تعبیر خواب طلا: ۵۰ تعبیر دیدن طلا و زیورآلات برای مرد و زن در خواب

دیدن طلا در خواب می‌تواند نشانه‌ی ثروت مالی و چیزهای ارزشمند مادی باشد. هم‌چنین می‌تواند نماد طمع و وسوسه نیز باشد. اگر برایتان جالب است بدانید تعبیر خواب طلا چه تعابیر دیگری دارد با این نوشتار در سایت بازده همراه باشید.

۱. تعبیر خواب طلا به طور کلی

ممکن است دیدن طلا در خواب نشان‌دهنده‌ی ارزش‌های درونی شما و تمام چیزهایی باشد که در زندگی‌تان ارزشمند هستند و برایتان حکم گنج را دارند. خواب طلا می‌تواند یادآور منابع درونی‌تان باشد که از آن‌ها استفاده نمی‌کنید یا قدر آن‌ها را نمی‌دانید. هم‌چنین شاید نشانه‌ی معنویت، روشنایی، یا خودِ برتر شما باشد.

دیدن طلا در خواب می‌تواند به این معنی باشد که شما استعدادی نهفته یا چیزی ارزشمند را در درون خودتان پیدا کرده‌اید، یا شاید در یک چیز یا زندگی یک فرد ارزشی را تشخیص داده‌باشید.

۲. دیدن سکه های طلا

دیدن سکه‌های طلا در خواب می‌تواند نشان‌دهنده‌ی تغییرات درونی باشد که در حال رخ دادن هستند و برای عزت نفس و/ یا رشد معنوی‌تان اهمیت زیادی دارند.

۳. دیدن اشیای طلایی در خواب

دیدن اشیای طلا در خواب می‌تواند نشانه‌ی تحسین یا درک کردن ارزش آن شئ باشد.

هم‌چنین شاید یادآور این قاعده‌ی طلایی باشد: “با دیگران همان‌طور رفتار کن که دوست داری با تو رفتار شود.”

شاید دیدن اشیای طلا نشان‌دهنده‌ی این باشد که چیزی نیاز به توجه یا بررسی دقیق‌تر دارد.

تعبیر خواب انگشتر: ۷۰ مفهوم و تعبیر دیدن انگشتر طلا و نقره در خواب

۴.  خواب لباس‌های طلادوزی شده

اگر خواب ببینید لباس‌های طلادوزی شده به تن کرده‌اید نشانه‌ی روحیه‌ی مثبت است. این خواب یعنی اینکه دوستان و عزیزان‌تان به شما کاملا احترام می‌گذارند. همچنین می‌تواند به معنی آن باشد که در آینده‌ی نزدیک، رویدادهایی اتفاق خواهد افتاد که برای شما شادمانی و لذت همراه خواهد داشت.

۵. خواب باریدن خاک طلا از آسمان

این که خواب ببینید بارانی از خاک طلا بر سرتان می‌بارد نشان از آن دارد که مورد توجه و انتقاد سایرین قرار خواهید گرفت و دلیل آن هم رفتار سوال برانگیزی است که از شما یا شریک عشقی یا همسرتان سر زده است. در اکثر موارد، این شرایط ممکن است شامل خیانت، انجام بی عفتی یا درگیر شدن در رابطه‌ای عاشقانه خارج از رابطه‌ی فعلی‌تان – مثلا ازدواج – باشد.

۶. پشیمانی از فروختن ساعت طلا

ساعت طلا در عالم خواب اغلب نمادی منفی به شمار می‌رود، چون ظاهرا پیش بینی کننده‌ی از دست دادن اموال یا کم شدن ارزش اموال در واقعیت است. در واقع، ظاهر زیبا و گرانقیمت ساعت بیانگر معنی متضادی است، یعنی مشکلاتی در زمینه‌ی پول و چیزهای با ارزش برای‌تان پیش خواهد آمد. با وجود این، فروختن ساعت در خواب می‌تواند به معنی از بین بردن چنین احتمالی باشد. این می‌تواند یا از طریق راه‌های پیشگیرانه مانند خرید بیمه یا فروش اقلام با ارزش در ازای پول نقد، باشد یا اینکه دیگر به آن اشیاء علاقمندی نداشته باشید. در هر صورت، روشن است که تفکر مجدد شما به نوعی آشکارسازی وضعیت ذهنی‌تان است، که نشان می‌دهد مطمئن نیستید آيا بهتر است از آن چیزها یا احساسات دست بکشید یا نه. به تصمیم گیری رسیدن ممکن است زمان ببرد، بنابراین باید با آرامش عمل کنید و فقط از چیزهایی جدا شوید که در نبودشان احساس ناراحتی نداشته باشید.

