۴۸ تعبیر خواب دندان و کشیدن دندان

دیدن دندان در خواب در فرهنگ های متفاوت تعابیری گوناگون دارد. در ادامه رایج ترین تعبیر خواب دندان را با هم می خوانیم. با ما همراه باشید تا مهمترین نشانه شناسی ها و تعبیر خواب دندان را بدانید.

۱. خواب ببینید سگی دندان‌هایش را نشان می‌دهد

این که خواب ببینید سگی وقتی سعی دارد به شما حمله کند دندان‌هایش را نشان می‌دهد نشانه‌ی خیانت است. این خواب به معنی آن است که دشمنانی پنهانی دارید که هم پیمان شده‌اند رفتاری علیه شما انجام بدهند. این می‌تواند به معنی آن باشد که نگاهی منفی به زندگی دارید که از خشم و ناامیدی پر است.

۲. خواب ببینید کسی را با دندان‌تان گاز می‌گیرید

گاز گرفتن کسی با دندان‌های‌تان و به جا گذاشتن جای دندان روی بدن آن شخص نماد تلاشی است که برای مبارزه با اثرات رفتار شخصی دیگر انجام می‌دهید. این شخص در گذشته‌ تاثیری منفی بر شما گذاشته است و شما راه‌هایی برای خنثی کردن اقداماتش علیه خودتان پیدا کرده‌اید.

۳. خواب درد کردن دندان

دندان درد داشتن نشانه‌ی آن است که ممکن است با مشکلاتی مربوط به زندگی شخصی‌تان روبرو شوید. این مسائل می‌تواند مدتی ادامه پیدا کند و ممکن است حل کردن‌شان زمان ببرد. در واقع، احتمالی وجود دارد که این‌ مشکلات مدتی در زندگی شما ادامه داشته باشند و آزارتان بدهند.

۴. اگر خواب دندان خودتان را ببینید

خوابِ دیدن دندان‌های خودتان درون آینه هشداری وحشتناک است درباره‌ی تجربه کردن بیماری طولانی یا ناراحتی‌های وخیم. این خواب می‌تواند به پریشانی‌هایی در زندگی‌تان به سبب کارهایی که بعضی از آدم‌های آزارنده انجام داده‌اند اشاره داشته باشد.

۵. خواب افتادن دندان

خواب افتادن دندان‌تان، چه یکی یکی باشد چه همه با هم، بد یمن است. این خواب نشانه‌ی سختی‌هایی در زندگی و ناخرسندی و اندوهی ناشی از رویدادهای نامساعد در محل کار یا زندگی شخصی است.

۶. خواب کشیده شدن دندان‌ها توسط دندان پزشک

خواب کشیده شدن دندان توسط دندانپزشک نشانه‌ی ابتلا به بیماری یا ناراحتی است که اثری طولانی مدت بر شما خواهد گذاشت. این بیماری احتمالا می‌تواند به خاطر مشکلات مربوط به دندان مانند دیابت، ناراحتی قلبی یا سکته سبک زندگی‌تان را تغییر دهد.

۷. تعداد درستی دندان داشتن

این که یک دست دندان کامل و سالم در دهان‌تان داشته باشید نشانه‌ی خوبی است. این خواب به معنی آن است که بعد از گذراندن دوران سختی در زندگی‌تان دوباره اوضاع‌تان روبراه خواهد شد. طرح‌ها و برنامه‌های‌تان وقتی دوباره سر پا شدید بعد از یک دوره‌ی زمانی سخت به خاطر عوامل خارج از کنترل‌تان دوباره به روال خواهند افتاد.

۸. خواب مسواک کردن دندان‌های‌تان

خواب مسواک کردن دندان را دیدن یا شستشو با دهانشویه نشانه‌ای از آن است که برای حفظ سطح خوشبختی و شادمانی کنونی‌تان بعضی چیزها را قربانی می‌کنید. همچنین اگر بخواهید سلامتی‌تان به همین ترتیبی که هست حفظ شود به انجام تلاش‌های فراوانی نیاز دارید.

۹. خواب دندان مصنوعی دیدن

به جای دندان‌های خودتان دندان مصنوعی داشتن در خواب هشداری بر رویدادهای منفی یا بدشگون است که ممکن است در زندگی‌تان رخنه کنند. ممکن است با اثرات این رویدادها مدتی دست و پنجه نرم کنید و رهایی یافتن از آن‌ها ممکن است مدتی زمان ببرد.

