تست هوش تصویری: اگر در 4 ثانیه زنگ دهکده را پیدا کنید به تیزبینی شرلوک هلمز هستید!

مردم بسیاری در سراسر جهان و با هر فرهنگ و نژادی روزانه انواع و اقسام تست هوش و تست شخصیت و سایر تست ها و آزمون هایی که برای سنجش هوش و سرعت عمل و دقت و هوشیاری شان است را جستجو و مطالعه میکنند.این علاقمندی انسانها باعث شده است که تست های بسیار زیادی در زمینه هوش بصری،هوش ریاضی، هوش هیجانی، شخصیت و … تهیه و منتشر شود که افراد میتواند به سادگی با مراجعه به آنها خودشان را بسنجند. در این مقاله هم یک مطلب بسیار جالب تست هوش تصویری برای شما آماده کرده ایم که با پاسخ دادن به آن می توانید میزان دقت نظر و تمرکز بینایی خود را بسنجید. در مجموعه مطالب سرگرمی و تست هوش و شخصیت شناسی سایت بازده با ما همراه باشید تا هر روز یک تست هوش جالب را برای شما بیان کنیم. این شما و این تست هوش تصویری پیدا کردن زنگ دهکده! یادتان باشد که اگر در ۴ ثانیه زنگ دهکده را پیدا کنید به تیزبینی شرلوک هلمز هستید!

رپورتاژ

تست هوش تصویری زنگ دهکده و شرلوک هلمز

 

در تصویری که در بالا به اشتراک گذاشته شده است، یک مرد مسن را می توان دید که در حال گفتگو با پسری در خارج از کلیسای یک دهکده است. چالشی که پیش روی شما قرار می گیرد این است که در ۴ ثانیه یک زنگ مخفی در دهکده را پیدا کنید.
با توجه به محدودیت زمانی، این یک کار چالش برانگیز است و تنها افرادی که مهارت های بصری استثنایی دارند می توانند چالش را در محدوده زمانی حل کنند. هدف از این تست تصویری درک هوش بصری شماست.
آیا زنگ در تصویر دهکده را پیدا کرده اید؟
عجله کنید؛ زمان در حال اتمام است زنگ درست در مقابل چشمان شما وجود دارد، اما نحوه پنهان شدن آن در تصویر آن را به چالشی برای کاربران تبدیل می کند.
الان متوجه زنگ شدید؟
روی تصویر تمرکز کنید و سعی کنید با نگاه کردن به عناصر مختلف در تصویر، زنگ را تجسم کنید. چند ثانیه آخر باقی مانده است…
ما معتقدیم که بیشتر شما زنگ را در دهکده پیدا کرده اید، اما اگر برخی هنوز موفق به یافتن آن نشده اید به راه حل زیر نگاهی بیندازید.
تست هوش تصویری
بله درست است زنگ را می توان در سمت راست تصویر مشاهده کرد که بخشی از ساختار یک ساختمان را تشکیل می دهد، اگر با دقت به ناحیه دایره شده نگاه کنید، شکل آن مانند یک زنگ به نظر می رسد.
نوشته‌های مرتبط