عدد سرنوشت چیست: تفسیر و محاسبه آنلاین عدد سرنوشت یا تقدیر

عدد سرنوشت که به عنوان شماره مسیر زندگی نیز شناخته می شود، یک محاسبه عددشناسی بر اساس تاریخ تولد هر فرد است. اعتقاد بر این است که هدف، نقاط قوت، چالش ها و فرصت های زندگی یک فرد را آشکار می کند.سرنوشت شما همان هدف و مقصدتان در زندگی است و عدد سرنوشت در مبحث معانی رمزی اعداد مسیر زندگی‌تان را بازگو می‌کند و هم‌چنین خصوصیت‌های مثبت و منفی شخصیت‌تان را نیز برملا می‌کند. در ادامه این مقاله جذاب تفسیر و محاسبه آنلاین عدد سرنوشت با ما همراه باشید.

عدد سرنوشت و شخصیت شناسی

پژوهش‌گران مجله‌ی شخصیت و رفتار اجتماعی دریافتند آدم‌هایی که از نشانه‌های نجومی مربوط به خود آگاه هستند، بیش‌تر به توصیف نشانه‌های شخصیتی مربوط به خودشان احساس نزدیکی و اتصال می‌کنند، تا توصیف نشانه‌های شخصیتی دیگران.

همین اتصال و نزدیکی نسبت به نشانه‌های فلکی در مورد باورهای‌مان راجع به عدد سرنوشت و تقدیر در مبحث معانی رمزی اعداد نیز صادق است؛ به ویژه آن‌که در برهه‌ای از زندگی با بحران‌ها و مشکلات مواجه شویم. طبق یافته‌های پژوهشی در مجله‌ی روان‌شناسی اجتماعی باورهای مربوط به بخت و سرنوشت مستقیما به انجام اعمال و اتخاذ تصمیم‌های‌مان ارتباط دارد. به عبارت دیگر، وقتی آدم‌ها در زندگی‌شان با سختی‌ها مواجه می‌شوند، برای هدایت و راهنمایی به راه راست عملا از طالع‌بینی و مبحث معانی رمزی اعداد کمک می‌گیرند.

کف بینی خط سرنوشت: ۵ نکته برای رمزگشایی خط سرنوشت از کف دست

محاسبه آنلاین عدد سرنوشت

  • روی یک برگه کاغذ اعداد 1 تا 9 را کنار هم بنویسید
  • زیر هر عدد، حروف الفبا را به ترتیب بنویسید
  • به این ترتیب ‌”‌خ‌”‌ زیر 9 قرار می‌گیرد؛ پس از آن دوباره سر خط بروید و ‌”‌د‌” را زیر ۱ بنویسید و تا آخر حروف الفبا به همین صورت ادامه دهید.
  • به این ترتیب در چهارمین خط، ‌”‌ی‌”‌ زیر 5 قرار می‌گیرد.

شماره‌ها و ردیف حروف باید به شکل زیر باشند:

عدد مربوط به همه‌ی حروف اسم‌ کامل‌تان را به صورت مجزا – اسم اول، اسم وسط، اسم فامیل – با هم آن‌قدر جمع کنید تا به عددی یک رقمی برسید؛ سپس اعداد حاصل از هر بخش از اسم‌تان را نیز با هم جمع ببندید تا باز هم به یک عدد از 1 تا 9 دست یابید.

برای مثال، برای اسم امیر رضا مصطفایی، باید به این شکل عمل کنیم:

امیر (ا ← 1، م ← 1، ی ← 5، ر ← 3)

همین کار را برای اسم وسط، و اسم فامیل نیز ادامه می‌دهیم:

رضا

مصطفایی

و در نهایت سه عدد ۱ (امیر)، ۴ (رضا)، و ۸ (مصطفایی) را نیز با هم جمع می‌کنیم. بنابراین به عدد 13 می‌رسیم، که با جمع کردن ۱ و ۳، عدد 4 به دست می‌آید؛ به این ترتیب، عدد سرنوشت برای این اسم، 4 است و میتوان در ادامه معنی هر عدد سرنوشت را دانست.

معنی هر عدد سرنوشت چیست

طبق گفته‌ی وب‌گاه Soulnumerology عدد سرنوشت: “‌خصوصیت‌های ذاتی و غالبا استعداد‌های طبیعی را که از هنگام تولد با شما بوده‌اند، توصیف می‌کند. به شما می‌گوید نیروهای بالقوه‌تان چیست و چه کارهایی را می‌توانید به سرانجام برسانید. به همین دلیل، غالبا به این شماره، عدد سرنوشت می‌گویند، زیرا به ویژگی‌ّهای ذاتی‌تان اشاره می‌کند که می‌توانید آن‌ها را به کار بگیرید و پیشرفت کنید‌”.