۱۰. خواب ببینید بر اثر ضربه دندان‌تان بیفتد

اینکه خواب ببینید دندان‌تان بر اثر دعوا یا حمله‌ از جا کنده می‌شود یک هشدار است. لازم است بیشتر مراقب شیوه‌ی مدیریت کردن امور یا مسئولیت‌های کسب و کاری در زندگی باشید. در غیر این صورت، ممکن است زیان‌های بسیاری را در زندگی کاری یا شخصی‌تان تجربه کنید.

۱۱. تعبیر خواب دندان پوسیده یا شکسته

دیدن خواب دندان‌های پوسیدن یا شکسته‌ای که در حال افتادن هستند به شما می‌گوید که بیش از حد از خودتان کار می‌کشید. بار کاری فعلی‌تان ممکن است برای‌تان سنگین باشد تا جایی که بر بازدهی، سطح انرژی یا حتی سلامتی‌تان تاثیر بگذارد.

۱۲. دندان‌های‌تان را به بیرون تف کنید

این که خواب ببینید دندان‌های‌تان را به بیرون تف می‌کنید نشانه‌ی بدی است. این خواب هشداری است که شما یا کسی از عزیزان‌تان، چه فامیل باشد چه دوست، تسلیم بیماری یا ناراحتی بزرگی خواهد شد.

۱۳. خواب داشتن دندان‌های کج و کوله

داشتن دندان‌های کج و کوله در خواب پیش بینی کننده‌ی یک سری از رویدادهای بد است که می‌تواند در زندگی‌تان رخ بدهد. همچنین این رویدادها می‌توانند شامل تجربه‌ی فقر، بیماری، در هم ریختگی عصبی و استرس روانی باشند.

۱۴. خواب ببینید خودتان دندان‌تان را می‌کشید

اینکه خواب ببینید خودتان دندان‌تان را می‌کشید پیشگویی از قرار گرفتن در شرایط خوفناکی از زندگی است. ممکن است سختی‌هایی را تجربه کنید که می‌توانند شما را در شرایط بدی مثل احساس گرسنگی یا دچار سوء تغذیه شدن قرار دهند.

۱۵. خواب دندان های سفید و سالم

داشتن دندان‌های سالم و سفید در خواب نشانه‌ی مثبتی است. گرداگرد شما را دوستانی قابل اعتماد و صادق فرا خواهند گرفت. این خواب همچنین به این اشاره دارد که زندگی شاد، رضایتمند و موفقی را در پیش داشته باشید چون رویاها و آرزوهای‌تان تحقق پیدا خواهند کرد.

۱۶. تعبیر خواب دندان هایی که در حال زرد شدن هستند

دیدن دندان‌های زرد در خواب نشانه‌ای از فریب داده شدن است. کسی که به او اعتماد و اطمینان زیادی دارید به شما خیانت خواهد کرد. این عمل فریب‌کاری درد و استیصال برای شما به همراه خواهد داشت.

 ۱۷. خواب افتادن سریع دندان‌ها

این که خواب ببینید به صورت سریع و غیر منتظره‌ای دندان‌های‌تان بیرون می‌افتند، و باعث هراس‌تان می‌شوند، نشانه‌ی احساس عدم امنیت‌تان است. نداشتن بلند همتی در این لحظه شما را از دستیابی به اهدافی که روی آن‌ها کار می‌کنید باز داشته است. داشتن برنامه‌ی بلند مدتی که شما را به سخت کوشی پیشتر و کارآمدی بالاتری رهنمون می سازد کمک کننده خواهد بود.

۱۸. تعبیر خواب دندان خون آلود

دیدن خواب دندان‌های خون آلود نماد و نشانه‌ی مرگ است. ممکن است عزیزی را از دست بدهید، چه خویشاوندتان باشد یا از اعضای نزدیک خانواده.

۱۹. خواب ایمپلنت دندان

دیدن خواب ایمپلنت دندان نشانه‌ای خوشایند و نویدبخش در رابطه با زندگی مالی است. ممکن است به صورت غیر منتظره‌ای کمی سود یا عایدی بیشتر نصیب‌تان شود. این امر در آینده‌ای نزدیک اتفاق خواهد افتاد.

