معرفی سه مدل پر طرفدار داکت اسپلیت اجنرال

نوین مارکت از بین مدل‌های داکت اسپلیت اجنرال سه مورد از پرطرفدارترین‌های آن‌ها را انتخاب کرده است که در ادامه با این محصولات آشنا می‌شویم. شاید باوجود بازار پررقابت فعلی، کمپانی‌های ژاپنی در دنیای لوازم صوتی-تصویری آن ارج و قرب گذشته را نداشته باشند، ولی در بازار تجهیزات سرمایشی از تولیدکننده‌های پیشتاز و محبوب هستند. یکی از این کمپانی‌ها فوجیتسو (Fujitsu) است که در ایران محصولات آن را بیشتر با برند اُجنرال (O-General) می‌شناسیم.

همان‌طورکه می‌دانید، داکت اسپلیت یا اسپلیت کانالی نسبت به کولر گازی اسپلیت نقاط قوت و نقاط ضعفی دارد که آن‌ها را به‌طور خلاصه مرور می‌کنیم.

مزایای داکت اسپلیت:

  • توانایی سرمایش/گرمایش تمام فضای خانه، اداره یا فروشگاه، تنها با یک یونیت داخلی؛ به‌شرطی‌که ظرفیت دستگاه با متراژ موردنظر همخوانی داشته باشد
  • نصب شدن یونیت داخلی در دلِ سقف که از شلوغ شدن فضای خانه یا دفتر کار جلوگیری می‌کند. یونیت داخلی در معرض دید نیست و ما تنها دریچه‌های هوایی را که روی سقف یا دیوار کاذب قرار گرفته‌اند می‌بینیم؛ کم ‌و بیش چیزی مثل کانال‌کشی کولر‌های آبی
  • درصورت پشتیبانی داکت اسپلیت از سیستم کویل آب گرم، می‌توانیم با کمک خروجی موتورخانه یا پکیج، در زمستان هوای داخل را با مصرف برق ناچیزی گرم کنیم. این قابلیت در اسپلیت‌ها وجود ندارد.
  • امکان تعیین دمای جداگانه برای هر اتاق؛ که با پشتیبانی دستگاه از قابلیت مالتی زون میسر میشود.

در آن‌ سو داکت اسپلیت چنین معایبی را هم دارد:

  • سروصدای بیشتر نسبت به اسپلیت، به‌خاطر قدرت بالاتر فن‌ها، وجود کانال و…
  • قیمت اغلب بالاتر داکت اسپلیت نسبت به اسپلیت‌های هم‌رده
  • نصب هزینه‌بر و پرزحمت که مهم‌ترین بخش آن، کانال‌کشی و عایق‌کاری است

در اینجا از بین انواع داکت اسپلیت پرطرفدار اجنرال سه مدل را دستچین کرده‌ایم تا با هم نگاهی به آن‌ها بیندازیم:

۱. داکت اسپلیت اجنرال 24000

داکت اسپلیت 24000 که یکی از پرفروش‌ترین محصولات ما است، می‌تواند فضایی با متراژ ۵۰ تا ۸۰ متر مربع را به‌خوبی پوشش بدهد. این داکت اسپلیت ژاپنی در تایلند مونتاژ شده و علاوه‌بر سرمایش، در فصول سرد می‌تواند تغییر کاربری بدهد و گرمایش خانه یا محل کار را بر عهده بگیرد. این دستگاه دارای ورودی هوای تازه است و از سیستم کویل آب گرم هم پشتیبانی می‌کند.

رپورتاژ

اجنرال 24000 به کمپرسور روتاری اینورتردار مجهز شده که برای مناطق معتدل ایده‌آل است. دستگاه مصرف برق بهینه‌ای دارد که آن را در رده انرژی A+ قرار می‌دهد. فیلتر‌های هوای چندگانه آن هم می‌توانند هوا را تا حد زیادی از انواع آلاینده و گرده پاک کنند. این قابلیت به‌ویژه برای کسانی که دچار انواع آلرژی هستند یا از آسم و بیماری‌های تنفسی دیگر رنج می‌برند، مفید خواهد بود. داکت اسپلیت اجنرال، مثل سایر اسپلیت‌های کانالی، دارای کنترل دیواری با ترموستات داخلی است و علاوه‌برآن امکان متصل شدن به اینترنت ازطریق وای فای را هم دارد. به این شکل کاربر می‌تواند دستگاه را از راه دور با اپ موبایل مخصوص‌اش کنترل کند.

