تعبیر خواب گوشواره: ۱۹ تعبیر دیدن گوشواره طلا و نقره برای زن و مرد در خواب

دیدن گوشواره در خواب تعابیر گوناگونی به همراه دارد. این خواب می تواند نمادی از روابط شما با اطرافیان، ترس ها یا آرزوهایتان باشد. در صورتیکه خواب گوشواره را دیده اید به جنس فلزی که گوشواره از آن ساخته شده است دقت کنید. این موضوع به شما در پیدا کردن تعبیر خواب گوشواره کمک می کند.

۱.تعبیر کلی از دیدن گوشواره در خواب

فرض کنید که در خواب دیده اید که کشوی وسایل بلااستفاده خود را باز می کنید و یک جفت گوشواره زیبا در آنجا می بینید که مدتهاست دلتان می خواهد آن ها را به گوش بیندازید. این خواب و بطور کلی دیدن گوشواره در خواب می تواند نمادی از یادگیری، حقیقت یا اطلاعاتی جدید باشد که در واقعیت به آن دست خواهید یافت. این خواب می تواند نمادی از دریافت کردن هدیه ای از جانب کسی باشد. بعلاوه اگر شما دختر مجردی هستید و گوشواره در خواب ببینید، این خواب می تواند تعبیر یک مهمانی یا دورهمی یا حتی مراسم ازدواج شما باشد. اگر زن متاهلی هستید و این خواب را دیده اید، این خواب می تواند به این معنا باشد که به زودی باردار می شوید و در آینده ای نزدیک کودکی به دنیا می آورید.

۲. تعبیر خواب گوشواره به گوش انداختن

اگر در خواب ببینید که گوشواره در گوش خود انداخته اید، تعبیر آن است که مورد بی توجهی و غفلت از سوی دیگران واقع می شوید. باید به آنچه اطرافیان می گویند و پیامی که به شما می رسانند با دقت بیشتری گوش داده و  به آن توجه کنید.

اگر در خواب خود را ببینید که در برابر آینه ایستاده اید و یک جفت گوشواره در گوش خودتان می بینید که از گوش های شما آویزان شده و تکان می خورد، تعبیر آن است که راز یا اطلاعاتی در مورد کسی برای شما آشکار می شود که زمانی بر شما پوشیده و نامعلوم بوده یا از شما پنهان شده بوده و حالا کاملا برای شما عیان و آشکار شده است. بعلاوه این خواب می تواند نمادی از بی میلی یا مقاومت شما در برابر گوش دادن به آنچه دیگران می گویند باشد؛ به ویژه در برابر حرف هایی که ممکن است ایگو یا ناخودآگاه شما را به درد آورد یا آن را به شکلی تحریک کند. سعی کنید شنونده خوبی باشید و آنچه دیگران به شما می گویند را بشنوید. با این کار موجب خوشحالی آن ها  می شوید و آن ها قدردان و سپاسگزار شما می شوند.

۳. تعبیر خواب گوشواره طلا

اگر شما باردار هستید و برای مثال در خواب می بینید که دوستان شما یک جفت گوشواره طلای زیبا و چشمگیر که مدت هاست چشمتان به دنبالش بوده است را به شما هدیه می دهند و شما با این کار بسیار خوشحال و شگفت زده می شوید، این خواب نمادی از به دنیا آوردن فرزند پسر در عالم بیداری است.

اگر دختر مجردی هستید و گوشواره طلا در خواب ببینید، تعبیر آن است که به زودی و در مدت کوتاهی ازدواج می کنید. برای موهبت هایی که به زودی دریافت می کنید شاد و شکرگزار باشید و آن ها را با عشق و سپاس دریافت کنید زیرا که شما شایسته و سزاوار تمامی این نعمات و موهبت ها هستید.

علاوه بر آن، دیدن یک جفت گوشواره طلا در خواب نشان دهنده بالا رفتن درآمد شما در آینده است.