۲۰. تعبیر خواب دندان های ساخته شده از طلا

خواب دندان‌های طلا نشانه‌ای از به دست آوردن ثروتی غیر منتظره است. در دوره‌ی زمانی کوتاهی توفیقات مادی نصیب‌تان خواهد شد و این امر شما را فردی ثروتمند خواهد ساخت. ممکن است چنین ثروتی را بر اثر رویدادهایی پیش بینی نشده مانند ارثیه یا برنده شدن لاتاری به دست بیاورید.

۲۱. خواب پر کردن دندان

پر کردن دندان در خواب نشانه‌ای از آن است که اوضاع و کارهای‌تان به روال خواهند افتاد. زندگی شخصی یا حرفه‌ای‌تان طبق برنامه‌ای که ریخته‌اید پیش خواهد رفت و همه چیزی همان طور که می‌خواهید خوب پیش خواهد رفت. بهتر از همه آنکه، قادر خواهید بود این سطح از نظم و انضباط را در زندگی‌تان حفظ کنید.

 ۲۲. خواب جای دندان روی بدن

داشتن جای دندان روی بخش‌هایی از بدن‌تان به عنوان نشانه‌ی گاز گرفته شدن، هشداری برای احساس وحشت و نگرانی است. کسی از عزیزان‌تان باعث استرس در زندگی می‌شود چون بی‌ملاحضه‌گی به خرج می‌دهد. او کاری را مرتکب خواهد شد که باعث به وجود آمدن این تشویش و نگرانی می‌شود.

۲۳. سعی به اجتناب از گاز گرفته شدن

تلاش برای جلوگیری از این که گازتان بگیرند نشانه‌ی آن است که یکی از نزدیکان‌تان برای‌تان خواب‌هایی دیده است! این شخص روی به دام انداختن شما کار کرده است یا سعی دارد بی‌خبر از پشت به شما خنجر بزند. سعی کنید بیشتر مراقب کسانی باشید که به آن‌ها اعتماد می‌کنید و در روابطی که با آدم‌های اطراف‌تان دارید تجدید نظر کنید.

۲۴. خواب لبخند بدون دندان

دیدن لبخند بدون دندان بر چهره‌ی کسی نشانه‌ی بد یمنی است. ممکن است ضرر مالی بزرگی را متقبل شوید، شاید از طریق انجام یک معامله‌ی کاری اشتباه، هزینه‌ی نادرست و …

۲۵. خواب بی دندان بودن خودتان

رپورتاژ

این که خواب ببینید دندانی در دهان ندارید نشانه‌ی بودن در یک وضعیت بلاتکلیفی است. ممکن است خودتان را دچار زیان ببینید و ندانید چه کنید یا چگونه در دل یک بیماری وخیم و شدید یکی از خویشاوندان یا دوستان نزدیک‌تان عمل کنید. این امر ممکن است در آینده‌ای نزدیک اتفاق بیفتد.

۲۶. تعبیر خواب دندان هایی با اندازه‌های بلند و کوتاه

خواب داشتن دندان‌های نا هموار به مواجه‌ با اختلاف نظر بین اعضای خانواده اشاره دارد. این درگیری ممکن است به خاطر جار و جنجال‌هایی بر سر میراث یا ثروت به جا مانده‌ی یکی از اعضای درگذشته‌ی خانواده نشات بگیرد.

۲۷. خواب اینکه دندان پوسیده بیفتد

خواب افتادن دندان پوسیده نشانه و نماد مرگ است. ممکن است یکی از عزیزان پیرتان را از دست بدهید.

۲۸. تعبیر خواب دندان ها در روبروی‌تان

دیدن دندان‌های خودتان پیش روی‌تان نشان از تجربه‌ی آرامش و صلح دارد. به زودی وارد دوره‌ی آرامش زندگی‌تان خواهید شد. دیگر مجبور نخواهید بود نگران اتفاقات منفی یا ناخوشایند در این دوره‌ی زمانی باشید.

۲۹. پیدا کردن دندانی که افتاده است

خواب پیدا کردن دندانی که افتاده است به تغییرات بزرگی که در زندگی‌تان اتفاق می‌افتد اشاره دارد. این خواب می‌تواند به فارغ‌التحصیلی، ازدواج، مهاجرت، یا طلاق گرفتن اشاره داشته باشد. دلیل هرچه باشد، ممکن است باعث تغییرات بزرگی در روش زندگی‌تان بشود.