۷. خواب کلید طلائی درون یک جعبه

دیدن چنین خوابی نمادی مثبت است که از دریافت پاداش یا مشوقی برای انجام چیزی که سعی به تکمیل آن در حال حاضر دارید یا به تازگی آن را تمام کرده‌اید حکایت دارد.

تعبیر خواب حلقه: ۳۸ تعبیر دیدن انگشتر و حلقه ازدواج در خواب

۸. اگر خواب ببینید قطعات طلا جمع می‌کنید یا هدیه می‌گیرید

اگر در خواب دیدید کسی به شما چند قطعه طلا به عنوان هدیه می‌دهد یا خودتان قطعات طلا را جمع آوری می‌کنید این خواب می‌تواند نشانه‌ی دروغ و محرومیتی باشید که در عالم بیداری انتظارتان را می‌کشد.

 ۹. خواب تکه‌های طلا را دیدن

دیدن جمع کردن تکه‌های طلا در خواب رویدادهای لذت بخش و خبرهای خوشایند را مژده می‌دهد. وقتی سنگ‌های طلائی را در خواب دور بیندازید به معنی آن است که مشکلات و مصائبی را تجربه خواهید کرد. اگر فقط تکه‌های طلا را در خواب ببینید، این خواب نشان از ماهیت نامتعادل‌تان دارد. ضروری است برای موفقیت در زندگی آن را تغییر بدهید.

۱۰. خواب خریدن حلقه‌های طلا

چنین خوابی را دیدن ازدواجی سریع را پیش بینی می‌کند. اگر حلقه‌ی طلا گم کرده باشید، چنین خوابی منادی به هم خوردن رابطه‌ای در آینده‌ای نزدیک است.

۱۱. خواب ببینید کنار ایستاده‌اید و به طلا نگاه می‌کنید

چنین خوابی حکایت از آن دارد که ولخرجی‌های غیر ضروری می‌کنید. شما آزاد نیستید. این کار می‌تواند پیامدهای غمباری داشته باشد مثل ورشکستگی و بدهکاری.

۱۲. پیدا کردن جواهرات یا سکه‌ّهای طلا در خواب

چنین خوابی به معنی پولدار شدن به روشی عادی و طبیعی در عالم بیداری است. نکته‌ی اصلی آن است که مغرور نشوید و همواره به مردم احترام بگذارید.

۱۳. گم کردن چیزهایی از جنس طلا در خواب

چنین خوابی بد یمن است. این خواب نشان دهنده‌ی بی دقتی‌ و غفلت‌ شما است. به خاطر چنین ویژگی‌های منفی ممکن است مهمترین تغییر زندگی‌تان را از دست بدهید. در نتیجه فکرهایی که دارید در حد رویا باقی خواهند ماند.

۱۰ بهترین و گرانترین برند جواهرات دنیا

۱۴. اگر خواب ببینید طلا را محکم در دستتان گرفته‌اید

چنین خوابی حاکی از آن است که پیروزی در تمام امور و زمینه‌ّهای زندگی در انتظار شما است.

۱۵. اگر زنی خواب ببیند چیزی از جنس طلا به او هدیه می‌شود

چنین خوابی نشانه‌ی مردی ثروتمند اما طماع، وسواسی و خسیس است. اینکه ببینید آمادگی تحمل چنین جنبه‌ّهای منفی شخصیتی را دارید ارزشش را دارد.

۱۶. خواب طلای بدلی دیدن

چنین خوابی یعنی برخورد با امور و کارهای خطرناک در زندگی واقعی. لازم است به پیشنهادهای بحث برانگیزی که می‌شود توجه دقیق داشته باشید تا از خطرات و ریسک‌های غیر ضروری اجتناب کنید.

