تعبیر خواب حلقه: ۳۸ تعبیر دیدن انگشتر و حلقه ازدواج در خواب

انگشتر در موقعیت های گوناگونی در خواب ظاهر می شود و دربردارنده تعابیری متفاوت است. در این مطلب فهرستی از رایج ترین نمونه های تعبیر خواب حلقه و تعابیر نهفته در آن ها را با هم می خوانیم.

۱.تعبیر عمومی دیدن انگشتر حلقه در خواب

بطور کلی دیدن انگشتر در خواب می تواند نشان دهنده چرخه ای از مشکلات یا مسائلی باشد که در حال حاضر درگیر آن ها هستید. هر کجا که می روید این مشکلات به دنبال شما خواهند آمد و شما نمی توانید راه حلی برای آن ها پیدا کنید. شاید اکنون زمان آن رسیده است که از دیگران کمک بخواهید یا به بررسی مسائل خود بپردازید و راه حل مناسبی برای همه آن ها پیدا کنید.

۲.تعبیر خواب حلقه را در دست کسی انداختن

اگر در خواب ببینید که انگشتری را در دست کسی می اندازید، این خواب نمادی از طبیعت وفادار و باایمان شما است. این خواب نشان دهنده آن است که شما برای هر کسی احترام ویژه ای قائل می شوید و هرگز مسبب ناراحتی، شکست یا تحقیر دیگران نمی شوید. به همین جهت شما یک شریک عاطفی ایده آل و دوستی ارزشمند هستید. همین روحیه را در خود حفظ کنید و هیچ یک از ویژگی های اخلاقی خود را تغییر ندهید.

۳.تعبیر خواب غریبه ای که انگشتری را در انگشت شما می اندازد

اگر در خواب ببینید که غریبه ای حلقه ازدواج را در انگشت شما می اندازد، این خواب نشان دهنده آن است که به زودی راه حلی احتمالی برای تمامی مشکلات خود پیدا خواهید کرد. ممکن است یکی از نزدیکان شما که در تمام سختی ها و مشکلات در کنار شما حضور داشته و به خوبی می داند که در این شرایط دقیقا به چه چیزی نیاز دارید، این راه حل را پیشنهاد کند.

۴.تعبیر خواب ناتوانی برای حلقه در دست کردن

اگر در خواب ببینید که انگشتان بسیار بزرگ و متورمی دارید و نمی توانید انگشتری در دست کنید، این خواب نشان دهنده تجرد و زندگی مجردی شما است. احتمالا مدتی به این منوال می گذرد اما این وضعیت لزوما وضعیت ناخوشایندی نخواهد بود. متکی به خود بودن و استقلال داشتن می تواند از اهمیت بالایی برخوردار باشد زیرا در این صورت می توانید اطلاعات بیشتری در مورد خودتان کشف کنید و به شناخت بیشتری از خود دست یابید.

۵.تعبیر خواب حلقه که از انگشت شما می افتد

اگر در خواب ببینید که حلقه از انگشت شما افتاده و سقوط می کند، این خواب نمادی از مشکلات فعلی و موقعیت سختی است که در حال حاضر در آن قرار دارید.

همچنین شما افراد زیادی را در زندگی ناامید کرده اید و به همین دلیل برقراری یک رابطه باکیفیت و موثر با آن ها برای شما سخت تر شده است. شاید اکنون زمان آن رسیده است که در جهت بهبود اوضاع و شرایط اقدام کنید و قبل از وخیم تر شدن اوضاع، راه حلی برای مشکلات خود پیدا کنید.

۶.تعبیر خواب دوست داشتن انگشتری که در دست دارید

اگر در خواب ببینید که انگشتری در دست دارید و آن را بسیار دوست دارید، این خواب نشان دهنده آن است که شما به فرزندان خود افتخار می کنید و از موفقیت آن ها لذت می برید. شما با خود فکر می کنید که در پرورش و تربیت آن ها به خوبی عمل کرده اید و آن ها تمامی توصیه ها و راهنمایی هایی که در مراحل رشد و بزرگ شدن به آن ها می دادید را مورد توجه قرار داده و به آن ها عمل کرده اند.

