بهترین ماساژور برقی؛ معرفی 5 مدل از بهترین ماساژورها

آیا از مراجعه‌های پی در پی به ماساژ درمانی خسته شده‌اید؟ اصلا نگران نباشید! زیرا ما اینجاییم تا ۵ مدل از بهترین ماساژورهای برقی که شما را از مراجعه به مراکز ماساژ درمانی بی‌نیاز می‌کند را به شما معرفی کنیم. ماساژور پا آیرست مدل SL_C30، ماساژور گردن و شانه آیرست مدل SLD_180C، مبل ماساژ RT_8802 فقط ۳ مورد از بهترین ماساژور برقی موجود در بازار هستند. برای آشنایی با ۵ مدل از بهترین ماساژورهای برقی و فواید آن‌ها خواندن این مطلب را پیشنهاد می‌کنیم.

۱. ماساژور پا مدل SL_C30؛ مجهزترین ماساژور پا آیرست

ماساژور پا از برند چینی آیرست یکی از بهترین ماساژورهای پا موجود در بازار ایران است. این ماساژور مجهز به هیتر گرمایشی و ۳۰ کیسه هوا با قابلیت تنظیم شدت کیسه هوا خواهد بود. این ماساژور بی‌نظیر با چرخش ۱۲۰ درجه مناطق مختلف پا مانند کف پا، مچ، ساق و ران پا را تحت پوشش خود قرار می‌دهد. همچنین درصورتی‌که به دلیل پوشیدن کفش نامناسب کف و پاشنه پا شما دچار درد شده است، نگران نباشید! زیرا دستگاه ماساژور پا آیرست مجهز به رولینگ در ناحیه کف پا است که به آرام شدن درد پا و دفع سموم کمک بسیاری می‌کند.

بسیاری از مشکلاتی مانند درد مفاصل و گرفتگی عضلات پا که افراد در طولانی مدت درگیر آن هستند با ماساژ منظم پا قابل پیشگیری است؛ زیرا ماساژ منظم پا به دفع سموم از بدن و افزایش اکسیژن‌رسانسی و بهبود گردش خون در پا کمک بسیاری می‌کند. اگر درگیر مشکلاتی مانند درد مفاصل هستید قبل از انجام ماساژ با دستگاه‌های ماساژور با پزشک خود مشورت کنید. همچنین اگر به دنبال رفع تنش عضلات در همه قسمت‌های بدن خود هستید، خرید دستگاه ماساژ که همه بدن را ماساژ می‌دهد راهکاری بسیار موثر خواهد بود.

بررسی بهترین برند ماساژور برقی پا

۲. ماساژور گردن مدل SLD_180C؛ قابلیت استفاده در نقاط مختلف بدن

ماساژور گردن و شانه آیرست با طراحی ارگونومیک و زیبا برای کاهش درد و انقباضات گردن و شانه طراحی شده است. این ماساژور Uشکل، علاوه‌بر استفاده در نقاطی مانند گردن و شانه، قابلیت استفاده در ناحیه کمر، شکم و کف پا را دارد. ماساژور SLD_180C گردن و شانه آیرست به ۳ روش مالشی، ماساژ شیاتسو و ماساژ با گرما به رفع گرفتگی عضلات گردن و شانه کمک می‌کند. این ماساژور برای باز کردن گرفتگی عضلات مجهز به ۶ گوی گردان است. از مزایا دیگر استفاده از این ماساژور، وزن سبک آن است؛ درنتیجه هنگام استفاده از آن روی شانه‌های خود احساس سنگینی نخواهید کرد.

۳. ماساژور تفنگی آیرست مدل RT1052؛ ماساژوری همه‌کاره

رپورتاژ

ماساژور تفنگی RT1052 آیرست بهترین مارک ماساژور برقی بدن است که باعث تقویت عضلات می‌شود. این ماساژور منحصربه‌فرد ۶ سری مجزا، ۳ برنامه ماساژ اتوماتیک با ۴ شدت متفاوت دارد که برای ماساژ بافت عمیق عضلات مختلف بدن از آن استفاده می‌شود. این دستگاه برای ماساژ دادن عضلات تحتانی و فوقانی، دست و پا، عضلات کمر، پشت گردن و شانه‌ها استفاده می‌شود. در واقع شما با خرید ماساژور تفنگی آیرست، صاحب یک ماساژور همه‌کاره خواهید شد.

دستگاه ماساژور تفنگی آیرست مدل RT1052 دستگاه ماساژوری محبوب برای افرادی با تحرک کم و ورزشکاران حرفه‌ای است؛ زیرا این دستگاه میزان اسیدلاکتیک را کاهش می‌دهد. همچنین دستگاه ماساژور تفنگی آیرست باعث آزادسازی گره‌های ایجاد شده در عضلات و سرعت بخشیدن به ریکاوری عضلات بعد از تمرین می‌شود.

۴. ماساژور زانو SL_C36_1؛ مجهز به سیستم مغناطیس درمانی

ماساژور زانو آیرست مدل SL_C36_1 با بهره‌گیری از فناوری‌های پیشرفته‌ای مانند ماساژ حرارتی، کیسه‌های هوای قابل تنظیم و مغناطیس درمانی یک تجربه بی‌نظیر را برای افزایش دامنه‌های حرکتی ماهیچه‌ها و بهبود گردش خون و اکسیژن‌رسانی در این ناحیه ایجاد می‌کند. سیستم مغناطیس درمانی این ماساژور به بهبود درد زانو کمک بسیاری می‌کند. افرادی که دچار مشکلات جدی زانو مانند مشکلات مفصلی هستند باید قبل از استفاده از ماساژور زانو با پزشک خود مشورت کنند.

۵. صندلی ماساژور روتای مدل RT_8802؛ بهترین برند ماساژور برقی

صندلی ماساژور روتای مدل RT_8802 با بهره‌گیری از مکانیسم‌های ماساژ 4D به یکی از بهترین صندلی‌های ماساژ این برند در بازار ایران تبدیل شده است. این مبل ماساژ همه نقاط بدن از گردن تا کف پا را ماساژ می‌دهد. صندلی ماساژور روتای مدل RT_8802 برای انجام ماساژ پنوماتیک در نقاط مختلف بدن مجهز به کیسه‌های هوا است. همچنین یکی دیگر از مزایای آن مجهز بودن به هیتر گرمایشی در نقاطی مانند فیله کمر، کف پا و ساق پا است که باعث بهبود گردش خون و اکسیژن‌رسانی به این قسمت‌ها خواهد شد.

بررسی بهترین مارک ماساژور برقی بدن

بهترین ماساژور برقی بدن را از فروشگاه مبل ماساژ بخرید

با داشتن ماساژورهای برقی در خانه از مراجعه پی در پی به مراکز مراکز ماساژ درمانی جلوگیری کنید. ۴ مدل از بهترین ماساژورهای برقی نقاط مختلف بدن شامل ماساژور پا مدل SL_C30، ماساژور گردن مدل SLD_C180 برند آیرست، ماساژور زانو آیرست مدل ‌ SL_C36_1 و ماساژور تفنگی RT1052 می‌شوند. همچنین بهترین مبل ماساژ از برند روتای و مدل RT_8802 است. برای خرید بهترین ماساژورهای برقی به مراکز معتبری مانند مبل ماساژ مراجعه کنید. فروشگاه مبل ماساژ با داشتن ۶ شعبه فعال در تهران و امکان فروش ماساژورها به‌صورت اقساطی، یکی از بهترین مراکز خرید ماساژورهای برند آیرست و روتای است.

نوشته‌های مرتبط