9 مهمترین خواص نارگیل تازه برای مردان از میل جنسی تا سلامت قلب و لاغری

خواص نارگیل تازه برای مردان آن را تبدیل به یک ابرخوراکی سالمی کرده که بسیاری از متخصصان معتقدند باید در برنامه غذایی همه آقایان باشد. نارگیل تازه سرشار از فیبر، ویتامین های C، E، B1، B3، B5 و B6 و مواد معدنی مانند آهن، سلنیوم، سدیم، کلسیم، منیزیم و فسفر است که علاوه بر فواید سلامتی بی شماری که دارد در افزایش میل جنسی آقایان و افزایش میزان تستوسترون آنها نیز موثر است. نارگیل میوه ای همه کاره است که می توان آن را به اشکال مختلف از جمله آب نارگیل، شیر، روغن و گوشت میل کرد. می توان از آن در آشپزی، پخت و پز و به عنوان میان وعده استفاده کرد. با این حال، توجه به این نکته مهم است که نارگیل کالری و چربی بالایی دارد، بنابراین باید به عنوان بخشی از یک رژیم غذایی متعادل در حد اعتدال مصرف شود.

خواص نارگیل تازه برای مردان

۱. افزایش میل جنسی مردان

دست‌نوشته‌ها و داستان‌های تایلند و ملل اقیانوس آرام، داشتن خواص مقوی میل جنسی در مردان و زنان را به نارگیل و آب نارگیل نسبت‌داده‌اند و بسیاری از متخصصان معتقدند نارگیل تازه و طبیعی به افزایش قوای جنسی مردان کمک زیادی میکند. همچنین پودر نارگیل می تواند به افزایش میزان اسپرم در مردان کمک کند.

۲. افزایش انرژی سریع

اگر عادت به نوشیدن نوشیدنی های انرژی‌زا دارید حالا یک جایگزین بهتر برای آن پیدا کرده اید. مصرف نارگیل تازه می تواند به سرعت انرژی شما را بالا ببرد و جالب است بدانید یک لیوان آب نارگیل تازه دارای ۵ میلی‌گرم قند طبیعی است که تاثیرات انرژی‌زایی بهتری نسبت به نوشیدنی‌های انرژی‌زا دارد و ارزان‌تر هم هست. همان لیوان، حدود ۲۹۴ میلی‌گرم پتاسیم نیز دارد که برای تولید انرژی در سلول‌ها ضروری است.۳.

۳. غنی از آنتی اکسیدان

نارگیل حاوی آنتی اکسیدان هایی است که به محافظت از سلول های شما در برابر آسیب های ناشی از رادیکال های آزاد کمک می کند.

۴ مهمترین خواص نارگیل تازه برای لاغری و کاهش وزن

۴. کاهش خطر بروز بیماری‌های قلبی

برای یک قلب سالم، باید غذاهای مغذی بخورید و منظم ورزش‌کنید. و حالا، می‌توانید مصرف نارگیل را به فهرست اضافه‌کنید. مطالعات نشان‌داده‌اند که نارگیل و آب نارگیل می‌تواند خطر حملات قلبی را کاهش‌داده، فشار خون و فشارخون بالا را پایین ‌آورد.

خواص آب نارگیل: ۶۰ فایده شگفت‌انگیز آب نارگیل (ناریال پانی) برای سلامتی و پوست

رپورتاژ

۵. کمک به درمان پروستات

نارگیل برای سلامت پروستات فواید زیادی دارد. طبق مطالعات انجام شده روغن نارگیل ممکن است به کاهش التهاب پروستات و کاهش علائم هیپرپلازی خوش خیم پروستات (BPH) کمک کند. اسید لوریک موجود در روغن نارگیل دارای خواص ضد التهابی و ضد میکروبی است که می تواند به کاهش التهاب و مبارزه با عفونت کمک کند .

خواص روغن نارگیل: ۶۶ خاصیت روغن نارگیل برای سلامتی، پوست و مو

۶. تنظیم کلسترول

نارگیل تازه با افزایش سطح کلسترول خوب (HDL) و کاهش سطح کلسترول بد (LDL) به بهبود سلامت قلب کمک کند.

۷. کنترل قند خون

نارگیل  با کاهش مقاومت به انسولین و بهبود متابولیسم گلوکز به بهبود کنترل قند خون کمک میکند.

۱۰ مهمترین خواص روغن نارگیل برای مو و پوست سر که معجزه می‌کند

۸. افزایش تولید تستوسترون

نارگیل حاوی چربی اشباع‌شده است که در افزایش سطح تستوسترون مفید هستند. شما می‌توانید نارگیل را به صورت خام مصرف کنید یا آن را به هر رسپی که دوست دارید، اضافه کنید. این ماده‌ی خوراکی سبب خواهد شد که سطح هورمون تستوسترون بدن‌تان افزایش بیابد و در عین حال خطر بروز مشکل را در عروق کرونری قلب کاهش می‌‌دهد.

تستوسترون: ۴۸ بهترین خوراکی برای افزایش تستوسترون در مردان

۹. کاهش وزن و لاغری

کاهش وزن یکی از خواص شگفت‌انگیز نارگیل است. مصرف مواد کالری‌ خالی ( موادی که تنها پرکالری هستند و مواد مغذی ندارند) یکی از دلایل اصلی افزایش وزن شما است. نوشیدنی‌های گازدار و دیگر نوشیدنی‌های قندی می‌توانند کالری‌های زیادی را به شما بدهند و باعث شوند احساس گرسنگی کنید. اگر به دنبال یک جایگزین هستید، نارگیل یک جایگزین عالی است. نارگیل و آب نارگیل منبع خوبی از فیبررژیمی است. بدن شما فیبر را هضم نمی‌کند، بنابراین مدت بیشتری در بدن‌تان مانده و باعث‌می‌شود احساس سیری کنید. به همین دلیل‌است که احساس گرسنگی کمتری دارید و کمتر می‌خورید.

نوشته‌های مرتبط