تعبیر خواب طوفان: ۹ رایج ترین تعبیر دیدن طوفان در خواب

طوفان‌ها شرایط آب و هوایی بسیار بد و ناخوشایندی هستند که هیچ یک از ما دوست نداریم با آن مواجه شویم. همچنین وقتی که به این رخداد طبیعی نگاه می‌کنیم، حس ماورائی و ترسناکی دارد. به ما احساس ضعیف بودن دست می‌دهد و می‌دانیم که برای جنگیدن با نیروهای قدر قدرت طبیعت بیش از اندازه کوچک و ناتوان هستیم. دقیقا به خاطر همین است که طوفان در خواب نیز می‌تواند معنی و نشانه‌ی مهمی داشته باشد. ما در اینجا تنها چند نمونه از این نوع خواب‌ها را ذکر می‌کنیم و برای‌تان توضیح می‌دهیم. در ادامه با ۹ رایج ترین تعبیر خواب طوفان با ما همراه باشید.

۱. خواب بودن در یک دریای طوفانی هستید

اگر خوابی دیدید که در کشتی یا قایق سوار بودید، و دریا به خاطر طوفانی قدرتمند متلاطم بود، در آن صورت این خواب می‌تواند نشان دهنده‌ی وضعیتی باثبات و پایدار باشد. حتی با اینکه همه چیز در اطراف شما در حال بالا و پایین رفتن است و امواج بی وقفه و خستگی ناپذیر بر بدنه‌ی کشتی یا قایق‌تان می‌کوبند. شما در امنیت کامل هستید و تمام این آشوب و هیاهو ذره‌ای شما را نخواهد آزرد.

این خواب می‌تواند به زندگی شما در حالت کلی دلالت داشته باشد. که احساس می‌کنید هیچ چیزی نمی‌تواند به شما آسیب بزند و تمام دشمنان‌تان هم که جمع شوند نمی‌توانند گزندی به شما برسانند.

۲. خواب دیده باشید در دل طوفان قرار گرفته‌اید

اگر در خواب دیدید که در جایی میانه‌ی طوفان قرار گرفته‌اید و امواج طوفانی شما را احاطه کرده‌اند، به این معنی است که قرار است با مشکلات مهمی در زندگی روبرو شوید. این مشکلات ناگهانی بروز پیدا خواهند کرد و شما قطعا آمادگی مقابله با آن‌ها را نخواهید داشت.

باید برای حفظ آرامش و خونسردی نهایت تلاش‌تان را بکنید، تا بتوانید راه حلی برای مشکل پیش آمده پیدا کنید. اگر چیزی کارگر واقع نشد، بهترین کار آن است که از یک دوست یا کسی که می‌تواند کمک‌تان کند مشورت بگیرید. این مشکلات را می‌توان به پروژه‌های کاری یا زندگی شخصی و خصوصی‌تان نسبت داد، اما در هر صورت برای دور راندن آن‌ها باید سخت تلاش کنید.

۳. خواب دیدن طوفان از راه دور

اگر خواب دیدید که ایستاده‌اید و از دور به طوفان خیره شده اید، پس معنی این خواب آن است که ، احتمالا با دوستان یا اقوام، مشکلات شخصی پیدا خواهید کرد. این مشکلات احساسات شما را برآشفته خواهند کرد به نحوی که شدیدا احساس می‌کنید کل دنیا در حال زیر و رو شدن است.

برای هر آنچه ممکن است رخ بدهد آماده باشید و نسبت به کنش‌ها و حرف‌های دیگران واکنش افراطی نشان ندهید. بهترین کار آن است که به خودتان کمی زمان بدهید درباره‌ی همه چیز فکر کنید، و بعد تصمیمی بگیرید که آرامش کامل را به شما باز گرداند.

۴. خواب دیده باشید درست در مرکز طوفان هستید

اگر درست در مرکز طوفان ایستاده و با باد و باران در حال جنگیدن و دست و پنجه نرم کردن باشید، در آن صورت این خواب نشان دهنده‌ی نارضایتی شما از زندگی است. شاید احساس می‌کنید یک سری چیزها در زندگی خصوصی یا در حرفه‌ی شما سر جای خودش و به نحوی که شما دلتان می‌خواهد نیستند. اما نمی‌دانید چه کاری برای تغییر این وضعیت می‌توانید انجام بدهید. گاهی ما فقط کمر همت را می‌بندیم و مخاطره‌ای را آغاز می‌کنیم چون هیچ چیز تغییری نخواهد کرد مگر آنکه ما خودمان آن تغییر را شروع کنیم.

