قدیمی ترین قالیشویی تهران را می شناسید؟

مرکزی که از گذشته تاکنون خدمات بی نظیر و در عین حال مشتریان رضایتمند داشته است، اکنون تبدیل به قدیمی ترین قالیشویی تهران شده است. قدمت یک مجموعه در حیطه کاری خود نشان دهنده کیفیت کار و جلب رضایت مشتریان است.

به همین دلیل بسیاری از افراد هنگام نیاز به خدمات قالیشویی به دنبال مرکزی هستند که قدیمی ترین باشد. زیرا در این صورت بدون هیچ بررسی و تحقیقی خیال آن ها از بابت خدمات، کیفیت خدمات و قیمت ها آسوده خواهد بود. قدیمی ترین قالیشویی در تهران، بیش ترین خدمات را با مناسب ترین قیمت عرضه می کند. ضمن اینکه خدمات آن بسیار کاربردی هستند.

بنابراین برای شناخت این قالیشویی ابتدا باید با ویژگی ها و خدمات آن آشنا شوید. سپس در نهایت به معرفی جزئی قدیمی ترین قالیشویی در تهران می پردازیم.

ویژگی های قدیمی ترین قالیشویی تهران

به طور کلی مراکزی که در حیطه فعالیت خود قدیمی می شوند، ویژگی های منحصر به فرد و به خصوصی دارند که دیگر مجموعه ها از آن ها عاری هستند. در واقع همین ویژگی ها است که باعث پایداری آن ها در طول سال های متداول می شود. این موضوع درباره قالیشویی ها کاملا صدق می کند.ویژگی های قدیمی ترین قالیشویی تهران

چنان که از جمله ویژگی های منحصربه فرد قالیشویی های قدیمی تهران می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • ارائه خدمات با کیفیت بالا؛

  • استفاده از به روزترین تجهیزات، دستگاه و امکانات گوناگون؛

  • جلب رضایت مشتریان و داشتن مشتریان ثابت؛

  • بستن قرارداد رسمی؛

  • تحویل به موقع فرش ها؛

  • استفاده از مواد شوینده خوب؛

  • عدم بروز آسیب در فرش ها؛

  • دریافت هزینه مناسب؛

  • و بسیاری موارد دیگر.

خدمات قالیشویی قدیمی تهران

حال که متوجه شدید قدیمی ترین قالیشویی ها چه ویژگی هایی دارند، آیا فکر می کنید خدمات آن ها نیز با دیگر مراکز متفاوت است؟ در این رابطه باید بدانید در اصل مهم ترین ویژگی متمایزکننده این مجموعه ها با همکاران، خدمات باکیفیت، گسترده و خاص آن ها است.خدمات قالیشویی قدیمی تهران

در این مراکز طی سال ها با توجه به نیاز مردم روز به روز خدمات جدیدتری به مشتریان عرضه می شود. خدمات مختلف این قالیشویی ها عبارت هستند از:

شستشوی انواع قالی های گوناگون

مهم ترین خدمات قدیمی ترین مراکز قالیشویی شرق تهران این است که کلیه قالی ها و فرش ها را با خصوصیات مختلف شستشو می دهند. شاید تا به حال برای شما نیز پیش آمده باشد که به مجموعه های قالیشویی مراجعه کنید و متوجه شوید تنها امکانات شستشوی برخی قالی ها را دارند.

این در حالی است که در قدیمی ترین قالیشویی در تهران یعنی قالیشویی نائین اصل، انواع قالی ها را بدون هیچ چون و چرایی شسته می شوند. زیرا این قالیشویی از تمامی تجهیزات و امکانات به روز استفاده می کند تا توانایی شستشوی فرش های مختلف از جمله موارد زیر را داشته باشد:

  • دستباف؛

  • ماشینی؛

  • ابریشمی؛

  • کوچک و بزرگ؛

  • آسیب دیده و سالم؛

  • قدیمی و نو؛

  • و بسیاری موارد دیگر.

