۱۷ بهترین تعریف از خانم ها که واقعا عاشقش هستند

تعریف کردن فقط راهی خوب برای جلب توجه آدم‌ها نیست، بلکه راهی آسان برای احساس خوب بخشیدن به دیگران و حتی بهتر کردن حالِ خوبِ خودتان هم است. با ذکر این نکته، باید گفت احتمالا آدم‌های بسیاری تعریف‌هایی می‌شنوند که بارها و بارها تکرار می‌شوند – به ویژه اگر یک ویژگی شخصیتی بخصوص و ارزنده داشته باشند. با این حال، برای زنان در حالت کلی، جدا کردن بهترین تعاریفی که در زندگی شنیده‌اند کار راحتی بود. ما بهترین تمجید و تعریف از خانم ها که واقعا عاشقش هستند را برگزیدیم و آن‌ها را در فهرست زیر گرد آورده‌ایم. آن‌ها یک سری نگرش و دیدگاه جدید به شما ارائه می‌دهند که پی ببرید چگونه بدون تکرار کلیشه‌ها از یک دختر خانم تعریف کنید.

بهترین تمجید و تعریف از خانم ها

۱. فقط تعاریف صادقانه و خاص

فقط تعاریف صادقانه و خاص! به عنوان یک دختر، حتما موارد مرسوم زیادی شنیده‌اید مانند: «شما چشم‌های خیلی قشنگی دارین» و …  شنیدن این‌ها خوشایند است، اما اگر به هر کافه رستورانی سر بزنید زیاد از این تعریف‌ها خواهید شنید.

اولین شبی که من دوست … سابق‌ام را دیدم، خیلی عادی بیرون یک کافه داشتیم صحبت می‌کردیم که حرف مرا قطع کرد و گفت: «رو گردنت خال داری. میدونستی؟ یه جورایی با حال و جالبه!» من بلافاصله لپ‌هام گل انداخت و سرخ شدم. این حرف خیلی غیر منتظره و خاص بود، و در عین حال نشان می‌داد او خیلی با دقت سر تا پای من را برانداز کرده است. من این کار او را بسیار ارزنده دیدم.

۲. تعاریف ناب

«تو بی‌شک، به طرز حیرت‌انگیزی جذاب و دلربایی و این کمترین چیزیه که می‌شه در موردت گفت!» این تعریف از خانم ها بسیار خاص و ناب است.

۳. جذاب خطاب کردن

من فکر نمی‌کنم شنیدن هیچ چیز به اندازه‌ی این که آدم را «جذاب» خطاب کنند لذت داشته باشد. این حرف دل آدم را گرم می‌کند، و خیلی از گفتن «خوش‌اندام» یا حتی «زیبا» خیلی صمیمانه‌تر و مهربانانه‌تر است.

۴. دنبال تعریف کردن‌تان را نگیرید و زیاد ادامه ندهید

یک بار اتفاقی در شهر ممفیس به مردی برخوردم توی خیابان جلوی من را گرفت که بگوید «شما جذاب‌ترین خانمی هستنید که من به عمرم دیدم». من از خجالت سرخ شدم و زیر لب من و من کنان گفتم «مرسی» و مثل آدم‌های دست و پا چلفتی و ترسیده لکنت زبان گرفتم، و او فقط به من لبخند زد و به راهش ادامه داد.

من فقط کمی به خودم رسیده بودم، ولی چیز خیلی خاصی که جلب توجه کند وجود نداشت، و مطمئنا به دنبال جلب توجه و تعریف و تمجید کسی نبودم. اما آن تعریف واقعا روز من را ساخت، بیشتر به خاطر آنکه ادامه نداد و از من درخواست شماره تلفن یا چیزی نکرد. فقط همین. عالی بود. مرسی، رفیق اتفاقی من.

تعریف از خانم ها می تواند بی دلیل و بی چشمداشت باشد.

۵. از موهای یک خانم تعریف کنید

«موهاتون مثل آبشار روی بستر شونه‌هاتون می‌ریزه، دست به این آبشار نزنید. این موها خیلی به جذابیتتون اضافه می‌کنه».

۶. از کار کردنش تعریف کنید

بهترین تعریفی که از یک غریبه شنیدم درباره‌ی این بود که می‌گفت از دیدن من موقع کار کردن لذت می‌برد: «شما همیشه شاد و با مردم مهربان هستین، وقتی پا توی ساختمان می‌گذارم و شما رو اینجا می‌بینم انگار روح تازه‌ای در من دمیده می‌شه.» این نیز یک مورد فهرست تعریف از خانم ها است.

مطالب مرتبط: ۹۴ مورد از بهترین مشاغل خانگی پردرآمد برای زنان

۷. بگویید بدون آرایش هم زیباست

هفته‌ی پیش با دوست پ…م، خانواده‌اش و دوستانمان در اتاق نشیمن او بودیم. من گفتم که نمی‌توانم بیش از این صبر کنم و  باید بروم کیف آرایشم را که یک هفته بود خانه‌ی یکی از دوستان جا گذاشته بودم بردارم. او گفت: «تو کل هفته رو آرایش نداشتی ینی؟! خدای من! تو چقدر جذابی پس!» چهره من به سرخ ترین حالت ممکن در آمد. من فکر می‌کنم بهترین تعریف‌ها ساده هستند فقط در موقع مناسب و درست گفته می‌شوند.

