طرح استخراج بیت کوین : کسب درآمدهای میلیونی در سایت استارت وی

در حال حاضر با توجه به اطلاعات و اخباری که در فضای مجازی، خبرگزاری‌ها و … درباره درآمد استخراج بیت کوین داده شده است، افراد زیادی با مقوله ارزهای دیجیتال آشنایی پیدا کرده‌اند و نام انواع ارز دیجیتال مانند بیتکوین و اتریوم و تتر و .. به گوش‌شان خورده است و می‌دانند که از این طریق می‌توان به درآمد‌های میلیونی رسید، اما در بین همه این افراد بسیاری هستند که با روش‌های استخراج بیتکوین و… آشنا نیستند و نمی‌دانند چگونه می‌توان این نوع پول مجازی را بدست آورد. ما در این مطلب قصد داریم ضمن یک خلاصه معرفی از ارز دیجیتال بیتکوین به مبحث روش‌های ماینینگ بیت کوین پرداخته و با شما درباره طرح توجیهی بیت کوین که می‌تواند راهنمای بسیار خوبی برای افراد تازه کار در این حوزه باشد بپردازیم. بنابراین به شما پیشنهاد می‌کنیم این مطلب را از دست ندهید.

بیتکوین چیست؟

بیت کوین bitcoin نوعی پول مجازی است که با استفاده از دستگاهی به نام ماینر و با روش ماینینگ بیت کوین استخراج می‌شود. اگر به معنای واقعی بخواهیم به معرفی این نوع ارز دیجیتال بپردازیم باید گفت که این نوع ارز نوعی رمز پول Cryptocurrency  است که هم نوع روش استخراج آن متفاوت است و هم از نظر کارکرد با تمامی انواع پول و ارز در جهان که از گذشته تاکنون مورد استفاده قرار می‌گیرد، تفاوت دارد. درباره سابقه استخراج بیت کوین برای اولین می‌توان گفت این موضوع به سال 2008 بر می‌گردد. زمانی که فردی به نام ساتوشی ناکاموتو ایده اولیه استخراج این نوع ارز دیجیتال را مطرح کرد. تا سال 2011 نیز تنها بیت کوین بود که در این زمینه شناخته شده بود اما از سال 2018 به بعد انواع دیگر ارزهای دیجیتال به وجود آمدند که البته فعلا از نظر ارزش با بیت کوین اختلاف زیادی دارند.

به زبان ساده بیت کوین و به طور کل تمامی ارزهای دیجیتال دارای یک شبکه غیرمتمرکز است و وابسته به هیچ کشور یا شرکت خاصی نیست و مانند سایر پول‌ها و ارزها نیست که توسط بانک‌های داخلی و بین‌المللی اداره شود و در هر تراکنش بانک بتوانند سهمی را برای خود بردارد. شما هنگام استفاده از این نوع ارز دیجیتال تنها با طرف مقابل خود در جای جهان که باشد، ارتباط دارید و شخص، شرکت و یا بانکی به عنوان واسطه در این میان وجود ندارد. بنابراین استخراج و استفاده از آن تنها به دست کاربر انجام می‌شود.

در حال حاضر طرح توجیهی بیت کوین توسط افراد خبره‌ای که در این حوزه فعالیت دارند و شناخت بالایی از روش‌های استخراج و ماینینگ بیت کوین دارند به شما کمک می‌کند تا بتوانید به طور کامل با این نوع ارز دیجیتال آشنا شده و روش‌های بدست آوردن آن و همچنین محاسبه درآمد بیت کوین را فرا گیرید. در ادامه بیشتر درباره طرح توجیهی بیت کوین صحبت خواهیم کرد.

درآمد استخراج بیت کوین چقدر است؟

سوال بالا دقیقا همان جمله‌ای است که از زبان افرادی که تازه با بیت کوین آشنایی پیدا کرده‌اند، شنیده می‌شود. همه می‌خواهند بدانند در صورت ورود به این حوزه و استخراج ارز دیجیتال با استفاده از روش ماینینگ بیت کوین درآمد آن‌ها در ماه چقدر خواهد بود و چگونه می‌توانند اقدام به محاسبه درآمد بیت کوین نمایند. اما نکته لازم به ذکر در اینجا این است که نمی‌توان گفت که ماینینگ بیت کوین صددرصد سود آور است یا خیر، زیرا محاسبه درآمد این نوع ارز به فاکتورها و عوامل زیادی بستگی دارد که در طرح توجیهی بیت کوین به طور کامل به آن پرداخته شده است.

