50 راز جالب درباره کریستین استوارت که واقعا عاشق خون آشام شد

کریستین استوارت بازیگر ۲۷ ساله آمریکایی که از سال ۲۰۰۸ به خاطر بازی در نقش بلا سوان فیلم گرگ و میش به شهرت جهانی رسید در زندگی شخصی و حرفه ای خود اسرار بسیار زیادی دارد که حتما شما را متعجب می‌کند. در این نوشتار با ما همراه باشید تا ۵۰ راز درباره کریستین استوارت را بیان کنیم و از رابطه عاشقانه او با خون آشام فیلم گرگ و میش بگوییم.

۱. کریستین استوارت در لس‌انجلس به دنیا آمد و مدتی از نخستین سال‌های زندگی‌اش را در کلرادو و پنسیلوانیا گذراند، سپس در ۸ سالگی همراه خانواده‌اش به لس‌انجلس بازگشت.

۲. نام کامل او کریستین جیمز استوارت است.

۳. با داشتن دو برادر او تنها دختر خانواده است. برادر بزرگ‌تر و تنی او کامرون نام دارد و ۲۴ ساله است. برادر دیگرش تیلور در ۱۳ سالگی به فرزندخواندگی گرفته شد و همسن کریستین است.

۴. پدرش جان استوارت است، یک تهیه‌کننده‌ی تلویزیون که در فاکس‌تی‌وی کار می‌کند و یکی از تهیه‌کنندگان برنامه‌ی On-Air with Ryan Seacrest است. او از سال ۲۰۱۰ همراه جرج لوپز در برنامه‌ی Lopez Tonight شبکه‌ی تلویزیونی TBS کار می‌کند.

۵. مادرش، جولز استوارت، یک منشی صحنه استرالیایی است. کریستین می‌گوید Noosa Heads (شهرری تفریحی در کویینزلند) یکی از مکان‌های موردعلاقه‌ی او روی زمین است.

۶. از آن‌جایی که در خانواده‌ای بزرگ شد که پشت دوربین کار می‌کردند، استوارت فکر می‌کرد یک کارگردان/فیلمنامه نویس شود، اما هرگز به فکر بازیگر شدن نبود. او می‌گوید: هیچ وقت نمی‌خواستم مرکز توجه باشم ـ از آن بچه‌هایی نبودم که بگویم: می‌خوام معروف شم، می‌خوام بازیگر شم. هیچ وقت دنبال بازیگری نبودم، اما همیشه تمرین خط انجام می‌دادم چون عاشق خودکار هستم. اسمم رو روی هرچیزی می‌نوشتم.

۷. استوارت در ۸ سالگی و زمانی که در یک نمایش مدرسه‌ای آواز می‌خواند، توسط یک مامور استعدادیابی کشف شد. اگرچه استورات از آن زمان یک هنرپیشه بوده است نه خواننده، اما در دو فیلم Into the Wild و The Runaways آواز خوانده است.

۸. نخستین حضور او در Catch that Kid و با موزیکال دبیرستانی alum Corbin Bleu بود.

۹. تولدش در ۹ آوریل، مصادف است با تولد دنیس کوئید که در سال ۲۰۰۳ نقش پدرش را بازی کرد.

۱۰. کریستین استوارت ۳ سال پیاپی از ۲۰۰۳ تا ۲۰۰۵ نامزد دریافت جایزه‌ی بهترین هنرمند جوان شده اما تا به حال برنده‌ی آن نشده است.

۱۱. اسنک موردعلاقه‌ی او چیتوز تند و آتشین است.

۱۲. استورات می‌گوید اگر می‌توانست یک حیوان باشد حتما گربه می‌شد. او می‌گوید: مثلا به گربه‌ها می‌گید بیا اینجا! و اونا سرجاشون می‌مونن انگار می‌خوان بگن گور بابات!

۱۳. کریستین طرفدار گروه‌های Green Day، Nirvana، Led Zeppelin، Cream، The Beatles و U۲ است.

۱۴. کریستین نخستین بار در کنار گلن کلوز در فیلم Safety of Objects (۲۰۱۰) بازی کرد.

۱۵. کریستین استوارت برای نقش سارا آلتمن در فیلم اتاق وحشت جایگزین هیدن پنتیر شد که جودی فاستر نیز در آن بازی می‌کرد.

۱۶. Welcome to the Rileys نخستین فیلمی بود که استوارت به تنهایی و به عنوان یک فرد بزرگسال بازی کرد. علاوه بر نقش‌اش به عنوان یک نوجوان ۱۶ ساله‌ی فراری که به تنهایی در نیواورلئانز زندگی می‌کرد، برای نخستین بار احساس تنهایی کرد.

