9 راه پول درآوردن عجیب و غریب

آدم‌ها به بسیاری از روش‌های عجیب و غریب پول در می‌آورند، و در اینجا، ما ۹ راه پول درآوردن عجیب و غریب را برای شما بر می‌شمریم:

۱. عزادار حرفهای

این یک شغل واقعی است. به عزاداران حرفه‌ای پول داده می‌شود تا کاری کنند مردم باور کنند که شخص متوفی فرد بسیار مهمی بوده است. در واقع؛ یافتن ارجاعتی به عزاداران حرفه‌ای در انجیل محتمل و امکان‌پذیر است.

۲. فروش موی انسان

فروش موی انسان- بله، دقیقا همان چیزی که خواندید، آدم‌ها واقعا موی سر انسان را برای اکستنشن مو می‌فروشند. موی دست نخورده‌ی انسان(مویی که رنگ نشده باشد) ارزشمندترین نوع مو است. متاسفانه، این مسئله معمولا با فقر در ارتباط است.

۳. بازی کردن

از روزگار بازی قدیمی تتریس فاصله‌ی بسیار زیادی گرفته‌ایم. قبلا، بازی کردن فقط راهی بود برای سرگرم شدن و گذران اوقات فراغت. حالا بازیکن‌های حرفه‌ای وجود دارند، و همه‌ی ماجرا همین نیست، بازیکن‌های حرفه‌ای وجود دارند که میلیون‌ها دلار از این صنعت کسب درآمد کرده‌اند.

۴. تیشرت پوشیدن

ما هر روز این کار را انجام می‌دهیم، اما جیسون سادلر کسی بود که رویاهای بزرگی داشت، و تصمیم گرفت برای امرار معاش تی‌شرت بپوشد. او با شرکت‌ها تماس می‌گرفت تا تی‌شرت آنها را بپوشد و هرچند این ایده مزخرف به نظر برسد، اما کاملا موفقیت آمیز بود! جیسون خیلی زود مجبور شد کسی را استخدام کند تا به درخواست‌هایی که از کسب و کارش می‌شد رسیدگی کند.

رپورتاژ

۵. مسافر چپان(اوشیا)

در ژاپن، شهرهای بزرگ آنقدر مملو از جمعیت هستند که حتی به آدم‌ها پول داده می‌شود تا مسافران مترو را مثل کنسرو ماهی داخل قطارها بچپانند. اگر چندان از کنسرو شدن بدتان نیاید، اوشیاها برای هل دادن شما به درون قطار در ایستگاه‌های مترو حاضر به خدمت هستند.

۶. پزشکان مخصوص خودکشی

آدم‌ها گاهی از زنده بودن خسته می‌شوند و فقط دلشان می‌خواهد که زندگی‌شان متوقف شود. پس، به جای خودکشی کردن و مردن در شرایط وحشتناکی که به روح و روان بسیاری از اطرافیان‌شان صدمه خواهد زد، بعضی آدم‌ها تصمیم می‌گیرند به یک کلینیک خودکشی بروند و اتانازی را انتخاب کنند.

۷. خاک فروشی

یک مرد ایرلندی درباره‌ی تمام مهاجرانی که هجرت می‌کردند و دیگر در ایرلند زندگی نمی‌کردند فکر می‌کرد. پس، تصمیم گرفت از طریق فروش خاک به آنها کمی پول در بیاورد و نحوه‌ی بازاریابی او به این طریق بود که به آنها خاک می‌فروخت تا پس از مرگ روی قبرهای‌شان بپاشند- خاک ایرلندی، خاکی از میهن‌شان. فروش او با این ایده بسیار پررونق و شکوفا شد.

۸. خوردن

بعضی از آدم‌ها قادر هستند فقط از طریق خوردن کسب درآمد کنند. پیش از شکوفایی اینترنت، تماشای آدم‌ها هنگام غذا خوردن یک فتیشیزم جنسی بود که آدم‌ها به صورت خصوصی از آن لذت می‌بردند، اما بعد از رونق اینترنت، آدم‌ها شروع کردند به اشتراک امیال و خواسته‌های‌شان و این کسب و کار به حرفه‌ای بسیار سودآورد تبدیل شد.

۹. خواب روندهی حرفه ای

همه چیز برای فروش لازم است که امتحان شود، من جمله تخت و تشک. چه کسی بهتر از یک حرفه‌ای، یک خواب رونده‌ی حرفه‌ای برای امتحان کردن آن‌ها؟

نوشته‌های مرتبط