تعبیر خواب طلا: ۵۰ تعبیر دیدن طلا در خواب که واقعی است

۴ تعبیر خواب گوشواره نقره

اگر منتظر به دنیا آمدن کودکی هستید یا برای بچه دار شدن برنامه ریزی می کنید و گوشواره نقره را در خواب می بینید- مثلا در خواب می بینید که در رستوران مشغول خوردن غذا هستید و همسرتان یک جفت گوشواره نقره به شما هدیه می دهد و چشمانتان از بابت این هدیه زیبا برق می زند- تعبیر آن است که در عالم بیداری فرزند دختری به دنیا می آورید. بعلاوه، ناخودآگاه شما از طریق این خواب به شما اعلام می کند که منتظر به دنیا آمدن نوزاد دختر باشید و به هنگام خریدن وسایل نوزاد به سمت خرید وسایل دخترانه بروید. سپاسگزار این فکر باشید و بدانید که فرزند شما هر چه که باشد موهبتی از جانب خداوند برای شما خواهد بود.

۵. تعبیر خواب گوشواره الماس

دیدن هر نوع زیورآلاتی از جنس الماس در خواب دربردارنده تعبیری منفی است. این خواب نمادی از دورانی دشوار و تاریک در زندگی شما است. به زودی تجربه هایی منفی و ناخوشایند خواهید داشت که تاثیر قابل توجهی بر کیفیت زندگی تان می گذارد. این ماجراها به کدورت و مشاجراتی بین شما و عزیزانتان یا سختی ها و مشکلاتی در زندگی حرفه ای شما و در روابط کاری با همکاران یا مدیرانتان منجر می شود. در این شرایط باید آگاه و هوشیار بمانید، ذهن خود را باز نگه دارید، مصمم باشید و از درگیری مستقیم با افراد خانواده یا همکاران خود جلوگیری کنید.

تعبیر خواب انگشتر: ۷۰ مفهوم و تعبیر دیدن انگشتر طلا و نقره در خواب

۶. تعبیر خواب گوشواره هایی از جنس صدف و الماس

گوشواره هایی که از صدف و الماس ساخته شده اند در خواب نمادی از کشمکش و درگیری هستند. الماس به کار رفته در گوشواره تعبیری منفی به همراه دارد. این سنگ قیمتی در خواب نمادی از دوران سختی و افسردگی است. موانعی سر راه شما قرار خواهد گرفت که تاثیراتی شدید بر وضعیت عاطفی شما خواهد گذاشت. شاید با عزیزانتان درگیر شوید یا در محیط کار و در تعامل با همکاران یا مدیران خود با چالش هایی روبرو شوید. از طرف دیگر، پوسته صدف در خواب نمادی از زیبایی، کامیابی و موفقیت است. ترکیب صدف و الماس در خواب به این مفهوم است که ناخودآگاه شما به شما می گوید که موفقیت یا خوشحالی و رضایت معمولا پس از رویارویی با سختی ها و موانع زندگی و غلبه بر آن ها از راه می رسد. ممکن است این دو دست در دست یکدیگر وارد زندگی شما شوند پس باید برای بهره مند شدن از روزهای خوش و سبز در زندگی آمادگی رویارویی با دوران سخت و دشواری ها را نیز داشته باشید.

۷. تعبیر خواب گوشواره ای از مروارید

اگر در خواب زنی جذاب، فاخر و زیبا را ببینید که گوشواره هایی با مرواریدهای درشت که نشان دهنده ثروت فراوان است را بر گوش انداخته و چشم های شما از دیدن این زن و گوشواره هایش گرد می شود، این خواب نمادی از زندگی واقعی و بیداری شما و برق و درخشش زیبایی و رضایت آن است. این خواب به این مفهوم است که شما زندگی خوبی دارید و استانداردهای شما برای زندگی و معیشت بالاتر از سطح میانگین است. شما فردی هستید که انتظارات بالایی از خودتان و زندگی تان دارید. باید تا جاییکه می توانید استانداردهای خود را حفظ کنید و آن ها را برای خودتان برآورده و فراهم کنید تا به این ترتیب زندگی در سطحی بالا را همچنان ادامه دهید.

از طرف دیگر، دیدن گوشواره ای از مروارید در خواب نشان دهنده آن است که کسی به شما توصیه ای می کند و شما بهتر است از آن اطاعت کنید.

