تعبیر خواب انگشتر: ۷۰ مفهوم و تعبیر دیدن انگشتر طلا و نقره در خواب

انگشتر در خواب نماد وصلت، یکپارچگی، کمال، ابدیت و تعهد است. این خواب می تواند نشان دهنده تعهد در برابر یک رابطه باشد. همچنین می تواند نمادی از دیگر تعهدات از جمله تعهد در برابر هدف یا آرزویی مشخص باشد. احتمالا دیدن انگشتر در خواب نشان دهنده تعهد و وفاداری شما به اهداف، باورها و آرزوهایتان است. در ادامه با ما همراه باشید تا درباره تعبیر خواب انگشتر نکات بسیار خواندنی و جالبی را بدانید.

خواب انگشتر می تواند نشان دهنده عهد و پیمان های شما نیز باشد. چنین خوابهایی اغلب نشان دهنده تمایل به داشتن رابطه ای متعهدانه و وفادارانه با دیگری است. احتمالا شما علاقمند هستید که در رابطه ای متعهدانه و وفادارانه با فرد دیگری قرار بگیرید.

۱. تعبیر عمومی دیدن انگشتر در خواب

بطور کلی دیدن انگشتر در خواب می تواند نشان دهنده چرخه ای از مشکلات یا مسائلی باشد که در حال حاضر درگیر آن ها هستید. هر کجا که می روید این مشکلات به دنبال شما خواهند آمد و شما نمی توانید راه حلی برای آن ها پیدا کنید. شاید اکنون زمان آن رسیده است که از دیگران کمک بخواهید یا به بررسی مسائل خود بپردازید و راه حل مناسبی برای همه آن ها پیدا کنید.

۲. تعبیر کلی خواب انگشتر

اگر در خواب فقط انگشتری را ببینید که جزئیات آن هم مشخص نباشد می تواند به این معنا باشد که مشکلاتی در زندگی شما وجود دارد که قابل حل نبوده و ظاهرا پایانی ندارند.

این خواب همچنین می تواند نشان دهنده اهمیت عشق و محبت و عهد و پیمان وفادارانه ای باشد که به زودی از جانب کسی که شما را دوست دارد و اهمیت بسیار زیادی به شما میدهد، دریافت خواهید کرد.

۳. تعبیر خواب غریبه ای که انگشتری را در انگشت شما می اندازد

اگر در خواب ببینید که غریبه ای حلقه ازدواج را در انگشت شما می اندازد، این خواب نشان دهنده آن است که به زودی راه حلی احتمالی برای تمامی مشکلات خود پیدا خواهید کرد. ممکن است یکی از نزدیکان شما که در تمام سختی ها و مشکلات در کنار شما حضور داشته و به خوبی می داند که در این شرایط دقیقا به چه چیزی نیاز دارید، این راه حل را پیشنهاد کند.

۴. تعبیر خواب ناتوانی برای انگشتر در دست کردن

اگر در خواب ببینید که انگشتان بسیار بزرگ و متورمی دارید و نمی توانید انگشتری در دست کنید، این خواب نشان دهنده تجرد و زندگی مجردی شما است. احتمالا مدتی به این منوال می گذرد اما این وضعیت لزوما وضعیت ناخوشایندی نخواهد بود. متکی به خود بودن و استقلال داشتن می تواند از اهمیت بالایی برخوردار باشد زیرا در این صورت می توانید اطلاعات بیشتری در مورد خودتان کشف کنید و به شناخت بیشتری از خود دست یابید.

تعبیر خواب حلقه: ۳۸ تعبیر دیدن انگشتر و حلقه ازدواج در خواب

۵. تعبیر خواب انگشتری که از انگشت شما می افتد

اگر در خواب ببینید که انگشتر از انگشت شما افتاده و سقوط می کند، این خواب نمادی از مشکلات فعلی و موقعیت سختی است که در حال حاضر در آن قرار دارید.

همچنین شما افراد زیادی را در زندگی ناامید کرده اید و به همین دلیل برقراری یک رابطه باکیفیت و موثر با آن ها برای شما سخت تر شده است. شاید اکنون زمان آن رسیده است که در جهت بهبود اوضاع و شرایط اقدام کنید و قبل از وخیم تر شدن اوضاع، راه حلی برای مشکلات خود پیدا کنید.

