5 راز الهام گرفتن از قانون جذب برای راه اندازی کسب و کار

تمایل به موفقیت در موقعیت حرفه‌ ای یکی از مهمترین چیزهایی است که در آغاز افراد را مجذوب محتوای قانون جذب میکند. اگر تمایل داریم که یک کسب و کار جدید را شروع کنیم، و قبلاً با تمرینات و نکات کلیدی قانون جذب آشنا شده‌ ایم، احتمالاً اکنون دنبال توصیه‌ هایی هستیم که به کمک آنها، شانس تجلی موفقیت‌ مان را بیشتر افزایش دهیم. در ادامه توصیه‌ هایی برای الهام گرفتن از قانون جذب برای راه اندازی کسب و کار آمده‌ است.

رهنمود قانون جذب برای راه اندازی کسب و کار ما را در مسیر مهم ترین گام هایی که می توانیم برداریم، هدایت میکند.

آن‌چه را می‌خواهید کاملا و دقیقا مشخص کنید

هرچه هنگام تعیین اهداف‌تان دقیق‌تر باشید، بیش‌تر احتمال دارد به آن‌ها دست بیابید. وقتی مقاصدتان برایتان واضح و روشن است، دنیا راحت‌تر می‌تواند با فرستادن آن‌چه نیاز دارید، ه شما پاسخ دهد. هنگامی که یک طرح کسب‌وکار یا بازاریابی را طراحی می‌کنید، به این موضوع فکر کنید، و مطمئن باشید تمام جزییات مشخص را، که می‌خواهید بخشی از سرمایه‌گذاری جدیدتان باشد، یادداشت می‌کنید.

هنگامی که این کار را می‌کنید، از خودتان بپرسید کسب‌وکارتان بر پایه‌ی کدام ارزش‌ها و باورها بنا شده‌است، و چه کسانی می‌توانند در این زمینه، روی شما حساب کنند- این “پیمان برندتان” است و کمک‌تان می‌کند حتی بینش‌تان را عمیق‌تر کنید. بعد، به خودتان اجازه هید در خیال‌تان تصور کنید وقتی کسب‌وکارتان موفق شود چه‌قدر فوق‌العاده خواهدبود. با این حال، هنگامی که این کار را می‌کنید مراقب باشید در دام تمرکز روی آن‌چه نمی‌خواهید، گرفتار نشوید! بنابراین، اگر حس ترس به شما دست داده‌است یا تصویر شکست به دورن ذهن‌تان خزیده‌است، عامدانه آن‌ها را در مسیرشان متوقف کنید و دوباره روی طرح مثبتی متمرکز شوید که برای کسب‌وکار جدیدتان دارید.

یک ذهنیت میلیاردر بسازید

اگر می‌خواهید کسب‌وکارتان رونق داشته‌باشد، یکی از مفیدترین کارهایی که می‌توانید انجام دهید، این است که یک “ذهنیت میلیاردر” پرورش دهید. به عبارت دیگر، می‌توانید از ابتدا مانند صاحب یک کسب‌وکار موفق بیندیشید و احساس کنید که به موفقیت مداوم و پاداش‌های همراه با آن عادت دارد.

به یک دلیل باید ذهن‌تان را خیلی باثبات به مقصود کسب‌وکارتان، با هدفی معطوف کنید که فعالانه دنیایی را که در آن زندگی می‌کنید بهبود می‌بخشد. به علاوه، باید کاملا خودتان را وقف آن کسب‌وکار کنید، و بدانید برای رونق گرفتن کسب‌وکارتان هر کاری لازم باشد می‌کنید. باور بی‌قید و شرط بدون هیچ شک و تردید، کلید تجلی یک کسب‌وکار با استفاده از قانون جذب است.

از این گذشته، از آن‌جا که همه‌ی ثروتمندان اول در ذهن‌شان آغاز می‌کنند، با ذهنیتی آغاز کنید که حتی از آن‌چه آرزو دارید به دست بیاورید بزرگ‌تر است. بنابراین، اگر یک کسب‌وکار یک میلیون دلاری می‌خواهید، از نقطه‌نظر کسی فکر کنید که دارد یک کسب‌وکار ۲ میلیون دلاری می‌سازد- این رویکرد به کسب‌وکارتان دو برابر پشتوانه‌ی انرژی می‌دهد.

