بهترین هتل های قشم نزدیک مراکز خرید کدام است؟

یکی از اهداف مسافرین برای سفر به قشم، گشت و گذار در مراکز خرید متنوع این جزیره است. از جذابیت های سفر به قشم می توان به قیمت مناسب و تنوع اجناس موجود در بازار های قشم اشاره کرد که در کنار جاذبه های دیدنی قشم توانسته گردشگران زیادی را به جزیره قشم جذب کند. برای دسترسی آسان به مراکز خرید قشم، انتخاب هتل با موقعیت مکانی مناسب از اهمیت ویژه ای برخوردار است. از بهترین بازار های قشم، مجتمع های سیتی سنتر 1 و 2، مرکز خرید ستاره، بازار قدیم قشم، مجتمع تجاری معراج قشم و مرکز خرید فردوسی قشم، مجتمع تجاری زیتون قشم و الماس مال قشم را می توان نام برد. در ادامه به معرفی بهترین هتل‌ های قشم که در نزدیکی این مراکز خرید قرار دارند، پرداخته خواهد شد تا تجربه‌ ای راحت و دلپذیر از سفر به این جزیره زیبا برای شما فراهم شود.

فاصله هتل ژئو پارک قشم با مراکز خرید قشم

هتل ژئو پارک قشم، از هتل های سه ستاره قشم است که در کنار قیمت مناسب، خدمات خوبی هم ارائه می دهد. هتل ژئو پارک در سال 1381 در دو طبقه تاسیس شده و در جهت بهبود خدمات رفاهی، هتل در سال 1394 مورد بازسازی قرار گرفته است. این هتل قشم در بلوار هرمز قشم واقع شده که از معروف ترین مکان های دیدنی اطراف هتل ژئو پارک قشم می توان به پارک ساحلی هرمز و قلعه پرتغالی ها اشاره کرد. با رزرو این هتل ارزان قشم، علاوه بر کاهش هزینه های سفر، می توان از دسترسی راحت تر به مراکز خرید مهم قشم نظیر مجتمع تجاری معراج قشم بهره مند شوید. همچنین با اقامت در سایر هتل ها ارزان قشم هم امکان سفری مقرون به صرفه برای شما فراهم است.

هتل ژئو پارک قشم امکاناتی مانند اینترنت رایگان در لابی و اتاق ها، خدمات 24 ساعته در اتاق، گاو صندوق، کافی شاپ، سرویس رایگان رفت و آمد، رستوران، پارکینگ، روم سرویس، لاندری، مینی بار با هزینه و غیره را در اختیار مهمانان خود قرار می دهد.

  • فاصله هتل ژئو پارک قشم تا مجتمع تجاری معراج قشم : 350 متر، 2 دقیقه با ماشین
  • فاصله هتل ژئو پارک قشم تا بازار قدیم قشم : 850 متر، 4 دقیقه با ماشین
  • فاصله هتل ژئو پارک قشم تا مرکز خرید ستاره قشم :2.4 کیلومتر، 5 دقیقه با ماشین
  • فاصله هتل ژئو پارک قشم تا مرکز خرید فردوسی قشم :1.9 کیلومتر، 3 دقیقه با ماشین

فاصله هتل آراکتا قشم با مراکز خرید قشم

هتل آراکتا جزیره قشم، اولین هتل 5 ستاره قشم می باشد که در سال 1402 شروع به فعالیت کرده است . این هتل که جز بهترین هتل های قشم محسوب می شود در بلوار پیامبر اعظم قرار دارد. هتل آراکتا قشم از 95 واحد اقامتی در فضایی مجلل و شیک با ارائه بهترین خدمات رفاهی و گردشگری از مهمانان خود پذیرایی می کند. از امکانات ویژه این هتل قشم سالن بیلیارد، سالن بازی‌های کامپیوتری، زمین بازی کودکان، صندلی ماساژ، رزرو دوچرخه، سالن بدنسازی، استخر سرپوشیده، سونا، جکوزی، پارکینگ اختصاصی، پذیرش 24 ساعته، خدمات خشکشویی، خدمات CIP، سالن کنفرانس، ویدئو پروژکتور، صرافی، اتاق چمدان، سیستم، اعلام حریق و خدمات اتوبوس شاتل را می توان نام برد. با توجه به موقعیت مکانی که هتل آراکتا در آن واقع شده، فاصله هتل با برخی مراکز خرید قشم نسبتا زیاد است که در ادامه نزدیکترین مراکز خرید لیست شده است.

