کار در مالزی: ۱۵ فرصت و ایده کسب و کار کوچک و کم خرج در مالزی

اگر در تصمیم گیری درباره‌ی اینکه چه ایده‌ای را برای کار در مالزی پی بگیرید مشکل دارید، می‌توانید ایده‌های کسب و کاری کوچک در مالزی را که در ادامه می‌آیند بررسی کنید که اثبات شده اند در سال پیش رو بهترین موارد هستند البته مادامی که منحصر به فرد بودن، سرمایه‌ی آغازین، به حداقل رساندن ریسک‌ها و بعضی از عوامل دیگر رعایت شده باشند.

شروع یک حرفه به عنوان کارآفرین می‌تواند گاهی بسیار سخت و چالش برانگیز باشد. ممکن است یک سری از مشکلات وجود داشته باشد که مجبور به روبرویی با آن‌ها بشوید.

با وجود این، اینکه ایده‌ی خوبی توی ذهن‌ داشته باشید و همین طور یک پلن کسب و کاری درست گاهی خطرات را تا حدودی کاهش می‌دهد.

۱. کسب و کار مد

مثل تمام کشورهای پر زرق و برق دیگر، مردم مالزی نیز عاشق مد و فشن هستند. آن‌ها ذائقه‌ی بی نظیری در این زمینه دارند. مالزیایی‌ها درباره‌ی پوشش و ظاهرشان بسیار محتاط و نگران هستند.

به رغم این حقیقت که برندهای مد روز بسیاری در این کشور در حال حاضر وجود دارند، اما همچنان فضای کافی برای سرمایه‌گذاران جدید وجود دارد تا مضمون و مفهوم بهتری به مد بیفزایند.

به خاطر همین به دانش و اطلاع از چند و چون مد بومی این کشور نیاز دارید. ورود به این حوزه می‌تواند بهترین فرصت کسب و کاری کوچک در سال ۲۰۲۰ در مالزی باشد.

۲. استارت آپ تعمیر کامپیتور شخصی و گوشی تلفن همراه

این می‌تواند نمونه‌ای عالی از کسب و کارهای کوچک در مالزی باشد. بیش از ۵۰٪ از بزرگسالان در مالزی صاحب کامپیوترهای شخصی یا گوشی هوشمند هستند.

این یعنی فرصتی عالی برای این نوع کسب و کارها وجود دارد که می‌تواند به برطرف کردن مشکلات ابزارهای مختلفی مانند لپ‌تاپ، گوشی هوشمند، و … کمک کند.

اکثر این آدم‌ها می‌خواهند وسایل مشکل دارشان تعمیر شود تا اینکه آن‌ها را دور بیاندازند. بنابراین اگر در تعمیر موبایل‌ها و سایر وسایل روز مهارت دارید بدانید که برای شروع چنین کسب و کار در مالزی فرصتی بی نظیر خواهید داشت.

۳. کسب و کار نفت و گاز

در فهرست منابعی که از منظر صنایع نوظهور برای مالزی مفیدترین هستند مقوله‌ی نفت و گاز در صدر قرار دارند.

به علاوه، اقتصاد مالزی نیز تا حدود زیادی به صادرات گاز طبیعی، محصولات نفتی و … وابسته است. شروع کسب و کار در این صنعت بخصوص مطمعنا ایده‌ای عالی خواهد بود.

۴. فروشگاه تجارت الکترونیک

در فهرست کسب و کارهای کوچک در مالزی، کسب و کار فروشگاه تجارت الکترونیک همیشه یکی از بهترین انتخاب‌ها بوده است و خواهد بود.

مهم نیست که فرد هنگام شروع کسب و کار از خودش وبسایت داشته باشد یا نه. او می‌تواند خدمات فروش محصولات را از وبسایتی مشهور که خدمات خرید و فروش آنلاین ارائه می‌دهد ارائه کند. Lazada و Best Buy در مالزی از بهترین‌ها هستند.

در سال پیش رو، چنین فرصت‌هایی برای شروع کسب و کار آنلاین در مالزی بسیار وجود خواهد داشت. در آغاز اگر بودجه فراوانی ندارید که دست‌تان را در راه اندازی یک فروشگاه تجارت الکترونیک مستقل باز بگذارد، تعداد فروشگاه آنلاین قابل اعتماد هست که می‌توانند به شما در فروختن محصولات‌تان کمک کنند.