رپورتاژ

فرکانس ارتعاش‌تان امواج مثبت را بالا نگه‌دارید

وقتی با نگرشی سرشار از ترشرویی یا اضطراب گام برمی‌دارید، انرژی منفی را جذب می‌کنید- این اتفاقی است که هنگام پایین بودن فرکانس ارتعاش امواج مثبت‌تان می‌افتد. ضمنا، اگر با لبخند و کنجکاوی به دنیا سلام کنید، می‌توانید انتظار همان چیزها را در پاسخ داشته‌باشید.

مقصودتان را از آغاز یک کسب‌وکار جدید مانند انداختن یک توپ به سوی دنیا در نظر بگیرید، و تصور کنید چگونه همین مقاصد به سوی شما انداخته می‌شود. این کمک‌تان می‌کند با امواجی مثبت با فرکانس ارتعاش بالا بفرستید.

اگر بتوانید شور و اشتیاق‌تان را بسازید، یعنی هیجان و خوشی بابت آن‌چه کسب‌وکار جدیدتان برایتان فراهم می‌کند، مشتریان‌تان نیز همین احساس را خواهندداشت- و این انرژی مثبت را به مشتریان احتمالی دیگر هم منتقل می‌کنند. به علاوه، داشتن امواج مثبت با فرکانس ارتعاش بالا می‌تواند کمک‌تان کند از هر لحاظ زندگی بهتری را به تجلی درآورید، که نه‌تنها در کسب‌وکارتان، بلکه در سلامتی و روابط‌تان نیز موثر است.

از ندای درون‌تان پیروی کنید

بسیاری از صاحبان کسب‌وکار که از قانون جذب به عنوان ابزاری برای موفقیت استفاده کرده‌اند، اظهار می‌کنند “نشانه‌های” مختلفی از دنیا دیده‌اند و آن‌ها را دنبال کرده‌اند. این یعنی باید حواس‌تان به فرصت‌های جدید یا رویارویی‌های غافلگیرکننده‌ای باشد که برای توسعه و ترقی کسب‌وکارتان راه‌هایی جدید می‌گشاید.

آیا آگهی یک رویداد خاص برای شبکه‌سازی با کسب‌وکارهای دیگر چشم‌تان را گرفته‌است؟ آیا به تازگی درباره‌ی کسی که سال‌ها تماسی نداشته‌است چیزهایی شنیده‌اید؟ وقتی قصد می‌کنید یک کسب‌وکار را به تجلی برسانید، از ندای درون‌تان پیروی کنید و به مسیری بروید که به‌طور طبیعی روی آن تمرکز کرده‌اید؛ احتمالا به مسیری هدایت خواهیدشد که با مقاصدتان هم‌خوانی دارد.

ضمنا، اگر حس‌تان می‌گوید چیزی درست نیست و فکر کردن به آن شما را دچار تردید می‌کند یا انگار فرکانس ارتعاش امواج مثبت‌تان را پایین می‌آورد، به این ندای درونی هم اعتماد کنید! وقتی تمام توجه‌تان به اهداف‌تان معطوف است و خودتان را کاملا وقف موفقیت‌تان کرده‌اید،  کم‌کم می‌دانید آیا یک گام خاص برایتان مناسب است یا نه.

از این سفر لذت ببرید

نهایتا، آغاز هر کسب‌وکار با ریسک‌هایی همراه است، اما این فرآیند می‌تواند بی‌نهایت رضایت‌بخش و جالب باشد. به خودتان اجازه دهید واقعا در تمام لحظات شکوفایی الهام، جاه‌طلبی، و امید غرق شوید. همین احساسات است که به شما برای جست‌وجوی زندگی‌ای که خواهان آن هستید انگیزه می‌دهد.

نوشته‌های مرتبط