۳۰. خواب یک زن بی دندان

دیدن خواب زنی بی دندان نشانه‌ی جذب کردن کسی به خودتان است که برای‌تان جذاب نیست. این شخص ممکن است حتی آنقدر جسور باشد که به سمت شما بیاید و بخواهد با شما رابطه برقرار کند. تصمیم این که پیشنهاد او را بپذیرید یا نه کاملا به شما بستگی دارد.

۳۱. افراد مسن بی دندان را در خواب دیدن

اینکه در خواب آدم‌های پیر بی دندان ببینید نشانه‌ای از قرار گرفتن در معرض دید و توجه دیگران است. ممکن است رفتار یا اقداماتی که مدت‌ها درگیرشان بوده‌اید برای عموم فاش شود. شما از این اتفاق خوشحال نخواهید شد چون دری را می‌گشاید که مدت‌ها بسته بوده است. این کارهایی که فاش می‌شوند ممکن است چیزهایی باشند که زیاد به آن‌ها افتخار نمی‌کنید.

۳۲. خواب ببینید کسی دندانش را از دست می‌دهد

اینکه خواب ببینید کسی دندانش را از دست می‌دهد به معنی آن است که می‌ترسید آن شخص را به خاطر تغییر در زندگی‌اش یا مهاجرت احتمالی‌اش از دست بدهید. این دوست شما برای‌تان بسیار عزیز است و ممکن است به جای دیگری نقل مکان کند یا مثل قبل در دسترس شما نباشد – به هر دلیلی.. این تغییر در وضعیت کنونی‌تان باعص ترس شما می‌شود چون می‌خواهید این دوست‌تان بازهم کنارتان باشد.

۳۳. تعبیر خواب دندان گم شده

خواب دندان گم شده، به خصوص دندان‌هایی که افتاده‌اند یا با ضربه کنده شده اند، نشانه‌ی شومی هستند و به معنی آنند که قرار است دوره‌ی زمانی از عمرتان را پشت سر بگذارید که مملو از دشواری‌ها و ناراحتی‌ها است. ممکن از یاس‌های بزرگ و یک سری از رویدادهای ناخوشایند را تجربه کنید که بر نگرش‌تان نسبت به زندگی اثر منفی داشته باشد. این ممکن است شامل بی‌آبرویی، خجالت زدگی، و تمسخر نیز بشود.

۳۴. تعبیر خواب دندان های سفید مثل برف

تصویر دندان‌های سفید برفی به رضایتمندی و خشنودی اشاره دارد. اگر دندان‌های فوق‌العاده سفیدی که در خواب می‌بینید متعلق به خودتان باشد یعنی زندگی کنونی‌تان دقیقا همان چیزی است که آرزویش را داشته و برایش برنامه ریزی کرده‌اید. در ضمن، این که خواب ببینید سایرین دندان‌های سفید برفی دارند یعنی اطراف تان را آدم‌های حامی و سازگاری فرا گرفته‌اند که به وقت لزوم مشاوره و راهنمایی‌های خوبی به شما می‌دهند.

۳۵. هیولایی با دندان‌های بزرگ

اگر در خواب ببینید در دام هیولایی با دندان‌های تیغ مانند بزرگ افتاده‌اید، چیز وحشتناکی که در دنیای واقعی هرگز اتفاق نخواهد افتاد، اکثرا به عنوان نمادی طبیعی از چند پیامد محتمل به شمار می‌آید. در کل، این خواب پیشگویی می‌کند که در آینده‌ی پیش رو شما به سفر، ماجراجویی یا رقابتی شخصی ورود خواهید کرد.

تعبیر خواب افتادن دندان

۳۶. خواب از دست‌ دادن یکی از دندان‌ها

از دست دادن یک تک دندان در عالم خواب اغلب نشانه‌ای دال بر پیش بینی بد اقبالی کوچکی است که دامن زندگی تان را می‌گیرد. چه خودش جایی افتاده باشد چه خودتان آنرا بکشید و بعد گم بشود، این نماد نشانگر چیز بدی است که در آینده ای نزدیک برای‌تان اتفاق خواهد افتاد. البته ممکن است چندان موضوع حادی نباشد و شما بتوانید بر آن غلبه کنید و سریعا به مسیر حرکت خود ادامه دهید.

۳۷. خواب از دست دادن دندان‌های‌تان

از دست دادن دندان‌های‌تان در طول دوره‌ی خواب معانی منفی در خود دارد. این قضیه صادق است چه همه‌ی آن‌ها را یکجا از دست داده باشید چه یکی یکی شروع به ریختن کرده باشند. این نماد بخصوص اغلب به بد اقبالی و موقعیت دشوار در عالم بیداری مربوط می‌شود. سختی‌های شما باعث اندوه و نارضایتی زیادی در واقعیت خواهد شد.

