غریب خود، و همچنین دوست دارید منظم بمانید. شما می توانید گاهی اوقات کاملاً سفت و سخت باشید، اما به دلیل نگرش منطقی خود، دیدن دیدگاه های دیگران برای شما دشوار نیست.

نوشته‌های مرتبط