۶. تعبیر خواب دوست داشتن انگشتری که در دست دارید

اگر در خواب ببینید که انگشتری در دست دارید و آن را بسیار دوست دارید، این خواب نشان دهنده آن است که شما به فرزندان خود افتخار می کنید و از موفقیت آن ها لذت می برید. شما با خود فکر می کنید که در پرورش و تربیت آن ها به خوبی عمل کرده اید و آن ها تمامی توصیه ها و راهنمایی هایی که در مراحل رشد و بزرگ شدن به آن ها می دادید را مورد توجه قرار داده و به آن ها عمل کرده اند.

۷. تعبیر خواب انگشتری را به عنوان هدیه دریافت کردن

اگر در خواب ببینید که انگشتری را به عنوان هدیه دریافت می کنید، این خواب نشان دهنده آن است که قادر هستید راه حلی برای تمامی مشکلاتی که شما و شریک عاطفی تان تجربه کرده اید، پیدا کنید. اگر روزهای سختی را پشت سر می گذارید و با یکدیگر شدیدا بحث و درگیری دارید، باید بدانید که به زودی این دوران را پشت سر خواهید گذاشت. اگر شما مجرد هستید و این خواب را دیده اید نیز باید بدانید که این خواب نشان دهنده بخت و اقبال در عشق است. شما سرانجام مخاطب خاصی که مدتها در انتظارش بودید را پیدا می کنید و آرزوها و رویاهایتان به واقعیت تبدیل می شود.

 ۸. تعبیر خواب انگشتری خم شده

اگر در خواب ببینید که انگشتر شما خم شده یا شکل خودش را از دست داده است، این خواب نمادی از رابطه شما با شریک عاطفی تان است. تفاوت هایی بین شما دو نفر وجود دارد که مانع از نزدیک تر شدن شما دو نفر به یکدیگر می شود. سعی کنید تا مشکلات و مسائل بین خودتان را حل کنید. در غیر اینصورت رابطه تان در معرض خطر قرار خواهد گرفت.

شخصیت شناسی از روی انگشتان: طول انگشت تان این ویژگی های شخصیتی را فاش می کند

۹. تعبیر خواب دیدن انگشتر در دست دیگران

اگر در خواب انگشتر را در دست دیگران ببینید، این خواب نمادی از رابطه شما با دیگران است. اگر اخیرا با یکی از دوستان خود مشاجره یا دعوا کرده اید، این خواب می تواند تعبیری از آن ماجرا باشد. همچنین این خواب نمادی از مهارت های ارتباطی ضعیف شما است. این مهارت های ضعیف مانع از پیشرفت شما در زندگی و ایجاد روابطی معنادار می شوند. روی مهارت های ارتباطی خود کار کنید و روابطی که در نتیجه این ضعف ها خراب کرده اید را اصلاح کنید.

۱۰. تعبیر خواب حلقه ازدواج

دیدن حلقه ازدواج در خواب نشان دهنده آن است که رابطه شما رابطه ای موفق و کامل است. شما و شریک عاطفی تان درک خوبی از یکدیگر دارید و هیچ چیز نمی تواند دیواری را بین شما به وجود آورد. به ساختن این رابطه ادامه دهید و روی آن سرمایه گذاری کنید زیرا شریک عاطفی شما می تواند همراه مناسبی برای شما در زندگی باشد.

۱۱. تعبیر خواب امتحان کردن انگشتر

اگر در خواب ببینید که انگشتری را در دست می کنید و آن را امتحان می کنید، تعبیر آن است که قولی به کسی می دهید و قادر به عمل کردن به آن نخواهید بود. برخی اوقات ما بدون اینکه به چیزی دوباره فکر کنیم قولی می دهیم و به همین دلیل بعدا پشیمان می شویم. قبل از آنکه قول یا تعهدی بدهید خوب فکر کنید و کاری که فکر می کنید مناسب شما نیست را فقط به دلیل آنکه احساس می کنید تحت فشار هستید انجام ندهید.

۱۲. تعبیر خواب گم کردن حلقه ازدواج

اگر در خواب ببینید که حلقه ازدواج خود را گم می کنید، این خواب علامت هشدار است و حاوی این پیام است که دوران ناخوشایندی را پیش روی دارید. در تعامل با برخی افراد به شدت محتاط باشید و به اعمال و کارهای خود خوب فکر کنید. در غیر اینصورت درگیر مسائلی می شوید که به آسانی قابل حل نخواهند بود.

۱۳. تعبیر خواب انگشتر الماس

اگر در خواب انگشتری از الماس ببینید، این خواب نشان دهنده کارها و وظایفی است که به زودی بر عهده می گیرید. این کارها تجربه هایی جدید و هیجان انگیز برای شما خواهند بود و در ازای پرداختن به آن ها شناخت شما از خودتان و دیگران افزایش خواهد یافت.

