لیستی از لوازم آرایشی خارجی با قیمت مناسب

استفاده از لوازم آرایش با کیفیت از اهمیت زیادی برخوردار است. از این رو بسیاری از خانم‌ها به دنبال پیدا کردن لوازم آرایشی و بهداشتی مناسب پوست خود از برندهای معتبر و باکیفیت هستند. البته در نظر گرفتن قیمت مناسب در کنار کیفیت محصول نیز یکی از فاکتورهایی است که اکثر خانم‌ها به آن توجه ویژه‌ای دارند.

این روزها انواع مختلف لوازم آرایش خارجی از برندهای متنوع با قیمت‌های مختلفی وارد بازار شده است. بسیاری از این محصولات خارجی با وجود اورجینال بودن، از قیمت مناسبی هم برخوردار هستند. بنابراین قیمت بالای یک محصول خارجی همیشه بیانگر با کیفیت و اورجینال بودن آن نیست.

در هر صورت جهت افزایش آگاهی کاربران عزیز در این مطلب قصد داریم به معرفی لیستی از بهترین لوازم آرایشی خارجی با قیمت‌های مناسب بپردازیم.

بهترین لوازم آرایش‌های خارجی با قیمت مناسب

اگر کمی به فروشگاه‌های لوازم آرایشی معتبر در اطراف خود توجه کنید، خواهید دید که همه لوازم آرایش‌های مرغوب و با کیفیت حتماً قیمت بالایی ندارند. در ادامه همراه ما باشید تا به شما نشان دهیم که لوازم آرایش‌های خارجی بسیاری از برندهای معروف وجود دارند که در کنار کیفیت خوب از قیمت مناسبی هم برخوردار هستند.

محصولات برند میبلین

میبلین یک برند آمریکایی است که همه محصولات آن علاوه بر کیفیت، از نظر قیمت هم، چندان گران قیمت و دور از دسترس نیستند. کرم پودر میبلین مدل Super Stay، یک کرم پودر خارجی با کیفیت است که از قیمت مناسبی هم برخوردار است. این برند از زیرشاخه‌های برند معروف اورال پاریسه است که توانسته است در ایران مشتریان خود را جذب کند.

کرم پودر میبلین از پوشانندگی بالایی برخوردار است و تا حدود ۳۰ ساعت ماندگاری دارد. این محصول برای انواع پوست مناسب است و با قابلیت عدم انسداد منافذ پوست و قیمت مناسب، نسبت به کرم پودرهای مشابه، طرفداران بیشتری جذب کرده است.

برند فلورمار

لوازم آرایشی خارجی

کرم BB از برند فلورمار، یک محصول بی‌نظیر از کشور ایتالیا است. این کرم دارای خاصیت رطوبت رسانی و نرم کنندگی بسیاری است و در کنار قیمت مناسبی که دارد، مورد توجه افراد زیادی قرار گرفته است. این محصول فاقد چربی است و مانع از ایجاد چربی اضافه بر روی پوست می‌شود.

به طور کلی محصولات فلورمار در کنار کیفیت خوب، مقرون به صرفه هم هستند. کرم پودر فلورمار نیز از محصولات پرفروش این برند است که با ویژگی‌های بی‌نظیری که دارد مورد استفاده بسیاری از خانم‌های ایرانی قرار می‌گیرد.

برند مک

رپورتاژ

برند مک یکی از محبوب‌ترین برندهای لوازم آرایشی است که ساخت کشور کانادا است. این برند محصولات بی‌نظیری دارد و می‌توان گفت بهترین کرم پودرها، رژ لب و پرایمرهای موجود در بازار، متعلق به این برند است. از محصولات پرفروش و قیمت مناسب این برند می‌توان به پنکک مدل Studio Fix اشاره کرد.

این پنکک ویژگی‌ها و قابلیت‌های بی‌نظیری دارد و می‌توان گفت بسیاری از خانم‌ها که در خرید لوازم آرایش حساسیت زیادی نشان می‌دهند؛ از این محصول استفاده می‌کنند. پنکک مک مدل Studio Fix از ماندگاری ۱۲ ساعته برخوردار است به گونه‌ای که به هیچ وجه اثر آن تا ۱۲ ساعت از بین نمی‌رود و قابل محو شدن نیست. این محصول همچنین در کنترل چربی و درخشندگی پوست مؤثر است و برای انواع پوست به خصوص پوست‌های چرب مناسب است.