۳۸. خواب اینکه دندان‌های دخترم می‌ریزد

در حالت کلی خواب از دست دادن دندان در خواب معنی و مفهوم خطر یا بد اقبالی را در بر دارد که به زودی رخ خواهد داد، با این حال معنای بخصوص آن ممکن است بسته به بافتار خواب متفاوت باشد. در نتیجه اگر در خواب دیدید که دندان دخترتان می‌ریزد این می‌تواند نشانه‌ی نگرانی‌تان درباره‌ی سلامتی او باشد.

۳۹. خواب از دست دادن دندان‌های جلو

از دست دادن دندان‌های جلو اغلب نوعی پیش بینی بد اقبالی در واقعیت است. بد بیاری‌تان برای همه‌ی اطرافیان آشکار خواهد بود، حتی کسانی که آرزو می‌کنند کاش شما را در این وضعیت نمی‌دیدند. دوستان و خانواد ممکن است تاسف بخورند از سختی‌ها و مصائبی که شما با آن‌ها روبرو هستید و نمک به زخم شما بپاشند. ممکن است لازم باشد مدت زمانی را دور از کسانی که شما را پیش از این دوران سخت می‌شناختند بگذرانید تا وجهه و آبروی‌تان را حفظ کنید و قربانی احساسات شرم و تاسف نشوید.

۴۰. خواب از دست دادن کل دندان‌هایم

از دست دادن تمام دندان‌های‌تان در خواب، چه همه یکجا رخ بدهد چه دانه به دانه در طول خوابتان، پیشگویی از مصائب و امتحان‌های بزرگ پیش رو در آینده است. شما قرار است یک دوره‌ی بدشانسی پر از دردسر و نا امیدی را پشت سر بگذارید. ممکن است زمان زیادی طول بکشد تا اوضاع را به وضعیت نرمال باز گردانید، حتی با سخت کوشی و کمک دیگران.

۴۱. خواب از دست دادن تعداد زیادی از دندان‌ها

از دست دادن بسیاری از دندان‌ها در خواب نشانه‌ی به شدت بد یمنی است، چون خبر از ناراحتی و رویدادهای دلسردکننده در آینده می‌دهد. احتمال دارد دچار یک سری از اتفاق‌های ناخوشایند و ناراحت کننده بشوید که حسابی آشفته‌تان بکند. اگر هنوز بعد از دیدن این خواب دردسرهای بزرگی را تجربه نکرده‌اید، بهتر است مواظب بعضی از دارایی‌های ارزشمندترتان باشید مبادا ناگهان ارزش‌شان را از دست بدهند، گم یا خراب بشوند.

۴۲. خواب بیرون رفتن بدون مسواک زدن دندان‌ها

منظورمان وقتی است که مسواک نزده از خانه بیرون می‌روید. اگر خوابی در این رابطه ببینید که خوب است. نشانه‌ی رشد شخصیت است. کمتر توجه کردن به واهر و رها کردن خودتان از نرم‌های اجتماعی. روبرو شدن با جهان به همان شکل و صورتی که هست، بدون تظاهر یا ترس از قضاوت شدن.

۴۳. خواب بیرون آمدن دندان‌های‌تان بصورت لایه به لایه

خواب اینکه دندان‌های‌تان به صورت لایه لایه از دهان‌تان بیرون می‌ریزد آشکار می‌سازد که شما یک سری سختی‌ها را در روزها یا هفته‌های پیش رو تجربه خواهید کرد. اولین رویدادهایی که ممکن است دردناک یا وخیم نباشند، اما چیزهایی هستند که اگر مواظب نباشید می‌توانند به سرعت از کنترل خارج شوند. به جای تلاش برای بر طرف کردن سطحی ناراحتی‌ها یا دردسرها باید سعی کنید به سرعت و به طور کامل به علت‌های اصلی بپردازید. اگر چنین نباشد ممکن است بعدا احیاء شرایط و اوضاع دشوار شود.