  • فاصله هتل آراکتا قشم تا مرکز خرید ستاره قشم : 4.5 کیلومتر، 9 دقیقه با ماشین
  • فاصله هتل آراکتا قشم تا مجتمع تجاری خورشید قشم : 5 کیلومتر، 9 دقیقه با ماشین
  • فاصله هتل آراکتا قشم تا بازار قدیم قشم : 3.5 کیلومتر، 2 دقیقه با ماشین
  • فاصله هتل آراکتا قشم تا مرکز خرید آتلانتیس قشم :4.9 کیلومتر، 9 دقیقه با ماشین

فاصله هتل آراکتا قشم با مراکز خرید قشم

فاصله هتل ارم قشم با مراکز خرید قشم

رپورتاژ

یکی از هتل های لوکس قشم که در سال 1395 افتتاح شده هتل ارم قشم می باشد. این هتل در 5 طبقه و 96 سوئیت و اتاق به مهمانان خود خدمات ارائه می دهد. اتاق‌ های هتل به چهار کلاس مختلف تقسیم می‌شوند که این تفاوت کلاس اتاق ها، نه به دلیل امکانات اتاق‌ ها، بلکه به دلیل ارتفاع و ویو اتاق ها است. هتل ارم قشم در بلوار آزادگان قشم واقع شده است که با توجه به موقعیت مکانی هتل، دسترسی خوبی به سایر نقاط شهر و به خصوص بازار های قشم دارد. این هتل امکانات رفاهی خوبی مانند زمین بازی کودکان، ماساژ، بیلیارد، رستوران ویو دریا، سفره خانه سنتی، سالن کنفرانس، سالن آمفی تئاتر، کافی شاپ، تاکسی سرویس، پارکینگ اختصاصی، لاندریو غیره را در اختیار مسافرین قرار می دهد.

  • فاصله هتل ارم قشم تا بازار قدیم قشم : 1.3 کیلومتر، 4 دقیقه با ماشین
  • فاصله هتل ارم قشم تا مرکز خرید ستاره قشم : 2.3 کیلومتر، 6 دقیقه با ماشین
  • فاصله هتل ارم قشم تا بازار پردیس قشم : 2.2 کیلومتر، 5 دقیقه با ماشین
  • فاصله هتل ارم قشم تا بازار های درگهان قشم :22 کیلومتر، 23 دقیقه با ماشین

فاصله هتل ارم قشم با مراکز خرید قشم

فاصله هتل آرتا با مراکز خرید قشم

هتل آرتا قشم در سال 1396 در 7 طبقه و 48 اتاق و سوئیت بنا شده است. یکی از مزایای هتل آرتا می توان به فاصله 200 متری هتل تا دریای خلیج فارس اشاره کرد. از امکاناتی که هتل آرتا در اختیار مسافرین خود قرار می دهد، می توان به خدمات استقبال از مهمانان، اجاره اتومبیل با راننده و بدون راننده، خشکشویی، اتاق کنفرانس، رستوران دریایی، فروشگاه صنایع‌دستی و سوغات، روم سرویس، کافی شاپ 24 ساعته، سالن بدنسازی، صندوق امانات، تاکسی سرویس، اینترنت رایگان، گشت در سطح جزیره و غیره را نام برد. کشتی تفریحی وفا قشم در فاصله 950 متری این هتل قرار دارد که یکی از مکان های تفریحی محبوب قشم محسوب می شود.

  • فاصله هتل آرتا قشم تا سیتی سنتر قشم : 750 متر، 2 دقیقه با ماشین
  • فاصله هتل آرتا قشم تا مرکز تجاری خورشید قشم : 750 متر، 2 دقیقه با ماشین
  • فاصله هتل آرتا قشم تا مرکز خرید ستاره قشم : 1.4 کیلومتر، 3 دقیقه با ماشین
  • فاصله هتل آرتا قشم تا مرکز خرید آتلانتیس قشم : 850 متر، 2 دقیقه با ماشین
  • فاصله هتل آرتا قشم تا مجتمع تجاری بین المللی زیتون قشم : 1 کیلومتر، 2 دقیقه با ماشین
  • فاصله هتل آرتا قشم تا الماس مال قشم : 1.1 کیلومتر، 2 دقیقه با ماشین

فاصله هتل دریتا قشم با مراکز خرید قشم

هتل دریتا قشم که در سال 1401 شروع به کار کرده، تنها هتل 4 ستاره هوشمند جزیره قشم به حساب می آید. هتل دریتا قشم در 8 طبقه و 64 واحد اقامتی با امکاناتی رفاهی نظیر رستوران و کافی شاپ، انبار نگهداری چمدان، روم سرویس 24 ساعته،اینترنت رایگان، نظافت روزانه، Vip Room، روف گاردن با ویو دریا، لاندری و گشت های اختصاصی در حال ارائه خدمات به مهمانان خود است. از دیگر مزایای اقامت در هتل آراکتا قشم، دسترسی راحت به دریا، پارک ساحلی زیتون و مرکز غواصی و تفریحات دریایی نگین ساحل قشم می باشد.

  • فاصله هتل دریتا قشم تا سیتی سنتر قشم : 950 متر، 3 دقیقه با ماشین
  • فاصله هتل دریتا قشم تا مرکز خرید فردوسی قشم : 2.4 کیلومتر، 5 دقیقه با ماشین
  • فاصله هتل دریتا قشم تا مرکز خرید ستاره قشم : 2.4 کیلومتر، 5 دقیقه با ماشین
  • فاصله هتل دریتا قشم تا مجتمع تجاری خورشید قشم : 1.9 کیلومتر، 5 دقیقه با ماشین
  • فاصله هتل دریتا قشم تا مرکز خرید آتلانتیس قشم: 2 کیلومتر، 5 دقیقه با ماشین
  • فاصله هتل دریتا قشم تا مجتمع تجاری امین قشم : 1.7 کیلومتر، 4 دقیقه با ماشین

فاصله هتل دریتا قشم با مراکز خرید قشم

نوشته‌های مرتبط