۸. از کمال و بلوغ گفتن چیز خوبی است

یکی از اساتید از من پرسید چند سالم است. و من گفتم ۲۱. او تعجب کرد و گفت: «ولی خیلی پخته‌تر و با کمالات‌تر از سن‌تون نشون می‌دین!»

این شخص استادی بود که من از او می‌ترسیدم، و شایعه شده بود که یکی از آن عوضی‌های نخبه‌ی زن‌ستیز است. می‌ترسیدم به دفترش پا بگذارم. جمله‌ی او باعث نشد لپ‌های من گل بیندازد ولی تا پایان روز احساس فوق‌العاده‌ای داشتم.

۹. یک تعریف غافلگیر کننده

نامزدم در اولین سالگرد آشنایی‌مان، داشت درب یک بطری نوشیدنی را باز می‌کرد که پنج سال تمام برای یک مناسبت خاص نگه داشته بود. به من نگاه کرد و گفت: «نمی‌دونم چرا این رو این همه مدت نگه داشتم – من که ۳۶۵ روز سال رو برای جشن گرفتن و خوشحالی دلیل داشتم!»

۱۰. همچنان ارتباط برنده است

رپورتاژ

«عاشق حرف زدن با تو ام» من را دیوانه می‌کند. بهترین چیزی که می‌توانم به آن فکر کنم. طوری که با شنیدنش روزها روی ابرها سیر خواهم کرد.

اگر رسمی لباس پوشیده باشم، شنیدن کلمه‌ی «خیره کننده‌س» چیز جالبی خواهد بود.

اگر غیر رسمی پوشیده باشم، «امروز واقعا زیبا به نظر میای» هم کفایت می‌کند.

آدم‌ها معمولا خیلی به من می‌گویند که باهوش هستم و موهای زیبایی دارم، ولی من جذب این تعریف‌ها نمی‌شوم. برای من، این‌ چیزها عادی و روزمره‌اند. سعی کنید از بانوی زندگی‌تان در رابطه با چیزهایی تعریف کنید که مشخص‌اس بابت‌شان وقت گذاشته و تلاش کرده است. مثلا: پوشش، سبک زیبای موها، یک اثر یا کار هنری…

۱۱.شباهتش به مادر

«خیلی شبیه مادرت به نظر میای».

وقتی ۹ سالم بود، مادرم فوت کرد به خاطر همین بهترین تعریفی که کسی می‌تواند از من بکند همین است.

شباهت داشتم به مادر یکی از بهترین تعریف از خانم ها است.

۱۲. تعریف از اعتماد به نفس

تا به امروز بهترین تعریفی که از من شده این بوده است: «لامصب این اعتماد به نفسی که داری چقدر جذاب‌ترت میکنه!» جمله‌ای که کل روز من را ساخت، و هنوز هم که به آن فکر می‌کنم باعث می‌شود لبخند روی لبهایم بنشیند.

مطالب مرتبط: انواع نگاه کردن: ۱۸ نوع نگاه یا زبان بدن چشم ها

۱۳. بالا را نگاه کنید!

خیلی خوب است اگر کسی به چشم‌های من نگاه کند و از من تعریف کند. من سینه‌های خیلی بزرگی دارم، پس اینکه کسی به خودش زحمت بدهد و از گردن به بالای من را نگاه کند برایم جالب و دوست داشتنی است.

۱۴. حتی اگر شکست می‌خورید از او تعریف کنید

من تازه در بازی مورتال کمبات زده بودم درب و داغانش کرده بودم که برگشت به من گفت‌: «تحسین‌ت می‌کنم».

حسابی از خوشحالی و خجالت تا بناگوش سرخ شدم.

۱۵. یک تعریف مرسوم

من پی بردم گفتنِ «عاشق دیدن لبخندتم، هر بار می‌بینم روزم رو درخشان می‌کنه» همیشه باعث خوشحالی و لبخند بی‌وصف و اندازه‌ی زن‌ها می‌شود… اما من ۱۲ سال است که ازدواج کرده‌ام، و شاید از من گذشته باشد!

۱۶. از لبخندش تعریف کنید

من و دوست پ…م یک شب روی تخت بودیم؛ مشغول حرف زدن و خندیدن. چیزی گفت، که الان یادم نیست، اما آنقدر باحال بود که بلند بلند خندیدم، طوری که دیگر کنترل خودم را نداشتم. همچنان می‌خندیدم، و وقتی به سمت او برگشتم گفت:

«آرزومه همیشه بتونیم همین جوری بخندونمت. تو همیشه‌ی خدا خوشگلی، ولی وقتی مثل الان می‌خندی، دلم میخواد دنیا متوقف بشه.»

۱۷. چند توصیه

به من نگید باهوش. من باهوش هستم، و خودم اکثر روزها به این موضوع واقف هستم. در روزهای دیگر هم، به احساس ناامنی و تردید برانگیخته در من دامن می‌زنید. به علاوه، واقعا مطمئن نیستم که آیا در موضع و شرایط قضاوت هستید یا نه.

به من نگویید زیبا. یعنی، شاید دوست داشته باشم. من احتمالا هر تعریفی را دوست دارم. اما اینکه آیا من زیبا هستم یا نه، زیبایی‌ام اصل هویت من نیست. من دوست دارم به من بگویند «وقت شناس». البته، حرف مثبتی است اما…. آیا زیبایی واقعا بهترین ویژگی است که می‌توانید به آن فکر کنید.

۴۰ نشانه برای رمزگشایی زبان بدن دختران

منبع articles
نوشته‌های مرتبط