۱۷. خواب داشتن طلای فراوان

نشان از تعداد زیادی افراد وابسته به شما یا ساده تر بگوییم افراد فرصت طلب است. آن‌ها از ثمره‌ی زحمات شما بهره می‌برند اما قدردان آن نیستند.

۱۸. اگر در خواب طلا بدزدید

در چنین حالتی شان و مقام خود را در چشم سایرین از دست خواهید داد. اعمال کوته بینانه آدم‌ها را وادار می‌کند تمام احترامی که برای‌تان قائل هستند را از دست بدهند.

۱۹. اگر خواب ببینید صاحب کوزه‌ی طلائی هستید

یا خواب ببینید از آن می‌خورید، این خواب پیش بینی عزت و احترام از سوی مقامات و افزایش حقوق در آینده‌ای نزدیک است. اگر یک تکه از طلای درون آن را بلعیدید، این خواب مژده‌ی موفقیت در کارهای هنری یا علمی را می‌دهد.

۲۵ گران ترین جواهر دنیا که هوش از سرتان می برند

۲۰. اگر در خواب طلا از دستت‌تان بیفتد

چنین خوابی بدشانسی را به خانه‌ی شما خواهد آورد و به سلامتی‌تان آسیب خواهد زد. باید خیلی مراقب سلامتی‌تان باشید و از افراد خانواده‌تان مراقبت کنید.

۲۱. خواب خانه‌ی طلا

اگر در خواب ببینید وارد خانه‌ای طلایی می‌شوید هشداری است درباره‌ی وارد شدن به مشکلی خطرناک باشد که زمان، تحمل و انرژی زیادی از شما خواهد گرفت.

۲۲. خواب تابوت ساخته شده از طلا

خواب تابوتی مزین به طلا یا طلاکاری شده نماد رویدادهای مثبتی است که سر راه مسیر زندگی‌تان قرار خواهند گرفت. این خواب به معنی آن است که احتمالا خیلی موفق خواهید بود. این دستاوردهای‌ شما می‌توانند نتیجه‌ی منابع بخصوصی باشند که هرگز فکر نمی‌کرده‌اید اینقدر مفید و به درد بخور باشند یا اهمیت قابل توجه داشته باشند. این واقعا برای شما غافلگیری و شگفتانه‌ی خوشایندی خواهد بود.

۲۳. خواب ظروف آشپزخانه‌ی ساخته شده از طلا

این که ظروف آشپزخانه‌ی طلایی را در خواب ببینید نشانه‌ی مطلوبی است. این خواب می‌تواند پیش گویی کند که خیلی زود در محل کارتان ترفیع خواهید گرفت، یک مخاطره کسب و کاری جدیدی را آغاز خواهید کرد، یا فعالیت یا حرفه‌ی جدیدی را بر خواهید گزید. این ارتقاء و تغییر حرفه‌ای بالقوه‌ی پیش رو مثبت، لذت بخش و جذاب خواهد بود.

۲۴. خواب صلیب طلا

خواب صلیبی ساخته شده از طلا اغلب نمادی بسیار مثبت است. این امکان وجود دارد که در شرف دریافت خبرهای خوش، جالب و لذت بخش باشید. این خبرها می‌توانند درباره‌ی احیاء، ارتقاء یا تغییر مثبت یکی از علایق، فعالیت ها یا پروژه‌های فعلی‌تان باشند.

تعبیر خواب پول: ۴۸ تعبیر دیدن پول و ثروت در خواب از نظر معبران مشهور

۲۵. خواب دندان‌ها ساخته شده از طلا

اگر در خواب ببینید دندان‌های طلا دارید نشانه‌ی به دست آوردن ثروتی غیر منتظره است. نعمات و موهبت‌های مادی ظرف دوره‌ی زمانی کوتاه نصیب‌تان خواهد شد و شما را ثروتمند خواهد ساخت. ممکن است این ثروت را از طریق رویدادهای پیش بینی نشده مانند ارثیه یا برنده شدن در لاتاری به دست آورید.

