اصفهانی‌ها بخوانند: 5 دوره آموزشی مفید در اصفهان که به پیشرفت شما کمک می‌کند

اگر در اصفهان زندگی می‌کنید، بهتر است با برخی از دوره‌های آموزشی مفید که دارای موقعیت شغلی نیز هستند آشنا شوید. با شرکت در این دوره‌ها و کلاس‌ها می‌توانید کسب درآمد داشته باشید و به پیشرفت فردی و کاری خود کمک کنید.

اصولا شرکت در دوره‌هایی که دارای مدرک فنی و حرفه‌ای معتبر هستند توصیه می‌شود. مدارک معتبر فنی و حرفه‌ای در اکثر سازمان‌ها مورد تایید هستند. بنابراین با استفاده از آن‌ها می‌توانید برای دریافت پروانه فعالیت یا راه اندازی یک شغل اقدام کنید. حتی برخی از آن‌ها قابل ترجمه بوده و برای مهاجرت به کشورهایی که ویزای کار ارائه می‌دهند مفید است.

در ادامه با 5 دوره مفید آموزشی در اصفهان آشنا می‌شوید:

1. کلاس پخت کیک و کیک‌های کافه‌ای

  • مناسب برای: خانم‌ها/آقایان
  • بازار کار: کافه‌ها، رستوران‌ها، شغل خانگی

از گذشته تا امروز، کیک یکی از خوراکی‌های خوشمزه در اکثر کافه‌ها، مجالس و دورهمی‌ها به شمار می‌آید. یادگیری روش‌های مختلف پخت کیک و آشنایی با انواع آن‌ها مهارت و هنر شما در کیک پزی را بالا می‌برد. بهترین کلاس کیک پزی در اصفهان را می‌توانید در آموزشگاه پیمونه پیدا کنید. این آموزشگاه در خیابان ابولحسن اصفهانی واقع شده است.

کلاس کیک پزی در اصفهان یا دوره آموزشی کیک ساز و ترساز یک دوره آموزش کیک پزی فنی حرفه ای است که طی 36 جلسه در آموزشگاه پیمونه با ارائه مدرک استاندارد ارائه می‌شود. این دوره به صورت حضوری و عملی همراه با تمامی تجهیزات حرفه‌ای قنادی و کیک سازی برگزار می‌شود.

آموزش کیک انگلیسی، کیک باقلوا، کیک مکزیکی، رولت، پای سیب، کیک شیفون، فوندانت و … تنها تعدادی از انواع کیک‌هایی است که در این دوره یاد می‌گیرد. این دوره از طریق مراجعه حضوری یا رفتن به وبسایت academy.peymooneh.com قابل ثبت نام است.

2. دوره پیرایشگر مو

  • مناسب برای: خانم‌ها/آقایان
  • بازار کار: سالن‌های پیرایش مو، مهاجرت کاری، راه‌اندازی آرایشگاه

دوره پیرایشگر مو یک دوره آموزشی فنی و حرفه‌ای است که برای آقایان و خانم‌ها به صورت مجزا برگزار می‌شود. باید بدانید که این دوره برای بازار کار و شروع یک کسب و کار بسیار مفید خواهد بود.

اگر خانم هستید، آموزشگاه زیبایی بانو الهام جعفری در اصفهان یک مرجع خوب برای ثبت نام دوره آرایشگری و دریافت مجوز فنی و حرفه‌ای است. رشته های آرایش عروس، میکاپ مجلسی، میکاپ مدرن و کلاسیک، ناخن کاری، شینیون، رنگ مو، اکستنشن مو ، زیبایی و مراقبت پوست از جمله مهارت‌هایی است که در این آموزشگاه یاد خواهید گرفت. این آموزشگاه در خیابان هشت بهشت غربی اصفهان واقع شده است. برای ثبت نام می‌توانید به صورت حضوری مراجعه کنید یا به وبسایت elham-jafari.com بروید.

اگر آقا هستید، آموزشگاه آرایشگری پویامنش در اصفهان بهترین گزینه شما برای قبت نام دوره آرایشگری مردانه و دریافت مجوز فنی و حرفه‌ای است. صافی، کوتاهی، آموزش انواع مدل‌های جدید، آموزش درجه 1 و 2 پیتاژ، رنگ، فر، ویتامینه کردن پوست، ماسک گذاری از جمله مهارت‌هایی است که در این دوره آموزش داده می‌شود.

دوره آریشگری مردانه اصفهان

این آموزشگاه در اصفهان، میدان امام حسین روبرو مسجد باب الرحمه واقع شده است. ثبت نام به صورت حضوری و یا مراجعه به وبسایت poyamanesh.ir قابل انجام است.