۱۷. کریستین تا پایه‌ی هشتم به مدرسه‌ی متوسطه‌ی A. E. Wright در کالاباس کالیفرنیا می‌رفت. بعد از آن به خاطر برنامه‌ی پرمشغله‌اش پایه‌های ۹-۱۲ را در خانه خواند. در ۱۹ سالگی و در حالی که در The Twilight Saga: Eclipse بازی می‌کرد دیپلم خود را گرفت.

۱۸. در فیلم ‘Into the Wild’ (به سوی طبیعت وحشی) در ۲۰۰۷، کریستین هم آواز خواند و هم گیتار زد. او به دیترویت‌نیوز گفته است: موقع انجام تست با شان پن Blackbird را با گیتار زدم و آن را خراب کردم. اما بعد من را صدا زد و گفت: می‌خوای این کارو انجام بدی؟ و منم گفتم آره!

۱۹. امیلی هرش، همبازی کریتسین استوارت در ‘Into the Wild’ او را برای بازی در نقش بلا در مجموعه فیلم‌های ‘Twilight’ (گرگ و میش) پیشنهاد کرد.

۲۰. پس از بازی در نقش بلا سوانسون در ‘Twilight’ معروف شد. استوارت ۱۲.۵ میلیون دلار برای دو قسمت آخر ‘Twilight’ دریافت کرد و توانست سهمی از سود کلی فیلم نیز داشته باشد.

۲۱. او ۱۹مین جشن تولدش را در هنگام فیلمبرداری The Twilight Saga: New Moonدر بریتیش کلمبیا، و مخصوصا در صحنه‌ی فیلمبرداری تولد ۱۸ سالگی بلا سوان برگزار کرد.

۲۲. او باید برای Twilight لنزهای قهوه‌ای می‌گذاشت، چون رنگ طبیعی چشم‌هایش سبز است و قرار بود چشم‌های بلا قهوه‌ای باشد. استوارت در ۴ قسمت اول Twilight لنزهای قهوه‌ای می‌گذاشت. در قسمت پنجم و آخر، وقتی یک خوناشام تازه متولد شده بود لنزهای قرمز گذاشت و با بالغ شدن تا انتهای فیلم از لنزهای کهربایی استفاده کرد.

۲۳. کریستین استوارت و رابرت پتینسون از ‘Last Tango in Paris’ استفاده کردند تا برای رابطه‌ی عاشقانه‌شان در فیلم الهام بگیرند.

۲۴. در هنگام فیلمبرداری این سه‌گانه، و در ۲۰۰۸ کریستین با همبازیش رابرت پتینسون وارد رابطه شد اما این زوج آن را مخفی نگه داشتند تا آن که در سال ۲۰۱۰ در جزیره‌ای دور از ساحل انگلستان به صورت محرمانه در حال قدم زدن با یکدیگر دیده شدند.

۲۵. مدتی طول کشید تا کریستین عاشق او شود. کاترین هاردویک، کارگردان فیلم درباره‌ی رابطه‌ی عاشقانه‌‌ی آنها به تایم گفت: فکر می‌کنم مدتی طول کشید که کریستین بفهمد: اشکالی نداره، بذار امتحان کنم و واقعا سعی کنم با این آدم باشم.

رپورتاژ

۲۶. وقی از او سوال شد صحنه‌ی مورد علاقه‌اش در Twilight چیست، به MTV گفت صحنه‌ای که جیکوب بلک (تیلور لانتر) جلوی چارلی (بیلی برک)، پدر بلا پیراهنش را درمی‌آورد.

۲۷. وقتی کریستین و رابرت برای فیلم Twilight نشان بهترین بوسه را در مراسم جوایز فیلم MTV گرفتند نزدیک بود یکدیگر را ببوسند. آنها تظاهر کردند می‌خواهند یکدیگر را ببوسند اما در ثانیه‌ی آخر کنار کشیدند و به این ترتیب بزرگ‌ترین شوخی آن شب را رقم زدند. کریستین رو به حضار کرد و دوربین گفت: خیلی ممنونم! آره، قابلی نداشت.

۲۸. کریستین استوارت با نیکی رید، همبازیش در Twilight دوستی خیلی صمیمانه‌ای دارد.

۲۹. بعد از فیلمبرداری Twilight حلقه‌هایی را که بلا در طول فیلم می‌پوشید نگه داشت، از جمله حلقه‌ای که مادر بلا به او داده و حلقه‌ی ازدواجی که بلا از ادوراد کالن (رابرت پتینسون) گرفته بود.