کسب درآمد از طریق استخراج بیت کوین به چه عواملی نیازمند است؟

در بخش‌های پیشین بیشتر سعی کردیم به معرفی بیتکوین و چگونگی استفاده از آن بپردازیم. در این قسمت به شما خواهیم گفت برای استخراج بیت کوین نیاز به چه ابزار و وسایلی دارید؟

دستگاه استخراج:

 

تا همین چند سال پیش ماینرها یعنی افرادی که اقدام به استخراج می‌کنند، می‌توانستند با داشتن  یک کامپیوتر و استفاده از CPU و یا کارت گرافیک اقدام به ماینینگ بیت کوین نمایند اما اکنون این روش دیگر به صرفه نیست و لازم است برای انجام این امر از دستگاه‌های قوی‌تری که چندین برابر کامپیوترهای معمولی قدرت دارند استفاده شود. در این دستگاه‌ها تراشه‌هایی مخصوص به نام ASIC به کار رفته است که استخراج ارز دیجیتال را برای ماینرها ساده‌تر خواهد کرد.

رپورتاژ

برق مصرفی:

هنگامی که اقدام به ایجاد مزرعه استخراج بیت کوین می‌کنید باید به مهمترین موضوع یعنی میزان برقی مصرفی و هزینه‌های آن توجه داشته باشید. دستگاه‌ها برای استخراج ارز دیجیتال و همچنین برای خنک شدن نیاز به مصرف برق بالایی دارند، بنابراین ابتدا میزان مصرف برق دستگاه را محاسبه کنید تا بتوانید با توجه به این موضوع محاسبه درآمد بیت کوین را انجام داده و از میزان سود آن مطمئن شوید.

مزایای ماینینگ بیت کوین

  • هویت افرادی که اقدام به استخراج بیت کوین می‌کنند و یا آن را خریداری می‌نمایند، فاش نمی‌شود.
  • هنگام استخراج و استفاده از ارزهای دیجیتال امکان کلاهبرداری و یا تقلب وجود ندارد.
  • پول مجازی و یا رمز ارزهای شما هیچگاه به سرقت نخواهد رفت.
  • هر زمان می‌توانید با دسترسی به اینترنت و کامپیوتر ارز دیجیتال و تراکنش‌های خود را مدیریت نمایید.
  • می‌توانید آن را به پول هر کشوری تبدیل نمایید.
  • هیچ نهاد و دولتی نمی‌تواند بر استخراج بیت کوین و سایر ارزهای مجازی و همچنین تراکنش‌هایی که در سرتاسر جهان انجام می‌شود نظارت داشته باشد و یا آن را مسدود نماید.

تا این قسمت سعی کردیم به زبان ساده درباره بیت کوین، شرایط و روش‌های استخراج آن و عواملی که در ماینینگ بیت کوین دخیل است، اطلاعاتی را در اختیار شما قرار دهیم. اما اگر شما تصمیم به استخراج بیت کوین و کسب درآمد میلیونی از این طریق را دارید به شما پیشنهاد می‌کنیم حتما طرح توجیهی بیت کوین ( https://startway.ir/?p=55208 ) را از سایت استارت وی مرجع آموزش کسب و کارهای مختلف دانلود کرده و پس از مطالعه دقیق آن اقدام به این امر نمایید. در طرح توجیهی بیت کوین که توسط استارت وی ارائه شده است شما بر موارد زیر اشراف کامل پیدا خواهید کرد.

