آموزش کامل پرداخت اقساط بیمه ازکی

سامانه مقایسه، استعلام و خرید آنلاین ازکی، مدتی است برای رضایت مشتریان و فروش بیشتر، امکان پرداخت اقساطی حق بیمه کاربران را نیز به خدمات خود افزوده است. در این وبسایت برای اکثر شرکت‌های بیمه، مشتریان می‌توانند کل هزینه بیمه درخواستی خود را در اقساط ماهیانه بین 4 تا 10 ماه پرداخت کنند. خرید قسطی بیمه در ازکی، همیشه با پرداخت درصدی از مبلغ کل به‌عنوان پیش‌پرداخت و پرداخت باقی مبلغ به‌صورت ماهیانه است. هر ماه برای پرداخت مبلغ قسط، نیازی نیست فرایند پیچیده‌ای طی شود و فقط کافیست به قسمت قسط‌های من در سامانه ازکی وام مراجعه کنید و یک پرداخت اینترنتی انجام دهید. البته امکان فعال‌سازی پرداخت خودکار نیز برای اقساط شما در ازکی وجود دارد. در ادامه این مطلب به تشریح هر کدام از این روش‌ها می‌پردازیم.

خرید بیمه قسطی از ازکی

همان‌طور که پیش از این گفتیم، علاوه‌بر پرداخت نقدی، انواع دیگری از تسویه نیز مانند پرداخت اقساطی در سامانه ازکی امکان‌پذیر است. هر کدام از روش‌های پرداخت مزایا و معایبی دارد و افراد با توجه به نوع خرید و شرایط مالی خود می‌توانند هر گزینه را انتخاب کنند. مثلا امکان استفاده از بالاترین کد تخفیف ازکی بیمه در هنگام خرید اقساطی وجود ندارد. یا این که در هنگام انتخاب روش پرداخت قسطی، تخفیفی که از سمت خود سامانه یا شرکت بیمه روی بیمه مورد نظر شما لحاظ شده حذف می‌شود و فقط در صورتی که پرداخت شما نقدی باشد امکان استفاده از آن تخفیف را خواهید داشت؛ در عوض این روش نیاز به آورده مالی کمتری در زمان خرید دارد و تنها با پرداخت درصد کمی از هزینه کل در حکم پیش‌پرداخت، خرید شما تکمیل می‌شود.

مراحل پرداخت قسط اول ازکی

روند خرید بیمه ازکی به‌صورت اقساطی تفاوت چندانی با خرید نقدی ندارد و تنها موردی که باید به آن توجه کنید این است که پس از وارد کردن اطلاعات لازم برای هر نوع بیمه‌ای که قصد خرید آن را دارید، روش پرداخت اقساطی را انتخاب نمایید. پس از آن تعداد اقساط، مبلغ پیش‌پرداخت و مبلغ هر قسط به شما نمایش داده می‌شود. پس از تایید اطلاعات به سامانه ازکی وام منتقل می‌شوید و باید با امضای دیجیتال، قوانین و مقررات این نوع پرداخت را تایید کنید. در ادامه با تسویه مبلغ پیش‌پرداخت توسط شما، درخواست در سطح بررسی توسط کارشناسان قرار خواهد گرفت و در مدت کوتاهی بیمه‌نامه شما صادر خواهد شد. پس قسط اول ازکی درواقع همان پیش‌پرداخت در زمان صدور بیمه‌نامه است و اقساط بعدی از یک ماه پس از آن سررسید خواهند شد.

پرداخت اقساط بیمه ازکی

پس از صدور بیمه‌نامه‌ای که به‌صورت قسطی از ازکی خریداری کرده‌اید، پرداخت اقساط از طریق همین سامانه و بخش “بیمه‌های من” در حساب کاربری شما انجام می‌شود. پس از ورود به این بخش و انتخاب بیمه‌ای که قصد پرداخت قسط آن را دارید، وارد قسمت “اطلاعات پرداخت و اقساط” شوید و گزینه پرداخت را انتخاب کنید. به حساب کاربری خود در سامانه ازکی وام هدایت خواهید شد و در این مرحله می‌توانید مبلغ قسط را به‌صورت اینترنتی پرداخت نمایید. ماه‌های بعدی هم روال کار به همین صورت خواهد بود.ازکی وام

