7 نشانه که قانون جذب برای شما کار می­کند

مفهوم عصر جدید که ” قانون جذب ” نامیده می­شود، اساسا بیان می­کند شما انرژی ­ای را­ جذب می­کنید که به جهان می­فرستید. هر فکری که دائما انرژی­تان را صرفش می­کنید، تجارب آن ماهیت، در زندگی­تان ظاهر خواهد شد، تنها به این خاطر که آن­ها را به صورت ناخودآگاه خلق کرده ­اید. این سخن که: ” به هرچه فکر کنی، بر سرت می آید“ قانون جذب را به نحو احسن خلاصه می­کند. برای آن­که چیزی در زندگی­تان ظاهر شود، ابتدا یاید آن را با افکارتان به حوزه ­ی ضمیر خودآگاه‌تان بیاورید که به الهام و سپس عمل مبدل می­شوند.

بنابراین اگر بر افکار یا آدم­های منفی تمرکز کنید، تجربه­ های منفی بیش­تری خواهید داشت. بالعکس، اگر توجه خود را به جنبه‌های مثبت زندگی­ و چیز­هایی که باعث خوشحالی هستند معطوف کنید، میزان بیش­تری از آن­ها را در آینده خواهید دید. مفهوم قانون جذب در سال‌های اخیر به خاطر کتاب و فیلم ” راز” به محبوبیت رسیده است و اگرچه پرده از راز یکی از پنهان­ترین حقایق جهانی برداشت، سوالات بسیاری را نیز در این درباره­ مطرح کرد که واقعا آدم­ها چگونه می­توانند آن را به کار کردن برای خود وادارند.

بیش­تر آدم­ها درمورد این مفهوم احساس سردرگمی می­کنند، اما این­ها نشانه­هایی هستند که نشان می­دهند در مسیر درست ظهور واقعیتی هستید که می­خواهید.

در اینجا 7 نشانه را مطرح می­کنیم که قانون جذب برای شما کار می‌کند

  1. با سرعت بیش­تری شروع به ظهور چیزها می­کنید.

وقتی توجه­ تان را به چیز­هایی معطوف می­کنید که در زندگی­ می­خواهید، تعداد بیش­تری از آن­ها در مقابل شما ظاهر نشان می‌شوند. اگر یاد گرفته­ اید صداهای منفی­ درون سرتان را که می­گویند هیچ چیز به درستی پیش نخواهد رفت، خفه کنید و تمرکزتان را به این سو معطوف کرده­اید که همه چیز روبه ­راه خواهد شد، از قبل بر یکی از مولفه ­های کلیدی قانون جذب تسلط یافته­ اید. همانطور که به تمرکز ذهن­تان روی چیزهایی ادامه می­دهید که در زندگی تان بیش­تر می­خواهید، احتمالا متوجه خواهید شد که این چیز­ها سریع­تر ظاهر می­شوند. همه چیز طبق میل شما اتفاق میافتد، و احساسی بهتر از آن نیست. شما یاد گرفته ­اید برای چیزهایی که دارید سپاس­گزار باشید، و عالم هستی مقدار بیش­تری از آن­ها را برای شما فرستاده است تا سپاس گذارش باشید.

  1. آمادگی برای تغییر را کاملا احساس می کنید.

“نسبت به هر چیزی مقاومت ­کنید، ادامه می­یابد.” هر زمانی که شما دیواری میان خود و یک تجربه یا شخص می‌سازید، فقط بیش­تر با آن مواجه خواهید شد مگر آن­که که با ترس­ هایتان روبه رو شده و با هر چالشی در پیش رو مقابله کنید. همه ما به زمین آمده ­ایم تا با برترین ضمیرمان ارتباط برقرار کنیم و این شامل شکستن کالبد و رها کردن طرز فکرها و عادات قدیمی برای رسیدن به بالاترین پتانسیل­مان است. شما آموخته ­اید که فقط با جریان پیش روید، و هرچه را ممکن است اتفاق بیفتد بپذیرید. شما هر جنبه­ ی تغییر را در آغوش می­گیرید؛ آسیب­­ پذیری، ترس، عدم اطمینان. به همین خاطر عالم هستی به راحتی می­تواند آن­چه را که در مسیر رشد و تعلیم ­تان نیاز دارید، بفرستد.