۷.تعبیر خواب انگشتر حلقه را به عنوان هدیه دریافت کردن

اگر در خواب ببینید که انگشتر حلقه را به عنوان هدیه دریافت می کنید، این خواب نشان دهنده آن است که قادر هستید راه حلی برای تمامی مشکلاتی که شما و شریک عاطفی تان تجربه کرده اید، پیدا کنید. اگر روزهای سختی را پشت سر می گذارید و با یکدیگر شدیدا بحث و درگیری دارید، باید بدانید که به زودی این دوران را پشت سر خواهید گذاشت. اگر شما مجرد هستید و این خواب را دیده اید نیز باید بدانید که این خواب نشان دهنده بخت و اقبال در عشق است. شما سرانجام مخاطب خاصی که مدتها در انتظارش بودید را پیدا می کنید و آرزوها و رویاهایتان به واقعیت تبدیل می شود.

۸. تعبیر خواب حلقه خم شده

اگر در خواب ببینید که حلقه شما خم شده یا شکل خودش را از دست داده است، این خواب نمادی از رابطه شما با شریک عاطفی تان است. تفاوت هایی بین شما دو نفر وجود دارد که مانع از نزدیک تر شدن شما دو نفر به یکدیگر می شود. سعی کنید تا مشکلات و مسائل بین خودتان را حل کنید. در غیر اینصورت رابطه تان در معرض خطر قرار خواهد گرفت.

۹.تعبیر خواب دیدن حلقه در دست دیگران

اگر در خواب حلقه را در دست دیگران ببینید، این خواب نمادی از رابطه شما با دیگران است. اگر اخیرا با یکی از دوستان خود مشاجره یا دعوا کرده اید، این خواب می تواند تعبیری از آن ماجرا باشد. همچنین این خواب نمادی از مهارت های ارتباطی ضعیف شما است. این مهارت های ضعیف مانع از پیشرفت شما در زندگی و ایجاد روابطی معنادار می شوند. روی مهارت های ارتباطی خود کار کنید و روابطی که در نتیجه این ضعف ها خراب کرده اید را اصلاح کنید.

۱۰.تعبیر خواب حلقه ازدواج

دیدن حلقه ازدواج در خواب نشان دهنده آن است که رابطه شما رابطه ای موفق و کامل است. شما و شریک عاطفی تان درک خوبی از یکدیگر دارید و هیچ چیز نمی تواند دیواری را بین شما به وجود آورد. به ساختن این رابطه ادامه دهید و روی آن سرمایه گذاری کنید زیرا شریک عاطفی شما می تواند همراه مناسبی برای شما در زندگی باشد.

۱۱.تعبیر خواب امتحان کردن انگشتر

اگر در خواب ببینید که انگشتری را در دست می کنید و آن را امتحان می کنید، تعبیر آن است که قولی به کسی می دهید و قادر به عمل کردن به آن نخواهید بود. برخی اوقات ما بدون اینکه به چیزی دوباره فکر کنیم قولی می دهیم و به همین دلیل بعدا پشیمان می شویم. قبل از آنکه قول یا تعهدی بدهید خوب فکر کنید و کاری که فکر می کنید مناسب شما نیست را فقط به دلیل آنکه احساس می کنید تحت فشار هستید انجام ندهید.

۱۲.تعبیر خواب گم کردن حلقه ازدواج

اگر در خواب ببینید که حلقه ازدواج خود را گم می کنید، این خواب علامت هشدار است و حاوی این پیام است که دوران ناخوشایندی را پیش روی دارید. در تعامل با برخی افراد به شدت محتاط باشید و به اعمال و کارهای خود خوب فکر کنید. در غیر اینصورت درگیر مسائلی می شوید که به آسانی قابل حل نخواهند بود.

۱۳.تعبیر خواب انگشتر الماس

اگر در خواب انگشتری از الماس ببینید، این خواب نشان دهنده کارها و وظایفی است که به زودی بر عهده می گیرید. این کارها تجربه هایی جدید و هیجان انگیز برای شما خواهند بود و در ازای پرداختن به آن ها شناخت شما از خودتان و دیگران افزایش خواهد یافت.