چرا قسطی از ازکی خرید کنیم؟

اشاره کردیم که خرید اقساطی طیف گسترده‌تری از مشتریان را به‌خود جذب می‌کند و باعث افزایش فروش می‌شود. بازار خرید بیمه‌نامه نیز از این قاعده مستثنی نیست؛ به‌خصوص که با بالا رفتن هزینه‌های خرید خودرو، درمان، ساختمان و…، خرید بیمه در همه این حوزه به دغدغه‌ای بزرگ برای افراد زیادی تبدیل شده است. بنابراین یک روش مناسب برای پایین آوردن هزینه‌ها همین خرید اقساطی است. به نقل از وبلاگ ازکی:

رپورتاژ

“ازکی با ارائه بیمه قسطی این فرصت را برای شما فراهم می‌کند تا بتوانید با پرداخت بخشی از مبلغ در ابتدا و پرداخت مابقی در ماه‌های بعد تا ۱۰ قسط بهترین بیمه متناسب با شرایط‌تان را خریداری کنید. برای خرید بیمه قسطی از ازکی می‌توانید بی‌سود، بی‌چک، بی سفته از میان شرکت‌های بیمه مختلف، مناسب‌ترین گزینه با نیاز و شرایط‌تان را انتخاب کنید و بهترین پوشش‌ها را برای هزینه‌های خود دریافت کنید.”

وبسایت‌های معتبر برای خرید آنلاین بیمه

تنها ازکی نیست در حوزه خرید و مقایسه آنلاین خدمات بیمه فعالیت دارد و امروزه سامانه‌های دیگری نیز مشغول به خدمات‌رسانی به کاربران در این زمینه هستند. بیمه دات کام، بیمه بازار، بیمی لایک و… نیز بیمه‌نامه‌های مورد نیاز مشتریان را در فرایند‌های آنلاین و بدون مراجعه حضوری برای ایشان صادر می‌کنند. در این سامانه‌ها هم امکان استفاده از کد تخفیف وجود دارد و هم تخفیف‌های متنوعی روی بیمه‌ها به‌صورت خودکار اعمال می‌شود. بیمه بازار تخفیف یکی از مثال‌های آن است که باعث کاهش هزینه‌های کاربر در خرید بیمه‌نامه می‌شود.

تخفیف خرید بیمه از کجا پیدا کنیم؟

بدیهی است که اطلاع از همه تخفیف‌های سایت‌هایی که به شما معرفی کردیم ممکن نیست! مسلما شما در هنگام خرید بیمه‌نامه، تمایل ندارید یکی یکی سایت‌های خرید آنلاین بیمه را چک کنید و تخفیف‌های آن‌ها را با هم مقایسه کنید تا بتوانید بیشترین تخفیف را پیدا کنید. در چنین مواقعی وجود یک منبع به‌روز و معتبر برای دریافت یک‌جای همه تخفیف‌ها لازم است. وبسایت موپُن در حوزه ارائه کد تخفیف و طرح‌های تخفیفی فعالیت دارد و می‌تواند در این مورد به شما کمک کند. برای ورود مستقیم به این سایت روی لینک زیر کلیک کنید:

www.mopon.ir

در وبسایت یا اپلیکیشن موپُن، تنها تخفیف‌های خرید بیمه منتشر نمی‌شود بلکه شما می‌توانید برای تمام خریدهای آنلاین خود از بیش از 1500 فروشگاه، کد تخفیف دریافت کنید و هزینه‌های خود را پایین آورید. برای این کار تنها کافیست نام برند مورد نظر خود مثلا ازکی، دیجی کالا، فیلیمو و… را در نوار مخصوص جستجو وارد کنید تا به صفحه مختص آن فروشگاه وارد شده و تخفیف‌های فعال آن را مشاهده نمایید.

اپلیکیشن موپُن

جمع‌بندی

در انتها به شما پیشنهاد می‌کنیم اگر به دنبال یک روش امن، سریع و راحت برای خرید بیمه‌نامه هستید از یکی از پلتفرم‌های مربوط به این حوزه، خرید خود را انجام دهید. ازکی یکی از معتبرترین و فعال‌ترین برندهای خرید آنلاین بیمه است که مشتریان آن از خدمات پرداخت اقساطی نیز برخوردار هستند و در این مقاله به توضیح درباره پرداخت اقساط بیمه ازکی پرداختیم.

نوشته‌های مرتبط