معرفی برترین موقعیت های کاری در خارج از کشور با هلدینگ مهاجرتی اصطهباناتی (هما)

امروزه با وجود فرصت های شغلی متنوع در خارج از کشور، بسیاری از افراد به فکر مهاجرت به حوزه اروپا، آسیا و آمریکا هستند. با پیشرفته شدن کشور ها درخواست ها برای مهاجرت به این کشور ها در سال های اخیر به شدت افزایش پیدا کرده است. همچنین سایر افراد برای راه اندازی کسب و کار های مختلف و کسب درآمد های بالاتر به این کشور ها مهاجرت می کنند. در این مقاله قصد داریم تا کشور هایی را به شما معرفی کنیم که از نظر اقتصادی، کاری و سرمایه گذاری در رتبه بندی خوبی در جهان قرار دارند و شما می توانید آینده روشنی را در این کشور ها تجربه کنید.

مهاجرت کاری به کشورهای پیشرفته کشور آمریکا

یکی از پیشرفته ترین کشور ها در جهان از نظر اقتصادی، کشور آمریکا است. این کشور یکی از محبوب ترین کشور ها برای متقاضیان مهاجرت می باشد. وجود فرصت های شغلی با درآمد های بالا و رفاه زندگی موجب محبوبیت بیشتر این کشور شده است. شما عزیزان می توانید با جستجو در سایت های کاریابی آمریکا در شهر های مختلف آن از جمله، نیویورک، سان فرانسیسکو و سیاتل موقعیت های شغلی در صنایع مختلفی مانند پزشکی، امور مالی، مهندسی، فناوری اطلاعات و… را پیدا کنید.

مهاجرت کاری به آمریکا امروزه به عنوان یکی از روش های مهاجرت با کمترین هزینه به شمار می آید. همچنین وجود شرایط مناسب برای سرمایه گذاری و پیشرفت در این کشور موجب محبوبیت بیشتر آن نزد متقاضیان حوزه آسیا شده است.

کشور کانادا

یکی دیگر از کشور های محبوب مهاجرت از نظر متقاضیان، کشور کانادا است. این کشور پیشرفته پس از آمریکا در رتبه دوم محبوب ترین کشور برای مهاجرت است. وجود بازار کار فعال و پویا در کانادا با درآمد های مناسب و رو به بالا، موجب محبوبیت این کشور نزد متقاضیان جستجوی کار شده است. با این وجود که در سال های اخیر کانادا از نظر اقتصادی کمی با تورم همراه بوده اما باز هم توانسته شرایط مساعدی را برای متقاضیان مهاجرت فراهم آورد.

متقاضیان باید با جستجو در سایت های کاریابی کانادا و یا اخذ ویزای اسکیل ورکر کانادا، به این کشور مهاجرت نمایند. افراد می توانند در صنایع مختلف، مهندسی، پزشکی، آموزشی، کامپیوتر، فناوری اطلاعات و… مشغول به کار شوند. همچنین می توانند در شهر های پیشرفته کانادا از جمله ونکوور، تورنتو و مونترال اقامت داشته باشند.

کشور آلمان

یکی دیگر از کشور های محبوب برای مهاجرت، کشور آلمان است. امروزه این کشور مرز های خود را برای متقاضیان مهاجرت با تخصص و مهارت بالا باز گذاشته است. همچنین دانشجویان نیز می توانند از طریق گرفتن پذیرش های تحصیلی به این کشور مهاجرت نمایند. کشور پیشرفته آلمان امروزه به یکی از محبوب ترین مقاصد برای متخصصان حوزه وب تبدیل شده است؛ چرا که متقاضیان می توانند به راحتی با پیدا کردن کار در سایت های کاریابی آلمان، مصاحبه های مختلفی را با کارفرما های بزرگ داشته باشند. همچنین هزینه مهاجرت از این طریق بسیار کمتر از روش تحصیلی بوده و می تواند کمک بسزایی را به مهاجران نماید.

