8 خوراکی طبیعی ضد انگل در بدن که شفابخش هستند

اگر این احتمال را در نظر بگیریم که انگل‌‌های بسیار رایجی وجود دارند که هنوز درموردشان آگاه نیستیم، بیشتر ما ممکن است از آن‌‌‌‌ها رنج ببریم. می‌‌توان گفت بیش‌‌تر افراد دنیا از اثرات بهداشتی مضر انگل‌‌ها رنج می‌‌برند. در ادامه ۸ خوراکی طبیعی ضد انگل در بدن را بررسی می‌‌کنیم که در کشتن انگل‌‌های داخلی بسیار مفید هستند.

خوراکی طبیعی ضد انگل

۱. سیر

سیر ماده‌‌ای ضد-چیزهای-مضر است. ویروس‌‌ها، قارچ‌‌ها، باکتری‌‌ها، انگل‌‌ها، سرطان، و خون‌‌آشام‌‌ها همه از سیر نفرت دارند. سیر یک گیاه کاملا شگفت‌‌انگیز است و در کار کشتن چیزهای بد بهترین است. حتی فلزات سنگین را کلاته می‌‌کند (آن‌‌ها را از بدن می‌‌زداید). سیر یک بازدارنده‌‌ی انگل‌‌های مکنده‌‌ی خون نیز هست، از جمله پشه‌‌ها، کنه‌‌ها، و کک‌‌ها.

۲. گردوی سیاه

‌‌مغز و پوست سبز گردوی سیاه (جوگلانز نیگرا) بخاطر قابلیتشان در پاک کردن خون و روده‌‌ها، محبوب گیاه‌‌شناسان هستند. پوست گردوی سیاه برای درمان عفونت‌‌های قارچی استفاده می‌‌شود. عصاره‌‌ی این پوست‌‌های سبز برای کشتن انگل‌‌ها استفاده می‌‌شود. تنها پوست‌‌های سبز باید مورد استفاده قرار گیرد.

۳. افسنطین

افسنطین (آرتمیسیا ابسینتیوم) یک گیاه دائمی با گل‌‌های زرد-سبز است. برگ‌‌ها و گل‌‌ها برای درمان مشکلات معده استفاده می‌‌شود و درمانی قوی برای کرم‌‌های روده است. زنان شیرده باید از افسنطین دوری کنند. این گیاه خواص ضدمیکروبی قوی دارد و برای سایر عفونت‌‌ها نیز استفاده می‌‌شود.

۴. میخک

رپورتاژ

اسانس میخک برای حل کردن تخم‌‌های یافت شده در روده‌‌ها که از کرم‌‌ها به جای مانده‌‌اند استفاده می‌‌شود. اعتقاد بر آن است که میخک تنها گیاهی است که واقعا تمام تخم‌‌های انگلی را نابود می‌‌کند. وقتی همراه گردوی سیاه و افسنطین استفاده شود، این سه چرخه‌‌های زندگی انگل‌‌ها را متوقف می‌‌کنند. میخک ضدباکتری، ضدویروس، و ضدقارچ است. اسانس میخک طیف وسیعی از خواص ضدمیکروبی قوی دارد.

۵.  آویشن

آویشن یکی از بهترین ادویه‌‌ها برای تحریک تیموس، یکی از غدد اصلی سیستم ایمنی، است. آویشن به تحریک پاسخ‌‌های دفاعی طبیعی بدن کمک کرده و همراه گیاه اکینسه برای تقویت توانایی سیستم ایمنی‌‌مان عالی عمل می‌‌کند. روغن آویشن می‌‌تواند رشد بسیاری از انگل‌‌ها را متوقف کرده، و آن‌‌ها را در مجرای روده می‌‌کشد.

۶. روغن پونه‌‌ی کوهی (اورِگانو)

روغن پونه‌‌ی کوهی مماو از سطوح بالایی آنتی‌‌اکسیدان‌‌های شکننده‌‌ی رادیکال‌‌های آزاد است، و ضدانگلی، ضدویروسی، ضدباکتری، و ضدقارچ است. یک قاتل قوی و بی‌‌رحم است که می‌‌تواند محیط میکروبی را در روده‌‌ها به حالت اول برگرداند. مطالعات بسیاری کارایی روغن پونه‌‌ی کوهی را برای هر چیزی، از عفونت‌‌های انگلی گرفته تا سرطان، نشان داده است.

۷. ریشه قبطی چیننسیس

قبطی چیننسیس قرن‌‌ها در طب سنتی چینی برای درمان هر نوع عفونت‌‌ها، از جمله عفونت‌‌های باکتریایی، انگلی، مخمری، و تک‌‌یاخته‌‌ای، به کار رفته است.

این گیاه حاوی ماده‌‌ای به نام بربرین است که طیف وسیعی از خواص ضدمیکروبی دارد.

۸.  خاک دیاتومه

میزان خوراکی خاک دیاتومه‌‌، متیل جیوه ،ای کولای، اندوتوکسین‌‌ها، ویروس‌‌ها، بقایای حشره‌‌کش‌‌های اورگانوفسفره، و بقایای دارویی را جذب می‌‌کند. اثرات مثبت آن شامل کشتن انگل‌‌های روده‌‌ای، متعادل کردن فلور روده، کشتن ویروس‌‌ها، و جذب سموم است. این ماده برای پاک‌‌سازی روده فوق‌‌العاده است. تنها اثر جانبی شناخته شده‌‌ی آن توانایی سوزش شش‌‌ها در صورت تنفس است؛ زیرا پودری بسیار لطیف است.

نوشته‌های مرتبط