آیسان آقاخانی همسر گلزار را بشناسید: 5 نکته از ازدواج محمدرضا گلزار+فیلم عروسی لاکچری

این روزها بحث ازدواج محمدرضا گلزار سوپراستار دهه ۸۰ سینمای ایران و هنرپیشه پولساز گیشه در دهه‌های ۸۰ و ۹۰ شمسی بحث شبکه های اجتماعی شده است. اطلاعاتی که اخیرا درباره همسر گلزار منتشر شده نشان می دهد ایشان خانم آیسان آقاخانی است(گفته می شود نسبتی با سعید آقاخانی ندارد) که با اختلاف سنی بسیارزیادی با آقای گلزار پای سفره عقد نشسته است. بخش هایی از فیلم عروسی لاکچری این زوج خوشبخت هم در فضای مجازی حاشیه ساز شده است در ادامه با ما همراه باشید تا چند نکته جالب درباره ازدواج محمدرضا گلزار بخوانید.

آیسان آقاخانی همسر گلزار را بشناسید

۱. آقای محمدرضا گلزار متولد فروردین ۱۳۵۶ و همسر ایشان خانم آیسان آقاخانی متولد  ۱۳۷۶ است و گفته می شود به لحاظ سن و سال محمدرضا خان با پدرهمسر خود همسن است!

۲.گلزار قبلا در برنامه برنده باش نام کامل فامیلی خود را گلزار آذری ذکر کرده و عنوان کرده که با افتخار تُرک است. خانم آیسان هم در شهر زنجان به دنیا آمده و تمام دوران تحصیلی خود را در شهر زنجان گذرانده و بعد از دوران پیش دانشگاهی همراه با خانواده به تهران کوچ کرده و گفته می شود حدود ۵ سال است که به همراه خانواده خود ساکن دوبی است.

آیسان آقاخانی

۳. گفته می شود پدر آیسان تاجر است و آیسان سالها است در حیطه مدلینگ فعالیت دارد و با عکاس معروفی در این زمینه همکاری دارد. درباره نحوه آشنای آن‌ها نیز گفته می‌شود که محمدرضا گلزار به عنوان مدل برای شرکت پدر این خانم فعالیت کرده، که در نهایت سرآغاز آشنایی آن‌ها بوده است و این خانم از طرفداران محمدرضا گلزار نیز محسوب می‌شود.

۴. فیلم و عکس هایی که اخیرا از ازدواج آقای محمدرضا گلزار و خانم آیسان آقاخانی منتشر شده نشان می دهد این عروسی یکی از لاکچری ترین مراسم دهه اخیر در بین سوپراستارهای ایرانی است که در ادامه می توانید بخش هایی از این فیلم که در شبکه های اجتماعی منتشر شده است را ببینید.

فیلم عروسی گلزار

۵. در ادامه تصاویری از استوری های اخیر گلزار و نیز عکس هایی از آیسان آقاخانی را با هم میبینیم.

رپورتاژ

استوری جدید «محمدرضا گلزار» که شایعه ازدواج وی را تقویت می‌کند!

دختر عاقد (پریسا طلایی) هم با انتشار ویدئویی در صفحه اینستاگرام خودش و تگ کردن اسم محمدرضا گلزار از سفره عقد این مراسم رونمایی کرد.

تصاویری از آیسان آقاخانی

آیسان آقاخانی

تصویری از امین حیایی در مراسم ازدواج محمدرضا گلزار

تصویری که گفته می شود در شب عروسی محمدرضا گلزار به همراه برادرش است

نوشته‌های مرتبط