اولین کلمه ای که با دیدن این وسایل به ذهنتون میرسه، بی نظیر نیست؟!

ویرگولشاپ یک فروشگاه اینترنتی باحال با کلی وسایل گوگوا و خاصه، شما هر وسیله ای رو که نیاز داشته باشین میتونید توی ویرگول پیدا کنید، از وسایل آشپزخانه گرفته  تا وسایل شخصی و لوازم های کمپ و سفر از شیر مرغ تا جون آدمیزاد توی ویرگول معنا پیدا میکنه.

چیزی که ویرگولشاپ رو با بقیه فروشگاه ها متمایز کرده وسواس ویرگول برای جذب رضایتمندی هر چه تمامتر مشتری های خودش بوده.در ساز و کار ویرگولشاپ این کار با کنترل کیفی محصولات قبل از ارسال،امکان بازگشت کالا، معرفی اجناس بی کیفیت حتی در صورت موجود بودن اون جنس در انبار و شیشه عطری که روی همه سبد های خرید مهمان منزل خریداران خود میکند صورت پذیرفته است.

در ادامه مطلب به بررسی دسته ای از پرفروش ترین های ویرگولشاپ می پردازیم:

پرفروش ترین موکاپات و قهوه ساز ها بازار:

اسپرسو ساز روگازی که امروزه با نام تجاری موکاپات بسیار پر استفاده شده است میتواند در کمترین زمان ممکن یک قهوه خوش طعم را برای شما آماده کند.
موکاپات (moka pot)  با ایجاد فشار آب عصاره قهوه که در محفظه ای جداگانه قرار میگیرد را به یک نوشیدنی خوش طعم به نام قهوه تبدیل میکند و اصولا از سه بخش جداگانه یعنی بخشی برای آب، محفظه نگه دارنده قهوه و در آخر بخشی برای قهوه اسپرسو تشکیل میشود.

انواع موکاپات در دسته های برقی، القایی و روگازی قرار میگیرد و هرکدام با روش های متفاوتی در ایجاد حرارت قهوه را آماده سرو میکند.

اولین کلمه ای که با دیدن این وسایل به ذهنتون میرسه، بی نظیر نیست؟!

موکاپات هایی با بدنه استیل نمای شیکی را متناسب با آشپزخانه هایی که در چیدمان فضای خود از وسایل و ظروف استیل استفاده میکنند ایجاد میکنند و همانطور که میدانید ظروف استیل در برابر فشار،حرارت و استفاده در دراز مدت بسیار مقاوم می باشد و میتواند یک انتخاب خوب برای قهوه دوستان باشد.

موکاپات های روگازی از طرفداران بیشتری برخوردار می باشد و از دلایل این توجه می توان به قیمت ارزان نسبت به انواع دیگر که تکنولوژی بیشتر در آنها بکار رفته اشاره کرد؛ لازم به ذکر می باشد موکاپات های روگازی بسیار سبک می باشد و فضای کوچکی را به خود اختصاص میدهد،میتوانید با خیال راحت با خود حمل کنید و در سفر از قهوه خود لذت ببرید.

پیش از خرید موکاپات لازم است موارد زیر را مد نظر داشته باشید :

تعداد افراد خانه و میزان استفاده خود از قهوه در هر بار استفاده از موکاپات را در نظر داشته باشید تا با دقت بیشتری حجم و اندازه دستگاه را انتخاب کنید.

جنس بدنه و دسته موکاپات برای انتقال گرما و حمل و نقل آسان بسیار حائز اهمیت می باشد، معمولا بدنه های استیل با دسته های پلاستیکی (مقاوم در برابر اعمال گرما) بیشترین کارآیی را از خود نشان میدهد.

روش کار با موکاپات :

  • دستگاه را از بخش پیچشی باز کنید و در انتهایی ترین بخش آن آب ولرم بریزید.
  • دقت کنید آب باید تا زیر سوپاپ ریخته شود ( و به میزان استفاده و سلیقه شما برای نوشیدن قهوه رقیق یا غلیظ انتخاب شود)
  • به میزان مورد استفاده خود در بخش دیگر پودر قهوه را اضافه کنید.
  • لازم است پس از اضافه کردن پودر قهوه سطح آن را با قاشق کاملا صاف کنید.
  • حال تمام بخش هایی که باز کرده اید ببندید و بر روی گاز قرار دهید.
  • پس از گذشت چند دقیقه از صدای موکوپات خود متوجه خواهید شد، که قهوه در قسمت بالایی دستگاه در حال جمع شدن است.