۴۸ تعبیر خواب دندان و کشیدن دندان

۲۶. خواب پوشیدن جواهراتی از جنس طلا

این که در خواب ببینید خودتان جواهرات از جنس طلا پوشیده‌اید اغلب نمادی منفی به حساب می‌آید. یعنی، در شرف این قرار دارید که از شما دزدی شود، گول‌تان بزنند یا سوء استفاده کنند. یعنی، به زودی قربانی یک خشونت یا تهاجم بدخواهانه می‌شوید. این عمل را کسی انجام خواهد داد که از همینک برای ضربه زدن به شما مهیا شده است.

۲۷. خواب زنجیر طلا

دیدن زنجیر طلا در خواب می‌تواند هشداری پیشاپیش باشد. در آینده‌ای نزدیک ممکن است فریب بخورید به شما دروغ بگویند یا نا امید شوید. ممکن است قربانی نیات شوم شخصی بد تینت بشوید. یا اینکه، چنین تجربیات منفی در نتیجه‌ی توهمات، امیدها یا باورهای غیر واقع‌بینای خودتان به وجود خواهند آمد. در هر دو شرایط، ویرانی پیش آمده بر یک یا چند مورد از علایق، طرح‌ها یا فعالیت‌های اصلی شما تاثیر خواهد گذاشت.

۲۸. خواب کمربند ساخته شده از طلا

خواب کمربند ساخته شده از طلا نمادی بسیار خجسته و مبارک است. به ویژه، این خواب می‌تواند نمایانگر افزایش آتی و پیش رو در دارایی‌های مالی نیز باشد. یعنی، ممکن است به زودی ثروتمندتر شوید و مقدار قابل توجهی دارایی‌های مادی جمع کنید.

رپورتاژ

۲۹. خواب اقلام ساخته شده از طلا که روی زمین پخش شده است

اگر خواب درهم و برهمی ببینید، شاهد باشید کسی ریخت و پاش می‌کند یا اقلامی ساخته شده از طلا همه جای روی زمین را پر کرده است این خواب‌ها معمولا نماد و نشانه‌ّهایی منفی هستند. یعنی، به زودی ممکن است بد اقبالی را تجربه کنید که می‌تواند به طور جدی بقا یا وجود شما را به خطر بیندازد یا تهدید کند.

۳۰. خواب شرکت در جلسه با جواهراتی از جنس طلا

این که خواب ببینید برای جلسه‌ای برنامه ریزی می‌کنید که در آن جواهری از جنس طلا دارید، عموما و اغلب نشانه‌ای منفی است. این خواب می‌تواند نماد معاملات فعلی یا مواجهات آتی با افراد مشکوک باشد. یعنی، با افرادی که ممکن است سعی داشته باشند فریب‌تان بدهند، گول‌تان بزنند یا شما را اغفال کنند. بنابراین، این خواب به عنوان یک زنگ هشدار نیز عمل می‌کند. بهتر است هنگام مواجه با آشنا و غریبه جانب احتیاط را رعایت کنید.

تعبیر خواب افتادن دندان: ۱۱ نشانه دیدن دندان افتادن در خواب از نظر متخصصان

۳۱. خواب کشف یک معدن طلا

اینکه خواب ببینید به طور تصادفی به معدنی از طلا بر می‌خورید می‌تواند نشانه‌ی مسئولیت‌هایی باشد که پیش رویتان قرار دارد. به ویژه، ممکن است برای پروژه‌، کسب و کار یا فعالیت جدیدی به شما اعتماد کنند. این می‌تواند کاری ارزشمند و معتبر و در عین حال سخت باشد که به مقدار زیادی انرژی، تلاش و زمان شخصی نیاز دارد.

۳۲. خواب کار کردن در یک معدن طلا

اگر در خواب خودتان را مشغول کار کردن در یک معدن طلا ببینید اغلب نمادی منفی به حساب می‌آید. این خواب می‌تواند آشکار سازد که ممکن است وسوسه شوید کلاهبرداری انجام دهید یا از حقوق و هویت سایر افراد استفاده‌ای نادرست بکنید. یا اینکه، می‌تواند نشانه‌ی آن باشد که احترام و اعتمادتان را نسبت به اطرافیان‌تان از دست می‌دهید. چنین فقدانی می‌تواند پیامد شایعات موجود و تعریف‌های ناخوشایند درباره‌ی شما باشد که پشت سرتان گفته می‌شود.