تعبیر خواب حلقه: ۳۸ تعبیر دیدن انگشتر و حلقه ازدواج در خواب

۸. تعبیر خواب گم کردن گوشواره

اگر در خواب ببینید که گوشواره ای را گم کرده اید، تعبیر آن است که راه نادرستی را در پیش گرفته و گمراه شده اید.

۹. تعبیر خواب خریدن یک جفت گوشواره و انگشتر شبیه به هم

این خواب نشان دهنده شوق و اشتیاق شما به عشق، محبت و پذیرش است.

رپورتاژ

۱۰. گوشواره در خواب؛ نمادی از توجه

گوشواره در خواب نمادی از توجه کردن به هر چیزی است که در زندگی می شنوید. هر احساسی که در خواب خود نسبت به زیورآلاتی که می بینید دارید و هر شرایطی که آن ها را در خواب می بینید نشان دهنده همان چیزهایی است که در زندگی واقعی ارزش گوش دادن به آن ها و توجه کردن را دارند.

۱۳. تعبیر خواب گوشواره های شکسته

دیدن گوشواره شکسته در خواب نشان دهنده آن است که شایعات و تهمت های ناخوشایندی وارد زندگی شما می شود. این شایعات تلخ و بی اساس می تواند بگونه ای مخرب و وحشتناک خوشنامی شما را از بین ببرد و در نتیجه بی احتیاطی و بی عقلی اعتماد اطرافیان به شما را سلب کند.

۱۲. تعبیر خواب گوشواره فروختن در خواب

اگر در خواب ببینید که گوشواره های خود را می فروشید، تعبیر آن است که عهد و پیمانی را می شکنید. اگر زمان کافی برای انجام دادن کاری که به کسی وعده می دهید را ندارید، بهتر آن است که چنین وعده ای به کسی ندهید.

اگر در خواب ببینید که ناگهان پولتان کم است و هیچ راهی ندارید به جز آنکه گوشواره های خود را به کسی بفروشید که پولی در ازای خرید آن ها پرداخت می کند، این خواب نشان دهنده آن است که دوست ندارید به قول و قراری که با کسی گذاشته اید پایبند بمانید. بعلاوه شاید سعی می کنید از پذیرفتن مسئولیت یا انجام وظایفی که بر عهده دارید شانه خالی کنید. بهتر است در تعامل با اطرافیان خود سر قولتان و حرفی که زده اید بایستید و به آن ها ثابت کنید که به آنچه گفته اید عمل می کنید. به این ترتیب، به آسانی می توانید اعتماد  دیگران را بیشتر جلب کنید و خودتان و هرکسی که با شما در تعامل قرار می گیرد را در موقعیتی برنده- برنده قرار بدهید.

تعبیر خواب پول: ۴۸ تعبیر دیدن پول و ثروت در خواب از نظر معبران مشهور

۱۳. تعبیر خواب گوشواره به گوش انداختن

این خواب نمادی از یاس، ناامیدی و بطلان است. نقشه ها و برنامه های شما دود می شود و به هوا می رود، خبرهایی که به گوشتان می رسد فقط غم و اندوه برایتان به همراه می آورد و اتفاقاتی که در زندگی رخ می دهد بیشتر آنچه اندوخته بودید را از شما می گیرد و هدر می دهد. خودتان را با این شرایط سازگار کنید تا توان تاب آوردن در این دوره از زندگی را داشته باشید.

۱۴. تعبیر خواب گوشواره خریدن

اگر در خواب خود را در حال گوشواره خریدن ببینید، این خواب نمادی از آشفتگی و به هم ریختگی در زندگی واقعی تان است. فهمیدن اینکه حقیقت کجاست و دروغ کجاست در زندگی کاری سخت و دشوار خواهد شد. باید هر آنچه رخ می دهد را به دقت مورد توجه قرار دهید.

اگر در خواب ببینید که پشت ویترین مغازه ای ایستاده اید و ناگهان یک جفت گوشواره خیره کننده را می بینید و فورا آن را می خرید، تعبیر آن است که دوستان نزدیک یا افراد خانواده شما به زودی از شما یا اقدامات اخیرتان و رفتا شما ناراحت و ناامید می شوند. بعلاوه، این خواب به شما هشدار می دهد که در کارهای خود محتاط تر باشید، به احساساتی که به عزیزان خود نشان می دهید بیشتر دقت کنید. احساسات شما می تواند آن ها را به طرز عجیبی تحریک کند. روابط نزدیک و صمیمانه خود را پرورش دهید و از آن ها مراقبت کنید. این روابط در هنگام عبور شما از بالا و پایین های زندگی حامی و پشتیبان شما هستند.

