10 ترفند خفن برای حرفه ای ها در بازی کلش اف کلنز

حرفه ای شدن در بازی کلش اف کلنز، کمک می کند که انجام مراحل بازی برای شما لذت بخش تر و هیجان انگیزتر شود؛ ضمن این که با دانستن فوت و فن های بازی کلش کلنز می توانید در اکثر رقابت ها، پیروز میدان باشید. علاوه بر اهمیت کسب مهارت در این بازی لازم است مطالب مفیدی هم در رابطه با خرید بلیط طلایی کلش اف کلنز و تفاوت آن با بلیت کلش رویال و همچنین بهترین راه به دست آوردن کارت طلایی مطالعه نمایید.

معرفی 10 شگرد برای ماهر تر شدن در بازی کلش اف کلنز

هر چقدر هم که در بازی کلش اف کلنز ماهر باشید، برای ادامه مراحل پیچیده و اکشن این بازی لازم است که مهارت بیشتری به دست آورید. برای دست یافتن شما به اطلاعات بیشتر در خصوص گنجینه و کارت طلایی این بازی و خرید کارت طلایی اینجا کلیک کنید.

1.     وقت مناسب برای انجام بازی در نظر بگیرید

اگر یک بازیکن حرفه‌ ای در انجام بازی کلش اف کلنز هستید، پس دوست دارید که با عجله و در کوتاه ترین زمان ممکن پیروز میدان باشید و وارد مرحله بعد شوید. باید بدانید که در بسیاری مواقع همین سرعت عمل بخشیدن برای به سرانجام رساندن بازی و خستگی مداوم شما در انجام مراحل بازی در کوتاه ترین زمان ممکن، سبب سنگ انداختن در روند سرعتی شما می شود. چرا که همین شتاب باعث از دست دادن بسیاری از شگردهایتان می شود و به زودی شکست خواهید خورد.

2.     مبارز هایی که کمتر جنب و جوش دارند را پیدا کنید

پیدا کردن مبارز هایی در بازی کلش اف کلنز که کمتر جنب و جوش دارند، می توانند یک گزینه مهم و یا پاس طلایی برای دست یافتن به کارت طلایی باشند؛ هر چند که به راحتی نمی شود این مبارز ها را یافت. چون این بازیکنان به دلیل فعالیت کم، مهارتشان در بازی کمتر شناخته شده است، یک پاس طلایی برای پیروزی شما هستند.

3.     سنگرهایی با دیوار محکم بسازید

سعی کنید تا می توانید برای دفاع از خودتان سنگرهایی با دیوارهای محکم و سنگی بسازید. هر چقدر تعداد این دیوارها بیشتر باشد باعث می شود که در حملات دشمنانتان موانع خوبی ایجاد کنید. اغلب دیوارهای بازی کلش اف کلنز چوبی هستند و باید با ارتقا دادن سطح خود و بازی دیوارهای مقاوم تری بسازید.

4.     با وقفه ای کوتاه بازی کنید

اگر می خواهید که موفقیت ها و تسلط تان در بازی کلش اف کلنز بیشتر شود، لازم است که با کمی استراحت کوتاه به طور مداوم بازی کنید. وقفه طولانی ایجاد کردن در انجام این بازی باعث می شود که هم دچار فراموشی در شگردهای یاد گرفته تان شوید و هم اینکه مهارت های بیشتری کسب نخواهید کرد.

 10 ترفند خفن برای حرفه ای ها در بازی کلش اف کلنز

5.     علاوه بر کسب تجربه عملی از تجربیات دیگران بیاموزید

رپورتاژ

لازم است برای بهتر شدن در انجام بازی کلش اف کلنز، خودتان بسیاری از مراحل را با هوش و ذکاوت انجام دهید و تجربه کسب کنید. یعنی تمرین مکرر بازی باعث می شود مسلط به شگردهای این بازی شوید؛ اما لازم است که با خواندن مطالب مقالات سایت های ارائه دهنده ترفندهای بازی کلش اف کلنز، حرفه ای تر شوید.

6.     اکسیر تاریک را دریابید

برای ایجاد چلنج در بازی و بازیکن بعد طی کردن چند مرحله از بازی ممکن است توسط دارک اکسیر یا همان اکسیر تاریک برای شما محدودیت ایجاد شود. بهترین کار برای سوار شدن بر این اکسیر گرفتن آن تحت اختیار خود بعد از انجام مراتب بیشتر بازی است.

7.     بلیط طلایی کلش اف کلنز بخرید

در صورتی که هر چقدر پیش می روید باز به در بسته می خورید و هر شگردی به کار می بندید به نتیجه نمی رسد، لازم است که به خرید بلیط طلایی کلش اف کلنز بپردازید. خرید بلیط طلایی کلش اف کلنز و تفاوت آن با بلیت کلش رویال در این است که شما در بازی کلش اف کلنز ضمن دریافت رایگان بلیط طلایی امکان خرید آن را نیز دارید. خرید بلیط طلایی در بازی کلش اف کلنز یک عمل جداگانه و مستقل است؛ اما خرید این بلیط در بازی کلش رویال جزو یکی از مراحل حساب می شود ولی در کل تفاوت مهمی بین خرید بلیط طلایی در این دو بازی نیست. برای اطلاعات بیشتر کلیک کنید.

8.     طلسم هایتان را حفظ کنید

نگه داشتن طلسم و جادوهای تان در انجام بازی کلش رویال یک پاس گلد است برای شما در مواقعی که تنها این جادوها راهگشای شما هستند. یکی از این موارد جادو ای رعد و برق است که مستحکم ترین سنگرهای دشمن را نابود خواهد کرد.

9.     کمک گرفتن از کلید Next

زدن کلید نکست در مواقعی که به در بسته خورده اید و مطمئن هستید در این مرحله به نتیجه خوبی نخواهید رسید، بهترین انتخاب برای پریدن به مرحله بعدی است. هر چند که ممکن است در این صورت کمی امتیاز از دست دهید.

10.    از زره خود استفاده کنید

در بازی پر زد و خورد و اکشن کلش اف کلنز ممکن است مورد شبیه خون و ضد حمله قرار بگیرید؛ در این صورت باید از زره خود به عنوان محافظ جانتان استفاده کنید. استفاده از زره جنگی خصوصا زمانی بارز می شود که تمامی سنگرها و دیواره های دفاعی تان با بالاترین درصد خراب شده باشد.

 10 ترفند خفن برای حرفه ای ها در بازی کلش اف کلنز

سخن پایانی

ما در این مقاله سعی کردیم به معرفی  10 ترفند خفن برای حرفه ای ها در بازی کلش اف کلنز بپردازیم؛ چون با توجه پیچیده بودن چنین بازی هایی ممکن است دانسته های بیشتر و شگردهای بهتر به کارتان بیاید؛ همچنین به مبحث خرید بلیط طلایی کلش اف کلنز و تفاوت آن با بلیت کلش رویال نیز پرداختیم.

نوشته‌های مرتبط