معرفی جذاب ترین و جدیدترین هندزفری های سامسونگ

از جمله‌ی لوازم الکترونیکی تولید شده جهت تسهیل در امر برقراری ارتباط‌های تلفتی و همچنین بهره بردن از محتوای شنیداری موجود در لوازم الکترونیکی به صورت فردی و تخصصی، هندزفری ها هستند. هدفون‌های درون گوش یا ایر فون‌ها که در اصطلاح عامیانه هندزفری نامیده‌ می‌شوند، نسل نوین از هدفون‌های سنتی هستند که به علت ارائه‌ی خدمات راهبردی ‌تر نسبت به مدل‌های قبلی، هم اکنون عضو جدانشدنی و دائمی همه تلفن‌های همراه به عنوان لوازم جانبی هستند.

از مهم‌ترین کمپانی‌های تولید کننده‌ی هدفون‌های گوشی اصل و باکیفیت، کمپانی معروف تولید هندزفری سامسونگ است. شرکت تولید کننده‌ی هندزفری سامسونگ، با مزایا و خدماتی که برای کاربران خود در نظر گرفته است، به خوبی از غول‌های صنعت تولید لوازم الکترونیکی همچون آیفون پیشی گرفته است‌. علاوه بر قیمت هندزفری سامسونگ که نسبت به همتایانش بسیار مقرون به صرفه است، مزایا و ویژگی‌های دیگری را می‌توان به عنوان عامل تمایز این محصولات برشمرد.

از جمله‌ی این ویژگی‌ها می‌توان به مواردی همچون:

  • جای‌گیری به خوبی در گوش
  • اندازه متناسب با ساختار گوش انسان
  • ارائه مدل‌های بی‌سیم، بلوتوثی و …..
  • مقاومت بالا در برابر کشش، ضربه و ….
  • کیفیت صدای مناسب و با آسیب کمتر برای مغز و سیستم شنوایی فرد
  • قابلیت تنظیم صدا به میزان دلخواه و …. اشاره نمود.

کمپانی عرضه‌کننده هندزفری سامسونگ جهت باز نماندن از پیشرفت‌های نوین بازار جهانی و پاسخگویی به نیازهای متعدد مصرف‌کنندگان یا به عبارتی در جهت مشتری مداری، همواره اقدام به تولید مدل‌های جدید و پیشرفته از این محصول پرکاربرد با استفاده از جدیدترین تکنولوژی‌ها می‌کند. جذابیت کاربردی برخی از این مدل‌ها به عنوان وجه تمایز عمل کرده و همواره آن‌ها را در لیست محبوب‌ترین‌ها قرار می‌دهد.

جدیدترین و جذاب‌ترین هندزفری‌های ساخته شده توسط بخش سازنده‌ی این محصول در شرکت سامسونگ عبارتند از:

هندزفری بلوتوثی برند سامسونگ مدل level u

معرفی جذاب ترین و جدیدترین هندزفری های سامسونگ

ارگونومی هندزفری سامسونگ مدل level u  بلوتوثی به تسهیل استفاده از آن کمک شایانی کرده است. همان‌گونه که از نام این محصول بر می‌آید، شکل ساختاری آن به سبک حرف u  ساخته شده و از همین رو به طور کامل در گوش فرد جای گرفته و هیچ‌گونه محدودیتی در حرکت و جا به جایی برای فرد به وجود نمی‌آورد. از این رو می‌تواند انتخاب خوبی برای ورزشکاران و همه افرادی که قصد دارند در حال فعالیت از هندزفری استفاده کنند، باشد. مهم‌ترین ویژگی‌ای که هندزفری سامسونگ level u  را به محبوبیت رسانده است، توانایی این دستگاه در کاهش نویز و اکوی صداهای اطراف است. با این محصول فرد تنها آنچه که برگزیده است را بدون تلاقی هیچ صدای مزاحمی خواهد شنید‌. قیمت هندزفری سامسونگ level u  به نسبت کارآیی و طول عمری که دارد بسیار مناسب و قابل دسترسی برای عموم جامعه است.

رپورتاژ

هندزفری بلوتوثی مدل گلکسی بادز پلاس سامسونگ

محصول جذاب و جدید بادز پلاس از جمله مدل‌های بلوتوثی ساخته شده توسط کمپانی تولید هندزفری سامسونگ است. دلایل متعددی موجب شده است که این محصول جدید به سرعت در جایگاه محبوبیت قرار بگیرد. برخی از دلایل را می‌توان این گونه بیان نمود:

  • ساختار شیک، مدرن و متناسب با بروزترین طراحی‌ها
  • قابلیت استفاده‌ی آسان و بی‌دردسر
  • بهره‌گیری از تکنولوژی پیشرفته در روند تولید محصول
  • سازگاری با هر دو سیستم عامل موجود در بازار (اندروید و ios)
  • دوام یازده ساعته باتری و….

قیمت هندزفری سامسونگ بادز پلاس اگر چه نسبت به همتایانش مناسب‌تر است، اما در برابر مدل‌های قدیمی‌تر ساخته شده توسط کمپانی سامسونگ کمی بالاتر است.

مدل EO-EG920BW

از سری مدل‌های محبوب سیمی هندزفزی‌های سامسونگ مدل eo- eg است. این دست از هندزفری‌های سیمی از سیم تخت ساخته شده و به خوبی مشکل اساسی گره خوردن هندزفری را حل کرده‌اند. وجود دو پوشش لاستیکی بر سطح قرار گیرنده داخل گوش، استفاده از این محصول را برای همه افراد ممکن نموده است. وجود دکمه‌ی کم و زیاد کردن صدای ایرفون، وجود یک جفت گوشی اضافه جهت بالا بردن طول عمر و ماندگاری محصول، قابلیت اتصال به همه گوشی‌ها، تعبیه کلید قطع و وصل تماس در بدنه هندزفری و ….. را می‌توان از دیگر ویژگی‌های منحصر به فرد این هندزفری دانست.

معرفی جذاب ترین و جدیدترین هندزفری های سامسونگ

سایر مدل‌های جذاب و کاربردی تولید شده توسط کمپانی سامسونگ:

مدل‌های hs 130، Gh 59، U pro، eo ig 955، Akg، U flex و ….

چنانچه قصد خرید انواع لوازم جانبی متناسب با گوشی یا تبلت خود از جمله هندزفری و …. دارید، مراجعه به  بابافون، پیشنهاد ما به شماست. بابافون به عنوان یکی از بهترین و معتبرترین مراکز عرضه کننده لوازم جانبی موبایل و تبلت همواره آماده خدمت‌رسانی به مشتریان خود از هر رده سنی با هر سلیقه‌ای است. گستره‌ی متنوع محصولات موجود، ارسال سریع، تضمین کیفیت، اصالت و قیمت کالا، ضمانت عودت هفت روزه وجه، درگاه پرداخت امن و …. موجب شده است تا بابافون از دیدگاه کاربران به عنوان یکی از برترین فروشگاه‌های اینترنتی برگزیده شود. جهت مشاهده محصولات و استفاده از خدمات این فروشگاه اینترنتی و تخصصی به نشانی الکترونیکی https://babaphone.ir/ مراجعه کنید.

نوشته‌های مرتبط