راهکارهای افزایش فروش با استفاده از تبلیغات در رسانه‌های خبری

تبلیغات آنلاین هدفمند واقعاً بازاریابی مدرن را متحول کرده است و به ویژه برای مشاغل کوچکی که به دنبال افزایش فروش هستند مفید است. با کلیک یک دکمه می‌توانید آگهی‌های خود را در مقابل افراد مناسب در زمانی که آماده‌ترین برای خرید هستند، قرار دهید، و با آوردن مستقیم مشتریان در زمان برای شکار مشتریان صرفه‌جویی کنید.

مطالعات نشان می‌دهد که ۶۰ درصد از خوانندگان منابع خبری به جای اعتماد به چندین منبع خبری مختلف، به یک رسانه وفادار می‌مانند. این امر برندهای خبری را به رسانه‌ای بسیار قدرتمند تبدیل می‌کند، زیرا محتوای آن‌ها مورد اعتماد طیف گسترده‌ای از مردم است. اگر به فکر افزایش فروش هستید، برندهای خبری می‌توانند بخش بسیار مهمی از استراتژی بازاریابی باشند.

چه این اولین سرمایه‌گذاری شما در تبلیغات آنلاین باشد و چه فقط به دنبال تجدید دانش خود در مورد این روش بازاریابی متحول کننده هستید، برخی از اصول مفید و آسان وجود دارد که می‌تواند به شما در سرعت بخشیدن به موفقیت کمک کند.

از سایت‌های خبری به عنوان اولین درگاه تماس خود استفاده کنید

یک راه عالی برای دسترسی مستقیم به جامعه این است که تبلیغات خود را در سایت‌های خبری قرار دهید. این یک روش ضروری اما ساده برای هدف‌یابی است، زیرا این سایت‌ها توسط مردم بسیار خوانده می‌شوند. مطالعه‌ای که توسط Newsworks در مورد تأثیرات تبلیغات بر روی برندهای خبری انجام شد، به این نتیجه رسید که تبلیغات در رسانه‌های خبری عبارتند از:

  • ۳۰ برابر احتمال دیده شدن بیشتر است.
  • به نرخ کلیک ۲۶۱ درصدی بالاتر دست پیدا می‌کنید.
  • نرخ تبدیل ۵۱٪ بالاتر را ارائه می‌دهید.

تبلیغات در رسانه‌های خبری نه تنها باعث افزایش دید شما می‌شود، بلکه درجه‌ای از اعتماد را به شما اعطا می‌کند که تنها می‌تواند ناشی از قرار گرفتن در کنار محتوای معتبری باشد که جوامع برای حفظ ارتباط آن‌ها با شهر یا کشور خود به آن تکیه می‌کنند.

به راحتی محصولات یا خدمات خاص را تبلیغ کنید

اگر به دنبال افزایش فروش یک محصول خاص هستید، تبلیغات هدفمند سلاح مخفی شماست. حتی اگر همان محصول از منابع دیگر در سراسر اینترنت در دسترس باشد، یک تبلیغ هدفمند به خوبی می‌تواند مشتریانی را که به دنبال راحت‌ترین راه‌حل هستند جذب کند.

Top-performing-Google-Ads-programs-480x320-1.jpeg

شما به راحتی می‌توانید با استفاده از Google Ads در موتورهای جستجو تبلیغ کنید و مخاطبان هدف خود را بر اساس مکان، جمعیت‌شناسی و علایق هدف‌گذاری کنید. شما به سادگی تعیین می‌کنید که کدام عبارات جستجویی می‌خواهید تبلیغ شما را راه‌اندازی کنند، و یک بخش سفارشی از مشتریان در منطقه شما، هر زمان که این کلمات کلیدی را در Google تایپ کنند، تبلیغ شما را مشاهده می‌کنند. از هر ۱۰ مصرف کننده ۹ نفر زمانی که به دنبال یک شرکت یا کسب و کار محلی هستند از موتورهای جستجو استفاده می‌کنند و ۹۵ درصد از این خریداران با انگیزه در هنگام انتخاب یک کسب و کار از صفحه اول نتایج جستجو عبور نمی‌کنند.

با حداقل تلاش و هزینه، می‌توانید از تبلیغات هوشمند برای جذب مشتریان در لحظه حساسی که می‌خواهند پول خود را هزینه کنند، استفاده کنید.

رپورتاژ

در طیف وسیعی از کانال‌ها کار کنید

رسانه‌های خبری و موتورهای جستجو مطمئنا تنها ابزار افزایش فروش نیستند. مؤثرترین کمپین‌ها به صورت چاپی و در طیف وسیعی از کانال‌های دیجیتال تبلیغ می‌کنند تا به مشتریان بالقوه هر رسانه‌ای که انتخاب می‌کنند دسترسی پیدا کنند. برای مثال، کسب‌وکارهایی که از شبکه‌های اجتماعی برای دسترسی به پایگاه مشتریان محلی خود استفاده می‌کنند، می‌توانند شاهد افزایش فروش باشند، زیرا این تلاش‌های شخصی برای تعامل با مشتریان، زمانی که به درستی انجام شود، به ایجاد وفاداری مشتری کمک می‌کند.