چگونه خواب ها را تعبیر کنیم: ۲۹ روش تعبیر خواب واقعی

۳۳. خواب به دست آوردن طلا

خواب به دست آوردن طلا به هر شکلی و با هر روشی می‌تواند نماد وضعیت اجتماعی فعلی‌تان باشد. به ویژه، می‌تواند آشکار سازد که شما شخصی ثروتمند، قدرتمند، متنفذ یا معروف هستید. به علاوه، ممکن است از موفقیت‌های خود احساس رضایت کامل داشته باشید. یعنی، ممکن است به وضع کنونی خود افتخار کنید.

۳۴. خواب خیره شدن به طلا

اینکه در خواب ببینید به طلا خیره شده‌اید، نمادی منفی به حساب می‌آید. به ویژه، می‌تواند نماد مشکلات مالی فعلی یا پیش رو نیز باشد. ممکن است به زودی ورشکیته شوید، مقدار زیادی پول از دست بدهید و وضعیت اقتصادی فعلی‌تان رو به افول بگذارد. یعنی، ممکن است به زودی فقیر تر از آنچیز بشوید که هستید.

۳۵. خواب طلا دادن به دیگران

اینکه در خواب ببینید به دیگران طلا می‌دهید یا طلای خود را می‌بخشید اغلب نمادی مثبت به حساب می‌آید. به ویژه، ممکن است در شرف دریافت هدیه‌ای ارزشمند، گرانبها یا مهم باشید. این هدیه توسط یکی از آشنایان‌تان به شما داده می‌شود.

۳۶. خواب درست کردن طلا

اینکه خواب ببینید خودتان تلاش می‌کنید طلا بسازید اغلب نماد و نشانه‌ای منفی است. یعنی، نشانه‌ی آن است که شما توجه، تلاش و زمان‌تان را صرف پروژه، فعالیت، کار یا کسب و کاری بخصوص کرده‌اید یا قرار است بکنید. اما، فارغ از اینکه چه اندازه سخت تلاش می‌کنید هرگز موفق نخواهید شد. یعنی چنین کاری بی ارزش جلوه‌گر خواهد شد.

۳۷. خواب طلای زیاد و بیش از حد

اگر خواب بینید مالک مقدار بسیار زیادی طلا هستید می‌تواند نماد مسئولیت‌های‌تان باشد. به ویژه، این امکان وجود دارد که مسئولیت برآورده کردن اساسی‌ترین نیازهای بسیاری از مردم را داشته باشید یا به زودی به شما محول شود. یعنی، افراد بسیار زیادی وجود دارند که رفاه و آسایش‌شان به شما وابسته خواهد بود.

۳۸. خواب جستجو برای طلا

خواب اینکه در خواب به جستجوی طلا می‌روید و در تلاش برای پیدا کردن یک معدن طلا هستید، می‌تواند نماد نگرانی‌های‌تان باشد. یعنی، ممکن است در حال حاضر تمام فکرتان مشغول دریافت پاداش و جایزه بابت کاری باشد که انجام داده‌اید یا به زودی انجام می‌دهید. این کارها و پاداش‌ها ممکن است برای دیگران هزینه‌هایی در بر داشته باشد. ممکن است در نهایت احترام و اعتماد و حمایت آن‌ها را از دست بدهید. یعنی، به محض اینکه نیات بدتان کشف شود، قربانیان هدف‌تان دیگر از کمک به شما برای انجام کارهای‌تان دست خواهند کشید.

۱۰ خواب که هرگز نباید نادیده بگیرید

۳۹. خواب بلعیدن طلا

خواب بلعیدن طلا اغلب نماد مطلوبی است. این خواب را می‌توان به خصلت‌ها، مهارت‌ها، موهبت‌ها یا چیره‌دستی‌هایی ويژه تعبیر کرد که به حوزه‌های علمی یا هنری مربوط می‌شوند. یعنی می‌تواند به خلاقیت و نبوغ تعبیر شود. در شروع و نمایش و ابراز چنین استعدادهایی مزیت‌هایی وجود خواهد داشت.

