10 معروفترین بدنسازان جهان در طول تاریخ

افراد بسیار زیادی وجود دارند که همیشه به ورزش بدنسازی پرداخته‌اند. این افراد در سرتاسر دنیا شناخته شده هستند و تاثیرات بسیار خوبی در زندگی دیگران داشته‌اند بطوریکه مردم همیشه می‌خواهند اندامی مثل آنها داشته باشند و آنها هم مردم را به شکلی حمایت کرده‌اند که به آنها اطمینان می‌دهند از اندام خوبی بهره‌مند هستند. همه این افراد در تلویزیون‌های ملی نمایش داده می‌شوند و همچنین به دلیل ساختار بدنی استثنایی آنها تمام مردم در سرتاسر دنیا آنها را می‌شناسند. این باعث شده است افراد بسیاری که همیشه آرزوی داشتن اندامی متناسب داشته‌اند از آنها کمک بگیرند تا مطمئن شوند که بدنی با عضلاتی فوق العاده می‌سازند. در ادامه به معرفی ۱۰ معروفترین بدنسازان جهان در طول تاریخ می‌پردازیم.

۱۰. فرانکو کولومبو

فرانکو کولومبو یکی از انسان‌های موفقی است که اطمینان داشته بدن او به شکلی ساخته شده است که می‌تواند بخاطر بدنش در بین مردم شناخته شود. او مردی از اهالی کشور ایتالیا با قدی حدود ۱۶۳ سانتیمتر بود. فرانکو در سال ۱۹۴۱ متولد شد و بازیگر فوق العاده‌ای هم در ایتالیا به شمار می‌رفت. او در همین کشور تصمیم گرفت که شهرتی برای خود به‌دست آورد و بدنسازی را نیز شروع کرد. بعلاوه او عضو گروهی بود که برای مسابقه قوی‌ترین مرد دنیا با یکدیگر در رقابت بودند. او موفق نشد که در این مسابقه برنده شود و درحالی به فعالیت‌های خود در بدنسازی پایان داد که متوجه شد پایش آسیب دیده و از جا در رفته است.

۹. فلکس ویلر

فلکس ویلر در سال ۱۹۶۵ در کشور ایالات متحده امریکا و در شهر کالیفرنیا متولد شد. او به گونه‌ای زندگی کرد که توانست خود را در میان افراد ثروتمند و متمول و نیز عالی‌ترین افراد زمان خود به عنوان یک بدنساز قرار دهد. او در مسابقات قهرمانی بسیاری که در کشورهایی متعدد برگزار شد نیز شرکت کرد و در بسیاری از آنها نیز برنده شد. ویلر اندام ورزیده بسیار خوبی دارد طوریکه شما را تحریک می‌کند تا بدانید که چگونه موفق به ساختن چنین بدنی شده است. او توانست ثابت کند که نخستین عنوانی که در سال ۱۹۸۹ موفق به کسب آن شد به این دلیل بوده است که یکی از بزرگترین و بهترین بدنسازان دنیا است.

۸. جان گریمک

جان گریمک یکی از بهترین افراد در حرفه پرورش اندام است. او همچنین موفق به دریافت عنوان‌های بسیار زیادی در حرفه‌ای شده است که تمام عمرش آرزوی داشتن آن را داشته است. او مردی از اهالی امریکا است و ثابت کرد افراد بسیاری در سراسر دنیا راه او را دنبال کرده‌اند. همچنین او در مجلات پرورش اندام گوناگونی دیده شده است. افراد بسیار زیادی وجود دارند که هنوز نتوانسته‌اند به بدنی هم اندازه بدن جان گریمک دست پیدا کنند.

۷. استیو ریوز

استیو ریوز نیز یکی از کسانی است که بدون شک افراد بسیار زیادی را تشویق به شروع ورزش و بدنسازی کرده است تا بتوانند بدن خود را به گونه‌ای ورزیده کنند و شانسی برای بدنساز شدن داشته باشند. او در سال ۱۹۴۱ متولد شد و یکی از بهترین بازیگران ایتالیا نیز بوده است. استیو در این کشور شهرت فراوانی کسب کرد و پرورش اندام را نیز در همین کشور آغاز کرد. او به عضویت گروهی در آمد که برای مسابقات قوی‌ترین مرد دنیا با یکدیگر رقابت می‌کردند. استیو در این مسابقات شکست خورد و درحالی به فعالیت‌های خود در بدنسازی پایان داد که متوجه شد پایش آسیب دیده و از جا در رفته است.

