7 نشانه خیانت و این که همسرتان با شخص دیگری رابطه دارد

در زندگی واقعی آدم‌ها خسته می‌شوند، اعتمادها را از بین می‌برند، شریک زندگی‌شان را فریب می‌دهند، و قلب او را خرد و خاک‌شیر می‌کنند، و از آن‌جا که زندگی یک داستان تخیلی نیست، حفظ تعادل واقع بینانه در زندگی عشقی‌تان از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است. در این مقاله ۷ نشانه آمده است که همسرتان با شخص دیگری رابطه دارد .

هر زمان که متوجه تغییرات منفی در واکنش‌ها یا کارهای شریک زندگی‌تان شدید، سعی کنید کمی در مورد مسائل مبهمی که آسیبی به شما نمی‌زنند، اطمینان حاصل کنید، البته منظور ما این نیست که دائما به شریک زندگی‌تان شک کنید.

اما به هر حال زندگی این چیزها را هم دارد، شریک زندگی‌تان ممکن است رابطه‌ی مخفیانه‌ای با شخص دیگری داشته باشد و در عین حال ادعا کند که عشق فناناپذیری نسبت به شما دارد.

اگر شما به تازگی یک رابطه‌ی متزلزل داشته‌اید و شریک زندگی‌تان رفتار و عملکرد عجیبی داشته‌است، به دنبال علائمی بشد که نشان می‌دهند آنها شما را فریب می‌دهند. قطعا شما نمی‌خواهید در شرایطی که شریک زندگی‌تان با شخص دیگری رابطه دارد، تریپ وفاداری بردارید! در فهرست زیر ۷ نشانه که همسرتان با شخص دیگری رابطه دارد را برای شما آورده ایم.

۱. همیشه تا دیروقت کار می‌کند.

“باید تا دیروقت کار کنم” مسلما یکی از قدیمی‌ترین بهانه‌ها است، و اگر شریک زندگی‌تان کار کردن تا دیروقت را شروع کند و زمان بسیار بیش‌تری را در محل کار بگذراند بدون این‌که افزایش قابل توجهی در میزان درآمدش ببینید، پس حتما مشکلی وجود دارد.

اکثر آدم‌ها مودب‌تر یا خجالتی‌تر از آن هستند که با رییس شریک زندگی‌شان تماس بگیرند و سر از حقیقت دربیاورند و به همین دلیل است که این بهانه تا این حد ایده‌آل است. اگر فکر می‌کنید شریک زندگی‌تان تا دیروقت کار نمی‌کند و در واقع دارد شما را فریب می‌دهد، با رییس‌اش تماس بگیرید و دست او را رو کنید.

۲. کم‌تر از قبل به برقراری رابطه‌ی جنسی تمایل دارد.

اگر شریک زندگی‌تان عشق‌ورزی و روابط جنسی‌اش را با شما کاهش داده یا کلا کنار گذاشته، این امکان وجود دارد که در جای دیگری لذت می‌برد. داشتن روابط نزدیک با شخص دیگری باعث می‌شود که آدم‌ها تمایلی به برقراری رابطه با شریک زندگی‌شان نداشته باشند. کاهش روابط فیزیکی به ندرت می‌توانند فقط نشانه‌ی سرد شدن رابطه‌ باشند و گاهی ممکن است نشانه‌ای باشند بر این‌که شریک زندگی‌تان شما را فریب می‌دهد.

۳. زمان بسیار زیادی طول می‌کشد که پیامک شما را پاسخ بدهد.

رپورتاژ

پاسخ دادن پیامک معمولا زمان بسیار کمی طول می‌کشد، بنابراین اگر شریک زندگی‌تان برای پاسخ دادن به شما خیلی معطل کند، حتما یک دلیل معرکه پشت آن وجود دارد. این موضوع برای زمانی که شریک زندگی‌‌تان به طور ناگهانی روی تلفن همراه خود رمز می‌گذارد نیز صدق می‌کند. وقتی دو نفر به یکدیگر اعتماد دارند، دلیلی ندارد که چیزی را از هم مخفی کنند.

۴. بلافاصله بعد از این‌که به خانه می‌آید دوش می‌گیرد.

اگر شریک زندگی‌تان معمولا آخر شب دوش می‌گرفت، اما به طور ناگهانی این برنامه را تغییر داده و بلافاصله بعش از آن‌که به خانه می‌رسد، دوش می‌گیرد، باید نگران شوید. این کار معمولا نشان می‌دهد که شخص قصد دارد عطر شخص دیگری را از تن‌اش بشوید.
شریک زندگی‌تان را آزمایش کنید. ببینید که آیا بلافاصله پس از این‌که وارد خانه می‌شود با بوسیدن و در آغوش گرفتن مشکلی ندارد یا عذر و بهانه می‌آورد که فعلا نمی‌تواند این کار را بکند.

۵. توجه بیش‌تری به ظاهرش نشان می‌دهند.

اگر شریک زندگی‌تان قبلا اهمیتی به لباس پوشیدن‌اش در خارج از خانه نمی‌داده و حالا هر زمانی که لازم باشد از خانه خارج شود، دقت زیادی روی لباس و ظاهرش دارد، باید به او مشکوک شوید. اگر همسرتان اخیرا خیلی به نظافت و آراستگی خودش اهمیت می‌دهد، احتمالا با شخص دیگری رابطه دارد و در حال و هوای ماه عسل به سر می‌برد!!

۶. بدون دلیل و برنامه‌ی قبلی برای‌تان هدیه می‌خرد.

دانستن این‌که آیا خریدن هدیه بدون دلیل، نشانه‌ای از فریب دادن شما است یا نه کار بسیار سختی است، چرا که این کار می‌تواند هم از روی عشق و هم ناشی از ارتکاب گناه باشد. بنابراین شما باید در مورد رفتار اخیر او به دقت فکر کنید تا ببینید که کدام در مورد شما صدق می‌کند.

شما قطعا نمی‌خواهید به یک همسر دوست داشتنی و وفادار تهمت بزنید فقط به این دلیل که عادت ندارید این‌طور مهربانانه با شما رفتار کند، اما شریک زندگی‌تان ممکن است به این خاطر که با کس دیگری رابطه دارد و بار گناهی روی دوش خود حس می‌کند، برای‌تان بدون دلیل و برنامه هدیه بخرد.

۷. حرکات جدیدی در رختخواب انجام می‌دهد.

آیا وقتی که خودتان را به شریک زندگی‌تان نزدیک می‌‌کنید، همان رفتار همیشگی را دارد؟ اگر او به طور ناگهانی رفتارش عوض شده و یا به شیوه‌ی متفاوتی شما را می‌بوسد، شاید بهتر باشد به دنبال این باشید که این چیزها را از کجا یاد گرفته‌است. این احتمال وجود دارد که او آنها را از مقالات پژوهشی موجود در اینترنت یا یکی از دوستان‌اش فقط برای تاثیر گذاشتن روی شما آموخته باشد، اما همیشه این امکان نیز وجود دارد که شخص دیگری که با او رابطه دارد، منبع این همه تکنیک جدید است!

نوشته‌های مرتبط