9 بهترین روغن معطر برای درمان اختلال نعوظ

همان‌طور که می‌دانیم، ویاگرا یکی از رایج‌ترین داروهای شیمیایی برای مردانی است که از اختلال نعوظ رنج می‌برند. برای درمان اختلال نعوظ بسیاری از داروهای دیگر نیز در بازار وجود دارند. با وجود این، برخی از این داروها دارای عوارض جانبی بالقوه‌ای هستند، و برخی دیگر حتی عوارض جدی و شدیدی ایجاد می‌کنند. به همین دلیل، مردان معمولا برای درمان طبیعی مشکلات نعوظ به دنبال راه‌حل‌های جایگزین می‌گردند. در این میان، استفاده از روغن های معطر به عنوان یکی از بهترین روش های جایگزین شناخته می‌شود. این مقاله را در سایت بازده تا انتها مطالعه کنید تا از بهترین روغن‌های معطر برای درمان اختلال نعوظ آگاه شوید.

روغن معطر برای درمان اختلال نعوظ

روغن‌های معطر به شکل ویژه‌ای برای آدم‌های مبتلا به مشکلات روانی نظیر افسردگی، استرس یا اضطراب موثر هستند. روغن‌های معطر فراوانی با خواص درمانی و مفید وجود دارند که برای تسکین این علائم موثر هستند. به علاوه، روغن‌های معطر برای آدم‌های مبتلا به اختلال نعوظ ناشی از بیماری‌های جسمی بسیار مفید هستند. علت‌های شایع اختلال نعوظ عبارت‌ هستند از بیماری قلبی و عروقی، فشار خون بالا، بیماری پارکینسون، و مشکلات تیروئید. خوشبختانه، بسیاری از روغن‌های معطر می‌توانند با این مشکلات مبارزه کنند.

۱. روغن گل رز (گل سرخ)

طبق شواهدی که از برخی مطالعات روی انسان و حیوانات به دست آمده‌اند، روغن گل سرخ به تسکین افسردگی کمک می‌کند و باعث ایجاد آرامش می‌شود. به علاوه، این روغن به افزایش اعتماد به نفس و شادی، و در نتیجه به بهبود حس رضایت و لذت از زندگی کمک می‌کند. در کنار این‌ها، روغن گل سرخ (یا همان گل رز) برای افزایش میل جنسی، و بهبود تولید تستوسترون و اسپرم نیز مفید است. طی مطالعه‌ای در ۲۰۱۲، دانشمندان مشاهده کردند، آن دسته از موش‌های آزمایشگاهی که روغن گل سرخ استشمام کرده بودند، از تاثیرات مخرب استشمام فرمالدهید جان سالم به در بردند. اساسا، استشمام فرمالدهید می‌تواند سطوح تستوسترون خون و هم‌چنین کیفیت اسپرم را کاهش دهد.

۲. روغن چوب دارچین

دارچین فواید فراوانی برای زیبایی و سلامتی انسان به همراه دارد. طبق نتایج مطالعاتی که روی موش‌های آزمایشگاهی به عمل آمد، مصرف مرتب روغن چوب دارچین به محافظت از دستگاه تناسلی مردان و افزایش تولید تستوسترون در آن‌ها کمک می‌کند. به علاوه، این روغن به بهبود کیفیت و کمیت اسپرم نیز کمک می‌کند. هم‌چنین، روغن چوب دارچین به خاطر اثرات تقویت کنندگی و تحریک کنندگی‌اش، می‌تواند به بهبود کارکرد دستگاه عصبی و حافظه کمک کند. از دیگر فواید استفاده از روغن چوب دارچین می‌توان به رفع استرس و بهبود وضعیت خلق و خو نیز اشاره کرد.

۳. روغن اسطوخودوس

از روغن اسطوخودوس برای رفع مشکلات متعددی در بدن استفاده می‌شود. طبق نتایج مطالعه‌ای در ۲۰۱۴، ترکیب کیک کدو حلوایی و اسطوخودوس تاثیر قدرتمندی بر جریان خون آلت تناسلی شرکت کنندگان این مطالعه داشت. طبق مقاله‌ی دیگری که درباره‌ی نتایج مطالعه‌ای روی موش‌های آزمایشگاهی نر نوشته شده است، اسطوخودوس می‌تواند تاثیرات مخرب فرمالدهید را کاهش دهد. دستگاه تناسلی و وضعیت اسپرم در موش‌هایی که روغن اسطوخودوس استشمام کرده بودند، با آسیب کم‌تری مواجه شدند. به علاوه، اسطوخودوس به خاطر اثرات آرامش‌بخشی و ضد اضطراب‌اش شهرت دارد.

