تعبیر خواب رابطه جنسی: ۲۰ نوع خواب جنسی و نشانه شناسی آنها از نظر معبران مشهور جهان

در دوران کودکی اگر خواب رابطه جنسی را می‌دیدیم شاید نمی‌دانستیم که این خواب چه معانی یا تعابیری دارد و نشانه چیست. ما این خواب را مثل رازی برای خودمان نگه می‌داشتیم و حتی کلمه‌ای در مورد آن با کسی صحبت نمی‌کردیم و امیدوار بودیم که پدر و مادرمان با دیدن چهره ما متوجه دیدن چنین خوابی نمی‌شوند. اگر خوب فکر کنیم می‌بینیم که این خواب در بزرگسالی هم فرق زیادی با کودکی ندارد. اکنون هم هر زمان که رابطه جنسی را در خواب می‌بینیم شاید آن را سوژه خنده با دوستان مان قرار دهیم یا کارهای مشابه دیگری انجام دهیم. اما در اصل تعبیر خواب رابطه جنسی بسیار متفاوت با آن چیزی است که ما فکر می‌کنیم.

ما معنای واقعی این گونه خواب‌ها را نمی‌دانیم و بیشتر اوقات آنچنان می‌ترسیم که هرگز به دنبال پیدا کردن معنای واقعی آنها نمی‌رویم. زیرا در حقیقت ذهن ناخودآگاه ما می‌تواند جایی بسیار مخوف و ترسناک باشد.

برخی اوقات خواب رابطه جنسی دقیقا از آرزوها و امیال نهانی ما خبر می‌دهد و مصداق چیزهایی است که در رابطه جنسی واقعی خود به‌دست نمی‌آوریم یا چیزهایی که بیش از همه در موردشان کنجکاوی می‌کنیم. به یاد داشته باشید که دیدن رابطه جنسی در خواب همواره با رابطه جنسی شما در عالم واقعیت یا بیداری در ارتباط نخواهد بود. این خواب می‌تواند نشان دهنده ماجراهای گوناگونی در زندگی کاری، شخصی یا خانوادگی شما باشد.

در اینجا نمونه های از تعبیر خواب رابطه جنسی را با هم می‌خوانیم.

۱.تعبیر خواب رابطه جنسی با همسر سابق تان

این خواب لزوما نشان دهنده احساسات و کشش عاطفی شما به آن فرد خاص نیست اما می‌تواند نشانه‌ای از چنینی احساسی باشد. بعلاوه تعبیر این خواب آن است که موضوعات حل نشده‌ای در دنیای درون شما وجود دارد که تا کنون به آنها نپرداخته اید. شاید هنوز هم پایان تلخ و نافرجام ماجرایی قلب شما را به درد می‌آورد یا شاید می‌ترسید که تمام آنچیزهایی که در رابطه فعلی تان رخ می‌دهد در نهایت به پایانی مشابه با رابطه قبلی تان منجر می‌شود.

۲. تعبیر دیدن رابطه جنسی افراد مشهور در خواب

ساده‌ترین تعبیر این خواب آن است که ذهن شما اندکی با این فرد معروف درگیر شده و شما به او فکر می‌کنید. تعبیر دیگر آن است که شما اشتیاق شدیدی به موفق شدن و انجام کارهای بزرگ و کسب شهرت دارید.

۳. تعبیر خواب رابطه جنسی و خیانت به همسرتان

نگران نباشید. این خواب به این معنی نیست که مغزتان شما را در مسیر خیانت و فریبکاری دیوانه واری قرار داده و انتخاب دیگری نخواهید داشت. تعبیر خواب داشتن رابطه جنسی با فرد دیگری به غیر از شریک عاطفی تان نشان دهنده این است که شما در رابطه خود احساس رضایت را چه در داخل اتاق خواب تان چه در خارج از آن تجربه نمی‌کنید. فردی که خود را در حال برقراری رابطه جنسی با او می‌بینید نیز مهم است. اگر او فردی است که اخیرا با او وقت گذرانده اید، شاید بهتر است میزان صمیمیت خود با او را دوباره مورد بررسی قرار دهید.