هنگام نیاز به کمک این سخن را به یاد داشته باشید: “ فقط کسانی که خطر می­کنند بیش از حد دور شوند، ممکن است بتوانند بفهمند یک نفر تا کجا می­تواند پیش رود” تی. اس. الیوت

رپورتاژ
  1. توجه­تان را بر لحظه ­ی کنونی حفظ می­کنید.

بیش­تر عمرمان­، فریب خورده­ایم که فکر کنیم فقط آینده اهمیت دارد و لحظه ­ی کنونی هیچ ارزشی ندارد. اگر به زندگی­تان توجه کرده­ باشید که در مسیر درست پیش می­رود، احتمالا آموخته ­اید به جای تمرکز بسیار روی آینده چگونه توجه­تان را به زمان حاضر معطوف کنید. در هر لحظه­ ایی که در اختیار دارید، روی چیز­هایی که یاد گرفته­ اید تمرکز کرده و آن درس­ها را در ادامه راه همراه خود حفظ می‌کنید.

شما یاد گرفته­اید هر زمان که خودتان را بیش از حد نگران یا غرق اندیشیدن به آینده یافتید، توجه­تان را بار دیگر به اکنون هدایت کنید.

  1. هیچ هراسی ندارید به عالم هستی بگویید چه می­خواهید.

چه به فرشتگان، راهنمایان معنوی، و یا ضمیر برترتان باور داشته باشید و چه نداشته باشید، با این ایده که به جهان بگویید چه می­خواهید و در خدمت آن باشد، احساس راحتی می­کنید. اگر احساس می­کنید چیزی در زندگی­تان درست به نظر نمی‌رسد، در طول راه راهنمایی می­جویید. همچنان­که عمیق­تر در معنویت خود کندوکاو می­کنید یا تنها با خود یا فرشته‌هایتان سخن می‌گویید، مسیر منحصر به فردتان برایتان روشن­تر هم خواهد شد.

  1. انرژی مثبت بیش­تری را در زندگی­تان احساس می­کنید.

به نظر می­رسد تمام منفی بودن و سنگینی که زمانی در قلب خود حس می­کرده­اید از میان رفته است. چیز­هایی که زمانی باعث دلخوری شما می­شدند دیگر آن­ گونه به نظر نمی­رسند. زمانی­که از خواب برمی­خیزید احساس شادی و هیجان می­کنید، و برای آن­چه روز برایتان به ارمغان خواهد آورد آماده هستید. می­دانید که کائنات همیشه حامی­تان است، بنابراین نیازی نیست در مورد آینده نگران باشید یا اجازه دهید که منفیت (منفی‌گرایی) در زندگی­تان حکم­فرما باشد.

  1. احساس آرامش می­کنید.
    صرف­نظر از آن­چه ممکن است در اطرافتان رخ دهد، از جایگاهی که در زندگی دارید احساس آرامش و خرسندی می­کنید. دیگر اجازه نمی­دهید چیزهایی خارج از ضمیرتان باعث ناراحتی­تان شود، زیرا در درون احساس آسودگی می­کنید. سرانجام در زندگی تعادل پیدا کرده­اید، و همه چیز همان­ گونه که است درست به نظر می­رسد. احساس نمی­کنید چیزی از دست می­دهید، و رابطه‌ی نیرومندی با خود و جهان هستی دارید که به تمام آن خوبی­ ها در زندگی­تان منجر می­شود.

سرانجام به این سخن مشهور می­رسید که : “زندگی خوب است”

  1. مدام اتفاقات خوب برایتان اتفاق می­افتد
    مسلما وقتی از ضمیر برتر خود نهایت استفاده را می­کنید و پی می­برید برای دستیابی به چه چیزی اینجا آمده­اید، زندگی راحت به نظر می­رسد. آدم­های درست را دقیقا در زمان درست ملاقات می­کنید، به مکان­هایی می­روید که رشد معنوی­تان را بهبود می­بخشد و به شما اجازه­ی پیشرفت می­دهد، سالم­تر می­ شوید، از نظر مالی به وفور می­رسید و … . هنگامی­که مسیر درست کاملا از موانع خالی نشده است، متوجه می­شوید در پایان این خوبی است که بر بدی غلبه می‌کند.
نوشته‌های مرتبط