  • در این طرح برآورد شده است شما در چه مدتی می‌توانید ماینیگ بیت کوین را راه‌اندازی نمایید.
  • هزینه‌های اجرای طرح مورد محاسبه دقیق قرار گرفته است که به این ترتیب می‌توانید از میزان سود و یا ضرر پیش از اجرای طرح و هزینه کردن مطلع شوید.
  • فرآیند استخراج ارز دیجیتال بیتکوین از صفر تا صد آموزش داده شده است.
  • درباره دستگاه‌ها، برندها، مدل‌ها و تعداد مورد نیاز برای ماینینگ بیت کوین توضیح داده شده است.
  • درباره درآمد استخراج بیت کوین، میزان سوددهی هر دستگاه و محاسبه درآمد بیت کوین به صورت ماهانه اطلاعات جامعی ارائه شده است.
  • تمامی هزینه‌ها در خصوص تجهیزات مورد نیاز و هزینه برق مصرفی و اینترنت برای استخراج بیت کوین محاسبه شده و در اختیار شما قرار گرفته است.

تمامی این موارد به همراه سایر موضوعات دیگر در طرح توجیهی بیت کوین مجموعه استارت وی آموزش داده شده است. اما چرا شما نیاز به مطالعه این طرح پیش از راه‌اندازی کسب و کار خود در زمینه استخراج بیت کوین دارید؟ دنیای امروز را می‌توان دنیای تحولات با سرعت بالا معرفی کرد، به جهت وجود فضای مجازی، برنامه‌های گوناگون، شیوه‌های تازه و جدید اقتصادی، برنامه‌های سیاسی و .. نمی‌توان مانند گذشته کسب و کاری را بدون محاسبه دقیق شروع کرد، زیرا این امر می‌تواند ریسک بالایی را به همراه داشته باشد و شما را با ضررهای جبران ناپذیری مواجه نماید. بنابراین بهتر است پیش از این امر از هزینه‌های ماینینگ بیت کوین مطلع باشید و با دست پر پیش بروید. با خرید طرح توجیهی بیت کوین از مجموعه استارت وی شما هزینه بسیار کمی خواهید کرد اما در مقابل آن از نتیجه چند سال تلاش و جمع آوری اطلاعات توسط این مجموعه بهره مند خواهید شد. اطلاعاتی که می‌تواند جلوی آسیب و ضرر را گرفته و با استفاده از روش‌های درست و علمی در مدتی کوتاه شما را به سودآوری برساند.

درباره مجموعه استارت وی

این مجموعه با هدف ارائه راهکارهای علمی برای ایجاد و شروع کسب و کارهای مختلف فعالیت خود را آغاز کرده است. استارت وی با بهره‌مندی از تیم فعال و متخصص سعی داشته پکیج‌ها و طرح‌های توجیهی متنوعی را در خصوص ایجاد یک کسب و کار تازه و جدید در اختیار شما قرار دهد. اگر از انجام کارهای کارمندی و ثابت که میزان درآمد مشخصی دارند خسته شده‌اید و کارتان به گونه‌ای است که هیچ فضایی برای رشد و ارتقا ندارد، به شما پیشنهاد می‌کنیم حتما به سایت استارت وی  سری بزنید.

در این مجموعه طرح‌های متنوعی مانند طرح توجیهی استخراج بیت کوین ، طرح توجیهی کاشت گل محمدی، زعفران ، طرح توجیهی بوم گردی، طرح توجیهی کاشت انواع درختان مانند گردو، بادام، اکالیپتوس، پالونیا و… ارائه شده است که می‌توانید با در نظر گرفتن نوع علاقمندی خود اقدام به ایجاد یک کسب و کار تازه کنید و پیش از شروع از تمامی مراحل آن اعم از میزان سرمایه، هزینه ها، درآمدها، سود و …، ابزار و وسایل و همچنین مدت زمانی که صرف خواهد شد تا شما به سوددهی برسید، مطلع گردید. برای اطلاعات بیشتر به آدرس الکترونیکی startway.ir مراجعه کنید.

شگفتانه ای از طرف سایت استارت وی در انتظار شماست »» اگر همین حالا عبارت ” استارت وی را در گوگل جستجو کنید و وارد سایت شوید!


گروه خبری سایت کسب و کار بازده


 

نوشته‌های مرتبط