۲۵ گران ترین جواهر دنیا که هوش از سرتان می برند

۱۴. تعبیر خواب انگشتری را در دست کسی انداختن

اگر در خواب ببینید که انگشتری را در دست کسی می اندازید، این خواب نمادی از طبیعت وفادار و باایمان شما است. این خواب نشان دهنده آن است که شما برای هر کسی احترام ویژه ای قائل می شوید و هرگز مسبب ناراحتی، شکست یا تحقیر دیگران نمی شوید. به همین جهت شما یک شریک عاطفی ایده آل و دوستی ارزشمند هستید. همین روحیه را در خود حفظ کنید و هیچ یک از ویژگی های اخلاقی خود را تغییر ندهید.

۱۵. تعبیر خواب انگشتر طلا اگر در خواب انگشتری طلا ببینید، نشانه بسیار خوبی است و حاکی از عهد و پیمانی محکم و استوار خواهد بود.

این خواب همچنین نشان دهنده علاقه و اشتیاق شما به امنیت، پایداری و وفاداری است.

۱۶. تعبیر خواب انگشتر نقره نمی توان دقیقا گفت که خواب انگشتر نقره تا چه میزان می تواند مثبت باشد. اما همانطور که گفتیم خواب انگشتر طلا از هر جنس دیگری بهتر است. خواب انگشتر نقره بیشتر به معنی تلاش برای کسب مال و ثروت است و احتمالا تولد فرزند در خانواده را نوید می دهد.

۲۰. خواب ببینید انگشترهای زیادی کف دست‌تان کرده‌اید

این خواب نشان از آن دارد که به زودی کسب و کار جدیدی را آغاز خواهید کرد. گاهی چنین خوابی حاکی از آن است که به مسیر حرفه‌ای جدید و قبلا کشف نشده‌ای خواهید رفت. در هر صورت این خواب وقتی بحث از عایدات و سود باشد مثبت و خوش یمن است.

۲۱. پوشیدن انگشترهای بسیار لاکچری

پوشیدن چنین انگشترهایی که سنگ‌های زینتی بسیاری دارند نشان می‌دهند که در ماه‌های پیش رو باید روحیه‌تان را بالا و قوی نگه دارید چون دشمنان هیچ چیزی را بیشتر از این دوست ندارند که شما را سرافکنده ببینند.

۲۲. خواب ببینید غریبه‌ای حلقه ازدواج به دست‌تان می‌کند

این خواب نشان از آن دارد که ناگهان کمک غیرمنتظره‌ای دریافت خواهید کرد که تمام مشکلات و مسائل‌تان را حل خواهد کرد.

۲۳. اگر خواب ببینید نامزدتان حلقه به انگشتتان می‌کند

چنین خوابی حاکی از آن است که در رابطه‌تان وفاداری و تعهد متقابل وجود دارد.

۲۴. در خواب ببینید انگشتر می‌خرید

نشان می‌دهد که برای کسی آرزوها و امیدهای قوی و شدیدی دارید. گاهی به آن اشاره می‌کند که از یکی از نزدیکان‌تان بیش از حد انتظار و توقع دارید.

رپورتاژ

۲۵. اگر خواب ببینید کسی به شما انگشتر هدیه می‌دهد

این خواب حاکی از آن است که در بین دوستان‌تان بیش از هر چیز دیگری به وفاداری اهمیت می‌دهید.

تعابیر و تفاسیر دیدن انگشتر در خواب از منظر اسلام

۲۶. دیدن انگشتر در خواب نماد پاداش است، اندازه‌ی این پاداش برابر خواهد بود با ارزش و اندازه‌ی سنگ قیمتی که روی انگشتر قرار دارد.

۲۷. اگر همسر شخصی باردار باشد، و اگر در خواب ببیند خودش انگشتر طلا به انگشت کرده است این خواب یعنی صاحب فرزند پسر خواهند شد.

۲۸. انگشتر پادشاه در خواب نمایانگر سلطنت و قدرت او است.

۲۹. بریدن انگشتر تنگ با انبردست در خواب به معنی پایان قدرت و اختیارات فرد است.

۳۰. هر پوشش و تزئینی بر روی انگشتر در خواب نمایانگر اهداف شخص خواب بیننده است.

۳۱. اگر سنگ قیمتی روی حلقه‌ در خواب بیفتد، ممکن است به معنی مرگ فرزند خواب بیننده یا کساد شدن کسب و کارش باشد.

۳۲. انگشتر شکسته در خواب به معنی طلاق گرفتن است.