۴. روغن ریحان

از گذشته‌های دور تاکنون، از روغن ریحان به عنوان داروی گیاهی برای درمان امراض مختلفی استفاده می‌شود. نتایج مطالعه‌ای روی موش‌های آزمایشگاهی نشان دادند، عصاره‌ی ریحان می‌تواند به افزایش تحرک، تعداد، و زیست‌پذیری (طول عمر) اسپرم‌ها کمک کند. به علاوه، این روغن به رفع استرس اکسیداتیو نیز کمک می‌کند. پژوهشگران طی مطالعه‌ای در ۲۰۱۳ دریافتند، عصاره‌ی ریحان به محافظت از بیضه‌ها در برابر مسمومیت ناشی از فلزات سنگین کمک می‌کند.

۵. روغن زنجبیل

زنجبیل داروی گیاهی محبوبی برای افزایش میل جنسی به شمار می‌رود. هم‌چنین روغن زنجبیل نیز برای بهبود روابط جنسی مفید است. زنجبیل، به عنوان یک آنتی‌اکسیدان قدرتمند، از بدن در برابر استرس اکسیداتیو محافظت می‌کند. طبق نتایج مطالعات علمی، عصاره‌ي زنجبیل می‌تواند کیفیت و کمیت اسپرم‌ها را نیز بهبود ببخشد. زنجبیل، هم‌چنین، برای تسکین خستگی جنسی و اختلال نعوظ نیز به کار می‌رود. علاوه بر این‌ها، زنجبیل با بهبود عملکرد دستگاه عصبی، به تنظیم کارکردهای جنسی و افزایش تمایل جنسی نیز کمک می‌کند.

۶. روغن‌های اسطوخودوس و رزماری

طبق نتایج مطالعه‌ای در ۲۰۱۵ روی موش‌های نر آزمایشگاهی مبتلا به دیابت، روغن‌های رزماری و اسطوخودوس می‌توانند آسیب‌های وارده بر کارکرد تناسلی و هم‌چنین آسیب‌های ناشی از استرس اکسیداتیو را کاهش دهند. به علاوه، این روغن‌ها به دلیل دارا بودن خواص آنتی‌اکسیدانی، اثر مثبتی بر کیفیت اسپرم و هم‌چنین سطح تستوسترون در بدن به همراه دارند.

۷. روغن‌های جوز هندی و میخک

روغن جوز هندی به عنوان یکی از بهترین روغن‌های معطر برای درمان اختلال نعوظ به شمار می‌رود، زیرا قادر است گردش خون را در بدن بهبود ببخشد. پژوهشگران طی مطالعه‌ای روی موش‌های آزمایشگاهی نر در ۲۰۰۳ دریافتند، عصاره‌های میخک و جوز هندی می‌توانند فعالیت جنسی را افزایش دهند. میخک و جوز هندی تاثیر مثبتی بر رفتار جنسی و دستگاه عصبی می‌گذارند.

۸. روغن چوب صندل

روغن چوب صندل نیز به خاطر خواص قدرتمندش برای افزایش میل جنسی شهرت دارد. روغن معطر چوب صندل به بهبود گردش خون، بهبود وضعیت خلق و خو، و افزایش میل و قوای جنسی کمک می‌کند. گذشته از این‌ها، روغن چوب صندل گردش خون و ضربان قلب را نیز بهبود می‌بخشد. همه‌ی این خواص، باعث شده‌اند روغن چوب صندل به عامل قدرتمندی برای سلامت زندگی جنسی تبدیل شود.

۹. روغن ایلانگ ایلانگ

روغن ایلانگ ایلانگ یا کانانگا یکی از بهترین روغن‌های معطر برای درمان اختلال نعوظ است. این روغن دارای خواص شادی‌آور و هیجان انگیزی است که می‌تواند به بهبود عزت نفس و حس تن‌درستی در انسان کمک کند. به علاوه، این روغن به بهبود وضعیت خلق و خو، و افزایش میل جنسی نیز کمک می‌کند. هم‌چنین، از این روغن برای مبارزه با سرد مزاجی، اضطراب، و افسردگی نیز استفاده می‌شود.