۴. تعبیر خواب رابطه جنسی همسرتان با دیگری و خیانت او به شما

از هر پنج زن یک نفر خیانت همسر یا شریک عاطفی‌اش را در خواب می‌بیند پس باید بدانید که تنها شما چنین خوابی را نمی‌بینید. تعبیر این خواب آن است که شما در زندگی واقعی تان به شکلی در حال خیانت و آسیب رساندن به خودتان هستید و نیاز دارید که به توانایی‌ها و استعدادهای خودتان بیشتر باور و اطمینان داشته باشید. شما باید بدانید که این توانایی‌ها از نظر افراد پیرامون شما تا چه اندازه جذاب و دوست داشتنی هستند. می‌بینید که این خواب هیچ ارتباطی با رابطه جنسی ندارد.

همچنین تعبیر دیگر این خواب آن است که رابطه شما چندان خوب پیش نمی‌رود و شما دو نفر باید روی برخی موارد موجود در رابطه تان کار کنید. بعلاوه، ترس از ترک شدن از جانب شریک عاطفی تان شما را آزار می‌دهد.

تعبیر خواب افتادن دندان: ۹ نشانه شناسی دیدن دندان در خواب

۵. تعبیر دیدن اندام‌های جنسی در خواب

آیا در خواب می‌بینید که اندام جنسی بزرگی دارید که آزارتان می‌دهد؟ اگر در خواب می‌بینید که اندام جنسی شما به حالت نعوظ در آمده است، تعبیر آن باروری و خشم و تعدی است. اگر اندام جنسی خود را شل و ول و آویخته ببینید تعبیر نارضایتی شما از رابطه جنسی است. دیدن سینه در خواب نشان دهنده تغذیه یا تحریک جنسی و انرژی خام و نارس است. دیدن اندام جنسی زنانه در خواب نشان دهنده نیروی زنانگی و نیازهای جنسی شما است.

 ۶. تعبیر خواب رابطه جنسی با یکی از افراد خانواده تان

حتی بهترین افراد در میان ما هم ممکن است چنین خوابی را دیده باشند یا ببینند. این خواب به معنای آن نیست که شما در واقعیت یا بیداری با آن فرد رابطه جنسی برقرار می‌کنید بلکه تعبیر آن است که شما خواستار برقرار ارتباطی عمیق تر با آن فرد هستید. شاید شما دو نفر اخیرا از یکدیگر غافل شده‌اید یا با یکدیگر بدرفتاری کرده اید. شاید هم مرحله بسیار سختی را پشت سر گذاشته اید. زمانی را اختصاص دهید و بررسی کنید که چه چیزی در رابطه شما دو نفر در حال رخ دادن است.

تعبیر خواب شیر: ۵۰ تعبیر دیدن شیر جنگل در خواب که بسیار واقعی است

۷. تعبیر خواب افسونگری‌ها یا توهم‌های جنسی

رپورتاژ

دیدن شکل‌های عجیب و غریب و نامتعارف رابطه جنسی در خواب احساس عجیبی را در شما به وجود می‌آورد و حتی پس از بیدار شدن شما همچنان گیج و آشفته خواهید بود اما این‌ها نیز نمونه هایی معمول از خواب‌های رابطه جنسی هستند. بطور کلی این خواب تعابیر جدی و مهمی ندارد. درواقع شما آزادانه به جایی سفر کرده‌اید و خیال‌ها و توهم هایی را در فضایی عاری از قضاوت تجربه کرده اید.

