تست هوش تصویری: آیا می توانید یک پرنده را در 11 ثانیه در باغ پیدا کنید؟

مردم بسیاری در سراسر جهان و با هر فرهنگ و نژادی روزانه انواع و اقسام تست هوش و تست شخصیت و سایر تست ها و آزمون هایی که برای سنجش هوش و سرعت عمل و دقت و هوشیاری شان است را جستجو و مطالعه میکنند.این علاقمندی انسانها باعث شده است که تست های بسیار زیادی در زمینه هوش بصری،هوش ریاضی، هوش هیجانی، شخصیت و … تهیه و منتشر شود که افراد میتواند به سادگی با مراجعه به آنها خودشان را بسنجند. در این مقاله هم یک مطلب بسیار جالب تست هوش برای شما آماده کرده ایم که با پاسخ دادن به آن می توانید میزان هوش خود را بسنجید. در مجموعه مطالب سرگرمی و شخصیت شناسی سایت بازده با ما همراه باشید تا هر روز یک تست هوش جالب را برای شما بیان کنیم. این شما و این تست هوش تصویری پیدا کردن پرنده در باغ!

تست هوش تصویری پیدا کردن پرنده

معماهای تصویری بگرد و پیدا کن بر اساس فرضیه یافتن یک آیتم پنهان در یک تصویر در یک محدودیت زمانی طراحی می شوند و به ایجاد تمرکز و توجه در افراد کمک می کنند، همچنین باعث کاهش استرس در افراد مضطرب می شوند. متخصصان معتقدند که تمرین های معماگونه منظم در توسعه مهارت های شناختی بهتر در افراد جوان مفید باشد و در عین حال از زوال شناختی در بزرگسالان جلوگیری کند.

خب حالا که درباره فواید حل معماهای بگرد و پیدا کن سخن گفتیم بیایید به سراغ یکی از آنها برویم تا ببینیم شما چقدر حواستان جمع است و تمرکز و دقت و توجه دارید!

قوانین این تست هوش بسیار ساده و سرراست است. تنها کاری که باید انجام دهید این است که یک تایمر روی گوشی خود برای ۱۱ ثانیه تنظیم کنید. اکنون که تایمر تنظیم شده است، باید دقیقاً زمانی که تایمر از شما می خواهد شروع کنید، به تصویر نگاه کنید.

رپورتاژ

راهنما: توجه به گوشه های تصویر را از دست ندهید. درست زمانی که تایمر از شما می خواهد توقف کنید، توقف کنید.

هدف این تست هوش تصویری پیدا کردن پرنده این است که توجه شما به جزئیات و مهارت های مشاهده را آزمایش کند.

فقط کسانی که مهارت های بصری استثنایی دارند می توانند چالش را در محدوده زمانی مورد نظر حل کنند.

آیا پرنده پنهان شده در تصویر را پیدا کرده اید؟ اگر آن را یافتید که خیلی عالی است ولی اگر هنوز پیدا نکرده اید اصلا نگران نباشید به تصویر زیر نگاه کنید و پاسخ این معما را ببینید و به سراغ بقیه تست ها آزمون های ما بروید و خودتان را دوباره محک بزنید.

تست هوش تصویری پیدا کردن پرنده در باغ

 

نوشته‌های مرتبط