پادری های شیک و جدید مخصوص خاص پسندان:

ما ایرانی ها در هنگام ورود به هر خانه به دلیل رعایت نظافت و آلودگی، کفش های خود را از پا در می آوریم و با این کار مانع از ورود آلودگی و بیماری به فضای داخلی خانه می شویم، این امر به کمک انواع پادری که در مقابل درب ورودی خانه قرار میگیرد بسیار دقیق تر و منظبت تر صورت میگیرد.

رپورتاژ

امروزه میدانید پادری چه تاثیری بر نمای داخلی خانه دارد و لازم است پیش از خرید مواردی را مورد توجه خود قرار دهید.

از انواع پادری های پراستفاده میتوان نمدی ، بافتنی، سنگی، کنفی، تریکو و مدل های سه بعدی اشاره کرد.

پادری های نمدی از پراستفاده ترین انواع پادری می باشد که معمولا به روش سنتی تهیه میشود و بهتر است متناسب با فضای داخلی محیط طرح آن را انتخاب کنید.پادری های نمدی از جنس پارچه ای از جنس پشم می باشد که این جنس عدم رشد باکتری و قارچ را به همراه دارد و برای گرم نگه داشتن کف پوش های سرامیکی و چوبی انتخاب مناسبی می باشد.

اسم پادری نمدی از جنس پارچه ای از جنس پشم گرفته شده است و عمدتا به روش سنتی تولید می شود.

پادری های تریکو از دیگر طراحی های فانتزی پادری می باشد که به صورت تار عنکبوت با تندین نخ های پهن در هم ساخته میشود و مناسب برای اتاق کودک و دکوراسیون های شاد و فانتزی می باشد که با رنگ بندی متنوعی به صورت دست باف و کارخانه ای عرضه میشود.

اولین کلمه ای که با دیدن این وسایل به ذهنتون میرسه، بی نظیر نیست؟!

اگر به دنبال خرید پادری برای فضاهای رسمی و کلاسیک هستید، پیشنهاد ما انتخاب پادری های چرمی می باشد که زیبایی فضا را دو چندان می کند و با ظاهر و رنگ شیک خود با محیط ارتباط بهتری برقرار میکند.

پادری های چرمی در برابر نفوذ مایعات مقاوم بوده و در دراز مدت شکل ظاهر خود را حفظ میکند و لازم نیست هر چند وقت یکبار به فکر تعویض پادری خود باشید.

فرنچ پرس چیست و چه کاربردی دارد؟

حتما تاکنون از فرنچ پرس استفاده کرده باشید اما کمتر کسی از کارآیی اصلی آن و اهمیت داشتن یک فرنچ پرس شخصی اطلاع دارد.

به طور کلی فرنچ پرس نوعی قهوه ساز می باشد که در ساده ترین حالت قهوه دمی را در اختیار شما قرار میدهد؛ تنها لازم است ذرات قهوه را درون محفظه داخلی فرنچ پرس قرار دهید و با اعمال آب جوش به درون آن منتظر خروج عصاره قهوه شوید.

امروزه در سرو انواع دمنوش، موکتل، هات چاکلت، تهیه فوم شیر از فرنچ پرس استفاده میشود که بهتر است در میان وسایل آشپزخانه خود حداقل یک فرنچ پرس داشته باشید.

تهیه فوم شیر از فرنچ پرس :

  • ابتدا لازم است با استفاده از یک شیر داغ کن، شیر را گرم کنید.
  • شیر را به آهستگی به درون فرنچ پرس اضافه کتید و اهرم را چندین بار پشت سرهم و با سرعت بالا و پایین ببرید تا شیر کف کند.
  • سپس می توانید این کف را روی نوشیدنی مورد نظر بریزید و نوش جان کنید .

اجزای فرنچ پرس از یک مخزن شیشه ای یا در طراحی های متفاوت تر فلزی، درب (جنس آن عمدتا از جنس پلاستیک می باشد) ، اهرم برای انتقال فشار به ذرات قهوه یا برگ دمنوش، یک دسته برای جابه جایی آسان تر تشکیل می شود.

فرنچ پرس با بدنه شیشه ای زیبایی دو چندانی در مقایسه با انواع دیگر دارد زیرا با نمایش محتوای داخلی خود زیبایی پذیرایی را دو چندان میکند؛ اما لازم به ذکر می باشد میزان آسیب پذیری و واژگونی در فرنچ پرس شیشه ای بیشتر می باشد و بهتر است از مدل های نشکن و مقاوم در برابر شکستگی استفاده کنید.

از مزایای استفاده از فرنچ پرس شیشه ای میتوان به عدم تاثیر پذیری طعم قهوه از این بدنه اشاره کرد.

نوشته‌های مرتبط