مشخصات خرید کولر گازی پرتابل

کولر گازی ها از تجهیزات تهویه مطبوع رایجی هستند که در مدل های مختلف تولید و طراحی می شوند. در این نوشتار نیز به موضوع مشخصات خرید کولر گازی پرتابل می پردازیم تا راهنمایی های لازم در این زمینه را ارائه دهیم. همان طور که می توانید تقاضای گسترده ای برای اسپلیت ها وجود دارد که به دلیل قدرت و سرعت آن ها در سرمایش فضا می باشد. با افزایش بی رویه دمای هوا در تابستان، نیاز به سیستم هایی جهت سرمایش داریم تا محیط بسته را مطبوع کرده و خنکی مورد نیاز را فراهم کند. این سیستم نیز در طراحی های گوناگونی ارائه می شود تا نیاز محیط های مختلف را پوشش دهد.

فروشگاه اینترنتی دماپویا از برترین ها در عرصه ی تاسیسات ساختمانی می باشد که مدل های مختلف دستگاه های تهویه مطبوع را ارائه می دهد و شما می توانید انواع آن را در صفحه ی مربوطه مشاهده نمایید. برای بررسی مشخصات خرید کولر گازی پرتابل، لازم به ذکر است که کولر گازی اسپلیت در سری های پرتابل، ایستاده، دیواری و پنجره ای طراحی می شود که هر یک کاربرد و مشخصات خاص خود را دارد.

اسپیلت های پرتابل برخلاف سری های دیواری و ایستاده به صورت یکپارچه بوده و پنل خارجی آن جداگانه نیست. پرتابل بودن آن ها به این معناست که قابلیت جابجایی دارند و می توان به راحتی آن را در محوطه مورد نیاز قرار داد. برای بررسی این مشخصات باید در نظر داشت که کاربرد کولر گازی های پرتابل اغلب برای مکان هایی با متراژ پایین تر است. این مدل ها از یک یونیت و پنل تشکیل می شوند. برای بررسی بیشتر مشخصات خرید کولر گازی پرتابل می توان اشاره داشت که برای نصب آن فقط نیاز به پریز برق و دریچه یا پنجره ای است که از طریق آن هوای گرم خارج شود. برای انتقال و جابجایی این کولر چرخ هایی زیر آن تعبیه می شود. به همین سبب به آن کولر گازی پرتابل متحرک نیز گفته می شود.

رپورتاژ

همچنین گفتنی است که هر اسپلیت ظرفیت هوادهی محدود و مشخص دارد. این معیار با واحد btu بر ساعت اندازه گرفته می شود. سری های پرتابل نیز در ظرفیت هایی مانند ۶۰۰۰، ۹۰۰۰، ۱۸۰۰۰ و ۱۲۰۰۰ بی تی یو بر ساعت طراحی می شوند تا بتوان برای محیط هایی با متراژ مختلف به کار برد. اجزای به کار رفته در آن شامل مبرد، کمپرسور و فن است. سازنده های معتبر در تلاش اند تا بهترین ها را در محصولات خود به کار برده و طول عمر آن ها را افزایش دهند.

برای آشنایی با مشخصات خرید کولر گازی پرتابل باید بدانیم که دسته بندی دیگری از آن وجود دارد که شامل اسپلیت یا کولر گازی پرتابل کوچک، متوسط و سری های اسپلیت بزرگ می باشد. این دسته بندی بر اساس سایزبندی ها است و برای انتخاب مدل مناسب با محیط خود می توانید با کارشناسان فروش دماپویا در تماس بوده و از راهنمایی های این مجموعه به صورت رایگان بهره مند شوید. همچنین اسپلیت های پرتابل در مدل های تک لوله و دو لوله نیز طراحی می شوند. مدل های تک لوله فقط یک راه برای خروج هوای گرم به بیرون دارند و این راه به وسیله لوله یا پنجره به بیرون متصل خواهد شد. سری های تک لوله بسیار مقرون به صرفه اند و مورد استقبال قرار می گیرند.

در مقابل سری های دو لوله یا Dual Hose مجهز به دو لوله هستند و علاوه بر آن که یک راه جهت خروج هوای گرم دارند، یک راه هم برای تامین هوای کندانسور می باشد. مزیت این مدل ها برای آشنایی با مشخصات خرید کولر گازی پرتابل نیز مهم است که در واقع مصرف برق آن مقرون به صرفه است. عدم کاهش هوای اتاق یا عدم انتقال هوای اتاق به بیرون به همراه گرما از مزایای این سری های می باشد. ناگفته نماند که پیش از خرید نهایی به طول لوله یا همان دودکش اتصالی اسپلیت توجه کنید. نکته ی مهم در این خصوص آن است که نباید زیاد باشد تا موجب بروز مشکلات و خطرات نشود. همچنین طول آن به صورت استاندارد بوده تا موجب کاهش راندمان کولر نشود. علاوه بر آن، به میزان صدای تولیدی آن نیز دقت داشته باشید تا موجب آزار ساکنان نشود و آلودگی صوتی ایجاد نکند.

فراموش نکنید که با مراجعه به وبسایت فروشگاه اینترنتی دماپویا میتوانید انواع کولرهای گازی پرتابل را در سری ها و ظرفیت های مختلف مشاهده کرده و به صورت آنلاین سفارش دهید. با سفارش اینترنتی نیازی به رفت و آمد و اتلاف وقت نخواهد بود. همچنین می توانید برندهای معتبر سازنده ی آن هم بررسی و مقایسه کرده و تجربه ی بهترین خرید تاسیسات ساختمان را داشته باشید.

 

نوشته‌های مرتبط