۱۴. تعبیر خواب حلقه در حالت کلی

اگر خواب حلقه دیده باشید، این خواب می‌تواند نمایانگر حلقه‌ای از مشکلات یا دردسرها باشد که اخیرا در دام آن‌ها گرفتار شده‌اید.این مشکلات و مصائب هرکجا می‌روید شما را دنبال می‌کنند و نمی‌توانید آن‌ها را حل کنید.شاید زمان آن رسیده باشد درخواست کمک کنید یا فقط کمی وقت بگذارید و راه حل بی نقصی برای بر طرف کردن همه‌ی آن‌ها پیدا کنید.

۱۵. ناتوانی در پیدا کردن حلقه‌ای با اندازه مناسب

اگر در خواب ببینید نمی‌توانید حلقه ای پیدا کنید که کاملا اندازه‌ی انگشتتان باشد این خواب می‌تواند نماد وضعیت فعلی رابطه‌ی شما باشد، و همچنین این واقعیت که به لحاظ رمانتیک و عشقی به فردی که در زندگی‌تان هست تمایل چندانی ندارید. ممکن است مدت زمانی باشد که به خاطر ناتوانی در پیدا کردن شریک عشقی مناسب یا کسی که بتوانید عاشقش باشید در حالت مجردی به سر می‌برید.

۱۶. خواب حلقه شکسته

اگر خواب دیدن حلقه‌ای شکسته یا در دست داشتن چنین حلقه‌ای را ببینید، این خواب می‌تواند نماد اختلافات مشخصی باشد که ممکن است در رابطه‌تان با آن‌ها روبرو شوید. همچنین می‌تواند به معنی آن باشد که رابطه‌تان دچار تضادها و اختلافاتی است که با معشوقه یا همسرتان دارید.

۱۷. خواب حلقه‌ی ازدواج براق و درخشان

اینکه خواب ببینید به حلقه‌ی نامزدی یا حلقه‌ی ازدواجی نو و براق نگاه می‌کنید نماد کامیابی و خوشبختی در رابطه‌ی فعلی‌تان است. همچنین نشانه‌ی بسیار خوبی است که  به با دوام بودن رابطه‌تان اشاره دارد و این رابطه برای‌تان شادی و شعف وصف ناپذیری به ارمغان خواهد آورد. شما را دوست خواهند داشت، خواهند ستود و به خوبی به شما اهمیت داده خواهد شد.

۱۸. خواب حلقه‌ی ترک خورده

اگر در خواب حلقه‌ی ترک خورده ببینید یا به انگشت داشته باشید یا حلقه‌ای که به شکلی صدمه دیده است، این خواب می‌تواند نماد جدایی احتمالی باشد یا نماد این واقعیت که رابطه تان با شخصی در شرف به پایان رسیدن است. این جدایی از کسی صورت می‌پذیرد.ه در حال حاضر با او رابطه‌ی عاشقانه‌ی نزدیکی دارید.

۱۹. حلقه ازدواجی که سنگی قیمتی دارد

رپورتاژ

خواب حلقه‌ی ازدواجی که روی آن با سنگ‌های قیمتی آراسته وتزيین شده است نماد کارها یا اموری است که در آینده‌ای نزدیک قرار است تقبل کنید. این پروژه‌ها فایده‌های بسیار زیادی دارند و در بلند مدت به نفع شما خواهند بود.

۲۰. تعبیر خواب حلقه‌ی ازدواج طلا

اگر خواب حلقه‌ی ازدواج از جنس طلا را ببینید می‌توان آن را نشانه‌ی مثبتی ارزیابی کرد. این خواب نماد کمک، پشتیبانی،  و مهربانی است که از آدم‌های بسیار صمیمی و نزدیک اطراف تان مثل اعضای خانواده و دوستان خوب دریافت خواهید کرد.

۲۱ تعبیر این خواب که حلقه‌ی ازدواج کسی را در انگشت خود بیندازید

اگر خواب ببینید حلقه‌ی ازدواج کسی را در انگشت خود امتحان میکنید، این خواب می‌تواند نماد آن باشد که قرار است درگیر فعالیت‌های زشت و شنیع مشخصی بشوید. یک دفعه به خودتان خواهید آمد و می‌بینید که در تله و دام فریب گرفتار آمده‌اید و آن  هم به خاطر انجام کاری که ممنوعه است و در جامعه‌ی شما تابو و بد به حساب می‌آید.