۲. داکت اسپلیت اجنرال 36000

اگر فضای مدنظرتان متراژ بیشتری دارد، از ۱۰۰ تا ۱۲۰ متر مربع، می‌توانید به خرید داکت اسپلیت اجنرال 36 هزار فکر کنید. این داکت اسپلیت کم مصرف هم برچسب انرژی A+ دارد و علاوه‌بر سرمایش، قادر است گرمایش محیط را نیز، هم از روش مشابه کولر‌های گازی و هم با کویل آب گرم، انجام بدهد. اسپلیت کانالی اجنرال به کمپرسور روتاری اینورتر مجهز شده و در حین کار، لرزش و سروصدای کمی تولید می‌کند. فیلتر‌های هوای چندگانه دستگاه هم می‌توانند به سهم خودشان به سلامت کسانی که در شهر‌های شلوغ با هوای آلوده زندگی می‌کنند، کمک کنند. ورودی هوای تازه، پنل دیواری-ترموستات و پشتیبانی از اتصال وای‌فای، دیگر امکانات این دستگاه تهویه مطبوع هستند.

۳. داکت اسپلیت اجنرال 60000

برای کسانی که به دنبال یک داکت اسپلیت پرقدرت هستند، داکت اسپلیت 60 هزار اجنرال قاعدتاً باید کفایت کند. این مدل به کمپرسور اسکرال اینورتردار مجهز شده که با مناطق گرمسیری و حاره‌ای سازگاری بالایی دارد و البته در اقلیم معتدل هم قابل استفاده است. کمپرسور‌های اسکرال بهینه‌ترین مصرف و کم‌ترین لرزش و تولید صدا را دارند. این دستگاه برای کار به برق مصرفی سه فاز نیاز دارد و ظرفیت آن برای مساحت بالای ۱۷۰ متر مربع مناسب است.

سرعت بالای سرمایش و گرمایش، قابلیت نصب کویل آب گرم، تأمین هوای تازه، فیلتر هوای ضد قارچ و قابل شستشو و ترموستات-کنترل دیواری جزء ویژگی‌های دیگر داکت اسپلیت اجنرال 60 هزار هستند.

معرفی سه مدل پر طرفدار داکت اسپلیت اجنرال

خرید داکت اسپلیت اجنرال از بانه و نوین مارکت

داکت اسپلیت اجنرال را می‌توانید از بازار داخلی و نمایندگی‌ها تهیه کنید، ولی اگر به دنبال قیمت پایین‌تر هستید یا آنکه به محصولات مونتاژ داخل علاقه‌ای ندارید، خرید از بانه را پیشنهاد می‌کنیم. البته برای این منظور نیازی به خرید حضوری از این شهر نیست و می‌توانید این کار را به نوین مارکت بسپارید. فروشگاه اینترنتی ما داکت اسپلیت را از بازار بانه تهیه می‌کند و به شهر شما می‌فرستد. ارسال به سراسر ایران رایگان است و شما می‌توانید سفارش‌تان را مقابل درب خانه تحویل بگیرید.

قیمت داکت اسپلیت اجنرال در نوین مارکت علاوه‌ بر آنکه اختلاف زیادی با بازار داخل دارد، از ارزان‌ترین‌های بازار بانه هم هست. دلیل این امر، حذف واسطه‌هایی است که معمولاً موجب افزایش چشمگیر قیمت می‌شوند. ضمنا همین مبالغ اصطلاحا کف بازار را هم می‌توانید بعد از تحویل گرفتن کالا پرداخت کنید. این امکان را برای شما فراهم کرده‌ایم تا از بابت اصل بودن دستگاه و سالم بودن آن آسوده‌خاطر شوید. این را هم اضافه کنیم که پنج سال گارانتی نیز تقدیم‌تان خواهد شد. از این گارانتی پنج ساله، دو سال به تعویض اختصاص داده شده تا اگر داکت اسپلیت دچار مشکل جدی و غیر قابل تعمیری شد، بتوانید آن را عوض کنید. سه سال خدمات رایگان پس از فروش هم در کنار آن در اختیار شما خواهد بود. علاوه بر داکت اسپلیت شما می توانید از دیگر وسایل تهویه مطبوع نوین مارکت مانند کولر گازی سقفی کاستی نیز دیدن کنید.

نوشته‌های مرتبط