۵۰ نماد خوش شانسی از سراسر جهان که شاید برایتان شانس بیاورند

۱۵. تعبیر خواب گوشواره ای با سنگ های قیمتی

اگر گوشواره ای با سنگ های قیمتی را در خواب ببینید، این خواب نشانه ای از احساسات پر شور و هیجان جدید است. شاید کسی هست که شما را دوست دارد و تصمیم به اقدامی می گیرد که در نهایت به رابطه عاشقانه پر شور و هیجانی با شما منجر خواهد شد.

۱۶. تعبیر خواب گوشواره ای با سنگ های بدلی

شاید در خواب گوشواره ای با سنگ های بدلی و غیراصل ببینید، برای مثال در خواب ببینید که جواهرساز متخصص و حرفه ای گوشواره گرانقیمتی که تازگی خریده اید را بررسی می کند و متوجه می شوید که سنگ های آن بدلی و غیراصل هستند و  به همین دلیل خجالت زده، مبهوت و متحیر می شوید. این خواب نمادی از فریبکاری و حقه بازی در دنیای واقعی است و به این معناست که کسی به شما دروغی می گوید یا با تظاهر کردن و ادعایی دروغین شما را ترغیب به انجام کاری می کند. آگاه باشید تا با استفاده از نیروی فراست و تیزهوشی خود از قرار گرفتن در موقعیت های مشکوک در زندگی روزانه خودداری کنید. بیشتر از نیروی شهود و بصیرت باطنی خود استفاده کنید تا به این ترتیب بتوانید صداقت یا عدم صداقت افراد را تشخیص دهید.

۱۷. تعبیر خواب پیدا کردن گوشواره

اگر در خواب ببینید که گوشواره ای را پیدا می کنید، تعبیر آن است که شما ممکن است مسبب بدبختی دیگری شوید، خانواده ای را از هم بپاشید یا با خیانت خود رابطه ای را خراب کنید.

اگر در خواب ببینید که مشغول تمیز کردن اتاقی هستید و ناگهان گوشواره ای قیمتی و باارزش که به مادربزرگ تان تعلق داشته است را پیدا می کنید، تعبیر آن تجربه هایی شاد و لذت بخش در زندگی تان است. بعلاوه این خواب به این مفهوم است که در زندگی واقعی ثروتمندتر و خوشبخت تر می شوید. مدتهاست که سخت کار کرده اید و منتظر رسیدن چنین روزهایی بوده اید. به گرمی از این نشانه های خوش یمن استقبال کنید و بدانید که فراوانی برای آن ها که به دنبالش هستند هیچ حد و مرزی ندارد.

۱۸. تعبیر خواب گوشواره های ساده

دیدن گوشواره های ساده در خواب نمادی از خبرهای خوب است. گوشواره ساده در خواب نماد از ماجرایی است که به بهتر شدن زندگی و حل مشکلات بسیار زیادی کمک می کند. بعلاوه، این خواب از کاری هیجان انگیز و لذت بخش خبر می دهد که شما را سرگرم، شاد و خوشحال می کند.

۱۹. تعبیر خواب دیدن گوشواره در گوش یک آشنا

اگر در خواب یکی از آشنایان خود را ببینید که گوشواره به گوش انداخته است( برای مثال دوستی را در خواب ببینید که گوشواره ای که برایتان بسیار آشناست و هر روز سر کار در گوشش دیده اید را به گوش انداخته) تعبیر آن است که این فرد نمی خواهد به حرف ها یا توصیه های شما در زندگی واقعی گوش بدهد. این خواب به شما می گوید که وقت ارزشمند خودتان را برای تغییر دادن این فرد هدر ندهید و بیهوده تلاش نکنید. اول خودتان را تغییر  دهید و خواهید دید که پس از آن همه چیز تغییر خواهد کرد.

 

نوشته‌های مرتبط