اختلاط بازاریابی شما باعث گسترش و تشدید دید شما می‌شود. تحقیقات نشان می‌دهد که گسترش کمپین‌های شما در قالب‌های مختلف تأثیر مثبتی بر موفقیت هر کانال دارد. در ادامه، یک مثال بسیار شگفت‌انگیز را به شما ارائه می‌دهیم، ثابت شده است که اجرای یک کمپین تبلیغاتی بنری در یک سایت خبری اثربخشی تلاش‌های کمپین شما را در رسانه‌های اجتماعی دو برابر می‌کند. این اثر چند برابری باید دلیل کافی برای پخش تبلیغات شما در هر کجا که می‌توانید باشد.

بهینه‌سازی علمی

اگر عادت به ثبت و مطالعه عملکرد کمپین خود نداشته باشید، بازاریابی شما هرگز افزایش قابل توجهی در فروش محلی که به خوبی در اختیار شما باشد، ارائه نخواهد کرد. بازاریابان هوشمند به دقت تأثیر تبلیغات خود را اندازه گیری می‌کنند و از این داده‌ها برای بهبود استراتژی خود در آینده استفاده می‌کنند و زمان و منابع را بر روی موفق‌ترین روش‌ها متمرکز می‌کنند و در عین حال اشتباهات را رفع می‌کنند.

زیبایی تبلیغات آنلاین در مقیاس و عمق بازخوردی است که در زمان واقعی به شما می‌دهد. به عنوان مثال، اگر محصول خاصی را می‌فروشید، ممکن است آن را هم از طریق کپی سریع در موتورهای جستجو و هم با مطالب بصری چشم نواز در وب سایت‌های از پیش انتخاب شده به بازار عرضه کنید. شما به راحتی قادر خواهید بود عملکرد هر تبلیغ را در هر مکان ردیابی و مقایسه کنید، و تفاوت در ارقام بازدیدها و کلیک‌ها را به شما نشان می‌دهد. حتی زمانی که کمپین شما فعال است، می‌توانید تصویر توسعه‌یافته‌تری از اینکه کدام حالت‌های تبلیغاتی بیشتر مستعد افزایش فروش محلی در آینده هستند و بازده نهایی هزینه‌هایتان را به شما می‌دهند، به دست آورید.

1685982591297.jpg

تاثیر تبلیغ در رسانه‌های خبری بر رشد کسب و کارها

تبلیغ‌کنندگان با سرمایه‌گذاری در برندهای خبری، اثرات مثبت و بلندمدت‌تری در کسب‌وکار مشاهده می‌کنند که تأثیرات قابل‌توجهی بر محرک‌های کلیدی کسب‌وکار مانند سهم بازار، قیمت‌گذاری و سود دارد. برندهای خبری با ایجاد اعتماد و کیفیت با خوانندگان متعهد خود، می‌توانند باعث رشد سود قوی برای برندها شوند.

صاحبان کسب و کار می‌توانند از این استراتژی برای رسیدن به مشتریان بالقوه بهره ببرند. معمولاً همه افراد حتی برای انتخاب آموزشگاه نیز در گوگل سرچ می‌کنند. با استفاده از سئو، استراتژی‌های بازاریابی مناسب و تبلیغات می‌توانید نام برند خود را در صفحه اول گوگل قرار دهید و مخاطبان خود را هدف قرار دهید. برای مثال اگر آموزشگاهی داشته باشید که در مختص به آموزش زبان فرانسه است، علاقه‌مندان به این زبان به راحتی می‌توانند بهترین آموزشگاه زبان فرانسوی در تهران را پیدا کنند.

جمع‌بندی

مشتریان زیادی در آستانه شما هستند که منتظر شنیدن درباره محصول یا خدماتی هستند که شما آماده فروش آن‌ها هستید. دسترسی به کسانی که بیشترین آمادگی را برای خرید دارند، قبلاً یک بازی شانس و امید بوده است، اما با وجود چنین روش‌های هدف‌گیری پیچیده‌ای که حتی برای کسب‌وکارهای با کمبود نقدینگی و محدود از لحاظ زمانی در دسترس است. هیچ بهانه‌ای برای شروع نکردن تبلیغات در رسانه‌های خبری، جلوی مردمی که می‌خواهند آن‌ها را ببینند، وجود ندارد. به یاد داشته باشید، رقبای شما قطعاً در حال حاضر این کار را انجام می‌دهند!

منبع : آموزش خوبه

No featured products found

نوشته‌های مرتبط