عدد سرنوشت 1

دوست دارد رهبر و پیشرو باشد؛ مستقل، خلاق، آگاه و بصیر، مصمم، پرشور و هیجان، پرانگیزه، دوست‌داشتنی، برون‌گرا و پرحرف است.

کسی که عدد سرنوشت‌اش 1 است، ممکن است کمی خودخواه باشد و به سختی به حرف‌های دیگران گوش دهد.

عدد سرنوشت 2

مهربان و سخاوتمند؛ اغلب تمایل به کارهایی نظیر مشاوره یا رایزنی دارد. مذاکره‌کننده‌ی عالی، منصف، اجتماعی؛ کار گروهی را ترجیح می‌دهد؛ پرشور، پرانرژی، کنجکاو و معنوی‌ است.

کسی که عدد سرنوشت‌اش ۲ است، معمولا خیلی به خودش سخت می‌گیرد، زیرا بیش از اندازه از خودش انتظار دارد. از یک شخص معتمد بخواهید واقعیت‌ّهای زندگی را برای‌تان بازگو کند.

رپورتاژ

عدد سرنوشت 3

برون‌گرا، آزاده، دارای توانایی عالی در ارتباط کلامی، خوش‌مشرب، خوش‌بین، حساس و مبتکر.

کسی که عدد سرنوشت‌اش 3 است شاید در مسائل مالی کمی ضعیف باشد و وقتی از لحاظ عاطفی دچار آسیب می‌شود، عقب‌نشینی می‌کند.

عدد سرنوشت 4

قابل اعتماد، منظم، کارآمد، باانضباط؛ از لحاظ اجتماعی مسئولیت‌پذیر است؛ دوستان کمی‌ دارد؛ عمل‌گرا، دارای قدرت تحلیل و قضاوت، بااراده؛ و غالبا تمایل به کارآفرینی و مدیریت دارد.

کسی که عدد سرنوشت‌اش 4 است، وقتی از ذهنیات‌اش حرف می‌زند ممکن است کمی کوته‌فکر و صریح‌اللهجه باشد. ذهن‌تان را باز کنید تا تمام نیروی بالقوه‌تان را برای رسیدن به موفقیت در اختیار بگیرید.

عدد سرنوشت 5

ماجراجو، دارای استعدادهای مختلف، مستقل، شجاع، باانگیزه، برون‌گرا؛ عاشق کارهای چالشی است؛ تمایل به کار در حوزه‌های فروش، حقوق، سیاست و قضاوت دارد.

کسی که عدد سرنوشت‌اش 5 است هنگام خستگی بی‌قرار و مضطرب می‌شود و از وابستگی عشقی متنفر است.

عدد سرنوشت 6

وفادار، دلسوز، قوی، عاشق مسئولیت، سخاوتمند، محافظه‌کار؛ تمایل به کارهایی دارد که دیگران آن‌ها را پس می‌زنند؛ دوستان نزدیک بسیار دارد، و از زندگی خانوادگی لذت می‌برد، و معمولا از لحاظ کاری در خدمت دیگران است.

کسی که عدد سرنوشت‌اش ۶ است معمولا به راحتی دست‌پاچه می‌شود و شکست را می‌پذیرد؛ غالبا از خودش و دیگران انتقاد می‌کند.

عدد سرنوشت 7

با‌ملاحظه، تیزهوش، صادق، جذاب؛ دیر اعتماد می‌کند؛ به کارهای فکری علاقه‌مند است؛ معنوی، تا حدودی درون‌گرا، ذاتا خوب، و مصمم است.

کسی که عدد سرنوشت‌اش 7 است ممکن است بسیار جدلی و منفی باشد؛ به ویژه اگر در شرایط خاص ذهن‌شان به خوبی کار نکند.

عدد سرنوشت 8 

رک و صریح، هدف‌گرا، با تمرکز، سخت‌کوش؛ ذاتا یک رهبر است؛ متعهد است و از نظر مالی قابل اعتماد؛ باانضباط، قابل‌ اطمینان و صادق.

کسی که عدد سرنوشت‌اش 8 است معمولا مستبد، سلطه‌جو، سرد، و غیرصمیمی است. کمک‌های عاطفی دیگران را بپذیرید تا آب‌دیده و توانمند شوید.

عدد سرنوشت 9

مهربان، بخشنده، حساس و عاطفی، اجتماعی، خلاق، عاشق کمک به دیگران است و از برقراری ارتباط و فلسفه لذت می‌برد.

برای فردی که عدد سرنوشت‌اش 9 است مواجهه با رقابت یا کسب‌وکار یا هر کاری که به جای آدم‌ها به سود و منافع تمرکز داشته باشد،  بسیار چالش‌برانگیز است.  ‌

نوشته‌های مرتبط