3. دوره ماساژ

  • مناسب برای: خانم‌ها/آقایان
  • بازار کار: سالن‌های ماساژ، استخرها، مهاجرت کاری، راه‌اندازی سالن ماساژ
رپورتاژ

دوره ماساژ یا کاربر ماساژ یک دوره فنی و حرفه‌ای است که برای آقایان و خانم‌ها به صورت مجزا برگزار می‌شود. امروزه با توجه به بی‌تحرکی مردم، ماساژ جزو بهترین فرصت‌های شغلی محسوب می‌شود.

اگر خانم هستید، دوره ماساژ آموزشگاه متین بیوتی که مخصوص خانم‌هاست به شما پیشنهاد می‌شود. این دوره با ارائه مدرک فنی و حرفه‌ای معتبر و قابل ترجمه تدریس می‌شود. آموزش ماساژ کاربر، ماساژ شیاتسو، ماساژ سنگ، ماساژ شمع، ماساژ بافت عمقی و … از جمله مهارت‌هایی است که در این آموزشگاه یاد می‌گیرید.

آموزشگاه متین بیوتی در اصفهان، خیابان بزرگمهر، چهار راه نورباران واقع شده است. ثبت نام به صورت حضوری یا مراجعه به وبسایت matinbeauty.ir قابل انجام است.

اگر آقا هستید، دوره ماساژ حس هفتم در اصفهان به شما پیشنهاد می‌شود. این دوره نیز مانند آموزشگاه متین بیوتی دارای مهارت‌های مشابهی است که برای آقایان در نظر گرفته شده است.

آموزشگاه حس هفتم در خیابان شیخ کلینی قبل از مجموعه پرواز نبش فارابی جنوبی واقع شده است. امکان ثبت نام حضوری و ثبت نام از طریق وبسایت sevenths.ir وجود دارد.

4. دوره کمک حسابدار

  • مناسب برای: خانم‌ها/آقایان
  • بازار کار: شرکت‌های خصوصی و دولتی، کسب و کار آنلاین و حضوری

بخش مالی یکی از مهمترین بخش‌های هر سازمان یا ارگان است. کمک حسابدار در بخش حسابداری یک سازمان فعالیت می‌کند و وظیفه دارد به حسابداران اصلی کمک کند. وظیفه اصلی یک کمک حسابدار خانم یا آقا، همکاری با حسابداران اصلی در انجام وظایف حسابداری روزانه، پرداخت حقوق‌ها، بررسی فاکتورها و … است.

دوره کمک حسابدار

برای یادگیری مهارت کمک حسابداری و سایر مهارت‌های حسابداری می‌توانید به آموزشگاه فنی و حرفه‌ای صدر اندیشه واقع در خیابان محتشم کاشانی مراجعه کنید. برای ثبت نام می‌توانید به صورت حضوری یا مراجعه به وبسایت sadreandishe.ir اقدام کنید.

5. دوره فتوشاپ

  • مناسب برای: خانم‌ها/آقایان
  • بازار کار: شرکت‌های خصوصی، آتلیه، کسب و کار آنلاین و حضوری

تولید محتوا و طراحی گرافیک با توجه به گسترش فعالیت در شبکه‌های اجتماعی و وارد شدن کسب و کارهای مختلف به فضای آنلاین بیشتر از قبل مورد توجه قرار گرفته است. یادگیری تئوری و عملی نرم افزارهای طراحی گرافیک مانند Photoshop برای ورود به بازار کار علاقه مندان به گرافیک بسیار مفید خواهد بود.

برای یادگیری مهارت‌ کار با نرم افزار فتوشاپ و سایر نرم افزارهای وابسته می‌توانید به آموزشگاه فنی و حرفه‌ای آکادمی کادر خیابان شمس آبادی، کوچه جهان آرا مراجعه کنید. در این دوره با طراحی پست و استوری، طراحی اوراق اداری، طراحی آلبوم عکس آتلیه‌ای و … آشنا می‌شوید. ثبت نام به صورت آنلاین از طریق مراجعه به وبسایت kadracademy.com امکان پذیر است.

نتیجه گیری

موارد ارائه شده در این مطلب با توجه به بازار کار و میزان موفقیت شغلی افراد در نظر گرفته شده است. این امکان وجود دارد که هر فرد با توجه به علایق شخصی خود به یکی از مهارت‌های فنی و حرفه‌ای مراجعه کند. مهارت‌های هنری مانند عکاسی، کلاس‌های آشپزی، دریل کاری و لوله کشی و … نیز طرفداران خاص خود را دارد. بنابراین بهتر است ابتدا علایق خود را بشناسید و در مسیر یادگیری مهارت‌های شخصی خود رو به جلو حرکت کنید.

آموزشگاه‌های پیمونه، پویامنش، آکادمی کادر، صدر اندیشه و همه آموزشگاه‌های اشاره شده در این مطلب زیر نظر سازمان فنی و حرفه‌ای فعالیت می‌کنند. با مراجعه کردن به این آموزشگاه‌ها می‌توانید با سایر دوره‌های آن‌ها آشنا شوید و از آن‌ها در مسیر پیشرفت و یادگیری کمک بگیرید.

No featured products found

نوشته‌های مرتبط