اسرار شخصیت تان در دست چپ شما نهفته است

پیش از آن که به اسرار دست چپ بپردازیم یک مقدمه از این سلسه نوشتارها تقدیم شما خوانندگان همیشگی بازده می شود.

مجموعه مقالات مربوط به شخصیت‌شناسی که در ماه‌های اخیر توسط بازده ترجمه، تهیه و آماده شده است در میان مخاطبان جایگاه ویژه‌ای یافته و استقبال شما گرامیان را دربر داشته است. از این رو تحریریه‌ی بازده به طور منظم مطالب جذاب و جدیدی برای طرفداران و علاقمندان به این حوزه انتشار می‌دهد. این نوشتار نیز یکی از همین موضوعات خواندنی است که شاید درباره‌ی شما نیز به خوبی صدق کند. با ما همراه باشید و یک شخصیت‌شناس حرفه‌ای شوید!

۱. دست چپ مطالب زیادی در مورد سلامتی، ویژگی‌های شخصیتی و بسیاری چیزهای دیگر در موردتان برملا می‌کند.

دستان‌تان هم‌چون آینه هستند – آنها مطالب زیادی را در مورد شخصیت‌تان برملا می‌کنند: ویژگی‌های‌تان، وضعیت سلامتی‌تان و حتی هر آن‌چه قرار است در آینده با آن روبه‌رو شوید. برای فهمیدن این همه مطلب، باید به آنها به دقت نگاه کنید.

۲. دست چپ از اهمیت منحصر‌به‌فردی برخوردار است.

چپ یا راست، هر کدام از دستان‌تان در مورد طالع و پیش‌بینی‌های آینده‌تان اهمیت منحصر‌به‌فردی دارند. شاید باورِ این مسئله برای برخی‌ها دشوار باشد، ولی اسرارِ عمیقی در مورد آینده در دست چپ‌تان نهفته است و حقیقتا می‌تواند به سرنوشت‌تان شکل دهد.

۳. اطلاعاتی درمورد دست چپ و چگونگیِ ارتباطش با کف‌بینی

دست چپ مطالب زیادی در مورد شخصیتِ درونی‌تان می‌گوید. در دست چپ، علائمی است که نشان می‌دهند در زندگی شخصی‌مان چه می‌گذرد و در جهانِ درون‌مان، چه آرزوها و خیالات و تمایلات ناخودآگاهی داریم – آرزوی‌هایی که ممکن است با آن‌چه به دوستان و آدم‌های دیگر بازگو می‌کنیم، بسیار متفاوت باشند.

۴. دست چپ اطلاعات زیادی را در مورد‌تان برملا می‌کند

دستانِ چپ و راستِ آدم‌ها معمولا با هم متفاوت هستند؛ ممکن است طول انگشتان دو دست با هم فرق کند؛ خطوط اصلیِ وسطِ دو دست نیز ممکن است متفاوت باشند؛ حتی شاید برجستگی‌های دو دست و رنگ پوست‌شان نیز با هم فرق داشته باشند. این علائم نشان می‌دهند یک فرد در جهانِ درون‌اش نسبت به خانواده و دوستان صمیمی چگونه رفتار می‌کند. دست چپ نحوه‌ی رفتارمان را با همکاران و همسایه‌ها و آدم‌های دورتر نیز برملا می‌کند. تمایل دارید چیزهای بیش‌تری در این مورد بدانید؟ پس به خواندن ادامه دهید…

۵. اگر انگشت اشاره‌تان بلندتر از انگشت انگشتری‌تان باشد:

رپورتاژ

شما ذاتا یک رهبر هستید و با قدرت، خانواده و دوستان صمیمی‌تان را رهبری می‌کنید. آنها صداقت و نحوه‌ی رهبری‌ و دیدگاه‌های‌تان را در موقعیت‌های مختلف، دوست دارند. عقاید و نظرات‌تان در میان دوستان و خانواده‌تان بسیار نافذ است. از شما راهنمایی و کمک می‌خواهند و معمولا بر اساس ارزیابی‌های‌تان در مورد مسائل و مشکلات‌شان تصمیم‌گیری می‌کنند. شما برای خانواده و دوستان صمیمی‌تان یک رهبر واقعی هستید.

۶. انگشت وسط با یک سری خطوط عمودی بر روی آن:

همواره مشتاق هستید از روابط دقیق و ظریف در میان افراد خانواده‌تان آگاه و مطلع شوید. همیشه به طور طبیعی با همه‌ی اطرافیان‌تان صادق و منصف هستید. نزدیکان‌تان همواره به شما اعتماد، تحسین و حمایت‌تان می‌کنند. صداقت‌تان در طولانی‌مدت نتایج بسیار خوبی برای‌تان خواهد داشت.

۷. انگشتِ انگشتری بلندتر از انگشتِ اشاره‌تان است:

آن‌قدر خلاق و مبتکر هستید که خانواده و دوستان صمیمی‌تان برای ایده‌های جدید و کارهای هیجان‌آور همیشه نزد شما می‌آیند. انجام کارها به شیوه‌ی سنتی حوصله‌تان را سر می‌برد، و به طور طبیعی برای رسیدن به نتایجِ مطلوب برای خانواده و دوستان صمیمی‌تان دنبال روش‌های بهتر و هیجان‌آورتر می‌شد.

۸.انگشتِ کوچک‌تان مقداری از انگشت انگشتری‌تان فاصله دارد:

ایده‌های منحصر‌به‌فردی دارید که معمولا با عقایدِ خانواده‌تان متفاوت است. همیشه به صورت مستقل فکر می‌کنید و کارهای‌تان را انجام می‌دهید؛ به همین دلیل، برای دوستان صمیمی‌تان فردی جالب و هیجان‌آور هستید.

۹. حقایق جالب در مورد دست چپ

اگر کفِ دست چپ‌تان نرم و صاف است، زندگی‌تان پر از فراز و نشیب خواهد بود. در چنین مواردی، ویژگی‌های مثبتِ شخصیت‌تان به کمک‌تان می‌آیند. ممکن است در مواقعی، زندگی برای‌‌تان سخت و دشوار باشد، ولی در نهایت همه چیز درست خواهد شد.

۱۰. در مورد دست چپ، مطالب بیش‌تری بدانید

اگر کفِ دست چپ‌تان پر از خط است، نشان‌دهنده‌ی این مطلب است که آدمِ اخمو، عصبانی و نگرانی هستید. نرم بودنِ دست نشانه‌ی سستی و تنبلی است. اگرچه افرادی که دست نرمی دارند، ممکن است ویژگی‌های درخشان و استعداد زیادی داشته باشند، ‌ولی انگیزه‌شان کم، و استقامت‌شان کم‌تر است. افرادی با چنین دستی، تمایل به شهوت‌رانی و فعالیت‌های غیراخلاقی دارند.

نوشته‌های مرتبط