نحوه‌ی استفاده از روغن‌های معطر برای درمان اختلال نعوظ

برای استفاده از روغن‌های معطر جهت درمان اختلال نعوظ، می‌توانید آن‌ها را به روش‌های مختلفی به کار بگیرید. به یاد داشته باشید، قبل از استفاده از این روغن‌ها حتما آن‌ها را با یک روغن حامل (نظیر روغن نارگیل، روغن زیتون و غیره) رقیق کنید و اندکی از آن‌ها را برای امتحان و جهت پیشگیری از واکنش‌های حساسیتی به قسمت کوچکی از پوست‌تان بمالید.

الف. چندین قطره از این روغن‌های معطر را می‌توانید به آب وان حمام‌تان بیفزایید.

ب. از این روغن‌ها می‌توانید برای ماساژ نیز استفاده کنید.

پ. این روغن‌ها را می‌توانید به همراه کمپرس سرد به کار ببرید.

رپورتاژ

ت. با استفاده از دستگاه پخش کننده‌ی روغن معطر، این روغن‌ها را در فضای اتاق‌تان پخش کنید.

دستورالعمل‌هایی برای استفاده از روغن‌های معطر جهت درمان اختلال نعوظ

دستورالعمل اول: ترکیب روغن‌های معطر برای افزایش میل جنسی

مواد مورد نیاز

الف. ۱۰ قطره روغن زنجبیل

ب. ۱۰ قطره روغن ایلانگ ایلانگ

پ. ۱۰ قطره روغن دارچین

ت. ۳۰ میلی‌لیتر روغن سیاه دانه (به عنوان روغن حامل)

به آسانی کافی است تمام این روغن‌ها را با هم ترکیب کنید و قبل از مصرف به خوبی آن‌ها را به هم بزنید. مقدار کافی و مناسب از این ترکیب را کف دست‌تان بریزید؛ دست‌های‌تان را به هم بمالید تا این روغن‌ها کمی گرم شوند. سپس، نواحی پایین کمر و امتداد ستون فقرات‌تان را ماساژ دهید. برای آن‌که سریع‌تر و بهتر به نتیجه برسید، این کار را روزی دو بار، به مدت یک هفته، ادامه دهید.

درمان دندان درد, روغن سیاه دانه

دستورالعمل دوم: سرم کنسانتره برای درمان اختلال نعوظ

روغن تخمه هندوانه موجود در این دستورالعمل سرشار از آنتی‌اکسیدان است و می‌تواند به محافظت از دی‌ان‌ای موجود در اسپرم کمک کند. به طور کلی، تمام این روغن‌های معطر برای درمان اختلال نعوظ مفید هستند، زیرا همگی می‌توانند جریان خون را افزایش دهند و باعث آرامش بدن شوند.

مواد مورد نیاز

الف. ۷ قطره روغن کاج

ب. ۷ قطره روغن چوب دارچین

پ. ۷ قطره روغن به لیمو

ت. ۷ قطره روغن فلفل سیاه

ث. ۳۰ میلی‌لیتر روغن تخمه‌ی هندوانه

ابتدا، تمام این روغن‌های معطر را با روغن حامل ترکیب کنید. سپس، آن‌ را روزی دو بار (صبح‌ها و شب‌ها) روی ستون فقرات، کلیه‌ها، و ناحیه‌ي پایین کمر بمالید.

دستورالعمل سوم: استفاده از دستگاه پخش کننده‌ی روغن معطر

مواد مورد نیاز

الف. ۲ قطره روغن جوز هندی

ب. ۲ قطره روغن زنجبیل

پ. ۲ قطره روغن چوب صندل

این روغن‌ها را به همراه مقدار مناسبی آب، در ظرف مخصوص دستگاه پخش کننده‌ی روغن معطر بریزید. اجازه دهید این دستگاه به مدت ۲۰ الی ۳۰ دقیقه این روغن‌ها را در فضای اتاق پخش کند. البته دقت کنید، اتاق‌تان دارای سیستم تهویه‌ي مناسب (دستگاه تهویه یا پنجره‌‌ی مناسب جهت بهبود جریان هوا) باشد. این کار را هر دو ساعت یک بار انجام دهید.

به این ترتیب، از فواید و نحوه‌ی استفاده‌ی روغن‌های معطر برای درمان اختلال نعوظ آگاه شده‌اید. اکنون می‌توانید برای درمان اختلال نعوظ مرتبا از آن‌ها استفاده کنید.

منبع vkool
نوشته‌های مرتبط