بهترین کتاب های روانشناسی موفقیت

ذهن انسان همیشه درگیر مسائل و مشکلات زندگی است این مشکلات احساسی، اجتماعی و ..‌ هستند که هر فردی در شرایط خاصی باید تصمیم گیری های مهمی را انجام دهد. حال برای این که بتوانید در موقعیت های بحرانی زندگی تصمیم بگیرید و بتوانید شرایط را مديريت کنید بهتر است کتاب های روانشناسی بخوانید.

برخی از کتاب ها زندگی فرد را تغییر می دهند و افراد با خواندن کتاب  دریچه ی جديدی از زندگی به روی آن ها گشوده می شود.

امروزه خرید کتاب از کتاب فروشی ها شاید برای همه میسر نباشد اما نگران نباشید در ادامه همراه ما باشید تا با یک کلیک ساده کتاب مورد نیاز خودتان را خریداری کنید. .

۱. کتاب بیندیشید و ثروتمند شوید

اين کتاب نوشته ی ناپلئون هیل است و دارای ۲۴۸ صفحه است. یکی از کتاب هایی که در لیست ده کتاب پرفروش جهان قرار گرفته است.

این کتاب تاکنون ۷۵ میلیون نسخه به فروش رفته است. موضوع کتاب مصاحبه و گفتگو با افراد موفق است، کسانی که مسیری را طی کرده و به موفقیت رسیده اند.

ناپلئون پس از سال ها تحقیق و گفتگو با افراد موفق، برای رسیدن به موفقیت و ثروت به فرمولی دست یافت.

نویسنده در هر فصل از کتاب یکی از راه های رسیدن به پول را بیان می کند.

بهترین کتاب های روانشناسی موفقیت

ناپلئون پس از مصاحبه با ۵۰۰ نفر از مردان و زنان در دوران خودش راز جمع آوری ثروت را فاش کرد که اگر افراد بتوانند همانند ثروتمندان فکر کنند می توانند به ثروت و موفقیت برسند.

او در این کتاب یک فرمول ۱۳ مرحله ای را ارائه کرده تا افراد بتوانند با کمک آن اهداف خود را مشخص کرده و جزو افراد موفق باشند.

نویسنده در کتاب علاوه بر این که داستان های زندگی افراد موفق را بررسی کرده است، با افراد موفقی همچون بیل گیتس، ری کورک، مایکل جردن و … نیز گفتگو کرده است.

او موسسه ی ناپلئون هیل را تاسیس کرد که در آن جا فلسفه ی رهبری، خودانگیختگی و موفقیت شخصی را آموزش می دهد.

 

۲. به سوی کامیابی

بهترین کتاب های روانشناسی موفقیت

رپورتاژ

این کتاب نوشته ی آنتونی رابینز است که ۳۲۰ صفحه دارد که در سال ۱۹۹۱ منتشر شد و تحت عنوان پرفروش ترین کتاب سال برگزیده شد.

موضوع کتاب رسیدن به اهداف عالی و راه و رسم کامیابی می باشد. هدف از تالیف این کتاب سرگرمی نبوده بلکه نویسنده قصد داشته تا ابزاری را به شما بدهد تا با استفاده از آن بتوانید رفتار خود را درست کنید، برای رسیدن به اهداف خود مسیر درستی را طی کنید و زندگی خود را به سطح بالایی برسانید.

کتاب به سوی کامیابی به شما نشان می دهد تا قدم به قدم به اعتماد به نفس و موفقیت برسید، دنیای خودتان را تغییر دهید و به عنوان یک راهنما برای رسیدن به کامیابی است.

افرادی که آرزوی زندگی بهتر داشته اند با کمک این کتاب می توانند به کیفیت بهتر در زندگی برسند و بر زندگی خود تسلط پیدا کنند.

رابینز به همه ثابت می کند که با قدرت ذهن می توانید به هر چه که می خواهید دسترسی پیدا کنید و به هر جایی که می خواهید برسید.

 

۳. قانون توانگری

بهترین کتاب های روانشناسی موفقیت

این کتاب نوشته ی کاترین پاندر یکی از بهترین و مشهورترین نویسندگان آمریکا است‌.

او پس از این که همسر خود را از دست داد به تنهایی فرزند خود را بزرگ کرد، در تمام آن مدت که سختی های زیادی کشید به این فکر می کرد که برای رسیدن به زندگی بهتر باید قانون های بهتری را در نظر بگیرد.

بر این باور بود که ثروت می تواند تا اندازه ای افراد را قدرتمند کند. به دنبال کتابی برای رسیدن به موفقیت بود که به یکباره تصمیم گرفت تا چیزهایی که در ذهن داشت را بنویسد.

در نتیجه کتاب قانون توانگری را نوشت که با منتشر شدن این کتاب به محبوبیت زیادی رسید و استقبال زیادی هم از کتابش شد.

در این کتاب نویسنده به افراد نشان می دهد که می توانند به هر چیزی که می خواهند برسند و ثروتمند شوند. نویسنده قانون هایی را در کتاب به شما ارائه می دهد تا با استفاده از آن ها به ثروت دست پیدا کنید و به موفقیت برسید.

نویسنده بر این باور است که همه ی افراد باید ثروتمند شوند و در رفاه زندگی کنند. او در این کتاب ساده ترین راه ها را برای رسیدن به ثروت به افراد ارائه می دهد که برای برخی افراد گاهی خنده دار به نظر می رسد.

یک نکته ی مهم در کتاب این است که نویسنده می گوید افراد فقط باید به ثروت فکر کنند و به فقرو تهی دستی نیندیشند.

نوشته های کتاب به زبان روان و ساده بیان شده و افراد با انجام دادن آن ها به موفقیت خواهند رسید. برای سفارش کتاب می توانید به وبسایت تلکتاب مراجعه نمایید.

نوشته‌های مرتبط