تعبیر خواب آلت تناسلی مرد: ۳۲ تعبیر دیدن آلت تناسلی مرد در خواب

۸. تعبیر دیدن ارگاسم‌های طولانی مدت در خواب

شاید گله‌ای نداشته باشید اما تعجب کنید که چرا خواب‌های جنسی شما منحصرا در مورد ارگاسم است. این خواب‌ها می‌تواند به این معنا باشد که شما دارای نوعی تنش جنسی هستید که باید آن را به روشی سالم رها کنید یا یک پایان هیجان انگیز را در زندگی واقعی خود پشت سر گذاشته اید. طبق تحقیقی که در سال ۲۰۰۷ انجام شد تنها ۴ درصد از مردان و زنان این خواب را تجربه می‌کنند.

۹. تعبیر خواب رابطه جنسی با رییس تان

بسته به این که برای چه کسی کار می‌کنید این خواب می‌تواند لذت بخش یا ترسناک باشد. تعبیر این خواب آن است که شما باید مسئولیت یک اتفاق مهم در زندگی خود را بر عهده بگیرید. این اتفاق می‌تواند با مسائل جنسی مرتبط باشد یا هیچ ارتباطی به آن نداشته باشد.

تعبیر خواب دزدی کردن: ۳۸ تعبیر دیدن دزد و دزدی در خواب

۱۰. تعبیر خواب جنسی تحریک شدن توسط فردی ناشناس

فردی که شما را در خواب تحریک می‌کند نماد یار و دلبر گم شده یا از دست رفته شما نیست بلکه نمادی از ویژگی‌های مردانه‌ای است که باید بیشتر آنها را در زندگی روزانه تان پرورش دهید. شما باید بی‌پرواتر، جسورتر و مشتاق تر برای رسیدن به اهداف تان قدم بردارید. خود را منفعلانه در موقعیت‌های اجتماعی رها نکنید.

سایر تعبیر خواب های رابطه جنسی از نظر معبران معروف جهان

۱۱. داشتن رابطه جنسی با یک سلبریتی یا شخصیت مشهور – این ممکن است نشان دهنده تمایل به شهرت یا شناخته شدن باشد، یا تمایل به کسی که دست نیافتنی است.

۱۲. داشتن رابطه جنسی با شریک سابق – این ممکن است نشان دهنده احساسات حل نشده یا تمایل به بررسی مجدد روابط گذشته باشد.

۱۳. داشتن رابطه جنسی با یک غریبه – این ممکن است نشان دهنده تمایل به ماجراجویی یا هیجان، یا نیاز به تجربیات جدید باشد.

۱۴. داشتن رابطه جنسی با یک دوست – این ممکن است نشان دهنده تمایل به صمیمیت یا صمیمیت با کسی باشد که قبلاً آشناست.

۱۵. داشتن رابطه جنسی با فردی همجنس – این ممکن است نشان دهنده زیر سؤال بردن تمایلات جنسی یا تمایل به کشف جنبه های جدید خود باشد.

۱۶. داشتن رابطه جنسی با چندین شریک – این ممکن است نشان دهنده تمایل به آزادی یا ترس از تعهد باشد.

۱۷. داشتن رابطه جنسی در ملاء عام – این ممکن است نشان دهنده تمایل به توجه یا نمایشگری یا ترس از گرفتار شدن باشد.

۱۸. رابطه جنسی با یک حیوان – این ممکن است نشان دهنده تمایلات تابو یا نیاز به کشف غرایز اولیه باشد.

۱۹. داشتن رابطه جنسی با یک موجود ماوراء طبیعی – این ممکن است نشان دهنده تمایل به تعالی یا ارتباط معنوی باشد.

۲۰. داشتن رابطه جنسی با خود – این ممکن است نشان دهنده نیاز به عشق به خود یا پذیرش خود یا تمایل به استقلال باشد.

یادآوری این نکته مهم است که اینها تعابیر کلی هستند و زمینه و جزئیات رویا در تعیین معنای خاص آن مهم است. همچنین مهم است که به هر تعبیر خواب با حساسیت و احترام به تجربیات و باورهای شخصی فرد نزدیک شوید.

نوشته‌های مرتبط