۳۹ راز خصوصی درباره آریانا گراندی که بسیار خواندنی است

آریانا گراندی خواننده و بازیگر آمریکایی است که فعالیت حرفه ای خود را از تئاتر برادوی شروع کرد. او  نخستین آلبوم استودیویی خود، با نام ارادتمند شما را در ۲۰۱۳ منتشر نمود که در بیلبورد ۲۰۰ آمریکا، رتبه نخست را کسب کرد. در این مقاله با ما همراه باشید تا ۳۹ راز جالب درباره آریانا گراندی را بگوییم.

۱. نام کامل او آریانا گراندی بوترا است. او رگ و ریشه‌ای ایتالیایی، سیسیلی و ابروزی دارد. آریانا متولد ۲۶ ژوئن ۱۹۹۳ است.

۲. مادر آریانا هنگامی که او را باردار بود به همراه پدر آریانا از نیویورک به فلوریدا رفت. وقتی آریانا ۸ یا ۹ ساله بود والدینش از هم جدا شدند.

۳. والدینش با الهام از نام پرنسس اوریانا در انیمیشن Felix the Cat او را آریانا نامیدند.

۴. او عاشق فیلم‌های ترسناک است و از دیدن آن‌ها سیر نمی‌شود.

۵. آریانا گراندی می‌گوید: مادرم فکر می‌کرد بزرگ بشم یه قاتل سریالی میشم چون همیشه توی خونه ماسک هالووین به صورتم می‌زدم. آریانا سعی می‌کند هرسال به شب‌های وحشت هالووین یونیورسال برود.

۶. آریانا گراندی در ده سالگی، گروه آواز نونهالان فلوریدای جنوبی را به نام Kids Who Care تشکیل داد که برای رویدادهای جمع‌آوری اعانه اجرا می‌کرد.

۷. در ۲۰۰۸ و زمانی که در دبیرستان بود، با بازی در در نقش شارلوت در نمایش موزیکال ۱۳ در برادوی از انجمن ملی تئاتر جوانان جایزه ای دریافت کرد.

۸. یکی از بازی‌های تخته‌ای موردعلاقه‌اش مونوپولی است و می‌گوید حتی با وود طولانی بودن بازی، هرگز از آن خسته نمی‌شود.

۹. آریانا گراندی درسریال کمدی Victoriousکه از شبکه‌ی Nickelodeon پخش شد نقش کت ولنتاین را بازی کرد و در سری بعدی این سریال به نام Sam & Cat همین نقش را ایفا کرد ـ نقشی که باید به خاطرش موهای قهوه‌ای طبیعی‌اش را قرمز می‌کرد.

۱۰. او حالا ۱۰۰٪ گیاهخوار است. وقتی بزرگ می‌شد بیش‌تر غذاهای ارگانیک می‌خورد و pescetarianism بود، یعنی به جز ماهی گوشت جانور دیگری را نمی‌خورد. با این حال الان به شدت گیاهخوار است.

۱۱. فیلم موردعلاقه‌اش بروس قادر مطلق است.

۱۲. او طرفدار پروپاقرص هاکی است. قبلا همه‌ی بازی‌های خانگی فلوریدا پانترز را از نزدیک تماشا می‌کرد. هم چنین معمولا توپ‌های هاکی به او می‌خورد، که احتمالا نشانه‌ای بود تا دیگر به تماشای بازی‌های خانگی نرود. وقتی هشت سالش بود، واقعا سرود ملی را خواند.

۱۳. گلوریا استفان یک بار او را در این نمایش‌ها دید و به او گفت یک روزی معروف می‌شود. مثل این که درست پیش‌بینی کرده بود.

۱۴. آریانا گراندی چهار سگ خانگی دارد. همه‌ی آن‌ها سگ های کوچک هستند.

۱۵. مدل موی دم اسبی معروفش برای پنهان کردن ریزش موهایش است. برای بازی در Victorious مجبور شد تقریبا به صورت هفتگی موهایش را رنگ قرمز بزند. همین امر باعث ریزش غیرمنتظره موهایش شد. او می گوید: باید برای چهار سال اول هر هفته موهایم را دکلره و بعد قرمز می‌کردم. او هم‌چنین فاش کرد که در موهای دم اسبی‌اش از اکستنشن استفاده می‌کند و ترجیح می‌دهد موهایش قهوه‌ای باشد.

۱۶. او سه سال را صرف ضبط اولین آلبومش به نام Yours Truly کرد. این آلبوم که در اصل Daydreamin نام داشت، در ژوئن ۲۰۱۳ کامل شد و در ۳۰ آگوست ۲۰۱۰ منتشر شد. در ژانویه‌ی ۲۰۱۰ رسما با فروش ۱۳۸۰۰۰ نسخه در هفته اول انتشار، در صدر فهرست ۲۰۰ آلبوم برتر بیلبورد قرار بگیرد و از زمان انتشار اولین آلبوم کشا، اولین هنرمند زنی است که آلبوم اولش در صدر جدول های بیلبورد قرار گرفت ـ او در مجموع پانزدهمین هنرمند زنی است که این موفقیت را کسب کرده است.

۱۷. او اولین هنرمند زنی است که دو آلبوم اولش از سال ۲۰۱۰ شماره یک شده‌اند. سوزان بویل آخرین زنی بود که این افتخار را کسب کرده بود. این دو بانو، در کنار لئان رایمز، تنها کسانی هستند که در کمتر از یک سال بیش از یک آلبوم پرفروش داشته‌اند.

۱۸. یکی از کارهای موردعلاقه‌اش در شب، رفتن به ساحل است. آریانا عاشق آرامش و سکوت ساحل است.