۳۳. پوشیدن انگشتری که از آهن ساخته شده است در خواب به معنی آن است که آن شخص هر چند به سختی اما از مزایا و نعمت‌هایی برخوردار خواهد شد.

۳۴. پوشیدن انگشتری طلایی که روی آن سنگ بسیار قیمتی قرار دارد به معنی آن است که این مزایا و پاداش‌ها به آسانی به دست خواهد آمد.

۳۵. اگر انگشتر ساده باشد یا فقط یک حلقه‌ی بدون سنگ باشد، به معنی آن است که درگیر پروژه‌ای طاقت‌فرسا می‌شوید و در نهایت هم چیزی از آن عایدتان نمی‌شود.

۳۶. انگشتر ساخته شده از عاج فیل یا شاخ یک حیوان در خواب برای یک زن نماد مژده و بشارت است.

۳۷. اینکه در خواب ببینید فرد صاحب اختیاراتی سندی را با انگشتر خود مهر می‌کند به معنی آن است که آن شخص قرار ملاقات سیاسی مهمی پیش رو خواهد داشت.

۳۸. اگر کسی که عادت به پوشیدن انگشتر نقره دارد در خواب ببیند به هر کس دلش می‌خواهد به عنوان هدیه انگشتر می‌دهد، به معنی آن است که او تکیه بر منصبی افتخارآمیز و مهم خواهد زد.

۳۹. پوشیدن انگشتر حاکم در خواب به معنی انتصاب به عنوان فردی عالی رتبه است، یا به ارث بردن چنین منصبی از پدر. اگر پدر خواب بیننده چنین موقعیت و مقامی نداشته باشد، آن وقت عکس خواسته‌های او اتفاق خواهد افتاد.

۴۰. پیدا کردن انگشتر گم شده در خواب به معنی به دست آوردن پول از سرزمینی بیگانه است، یا به دنیا آمدن فرزندی پسر، یا می‌تواند به معنی ازدواج با زنی پاکدامن باشد.

۴۱. اگر سنگ روی انگشتری که در خواب می‌بینید لق و شل باشد، به معنی آن است که خواب ببیننده از شغلش اخراج خواهد شد.

۴۲. در آوردن انگشتر در خواب یعنی شخص خواب ببیننده ممکن است شغل‌اش را از دست بدهد.

۴۳. اگر زنی خواب ببینید حلقه ازدواج‌اش را در می‌آورد به معنی مرگ همسر یا یکی از بستگان نزدیکش است.

۴۴. اگر انگشتر شخص خواب بیننده در خواب ناپدید شود و فقط سنگ آن باقی بماند، به معنی آن است که پس از پایان یافتن مسئولیت‌ها خاطرات خوشی برای او به جا خواهد ماند.

۴۵. اینکه مردی در خواب انگشتر طلا به انگشت کرده باشد نمایانگر نوآوری است که نتایج آن پریشان حالی، خیانت یا شورش خواهد بود.

۴۶. به انگشت داشتن انگشتری تنگ در خواب به معنی آن است که آن شخص از دست زنی شریر رهایی خواهد یافت، یا اینکه از وظیفه‌ای مشقت بار خلاصی خواهد یافت.

۴۷. خواب حلقه ازدواج قرضی در خواب نمایانگر مالکیتی است چندان نخواهد پائید.

۴۸. اگر کسی در خواب انگشتری منقوش و حکاکی شده بخرد، به معنی آن است که مالک چیزی می‌شود که هرگز قبلا آن را نداشته است، چیزی مثل خانه، وسیله نقلیه، یا شاید ازدواج کند یا صاحب فرزند شود.

۴۹. اگر کسی خواب انگشترهایی را ببینید که در بازاری رو باز فروخته می‌شوند، به معنی آن است که املاک آدم‌های رده بالای مملکت به حراج گذاشته می‌شود یا می‌تواند نمایانگر سلب حق اقامه‌ی دعوی باشد.

۵۰. اگر کسی خواب ببیند از آسمان انگشتر می‌بارد، به معنی آن است که او در همان سال صاحب فرزند خواهد شد. اگر ازدواج نکرده باشد، یعنی در همان سال با دختری باکره و ثروتمند ازدواج خواهد کرد. اگر انگشترهایی که در خواب می‌بیند طلا باشند یعنی چنین زنی ثروتش را از دست داده است.

۵۱. اگر کسی در خواب ببیند ابتدا انگشتری را به انگشت کوچکش می‌کند سپس آن را در می‌آورد تا در انگشت انگشتری بپوشد، سپس آن را در می‌آورد و دوباره در انگشت میانی قرار می‌دهد، به معنی آن است که او وسوسه‌ی اغوای روسپی‌ها را دارد.