این خواب می‌تواند نشان دهنده‌ی شرایط و وضعیت سلامتی‌تان باشد که شما از آن بی‌خبر هستید. شاید اخیرا مشکلات سلامتی خاصی را تجربه‌ کرده‌اید، اما از آن غافل شده‌اید یا خیلی ساده از کنار آن گذشته‌اید. قطعا باید به پزشک مراجعه کنید و مطمئن شوید همه چیز روبراه است قبل از آنکه سلامتی‌تان کاملا به مخاطره بیفتد.

تعبیر طوفان در خواب: ۵. خواب ببینید شخص دیگری در طوفان گرفتار شده است

رپورتاژ

اگر خواب دیدید شخص دیگری گرفتار طوفان شده است، در آن صورت این خواب نشان از آن دارد که درد و رنجی که آن‌ها تجربه می‌کنند را درک و احساس می‌کنید. عملا، ما فقط می‌توانیم به لحاظ عاطفی به کسانی که به ما نزدیک هستند متصل شویم، پس این شخص احتمالا یک دوست یا یکی از اعضاء خانواده است.

سعی کنید با این شخص صحبت و صادقانه او را نصیحت و کمک کنید، پیش از آن که در افسردگی بیشتری گرفتار شود. گاهی آدم‌ها آنقدر مغرور هستند که نمی‌توانند هنگامی که شدیدا نیاز به کمک دارند تقاضایی از کسی داشته باشند.

۶. خواب ببینید خانه‌ای در طوفان دچار خرابی و صدمه شود

اگر خواب دیده‌اید خانه‌ای توسط طوفان نابود شده است، در آن صورت این خواب نشانگر وضعیت جاری زندگی شما است. شما مشکلات زیادی را مدتی تحمل کرده‌اید و حالا نمی‌دانید چگونه اوضاع را بهتر کنید. شاید زمان آن رسیده باشد که از کسی برای حل این مشکلات کمک بگیرید.

اوضاع بهتر نخواهد شد مگر آنکه اقدامی انجام بدهید، بنابراین این ممکن است آخرین فرصت شما برای روبراه کردن زندگی باشد.

۷. خواب طوفانی که عبور کرده است

خواب دیدن در مورد دور و برتان بعد از یک طوفان، وقتی همه چیز خراب و ویران شده است، نشانه‌ای مثبت و خوب است. چنین خوابی یعنی این که شما قرار است توانایی بهبود وضع زندگی‌تان را به دست بیاورید و اوضاع را به شکل بهتری تغییر بدهید. این رویا حاکی از آن است که روزگار بد را پشت سر گذاشته‌اید و حالا فرصتی دست داده است که تغییرات چشمگیری در زندگی خود بدهید.

از این فرصت استفاده کنید تا هر چیزی را که خراب شده است از نو درست کنید و در کل شرایط زندگی‌تان را ارتقاء بدهید چون هرگز نمی‌دانید این دوره‌ی وفور نعمت به پایان خواهد رسید.

۸. خواب ناپدید شدن آدم‌ها در طوفان

اگر خواب دیدید آدم‌ها در طوفان ناپدید می‌شوند، پس این خواب نشان دهنده‌ی خطری احتمالی برای یکی از نزدیکان‌تان است. سلامتی او ممکن است به خطر بیفتد یا حتی بر اثر سانحه‌ی تصادم بمیرد.

تا آنجا که می‌توانید مراقب نزدیکان‌تان باشید، و اگر خودشان هم غافل هستند شما به آن‌ها در مورد سلامتی‌شان هشدارهای لازم را بدهید.

تعبیر طوفان در خواب: ۹. خواب نزدیک شدن طوفان

اگر خواب دیدید طوفان به شما نزدیک می‌شود، این خواب نشان دهنده‌ی شرایط و وضعیتی از سلامتی شما است که نسبت به آن غافل هستید. اگر اخیرا مشکل سلامتی داشته‌اید، حتما دوباره از طریق کمک پزشک سلامت خود را چک کنید و در دوره‌ی زمانی پیش رو بیشتر مراقب خود باشید.

برای مشاهده سایر تعبیر خوابها اینجا کلیک کنید.

منبع dreamingandsleeping
نوشته‌های مرتبط