۱۹. آریانا گراندی می‌گوید شیفته‌ی اقیانوس و تمام مخلوقات شگفت‌انگیز و جالب آن است.

رپورتاژ

۲۰. بینایی او ضعیف است و باید از لنز تماسی استفاده کند.

۲۱. رنگ موردعلاقه‌اش بنفش کمرنگ است.

۲۲. آریانا دوست دارد با کمترین لباس ممکن بخوابد. او می گوید: مادربزرگم ما را به برهنه خوابیدن تشویق می‌کرد.

۲۳. آریانا گراندی هنوز سه دندان عقل دارد ـ او تصمیم گرفته است یکی یکی آن‌ها را بکشد.

۲۴. او عاشق پوشیدن کفش‌های پاشنه بلند است. در حقیقت، وقتی کفش پاشنه بلند نمی‌پوشد روی نوک پنجه راه می‌رود.

۲۵. او دوست دارد ساعت ۳ نصفه شب ناگهان سری به داروخانه بزند.

۲۶. آریانا گراندی برخی از هنرمندان معاصر را به عنوان الگوی خود نام می‌برد ـ از جمله ایندیا آری، ایموژن هیپ و فرانک اوشن ـ اما بیشترین الهام را از دهه‌ها قلب می‌گیرد. او به گاردین گفت: دوره‌ی مورد علاقه‌ی من دهه‌ی ۵۰ و ۶۰ است … گروه Chiffons و شانگری‌لا. پدربزرگ و مادربزرگم آن‌ها را پخش می‌کردند و من عاشق‌شان شدم چون عاشقانه و رمانتیک‌تر بودند و کمتر از مست شدن و رفتن به خانه‌ی کسی که نمیشناسی حرف می‌زدند.

۲۷. آریانا گراندی که عاشق پخت و پز و باغبانی است، می‌گوید مسلما خصیصه‌های خانه‌داری را از مادرش به ارث نبرده است: مادرم مدیرعامل است و صاحب شرکتی است  که برای نیروهای دریایی و دریانوردان تجهیزات ارتباطی می‌سازد، بنابراین واقعا یک زن خانه‌دار نیست. او سرسخت‌ترین و مستقل‌تری زنی است که تا به حال دیده‌اید ـ نه از آن‌هایی که همیشه در حال پخت و پز هستند.

۲۸. آریانا عاشق کتاب خواندن است به ویژه کتاب‌های هری پاتر.

۲۹. او برادر بزرگ‌تری به نام فراکی دارد. او هم بازیگر است و در چندین کار موزیکال بازی کرده یا تهیه‌کنندگی آن‌ها را به عهده داشته است.

۳۰. بهترین دوستش الکسیا لوریا است.

۳۱. آریانا گراندی اعتراف می‌کند که خیلی فحش می‌دهد و مثل ملوان‌ها بددهن است.

۳۲. او یک محدوده‌ی صوتی سوپرانوی لیریک سبک چهار اکتاوی دارد. منتقدان به خاطر محدوده‌ی صوتی وسیعش او را ماریا کری کوچک و ماریا کری جدید می‌نامند.

۳۳. علیرغم علاقه‌اش به مد می‌گوید دوست دارد مردم به جای تماشا کردن وقضاوت راجع به او، به موسیقی‌اش گوش دهند: من به خاطر جنسیت یا لباس‌هایم اعتماد به نفس ندارم، اصلا راجع به این چیزها فکر نمی‌کنم. اول به موسیقی فکر می‌کنم. او عاشق پوشیدن جین‌های تنگ و تاپ‌های کوتاه و عروسکی است. هم چنین نیم‌تنه‌های گلدار و پیراهن‌های پلیسه‌دار را هم دوست دارد.

۳۴. روی صحنه، به خاطر دامن‌های کوتاه و تاپ‌های کوتاه و پوتین‌های بلند سفیدش معروف است.

۳۵. طی کمپینی در سال ۲۰۱۳ به نام Delete Digital Drama برای پایان دادن به قلدری آنلاین، در کنار بریجیت مندلر و کیت گراهام در هفده مجله ظاهر شده است.

۳۶. در سپتامبر ۲۰۱۴، با شرکت در برنامه‌ی خیریه‌ی تلویزیونی در رابطه با سرطان، آهنگ My Everything را اجرا و آن را به پدربزرگش تقدیم کرد که در جولای به خاطر سرطان درگذشت.

۳۷. در سپتامبر ۲۰۱۳ رابطه‌اش را با ناتان سایکس یکی از اعضای گروه The Wanted آغاز کرد. این زوج چند ماه بعد از یکدیگر جدا شدند.

۳۸. در ۲۰۱۴، رابطه‌ای کاملا آشکار را با جای بروکس، ستاره‌ی ویدئوهای اینترنتی آغاز کرد.

۳۹. او به عنوان یک کاتولیک بزرگ شده بود اما بعد از آن که پاپ بندیکت همجنس‌گرایی را گناه و زنان کارگر (کارگران جنسی) را گناهکار خواند، مسیحیت را رها کرد. او می‌گوید:  وقتی پاپ تصمیم گرفت بگوید تمام چیزهایی که عاشق‌شان بودم و به آن ها اعتقاد داشتم اشتباه است، ایمانم را از دست دادم. باید به چیزی دیگری ایمان بیاورم. از آن زمان از تعالیم کابالا پیروی می‌کند که اعتقاد بر آن است که:‌ اگر با دیگران مهربان باشی چیزهای خوبی برایت اتفاق می‌افتد.

 

منبع  boomsbeat
نوشته‌های مرتبط