۴۴. خواب ببینید دندان‌های آدم‌های عادی تا بیرون از دهان رشد می‌کنند

ممکن است در یافتن تعبیر موجز و مفید از این خواب با مشکل مواجه شوید چون به رغم سادگی آن بیش از یک نماد در این خواب دخیل است. اولا، این ایده که دندان‌های‌تان شکل عجیب و غریب و بزرگتر از حد معمولی داشته باشند استعاره‌ای از یک سری رویداد دردسرساز است که ممکن است در شرف وقوع در زندگی‌تان باشند. هر دندان بیش از حد تیزی نشانه‌ی یک چالش یا دشواری است که ممکن است مجبور باشید آن را پشت سر بگذارید. به علاوه، تلاش‌های‌تان برای کندن آن دندان‌ها می‌تواند آشکار سازد که این دشوارها به امور مالی مربوط می‌شوند، چون کشیدن دندان خودتان اغلب با زیان مالی و دوره‌هایی از گرسنگی مرتبط است. اگر از لحاظ مالی روزگار سختی را می‌گذرانید، عاقلانه است که به دقت مراقب خرج و مخارج‌تان باشید و پیش از آن که دیر شود کمک بگیرید.

۴۵. خواب شستن دندان‌ها با نمک

شستن دندان‌های‌تان با نمک در خواب ممکن است نشان بدهد مجبور هستید یک سری چیزها را قربانی کنید و برای شاد و سالم ماندن تلاش بیشتری به خرج دهید. احتمالا وضعیتی در زندگی‌تان وجود دارد که ممکن است به شما فشار آورده باشد و باعث استرس شود و رفتار مهربانه با سایرین را دشوار سازد. منشاء دردسرهای‌تان را می‌توان در تصویر نمک دید، علامتی که عموما با دست رد زدن دوستان به سینه‌ی شما مرتبط است. کسانی که با آن‌ها کار یا تعامل می‌کنید ممکن است با ایده‌ی شما مخالف باشند، که این امر به درگیری و احتمالا پرخاشگری منجر شود.

۴۶. خواب نوزادی با دو دندان

خواب داشتن نوزاد می‌تواند یکی سری رویداد پیش رو را پیش بینی کند که شما را غافلگیر و خوشحال خواهند کرد. با اینکه ممکن است از آنچه اتفاق می‌افتد یا آنچه می‌آموزید یکه بخورید، اما مطمئنا به زندگی شما شادمانی خواهد بخشید. تمرکزتان بر دندان درون دهان نوزاد نشان دهنده‌ی این غافلگیری‌هایی است که ممکن است در لفافه‌ی بار و مسئولیت و معذب بودن پنهان باشند. عاقلانه خواهد بود اگر از روی ظاهر قضاوت نکنید و بگذارید پیش از آنکه تصمیمی بگیرید امور به روال خود پیش بروند.

۴۷. خواب ببینید بر اثر دندان قروچه دندان‌تان را از دست می‌دهید

خواب از دست دادن دندان معنا و مفهومی منفی دارد. این خواب حاکی از رویدادهای خاصی است که ممکن است برای‌تان سخت یا دشوار باشند ممکن است خودتان را در شرایطی بیابید که تعادل و هارمونی زندگی‌تان را بر هم بزند. معنی از دست دادن دندان بر اثر دندان قروچه‌ی مداوم نماد آن است که هر مشکلی که با آن مواجه می‌شوید به کنترل و هدایت خودتان منجر خواهد شد. سعی کنید با شرایط سازگار شوید و حالت مثبت و آرام خود را حفظ کنید تا از زندگی بیشترین لذت ممکن را ببرید.

۴۸. خواب ببینید پسرتان دندان جلویی اش بیفتد

این که خواب ببینید پسرتان دندان جلویی‌اش می‌افتد می‌تواند نشان از نگرانی خاص شما نسبت به احتمال از دست دادن پسرتان داشته باشد. درحالی که این خواب می‌تواند به خاطر آن باشد که احتمالا در گذشته تصادفی داشته است یا از نوعی ناخوشی رنج می‌برده است که باعث شده است شما نسبت به سلامتی و در امان بودن او نگران شوید و بترسید، همچنین می تواند نشان از ترسی باشد که همه‌ی والدین از آینده‌ دارند و اینکه بچه‌های‌شان بزرگ شوند و در نهایت آن‌ها را ترک کنند.


ترجمه: تحریریه سایت کسب و کار بازده – کامروا ابراهیمی

منبع: dreamlookup

تعبیر خواب دندان: ۴۸ تعبیر دیدن تمام خواب های مربوط به دندان

نوشته‌های مرتبط