۴۰. خواب تاج طلا

اینکه خواب ببینید خودتان یا کس دیگری تاج طلا بر سر گذاشته است اغلب نماد تغییراتی است که پیش رو دارید. یعنی، محیط کار یا خامه‌تان می‌تواند دستخوش تغییرات مهم و قابل توجهی قرار بگیرد.

۴۱. خواب طلای براق و درخشان

خواب دیدن چیزهایی از طلا که براق و درخشان هستند و زیر نور خورشید می‌درخشند اغلب نمادی منفی محسوب می‌شود. این می‌تواند نمایانگر مواجه شما با دروغ، فریب، و نادرستی باشد. به علاوه، این می‌تواند یکی از نزدیکان‌تان باشد که شما را در چنین رفتار یا وضعیت نا امید کننده‌ای قرار می‌دهد.

۴۲. خواب ذوب کردن طلا

خواب تلاش کردن برای ذوب کردن طلا و اقلام ساخته شده از طلا نماد پیش داوری و شایعه است. به ویژه، آدم‌هایی وجود خواهند داشت که شایعاتی ناعادلانه، منفی یا بی اساس درباره‌ی شما و پشت سرتان درست خواهند کرد. بعد ممکن است از پیامدهای چنین صحبت‌های ناخوشایندی رنج ببرید. به عنوان مثال، ممکن است تحقیر شوید، آبروی‌تان را از دست بدهید و از طرد و سانسور اجتماعی رنج ببرید.

لیست تعبیر خواب کامل و واقعی: تفسیر و معنی ۲۳۰ خواب و رویای رایج

۴۳. خواب خوردن طلا

خواب خوردن طلا می‌تواند به معنی و نماد اقدامات عاری از نفس پرستی در آینده باشد. یعنی، این امکان وجود دارد که در خدمت برآورده کردن تک تک خواسته‌ها و نیازهای یکی از نزدیکان‌تان باشید. ممکن است خودتان را در وضعیتی بیابید که رفتارهای نوع دوستان هانجام می‌دهید و نیازهای یکی از عزیزان یا شریک زناشویی‌تان را برآورده می‌سازید.

۴۴. خواب سکه‌های طلا در گل

رفتن به سمت یا نگاه کردن درون گل و لای و پیدا کردن سکه‌های طلا درون آن اغلب پیش‌بینی از تغییر در اعتقادات سیاسی یا رهبری در حوزه‌ی مربوط به خودتان به حساب آورده می‌شود. همشهریان ممکن است کسی را انتخاب کنند که به نظر شما ناکارآمد است و برای مسئولیت اداری و دفتری لایق نیست. این فرد تازه منصوب شده احتمالا سیاست‌هایی را وضع خواهد کرد که در واقع به همان آدم‌هایی ضربه می‌زند که او را انتخاب کرده‌اند.

تعبیر خواب رابطه جنسی: ۲۰ نوع خواب جنسی و نشانه شناسی آنها از نظر معبران مشهور جهان

۴۵. خواب ساختمانی از طلا

اگر در خواب ببینید خودتان وارد ساختمانی از طلا می‌شوید هسداری است مبنی بر وارد شدن به مشکلی خطرناک که زمان، تحمل، و انرژي زیادی از شما خواهد گرفت.

۴۶. خواب گوشواره‌های طلا

اگر در حال حاضر خانمی باردار هستید، دیدن چنین خوابی مثلا وقتی ببینید دوست‌تان به عنوان هدیه به شما می‌دهد بی‌نظیر است و می‌تواند نماد آن باشد که در عالم بیداری زایمان خواهید داشت. اما، اگر زن هستید و هرگز ازدواج نکرده‌اید وقتی خواب گوشواره‌های طلا ببینید، می‌تواند نشانگر آن باشد که ظرف دوره‌ی زمانی کوتاهی ازدواج خواهید کرد.