با توجه به پوشانندگی و ماندگاری بالا، جهت استفاده در مراسمات مختلف و عکاسی بسیار مناسب است. این محصول همچنین برای استفاده در سالن‌های آرایشی‌ گزینه خوبی است. بر این اساس با وجود ویژگی‌های بی‌نظیر این محصول، قیمت آن هم مناسب به نظر می‌رسد.

برند نوت

لوازم آرایشی خارجی

این برند هم از جمله شرکت‌هایی است که محصولات آن با وجود ویژگی‌های فراوان، قیمت مناسبی دارند. محصولات این برند در عین هدیه دادن زیبایی به شما، برای‌تان سلامتی را به ارمغان می‌آورند. برند نوت در کنار عرضه کردن محصولات با بهترین مواد اولیه، دوستدار محیط زیست و حیوانات است. بنابراین هيچ‌گونه آسیبی به آن‌ها وارد نمی‌شود.

از محصولات فوق‌العاده‌ این برند می‌توان به ریمل بلند کننده نوت مدل Lash Code اشاره کرد. این روزها ریمل‌های موجود در بازار از برندهای مختلف با قابلیت‌های متنوعی هستند. همان‌طور که می‌دانید عضو چشم در صورت، نسبت به اجزای دیگر از حساسیت بیشتری برخوردار است. بنابراین یک ریمل خوب در کنار خاصیت بلندکنندگی و حجم دهندگی، باید از مواد با کیفیت تهیه شده باشد تا کم‌ترین ضرر را به چشم برساند.

ریمل نوت از جمله ریمل‌هایی است که در کنار ویژگی‌های بی‌نظیری مانند بلند کنندگی و حجم دهندگی از مواد مرغوب و با کیفیتی تشکیل شده است. این ریمل حاوی ویتامین E است و با ترکیباتی که دارد باعث آبرسانی به مژه‌ها می‌شود.

برند لورال

از پرطرفدارترین برندهای فرانسوی در ایران، برند لورال است. می‌توان گفت این برند یکی از بزرگ‌ترین برندهای تولید کننده لوازم آرایشی در دنیاست که در مقایسه با برندهای دیگر، محصولات با کیفیت و قیمت مناسبی را ارائه می‌دهد.

کرم پودر مات لورال مدل Infallible از محصولات پرفروش این شرکت است. این محصول برای پوست‌های چرب و مختلط مناسب است و از ماندگاری ۲۴ ساعته برخوردار است. این کرم، بافتی نرم و سبک دارد که بر روی پوست به صورت مات مخملی قرار می‌گیرد. کرم پودر لورال با قدرت پوشانندگی بالا، با وجود ویژگی‌های منحصربه‌فردی که دارد، از قیمت مناسبی برخوردار است. همین امر باعث شده است مورد توجه خانم‌هایی که به دنبال یک محصول با کیفیت قیمت مناسب هستند، قرار بگیرد.

 

جمع‌بندی

این روزها لوازم آرایش‌های خارجی متنوعی به بازار عرضه می‌شود. برای خرید یک نوع لوازم آرایش خاص، چیزی که بیشتر از همه اهمیت دارد، کیفیت مواد اولیه به کار رفته در ساخت لوازم آرایش است. البته قیمت آن هم در الویت بعدی قرار می‌گیرد. در واقع با توجه به میزان مصرف خانم‌ها در استفاده از لوازم آرایش، لازم است محصول موردنظر در کنار کیفیت، مقرون به صرفه هم باشد.

در این مقاله به چند مورد از بهترین و پرطرفدارترین محصولات آرایشی که نسبت به کیفیت آن، قیمت مناسبی هم دارند اشاره کردیم. با توجه به زیاد شدن مارک‌ها و برندهای غیراصل در بازار شما می‌توانید محصول موردنظر خود را از فروشگاه‌های معتبر مانند فروشگاه‌ اینترنتی موتن رو تهیه کنید.

نوشته‌های مرتبط