۲۲. خواب پیدا کردن حلقه‌ی ازدواج

اگر خواب ببینید حلقه‌ی ازدواجی پیدا می‌کنید، این خواب می‌تواند نماد پیشرفتی تازه در وضعیت رابطه‌تان باشد. همچنین می‌تواند به معنی آشنایی عاشقانه‌ی جدید یا ایجاد و برقراری دوستی تازه‌ای با افرادی باشد که قبلا هرگز آن‌ها را ندیده‌اید.

۲۳. خواب حلقه‌ هدیه دادن به کسی

اگر در خواب ببینید به کسی به عنوان هدیه حلقه‌ی ازدواج می‌دهید، این خواب می‌تواند نماد عصر جدیدی در رابطه‌ی شما باشد. همچنین می‌تواند به آن معنی باشد که در شرف نامزدی یا ازدواجی قریب الوقوع قرار دارید. همچنین آن را می‌توان نماد تغییرات بزرگی در وضعیت رابطه‌ی فعلی‌تان تعبیر کرد، ممکن است در ذهن‌تان به ارتقاء رابطه‌ی فعلی‌تان با یک نفر به سطحی بالاتر فکر می‌کرده‌اید.

۲۴. خواب دادن حلقه به کسی

اگر خواب ببینید حلقه ازدواج به کسی می‌دهید می‌توان آن را هشداری شدید به حساب آورد. همچنین می‌توان آن را نمادی دانست که به زیان‌هایی اشاره می‌کند که متقبل خواهید شد یا شاید یاس‌ها و نا امیدی‌هایی برای‌تان اتفاق بیفتد که باعث شود احساس پوچی و ناراحتی داشته باشید.

۲۵. خواب گیر کردن حلقه ازدواج در انگشت

اگر خواب ببینید نمی‌توانید حلقه‌ای را از انگشت‌تان در بیاورید چون خیلی تنگ است و گیر کرده، این خواب می‌تواند نماد حبس و زندانی شدن احتمالی به خاطر جرمی باشد که شاید مرتکب شده باشید یا شاید مرتکب نشده باشید. همچنین می‌توان آن را سمبل جرمی به حساب آورد که از آن اطلاع دارید یا در آن دخالت و شراکت داشته‌اید.

۲۶. تعبیر خواب حلقه‌ی ازدواج سنگین

خوابی که در آن حلقه‌ای سنگین را در انگشت‌تان ببینید می‌تواند نماد بشارت بر رسیدن فرزند پسر و ارثیه باشد. همچنین نماد این حقیقت است که ممکن است احترام زیادی در جامعه کسب کنید. همچنین می‌توان آن را به عنوان نماد واگذاری و انتقال ثروت‌تان به اولاد خود تعبیر کرد.

۲۷. تعبیر خواب حلقه‌ی ازدواج آهنی

تعبیر خواب حلقه‌ی آهنی به انگشت داشتن را می‌توان نماد کارهای دشوار و خسته کننده‌ای دانست که در حال حاضر روی آن‌ها کار می‌کننید. ممکن است دوره‌هایی از ناشادمانی را حین انجام این پروژه‌های اضطراری و وقت گیر تجربه کنید، یا از نتایجی که به دست می‌آورید احساس یاس و ناراحتی بکنید.

۲۸. تعبیر خواب حلقه ازدواجی از جنس مس

خواب در انگشت داشتن حلقه‌ای از جنس مس می‌تواند نماد لذت یا شادمانی غیر منتظره‌ای باشد که به خاطر کارها یا رفتار اطرافیان‌تان تجربه خواهید کرد. ممکن است احساس آرامش پیدا کنید بعد از پی بردن به اینکه آدم‌های اطراف‌تان دوست دارند به کمک‌تان بیایند.

۲۹. تعبیر خواب حلقه نقره

دیدن حلقه‌ای از جنس نقره در خواب می‌تواند اشاره ای باشد به ناراحتی و افسردگی که سعی دارید از دیگران پنهان کنید که به خاطر خود آن‌ها یا شخص خودتان است. این خواب به آشوبی درونی اشاره دارد که به تنهایی از آن رنج می‌برید و به علت تصمیم‌تان برای پنهان نگه داشتن شرایط‌تان از دیگران است.