۵۲. اگر کسی در خواب بدون آن که خودش کاری انجام بدهد انگشتر را ابتدا در انگشت کوچک، سپس در انگشت وسط و بعد در انگشت انگشتر ببیند، به معنی آن است که همسرش با مرد دیگری به او خیانت خواهد کرد.

۵۳. اگر مردی در خواب ببیند انگشترش را به چند سکه یا یک مشت کنجد یا کمی آرد می‌فروشد، به معنی آن است که او از همسرش جدا خواهد شد، هرچند برای یکدیگر احترام قائل هستند یا می‌تواند به معنی آن باشد که او به همسرش قرار مالی خوبی را پیشنهاد می‌دهد.

۵۴. اگر کسی در خواب ببیند از پسر خود انگشتری دریافت می‌کند که روی آن سنگی قیمتی قرار دارد نشانه‌ی شخصیت خوب و خصائص نیک چنین پسری است.

۵۵. دیدن نگینی که از دانه‌های شیشه‌ای بی ارزش ساخته شده باشد در خواب نشان دهنده‌ی حیطه‌ی اختیارات و قدرت ضعیف است.

۵۶. خواب انگشتری دارای نگین یاقوت سبز رنگ به معنی فرزند پسری باهوش است که به مردی دانشمند و فرزانه تبدیل خواهد شد.

۵۷. خواب انگشتر چوبی نشان دهنده‌ی زنی دو رو و ریاکار است.

۵۸. اگر در خواب به زنی انگشتری تعارف شود، به معنی آن است که ازدواج خواهد کرد. و برای زنان متاهل به معنی آن است که صاحب فرزند پسر می‌شود.

۵۹. دریافت کردن انگشتر به عنوان کادو و هدیه در خواب نیز به معنی اخبار خوش‌آیند است یا ازدواج با زنی زیبا.

۶۰. اگر مومنی در خواب انگشترش را هنگام نماز گزاردن به طرف داخل بچرخاند، چنین خوابی نشانه‌ی فروتنی است.

۶۱. در خواب پوشیدن انگشتری که دو نگین داشته باشد، یکی روی انگشتر و دیگری داخل آن، به معنی آن است که خواب بیننده احتمالا دو قرار مهم خواهد داشت یکی مادی و دیگری معنوی.

۶۲. پوشیدن انگشتری با نگین عقیق قرمز در خواب به معنی پایان فقر و تنگدستی آن شخص است.

۶۳. اگر فردی پارسا، شخصی مذهبی، یا یک مومن زاهد در خواب از خداوند باری تعالی انگشتر نقره دریافت کند، این خواب به معنی رستگاری او در روز داوری خواهد بود. اگر انگشتر نقره را از پیامبر خدا در خواب دریافت کند، نمایانگر صاحب فضل و علم بیشتر و عظیم‌تر شدن است.

۶۴. اگر انگشتر طلا، آهن، یا مس باشد، در آنصورت پیامدهای منفی خواهد داشت، چون انگشتر آهن نمایانگر ساکنان آتش جهنم است.

۶۵. اگر کسی در خواب ببیند انگشترش را برای کسی می‌فرستند که آن را برایش باز پس می‌فرستد، به معنی آن است که با شخصی از این خانواده درخواست ازدواج خواهد کرد اما درخواست او را رد می‌کنند.

۶۶. اگر کسی در خواب ببیند که انگشتر را به زور از انگشتش بیرون می‌کشند، به معنی آن است که او منزلت و شان و رتبه یا هر آنچه را که انگشتر نماد آن است از دست خواهد داد.

۶۷. اگر در خواب انگشتر گم بشود، به معنی آن است که خواب بیننده چیزی را تجربه خواهد کرد که از آنکه در بیداری برایش اتفاق بیفتد بیزار است.

۶۸. اگر در خواب ببینید انگشتر خود را برای پول یا در معاوضه با گندم یا کنجد می‌فروشید: این خواب یعنی بعد از صحبتی دوستانه از همسرتان جدا می‌شوید یا به او غرامت مالی می‌دهید.

۶۹. اگر پسر مجردی خواب ببیند انگشتر دارد. زن اختیار خواهد کرد.

۷۰. اگر در خواب ببینید انگشتر از دست‌تان می‌افتد و ناپدید می‌شود و فقط نگین آن باقی می‌ماند چنین خوابی به نام و آوازه و زیبایی شخص خواب بیننده دلالت دارد.

نوشته‌های مرتبط