۶. رگ پارک

رگ پارک دومین بدنساز شناخته شده در بریتانیا است. او موفق به کسب عناوین بسیار زیادی در زمان خودش شده است. رگ در سال ۱۹۲۸ متولد شد و همواره انسانی بزرگ و عالی مقام بوده است. او توانست به یکی از افراد ثروتمند جامعه و نیز یکی از بدنسازان فوق العاده زمان خود تبدیل شود. رگ پارک در مسابقات قهرمانی بسیار زیادی که در کشورهای مختلف دنیا برگزار می‌شد، شرکت کرد و در آنها پیروز شد. او اندامی بسیار ورزیده دارد بطوریکه شما را در این اندیشه فرو می‌برد که او چطور تواسته است به چنین اندامی دست پیدا کند. وی یکی از بزرگترین و بهترین بدنسازان دنیا است که نخستین عنوان خود را در سال ۱۹۸۹ به‌دست آورد.

رپورتاژ

۵. بیل پرل

بیل پرل نیز یکی از بهترین انسان‌های تاریخ و یکی از بهترین ورزشکارانی بوده است که موفق به پیروزی در مسابقات بسیار زیادی شده است. او توانست در حرفه‌ای که در تمام عمر خود آرزوی آن را داشت عنوان‌های بسیار زیادی را به‌دست آورد. بیل پرل اهل امریکا است و افراد بسیاری نیز راه او را ادامه داده‌اند. او زمان بسیار طولانی روی بدنسازی و پرورش اندام کار کرده است تا موفق به ساختن قفسه سینه بسیار حجیم و تنومندی برای خود شده است.

۴. رانی کالمن

رانی کالمن نیز یکی از بزرگترین بدنسازان تاریخ است که موفق به کسب عناوین بسیار زیادی در زمان خود شده است. او همچنین دومین مرد سیاه پوستی است که نامش در بین برترین و بهترین بدنسازان دیده شده است. او اندام بسیار ورزیده و زیبایی دارد و شما مشتاق می‌شوید تا اطلاعات بیشتری در مورد شیوه ساختن چنین اندامی را در او بدانید. رانی کالمن در ایالات متحده به دنیا آمد.

۳. دوریان یتس

دوریان یتس نیز یکی از بهترین بدنسازان و به عقیده بسیاری از مردم مستحق داشتن رتبه اول در این فهرست بوده است. با این وجود، زمان چنین باورهایی به سر رسیده است زیرا بدنسازان دیگری هستند که در مقایسه با دوریان بسیار قوی تر هستند و بر او پیروز شده‌اند.

۲. آرنولد شوارتزنگر

آرنولد شوارتزنگر دومین بدنساز برتر دنیا و بازیگری بینظیر است. آرنولد اهل امریکا است و افراد بسیاری در سرتاسر دنیا را علاقمند به ادامه دادن راه خود کرده است. در تمام این سال‌ها او در مجلات پرورش اندام متعددی دیده شده است. بسیاری از مردم همیشه علاقمند بوده‌اند که به اندامی شبیه به آرنولد دست پیدا کنند و در این راه با مشکلات بسیار زیادی روبه‌رو بوده‌اند.

۱. سرجیو اولیوا

سرجیو اولیوا موفق به کسب عناوین بسیار زیادی در حرفه بدنسازی- حرفه‌ای که تمام عمر رویای رسیدن به آن را داشت- شده است. سرجیو اهل وایت من در کشور امریکا است و افراد بسیار زیادی در سراسر دنیا راه او را ادامه داده‌اند. قفسه سینه بسیار قدرتمند و بزرگ او نتیجه سال‌های بسیار زیادی تمرین و کار سخت در حرفه بدنسازی است.

همه این ۱۰ نفر انسان هایی بسیار موفق و بینظیر بوده‌اند که به انسان‌های بسیار زیادی در این راه کمک کرده‌اند و الهام بخش آنها برای حرکت در این مسیر بوده‌اند.

نوشته‌های مرتبط