راهکار های گرفتن سی پی ارزان و رایگان برای تازه کار ها

یکی از جذاب ترین بازی های تاریخ بازی کالاف دیوتی موبایل است که کاربران زیادی را به خود جذب کرده است. همه ی کاربران فعال در این بازی می دانند که یکی از مهم ترین رکن های این بازی سی پی است که با استفاده از آن خیلی از تجهیزات مفید فعال می شود. کاربران زیادی در این بازی هستند که شرایط خرید سی پی را ندارند و به دنبال راه هایی برای دریافت سی پی رایگان هستند. در ادامه قصد داریم انواع راه های دریافت سی پی رایگان و ارزان برای افرادی که تازه کار و مبتدی هستند معرفی کنیم و به طور کامل به این موضوع بپردازیم.

راه های دریافت سی پی رایگان در کالاف دیوتی موبایل

شد کاربران بسیاری هستند که توانایی خرید سی پی کالاف دیوتی را ندارند و به دنبال راه هایی برای دریافت سی پی رایگان و ارزان هستند. سایت های بسیاری با عنوان ارائه ی سی پی  رایگان کاربر را به سایت جذب می کنند اما شما وقتی داخل سایت شوید در مراحل نهایی دریافت سی پی متوجه می شوید که باید هزینه ای پرداخت کنید و این امر تنها وقت شما را می گیرد. بنابراین بهتر است در مرحله اول اگر تازه کار هستند از راه های زیر اقدام کنید سپس در صورت نیاز به سمت خرید سی پی ارزان از سایت ها و اپلیکیشن های مختلف بروید.

کامل کردن ماموریت ها

یکی از مهم ترین بخش های کالاف دیوتی ماموریت ها و چالش های آن است که با توجه کردن به آن ها و تکمیل آن ها می توان سی پی کالاف و جوایز بسیاری دریافت کرد. این مأموریت ها به صورت روزانه و هفتگی است و جوایز ویژه و مختلفی دارد که سی پی رایگان یکی از آن ها است. کسانی که ماموریت ها را جدی نمی گیرند و آن ها را تکمیل نمی کنند موقعیت های دریافت سی پی رایگان و بسیاری جوایز دیگر را از دست می دهند.

جمع آوری تجهیزات

یکی دیگر از راه هایی که می توانید انجام دهید تا سی پی کالاف را رایگان بدست آورید، این است که تا جایی که می توانید تجهیزات رو غارت کنید. یعنی هرچه که می توانید تجهیزات را جمع آوری کنید، زیرا با این کار به شما پاداش بیشتری تعلق خواهد گرفت. یعنی هرچه بیشتر غارت کنید پاداش بیشتر، و در نتیجه سی پی رایگان بیشتر دریافت خواهید کرد.

شرکت در ماموریت های بتل رویال

شاید برای کسانی که از قیمت سی پی خبر ندارند، خرید سی پی کالاف دغدغه مهمی نباشد اما برای برخی این مسئله ی بسیار مهمی است و به دنبال راهی برای حذف این هزینه هستند. یکی دیگر از راه های دریافت سی پی رایگان این است که در ماموریت های بتل رویال شرکت کنید. در برنامه کالاف دیوتی شرکت در بتل رویال اهمیت زیادی دارد و با شرکت در این رقابت ها و بقیه ماموریت هایی که برای کاربران مشخص شده امتیاز دریافت می کنید و در نتیجه ی آن به شما سی پی رایگان داده می شود.

رپورتاژ

راهکار های گرفتن سی پی ارزان و رایگان برای تازه کار ها

همراه کردن فضا های اجتماعی کالاف دیوتی موبایل

یکی دیگر از راه ها این است که شما در شبکه ها و فضا های مجازی و اجتماعی پیگیر این برنامه و بازی باشید. برای مثال برخی از شبکه های مجازی با معرفی چالش هایی در بازی کالاف دیوتی شما را به شرکت در این چالش ها ترغیب می کنند و شما با شرکت در این چالش ها و برنده شدن در آن ها سی پی رایگان دریافت خواهید کرد. البته قیمت سی پی کالاف بسیار هم بالا نیست پس بهتر است به خاطر دریافت سی پی رایگان مراقب باشید اکانت خود را از دست ندهید!

البته یکی از نکات قابل توجه این است که حتما باید حواس شما باشد که به هیچ عنوان پسورد یا هر گونه اطلاعات اکانت خود را به هیچ سایت و کاربری ندهید زیرا ممکن است اکانت خود یا تجهیزات و سی پی آن را از دست دهید. یکی دیگر از راه های دریافت سی پی رایگان در فضای مجازی فالو و لایک کردن است. یعنی برخی پیج ها و کانال ها در ازای لایک و فالو کردن به شما سی پی کالاف رایگان خواهند داد.

باز کردن Gun Xp Card

خرید سی پی کالاف دیوتی موبایل هزینه ی بالایی ندارد اما یک راه دیگر برای دریافت سی پی رایگان استفاده از کارت gun xp card  است. شاید به گوش تازه کار ها این کارت نخورده باشد ولی با کمی کنکاش می توانید این کارت ها را پیدا کنید و با باز کردن آن سی پی رایگان دریافت کنید.

راهکار های گرفتن سی پی ارزان و رایگان برای تازه کار ها

خریداری بتل پس کالاف دیوتی موبایل

در آخر می رسیم به آخرین راهی که شما می توانید با استفاده از آن سی پی رایگان دریافت کنید و از خرید سی پی کالاف جلوگیری کنید. البته این روش در اول کار هزینه ی کمی دارد. یعنی شما در همان اول کار باید بتل پس کالاف دیوتی را خریداری کنید. قیمت این بتل پس هشت صد سی پی است که در همان اول پرداخت می کنید که البته توصیه ما این است که از دیگر روش هایی که در بالا گفته شد برای دریافت سی پی رایگان استفاده کنید و در صورت لزوم به سراغ این راه بیایید. البته باید گفته شود که با خرید بتل پس شما سی پی و هزینه ی بالایی از دست نخواهید داد. شما با تکمیل و انجام دادن ماموریت های تان در بتل پس کالاف دیوتی همان هزینه ای که در اول برای خریداری بتل پس دریافت کرده اید را مجدد دریافت خواهید کرد. پس بنابراین می توانید با خرید بتل پس، سی پی کالاف رایگان دریافت کنید زیرا چیزی از دست نخواهید داد و ارزش خرید را دارد.

نوشته‌های مرتبط