۴۷. خواب به انگشت داشتن یک حلقه‌ی طلا

خواب به انگشت داشتن حلقه‌ی طلا می‌تواند نمادی مثبت به حساب بیاید. این خواب نماد کمک، حمایت و مهربانی است که از نزدیکان‌تان دریافت خواهید کرد، کسانی مانند اعضای خانواده یا دوستان خوب. اما، اینکه خواب ببینید طلا و جواهرات زیادی به خود آویزان کرده‌اید به معنی آن است که توسط شخصی که شخصا می‌شناسیدش مورد بهره‌برداری و استفاده قرار بگیرید.

تعبیر خواب گریه کردن: ۵۰ تعبیر دیدن اشک و گریه در خواب

۴۸. طلای بدلی جمع کردن

چنین خوابی دیدن می‌تواند به معنی آن باشد که کسی سعی دارد مشکلاتی برای‌تان به بار بیاورد، که ممکن است در واقع به رنج بردن شما از بداقبالی‌های بزرگ منجر شود. چنین رویدادی می‌تواند عملا خوشبختی و آرامش‌ ذهنی‌تان را به وادی خطر بیندازد.

۴۹. خواب ریختن طلای مایع از سقف

در عالم خواب طلای مایعی که از بالا به پایین فرو می‌ریزد نماد بسیار بد شگونی است. این خواب نشانگر آن است که شریک زندگی‌تان، چه همسر چه شریک عشقی، به زودی به نوعی رابطه‌ی عشقی با کسی برقرار خواهد کرد. اگر ازدواج نکرده‌اید، این خواب می‌تواند به همان اندازه درباره‌ی دوستی که فکر می‌کردید با شما صادق است نیز صدق بکند.

تعبیر خواب آلت تناسلی مرد: ۳۲ تعبیر دیدن اندام تناسلی مرد در خواب

۵۰. ضرب‌المثل‌های مربوط به تعبیر خواب طلا

در ادامه برخی از ضرب‌المثل‌ها درباره‌ی طلا آمده‌است که شاید در بطن خواب شما معنی‌دار باشد. شاید لازم باشد به افراد دیگری فکر کنید که می‌توانند در تعبیر خواب طلا به شما کمک کنند.

– به خوبی طلا است (بسیار ارزشمند است)

– هر چیزی که برق می‌زند طلا نیست (شاید آن‌قدر که به نظر می‌رسد خوب نباشد).

– طلای بدلی است (آن چیزی نیست که به نظر می‌رسد).

– نشستن روی یک معدن طلا (فرصتی که پول زیادی نصیب‌تان می‌کند اما شاید فورا آشکار نشود).

– جوینده‌ی طلا (کسی که به خاطر پول با فردی ازدواج می‌کند).

– فرصت طلایی (فرصتی بسیار عالی یا فرصتی که ففط یک بار در زندگی دست می‌دهد).

– یک کلید طلایی هر قفلی را باز می‌کند (با پول کافی می‌توان به هر چیزی رسید).

– سکوت طلا است (سکوت آرام‌بخش و آرامش‌دهنده است)

– دستبند طلایی (تطمیع برای باقی ماندن در یک شغل).

– چتر نجات طلایی (پاداش انفصال سخاوتمندانه).

– دوران طلایی (دروه‌ی موفقیت و خوشبختی بسیار زیاد).

– دختر/ پسر طلایی (کسی که خیلی تحسین می‌شود).

به طور کلی دیدن طلا در خواب بسته به شرایط خوابیدن شما می تواند معانی مختلفی داشته باشد. به طور کلی، طلا نشان دهنده ثروت، موفقیت و رفاه است. خواب یافتن یا دریافت طلا ممکن است نشان دهنده تغییر مثبت در وضعیت مالی شما یا یک سرمایه گذاری موفق باشد. با این حال، می تواند نشان دهنده طمع یا مادی گرایی باشد. خواب از دست دادن یا بخشش طلا ممکن است بیانگر ضرر مالی یا نیاز به رها کردن دارایی های مادی باشد. علاوه بر این، طلا می تواند نماد خلوص، روشنایی و رشد معنوی باشد. به طور کلی، تعبیر خواب طلا به جزئیات و احساسات مربوط به خواب بستگی دارد.

تعبیر خواب پیدا کردن پول: ۱۵ تعبیر و معنی پیدا کردن پول در خواب

منبع dreamscloud
نوشته‌های مرتبط