رپورتاژ

کشور آلمان دارای سطح رفاه اجتماعی بسیار بالایی است و افراد می توانند با داشتن کار، زندگی خوبی را در این کشور دارا باشند. همچنین این کشور، شرایط را برای متقاضیان متاهل نیز به شدت آسان کرده به صورتی که افراد پس از مهاجرت می توانند خانواده شان را نیز با خود به این کشور بیاورند. شهر های محبوب آلمان برای مهاجران شهر های برلین، فرانکفورت، کلن، و مونیخ می باشد. این کشور هر ساله با کمبود نیرو کار متخصص همراه است و نزدیک به 5 هزار متقاضی را در 6 ماهه اول سال جذب می نماید. در برخی موارد نیز این تعداد به بیش از 5 هزار متقاضی می رسد.

شرایط کشور آلمان به قدری مناسب است که متقاضیان می توانند برای سرمایه گذاری در خارج این کشور را نیز مد نظر قرار دهند.

کشور استرالیا

یکی دیگر از مقاصد پر طرفدار مهاجرت، کشور استرالیا است. این کشور با داشتن اقتصادی پویا، بازار کار فعال، یکی دیگر از مقاصد برتر برای متقاضیان مهاجرت کاری به حساب می آید. این کشور در حوزه های مختلف فناوری اطلاعات، درمان، بهداشت، مهندسی و… به نیروی کار نیازمند است. متقاضیان با پیدا کردن سایت های کاریابی این کشور می توانند به راحتی برای اخذ جاب آفر اقدامات لازم را انجام دهند. همچنین زبان کشور استرالیا انگلیسی است و این یک مزیت بزرگ برای متقاضیان مهاجرت به حساب می آید.

کشور استرالیا در شهر های سیدنی، ملبورن و بریزبن متقاضیان زیادی را جذب می کند. شما می توانید برای اقدام به مهاجرت کاری به این کشور پیشرفته و مدرن و در عین حال با طبیعتی سبز و آرام با موسسه مهاجرتی هما ارتباط بگیرید. این شرکت از صفر تا صد اقدامات و نیازمندی ها برای مهاجرت کاری شما را انجام می هد و دیگز دغدغه و نگرانی برای گذر زمان نخواهید داشت.

شرایط مهاجرت کاری به خارج

شرایط مهاجرت کاری برای هر کشور متفاوت است. به عنوان مثال برای اخذ جاب آفر از آلمان، شما باید به زبان آلمانی تسلط داشته باشید؛ چرا که کارفرما در روز مصاحبه با شما به زبان آلمانی صحبت می کند مگر اینکه شرکت هایی را پیدا کنید که زبان شان بین المللی بوده و زبان انگلیسی را نیز پشتیبانی می نمایند. این را به خاطر داشته باشید که شما قبل از هر کاری باید اطلاعات درستی را از آن کشور کسب کنید. برای این کار می توانید با مشاوران مهاجرتی، وکلا مهاجرتی مشورت نمایید تا بهترین تصمیم را برای آینده خود بگیرید.

سخن پایانی

در انتهای این مقاله ما به 4 کشور محبوب برای مهاجرت کاری اشاره کردیم. اگر شما هم یکی از متقاضیان مهاجرت به این کشور ها هستید، می توانید با مطالعه شرایط هر کشور و جستجو در سایت های کاریابی آن به راحتی شرایط را برای مهاجرت تان فراهم نمایید. همچنین توجه داشته باشید که برای مهاجرت کاری شما نمی توانید در همان ابتدا خانواده تان را با خود به آن کشور ببرید. در نتیجه پس از اقدام به مهاجرت و گذشت چند ماه می توانید نسبت به درخواست برای اخذ ویزا برای خانواده تان اقدامات لازم را انجام دهید.

نوشته‌های مرتبط