۳۰. خواب به انگشت کردن حلقه‌ای از جنس طلا

اگر در خواب ببینید حلقه‌ی طلا به انگشت می‌کنید نماد این حقیقت است که قرار است با نیمه‌ی گمشده‌ی خود آشناشوید، یعنی کسی که عاشق‌اش خواهید بود و او را خواهید ستود. همچنین می‌تواند نماد بشارت‌هایی شادمان کننده باشد، مثلا امکان ازدواج کردن در یک دوره‌ی زمانی نسبتا کوتاه.

۳۱. خواب حلقه ‌ی ازدواجی بسیار تنگ

خوابی که در آن ببینید حلقه‌ی ازدواجی بسیار تنگ پوشیده‌اید به حدی که به شما آسیب می‌زند می‌تواند نماد جدایی یا طلاق قریب‌الوقوع باشد از شخصی که در حال حاضر با او در رابطه هستید. همچنین می‌تواند نماد اشتیاق‌تان به بر هم زدن این رابطه‌ی محدود کننده باشد.

۳۲. تعبیر خواب حلقه‌ی ازدواج گشاد

خواب انگشتری بسیار گشاد به حدی که از انگشت سر بخورد می‌تواند به معنی احتمال جدایی از کسی باشد که خیلی برای‌تان ارزشمند است و بهترین دوست یا شریک عشقی‌تان به حساب می‌آید. نشانه‌های مشخصی وجود خواهد داشت که به درک این نکته کمک می‌کند که جدا شدن‌تان از این شخص گزینه‌ی بهتری است.

۳۴. خواب چندین و چند حلقه ی ازدواج در انگشت‌ها

خوابی که در آن ببینید حلقه‌های زیادی به انگشت‌هایتان کردهاید می‌تواند نماد ماجراها و پروژه‌هایی باشد که موفقیت آمیز ازآب در خواهد آمد وقتی که نهایتا به نتیجه می‌رشند. شما به اهداف‌تان دست پیدا خواهید کرد و این امر برای‌تان شادمانی و خوشبختی زیادی به بار خواهد آورد.

۳۵. خواب حلقه‌ی ازدواجی بسیار کهنه

اینکه در خواب ببینید حلقه‌ی ازدواجی بسیار کهنه پوشیده‌اید می‌تواند نماد متعهد شدن یا آشنا شدن با کسی باشد که نیمه‌ی گمشده‌ شما خواهد بود. این رابطه‌ای درست و بادوام خواهد بود و شادمانی و لذت فراوانی برای‌تان به ارمغان خواهد آورد.

۳۶. خواب شکستن یک حلقه‌ی ازدواج

اینکه در خواب ببینید حلقه‌ی ازدواجی شکسته است می‌تواند نماد درگیری‌ها و اختلافاتی باشد که بین شما و دوستان‌تان به خاطر کارهای فریبکارانه‌شان اتفاق می‌افتد و همین طور به خاطر عادات بد آن‌ها. این خواب نشانه‌ی ناراستی و صداقت نداشتن از طرف دوستان‌تان باشد.

۳۷. خواب حلقه‌ی ازدواجی بسیار کوچک و ریز

اینکه خواب ببینید حلقه‌ی ازدواجی بسیار کوچکی به دست کرده‌اید میتواند نماد محبتی باشد که نسبت به یک آشنای جدید احساس می‌کنید. این شخص دل شما را در مدت زمان کوتاهی خواهد برد و مالک قلب‌تان خواهد شد.

۳۸. خواب دور انداختن یک حلقه ازدواج

خواب ناراحت بودن و دور انداختن و پرت کردن حلقه ازدواج می‌تواند نماد به هم زدن یا پایان رابطه‌ با معشوق‌تان باشد. همچنین ممکن است نشان دهنده‌ی هشداری باشد مبنی بر اینکه به زودی بیوه خواهید شد.


ترجمه:تحریریه سایت کسب وکار بازده-کامروا ابراهیمی – فاطمه یحیی

منبع:  dreamingandsleeping

تعبیر خواب حلقه: ۳۸ تعبیر دیدن انگشتر و حلقه ازدواج در خواب


 

نوشته‌های مرتبط