۳۰. کریستین برای آماده شدن در نقش یک رقصنده‌ی استریپر در فیلم ‘Welcome to the Rileys در ۲۰۱۰، از کلوپ رقص نیواورلئانز دیدن کرد و رقص میله را یاد گرفت. او به ‘EW گفت: این هفته سه بار روی بار رقصیدم و پاهام پر از کبودیه!

۳۱. آهنگ مورد علاقه‌ی استوارت Love is Pain از جوان جت است. او در فیلم The Runaways (۲۰۱۰) نقش جت را بازی کرد.

۳۲. در هنگام فیلمبرداری صحنه‌ی حمله در فیلمSnow White and the Huntsman رباط دست راستش کشیده شد و باعث شد تولید فیلم موقتا به تاخیر بیفتد. هم‌چنین هنگام بازی در فیلم، یک جراحت پا را نیز تحمل کرد.

۳۳. در زمان بازی در این فیلم در سال ۲۰۱۲ با کارگردان فیلم، روپرت ساندرز، رابطه‌ای را آغاز کرد. این زوج در حال بوسیدن یکدیگر در یک پارکینگ دیده شدند و خبرنگارها عکس‌هایی از آنها منتشر کردند. آنها در حالی که یکدیگر را در آغوش گرفته بودند از پارکینگ خارج شدند و در یک مسیر پیاده‌روی با نمایی از نشان هالیوود به قدم زدن پرداختند ـ و در همین حال کلاه بیسبال روپرت در دست کریستین دیده شد.

۳۴. کریستین با انتشار بیانیه‌ای به شدت اظهار پشیمانی کرد و گفت که عاشق رابرت پتینسون است. این زوج مدت کوتاهی از هم جدا شدند اما بعد دوباره به هم پیوستند. با این حال، این زوج بالاخره در سال ۲۰۱۳ از یکدیگر جدا شدند و دیگر با هم دیده نشدند.

۳۵. استایل کریستین شلوارهای سندبادی است و می‌گوید: به نظرم وقتی دخترای زیبا شلوارهای مشکی سندبادی می‌پوشند جذاب می‌شن ـ شلواری که اندازشونه ولی گل و گشاده.

۳۶. خانواده‌ی کریستین استورات گرگ‌های اهلی دارند.

۳۷. او اعتراف می‌کند که ذاتا آدم عصبی است: هرکاری که برای شغلم انجام می‌دم عصبیم می‌کنه. اگه در مورد چیزی عصبی نباشم یعنی اصلا اون کارو نمی‌کنم!

۳۸. استوارت دوست دارد در اوقات فراغتش پخت و پز انجام دهد: واقعا پای خیلی خوبی درست می‌کنم. پای سیب ـ بهترینه!

۳۹. در رده‌بندی جذاب‌ترین زنان جهان در سال ۲۰۱۰ که به صورت آنلاین توسط FHM انجام گرفت، رتبه‌ی سوم را کسب کرد.

۴۰. در سال ۲۰۱۱ کریستین و رابرت پتینسون از سوی مجله‌ی فوربس، گران‌ترین زوج سلبریتی نام گرفتند.

۴۱. کریستین استوارت صاحب خانه‌هایی در ناحیه‌ی مالیبو و لس فلیز شهر لس‌آنجلس است و وقتی سر صحنه نباشد اوقاتش را آنجا می‌گذراند.

۴۲. فیلم ترسناک موردعلاقه‌اش The Shining (درخشش) است.

۴۳. در ژانویه‌ی ۲۰۱۱ نخستین بار روی جلد مجله‌ی ووگ امریکا ظاهر شد. هم‌چنین در عکس‌هایی برای مجله‌ی ووگ ایتالیا ظاهر شد.

۴۴. فیلم خوناشامی موردعلاقه‌اش The Lost Boys است.

۴۵. کریستین یک موج‌سوار ماهر است.

۴۶. کریستین آهنگ Tracy’s Song را برای فیلم Into the Wildنوشت و آن را همراه با آهنگ Angel from Montgomery اجرا کرد.

۴۷. کتاب موردعلاقه‌ی او East of Eden (شرق بهشت) از جان اشتاین‌بک است. هم‌چنین کتاب بیگانه آلبرت کامو را هم دوست دارد.

۴۸. کریستین استوارت گیتار الکتریک و آکوستیک و ترومپت می‌زند.

۴۹. به عکاسی هم علاقه‌مند است.

۵۰. کارگردان مورعلاقه‌ی استورات جان کاساوتیس و فیلم موردعلاقه‌اشA  Woman Under the Influence (زن مدهوش) است.

۵۰ راز جالب درباره اما استون که خواستنی ترین زن جهان شد

منبع boomsbeat
نوشته‌های مرتبط