در قرعه کشی بزرگ پنیر پستو کالین و برنده جایزه سفر ایتالیا شوید!

نام لبنیات کالین همیشه در ذهن ما تداعی کننده پنیرهای خوش طعم و خوشرنگی است که مزه‌های زندگی را عوض می‌کنند. انواع پنیرهای طبیعی مانند پنیر چدار و پنیر گودا و پنیرهای پروسس مانند پنیر لبنه و پنیر خامه ای با نام این برند تولید می‌شوند. این برند به تازگی از محصول جدید خود به نام پنیر پستو رونمایی کرده است. پنیر پستو کالین در سه مدل پنیر طبیعی پستو، پنیر دیپ پستو و پنیر ورقه ای عرضه شده است. به مناسب رونمایی از این محصول جدید، کالین مسابقه‌ای بزرگ با جایزه سفر به ایتالیا برگزار کرده است که در ادامه با این مسابقه و شرایط شرکت در آن بیشتر آشنا خواهیم شد.

مسابقه بزرگ کالین و شرایط شرکت در آن

شرایط شرکت در مسابقه بزرگ پنیر پستوی کالین بسیار آسان است. فقط کافی است یکی از انواع پنیرهای پستوی کالین (پنیر طبیعی پستو، پنیر دیپ پستو و پنیر ورقه ای پستو) را خریداری کنید. یک غذای خوشمزه با یکی از این پنیرهای کالین درست کنید. با استفاده از افکت‌های طراحی شده توسط کالین از غذا عکس یا فیلم بگیرید. این افکت‌ها را به راحتی می‌توانید از پیج اینستاگرام کالین دانلود کنید. بعد از عکاسی یا فیلمبرداری از رسپی با افکت کالین، عکس و فیلم غذا را در پیج قرار دهید و پیج اینستاگرام کالین را تگ کنید.

همین مراحل کافی است تا به راحتی در مسابقه بزرگ کالین شرکت داده می‌شوید و در قرعه‌کشی سفر به ایتالیا شرکت کنید.

کالین برای راحتی بیشتر شرکت‌کننده‌ها، چند رسپی با پنیرهای پستو در سایت قرار داده است که می‌توانید از آن‌ها برای تهیه غذا کمک بگیرید. این دستورهای غذا در وبسایت کالین در قسمت بلاگ و رسپی ها قابل مشاهده است.

آشنایی با پنیرهای پستوی کالین

پنیرهای پستوی کالین به سه نوع دسته‌بندی شده‌اند که در وزن‌های مختلف به بازار عرضه می‌شوند:

  • پنیر طبیعی پستو
  • پنیر دیپ پستو
  • پنیر ورقه ای پستو
رپورتاژ

در ادامه با جزئیات این پنیرها بیشتر آشنا خواهیم شد.

در قرعه کشی بزرگ پنیر پستو کالین و برنده جایزه سفر ایتالیا شوید!

پنیر طبیعی پستو

پنیر طبیعی پستو با رنگ سبز و عطر و بوی پنیر پارمسان، ریحان تازه و سیر شناخته می‌شود. این پنیر بافت نیمه سخت دارد و یکی از بهترین انتخاب‌ها برای میز مزه است. این پنیر در غذاها هم استفاده می‌شود و رنگ و عطر دلچسبی به غذاها می‌دهد. پنیر پستوی طبیعی کالین با وزن 200 گرم در بازار موجود است و می‌توانید برای استفاده خانگی آن را تهیه نمایید و برای مشاهده قیمت پنیر پستو از فروشگاه کالین دیدن نمایید. طعم پنیر طبیعی پستو به نوع پنیر اصیل ایتالیایی پستو کاملاً شبیه است و می‌تواند جایگزین مناسبی برای سس پستو نیز باشد.

پنیر دیپ پستو

دیپ ها پنیرهای فرآوری شده و نیمه مایعی هستند که بعد از حرارت دیدن به صورت مایع درمی‌آیند و به راحتی می‌توان مواد غذایی مختلف را در آن فرو برد و دیپ کرد. دیپ پستو نیز یکی از انواع دیپ‌ها است که با رنگ سبز و طعم پنیر پارمسان، ریحان و سیر به‌خوبی شناخته می‌شود. دیپ پستوی کالین در دو وزن 100 و 800 گرم روانه بازار شده است. این پنیر علاوه بر این که مانند سایر دیپ‌ها روی میز مزه بسیار پرطرفدار است، در انواع غذاها مثل پیتزا، پاستا، لازانیا، انواع برگرها و ساندویچ‌ها هم استفاده می‌شود.

پنیر ورقه ای پستو

پنیر پستوی ورقه ای یکی دیگر از انواع پرطرفدار پنیر پستو است که به صورت پنیرهای سبز ورقه ای و برای استفاده در انواع ساندویچ، برگر و همچنین فینگرفودها عرضه شده است. پنیر ورقه ای پستو کالین با وزن 180 گرم موجود است. استفاده از این پنیر پروسس در غذاها و ساندویچ‌ها رنگ و عطر بسیار خوبی به غذا می‌دهد.

اگر شما هم دوست دارید که در مسابقه بزرگ کالین شرکت کنید و برنده جایزه سفر به ایتالیا شوید، حتماً به پیج اینستاگرام کالین به آدرس https://www.instagram.com/calindairy/ سر بزنید. با خرید یکی از انواع پنیرهای پستوی کالین و درست کردن یک غذای خوشمزه، با استفاده از افکت‌های کالین عکس و فیلم بگیرید و برنده جایزه ایتالیا شوید.

 

نوشته‌های مرتبط