۵. خدمات حرفه‌ای

هر روز که می‌گذرد در مالزی، کسب و کارهای جدید بسیاری در مقیاس‌های کوچک در حال ظهور هستند. بنابراین، حرفه‌ای‌های کسب و کار در بازار مدام در حال رشد مالزی در ۲۰۲۰ در حال شکوفایی هستند که قطعا به مراقبت و پرورش نیاز دارند. اکثر مالکان کسب و کارهای کوچک مقیاس به کمک حسابداران و سایر حرفه‌ای‌ها برای مدیریت امورشان نیاز دارند.

بنابراین اگر در زمینه‌ی حسابداری یا هر حوزه‌ی مشابهی مهارت دارید، می‌توانید حتی در روزهای آغازین کسب و کارتان هم درآمد خوبی به جیب بزنید. این یکی از بهترین ایده‌های کسب و کار در مالزی برای سال ۲۰۲۰ است.

رپورتاژ

۶. کسب و کار رزرو هتل به صورت آنلاین

مالزی کشوری زیبا است و این یکی از دلایلی است که موجب رشد و توسعه و شکوفایی همیشگی گردشگری می‌شود. دو جزیره‌ی معروف این کشور گردشگران بسیاری را از سرتاسر جهان به خود جلب می‌کند.

سواحل، جنگل‌های بارانی و سایر مناظر خیره کننده تعداد زیادی از خارجی‌ها را برای بازدید از مالزی متقاعد می‌کند. این امر باعث می‌شود که کسب و کار رزور آنلاین هتل در این کشور بسیار پر رونق باشد.

فقط کافی است شرکا و ارتباطاتی با نزدیک‌ترین هتل‌های واقع در کشور داشته باشید. پرداخت بر اساس شریط و مفاد قرارداتان خواهد بود. این می‌تواند فرصت کسب و کار آنلاین بی نظیری در ۲۰۲۰ در مالزی باشد.

۷. کسب و کار سرمایه گذاری خرد

بسیاری از کسب و کارهای جدید این روزها در کشور مالزی معرفی می‌شوند. این کسب و کارها قطعا به سرمایه گذاری درست نیاز دارند تا شکوفا شوند و بتوانند در دراز مدت به فعالیت‌شان ادامه دهند. مالکان کسب و کار می‌توانند این سرمایه گذاری و تامین مالی را از طریق بانک‌هایی که سرمایه گذاری خرد انجام می‌دهند تامین کنند.

بنابراین، بانکداری اقتصاد خرد در مالزی برای سرمایه گذاران مختلف یک فرصت کسب و کاری در حال شکوفایی است. داشتن دانش و کمی تجربه در زمینه‌ی حسابداری و امور مالی می‌تواند به شما در شروع راحت این نوع کسب و کار در مالزی کمک کند.

۸. کسب و کار مستقلات

بازار مستقلات در مالزی مدام در حال رشد است. دولت نیز ابتکارات متعددی در این زمینه انجام می‌دهد.

همچنین گزینه‌ی دیگری برای شروع چنین کسب و کارهایی در اختیار دارید مانند املاک و دلالی و کارگزاری املاک و ساخت و ساز که می‌توانید از طرق مختلف آن را پیگیری کنید.

۹. بازاریابی وابسته

کسب و کار بازاریابی وابسته همیشه در سرتاسر جهان به شدت شناخته شده و معروف است. با وجود این، این بخش کسب و کار در مالزی تعداد بازاریابان وابسته در مقایسه با سایر کشورها کمتر است.

فرایند بازاریابی وابسته اساسا به شما اجازه می‌دهد با فروش محصولات و خدمات به شخص یا طرف ثالث کمیسوین بگیرید. چند وبسایت برای بازاریابی وابسته وجود دارد که می‌توانید به آن‌ها بپیوندید و کسب و کارتان را شروع کنید.

۱۰. کسب و کار کامیون مواد غذایی

۱۱. کسب و کار چاپ سه بعدی

۱۲. کسب و کار چاپ بر روی تی شرت

۱۳. کسب و کار لوازم جانبی گوشی موبایل

۱۴. کسب و کار عکاسی

۱۵. کسب و کارهای مربوط به حیوانات خانگی و .. .

۱۰ پرسودترین ایده کسب و کار در حوزه مد در ۲۰۲۱

منبع fincyte
نوشته‌های مرتبط