رپورتاژ

رفوگری حرفه ای فرش ها

یکی دیگر از خدمات قالیشویی های قدیمی تهران این است که طی سال ها با توجه به نیاز مردم به تعمیر فرش، در کنار شستشو در زمینه رفوگری نیز فعالیت دارند. چنان که اگر قالی شما دچار هر گونه آسیب شده باشد، پیش از شستشو در این مراکز توسط رفوگران حرفه ای رفوگری می شود.رفوگری حرفه ای فرش هابدین شکل شما با مراجعه به قدیمی ترین قالیشویی تهران می توانید فرش خود را نه تنها تمیز بلکه سالم و زیبا دریافت کنید.

مبلشویی در محل

این روزها مبل ها به اندازه فرش ها در منازل، رستوران ها، کافی شاپ ها و دیگر مکان ها کاربرد دارند و بیشتر از قالی ها در معرض کثیفی هستند. به همین دلیل بسیاری از قالیشویی ها به خصوصی مراکز قدیمی خدمات شستشوی مبل یا مبلشویی را نیز به مشتریان خود ارائه می دهند.

البته این دسته از خدمات قدیمی ترین قالیشویی در مجیدیه برخلاف خدمات شستشو و رفوگری فرش در محل ارائه می شود. چنان که بدون نیاز به جابه جایی، مبل های شما در جای خود به بهترین شکل تمیز می شوند.

سرویس دهی به سراسر تهران

از دیگر خدمات کم نظیر قالیشویی های قدیمی در تهران می توان به سرویس دهی گسترده اشاره کرد. با توجه به گستردگی تهران بسیاری از قالیشویی ها تنها در مناطق خاصی از آن سرویس دهی دارند. این در حالی است که قدیمی ترین قالیشویی تمامی خدمات خود را در سراسر تهران به مشتریان ارائه می دهد.

قدیمی ترین قالیشویی در تهران کجاست؟

تا به اینجا به خوبی با ویژگی ها و خدمات قدیمی ترین مجموعه قالیشویی تهران آشنا شدید اما آیا می توانید حدس بزنید کدام قالیشویی است؟ مجموعه قالیشویی نائین اصل با توجه به نیم قرن قدمت، قدیمی ترین قالیشویی در تهران محسوب می شود.

در این مرکز علاوه بر خدمات ذکر شده، از خدماتی همچون رنگ برداری و ریشه بافی فرش ها نیز می توانید بهره مند شوید. همچنین از آنجا که این مجموعه به کلیه مناطق تهران سرویس دهی دارد، طریقه ثبت سفارش را بسیار آسان کرده است.

چنان که برای ثبت سفارش و بهره مندی از خدمات نائین کافی است با شماره تماس آن در منطقه سکونت خود تماس بگیرید. در اولین فرصت امکان بهره مندی از خدمات برای شما فراهم می شود.

گفتار آخر

از گذشته تاکنون بسیاری از افراد برای بهره مندی از خدمات گوناگون تلاش می کرده اند که به قدیمی ترین مراکز مراجعه کنند. زیرا مراکز قدیمی تهران از جمله قدیمی ترین قالیشویی ها، ویژگی ها و خدمات منحصر به فردی دارند که ضامن سال ها فعالیت آن ها شده است.

این مراکز با ارائه خدمات باکیفیت و زیاد، دریافت مبلغ مناسب در برابر خدمات وغیره به جلب رضایت مشتریان پرداخته اند. شستن قالی های گوناگون، ارائه خدمات مبلشویی در محل، رفوگری فرش و سرویس دهی به سراسر تهران نیز از جمله خدمات آن ها است. با این اوصاف قالیشویی نائین اصل، قدیمی ترین قالیشویی تهران محسوب می شود که ضمن ارائه خدمات گفته شده در زمینه ریشه بافی و رنگ برداری فرش نیز فعالیت دارد. با شماره تماس قالیشویی نائین متناسب با محل سکونت خود تماس بگیرید و از بهترین خدمات قالیشویی بهره مند شوید.

نوشته‌های مرتبط