تعبیر خواب کرم: ۵۴ نشانه و تعبیر دیدن کرم در خواب در بدن یا لباس و غذا

دیدن کرم ها در خواب بسیار رایج است و معمولا این خواب ها بسیار چندش آور و ناخوشایند هستند. با این حال، این خواب‌ها ممکن است معانی نمادین متفاوتی داشته باشند و پیام‌های مهمی درباره‌ی آینده برای‌تان به همراه بیاورند. به خاطر همین بهتر است هرگز این خواب‌ها را نادیده نگیرید. بهتر است سعی کنید تعبیر آن‌ها را پیدا و درکشان کنید. در ادامه با ما همراه باشید تا نکات جالبی برای تعبیر خواب کرم را بدانید.

در اکثر موارد خواب‌های مربوط به کرم ها نماد احساسات منفی، تنزل مقام و ضعف هستند. اگر خواب کرم دیده‌اید، به معنی آن است که به اندازه‌ی کافی به خودتان باور ندارید. بهتر است اعتماد به نفس بیشتری داشته باشید و طرز فکرتان را عوض کنید.

همچنین این خواب می‌تواند به معنی آن باشد که درباره‌ی دوست یا یکی از اعضای فامیل عقیده‌ی نه چندان خوبی دارید.

گاهی خواب کرم‌ها ممکن است نماد کسی نیز باشد که به شما دروغ می‌گوید، بنابراین نباید بیش از حد به چنین شخصی اعتماد کنید. ممکن است دشمنانی اطراف‌تان باشند، پس بهتر است مراقب باشید.

اگر خواب کرم دیده باشید ممکن است از آن حکایت داشته باشد که مشکلاتی برای سلامتی‌تان در دوره‌ی آتی به وجود می‌آید.

اما معانی بسیار دیگری نیز در ارتباط با این خواب‌ها وجود دارد. ممکن است خواب یک یا چند کرم ببینید، ممکن است خواب ببینید کرم می‌خورید یا کرم‌ها روی بدن‌تان راه می‌روند و غیره.

وضعیت‌های بسیار زیادی وجود دارد که در آن ممکن است خواب کرم‌ها را ببینید. به خاطر همین مهم است که خواب‌تان را با جزئیات کامل تحلیل کنید و تا آنجا که ممکن است همه چیز را به خاطر بیاورید.

فقط از این طریق است که تعبیر واقعی خواب‌تان را در خواهید یافت.

اگر گاهی خواب کرم دیده باشید، پس قطعا از این مقاله خوش‌تان خواهد آمد. این نوشتار به شما کمک خواهد کرد این خواب‌ها را بهتر درک کنید و نحوه‌ی تعبیر کردن صحیح آن‌ها را بیاموزید.

تعبیر و معانی خواب‌های مربوط به کرم‌ها

۱. خواب یک کرم را دیدن

اگر فقط یک کرم در خواب دیده‌اید، این خواب به معنی آن است که دوستان‌تان به شما کمک خواهند کرد حتی اگرچه انتظارش را ندارید. همچنین، این خواب می‌تواند به معنی آن باشد که شما با شخصی جدید آشنا خواهید شد که در زندگی‌تان بسیار اهمیت پیدا خواهد کرد.

۲. خواب استفاده از کرم‌ها برای ماهیگیری

اگر در خواب از کرم برای ماهیگیری استفاده کرده‌اید، این نشانه‌ی خوبی است. این خواب به معنی آن است که در دوره‌ی آتی موفقیت‌های فراوانی خواهید داشت.

۳. خواب پا گذاشتن روی کرم

اگر چنین خوابی ببینید، به معنی آن است که بهتر است رفتارتان را در قبال دوست‌تان تغییر دهید. در غیر اینصورت ممکن است این دوست را از دست بدهید و مطمئنم که خواهان چنین چیزی نیستید. این خواب باید باعث شود به اشتباهات‌تان فکر کنید و همچنین به اینکه چگونه رابطه‌تان را با بهترین دوست‌تان بهبود ببخشید.

۴. خواب تعداد زیادی کرم را دیدن

اگر کرم‌های بسیار زیادی در خواب‌تان دیده‌اید، به معنی آن است که آدم‌های متکبری در زندگی‌تان وجود دارد. بهتر است در دوره‌ی پیش رو بیشتر مراقب باشید چون کسانی قصد فریب‌تان را دارند. مطمئن باشید که دشمنان‌تان اموال شما را خواهند برد و از شما منفعت کسب خواهند کرد.

تعبیر خواب افتادن دندان: ۹ نشانه شناسی دیدن دندان در خواب

۵. خواب دیدن کرم در غذا

اگر در خواب کرم درون غذای‌تان دیده‌اید، به معنی آن است که کسانی از همکاران‌تان ممکن است به شما حسادت کنند. شما در کار موفقیت‌های زیادی داشته‌اید و سایرین این را دوست ندارند. ممکن است شخصی وجود داشته باشد که بخواهد به شما آسیب بزند چون می‌خواهد مانع موفقیت‌تان بشود. این خواب به شما هشدار می‌دهد اگر قرار است هر نوع قراردادی را امضاء کنید یا پروژه‌ی جدیدی را آغاز کنید هوشیاری و مراقبت به خرج بدهید. یادتان باشد که ممکن است نارفیقان زیادی اطراف‌تان را پر کرده‌ باشند.

تعبیر خواب شیر: ۵۰ تعبیر دیدن شیر جنگل در خواب که بسیار واقعی است

۶. خواب خوردن کرم

اگر در خواب ببینید کرم می‌خورید، این خواب ممکن است بسیار ناخوشایند و چندش آور باشد، اما معنی آن مثبت است. در واقع، این خواب به آن اشاره دارد که موفقیت زیادی در آینده خواهید داشت، پس لازم نیست زیاد نگران باشید. دوره‌ی خوبی پیش رو دارید و شادمانی و لذت زیادی را تجربه خواهید کرد.

۷. خواب تبدیل شدن غذای‌تان به کرم

اگر چنین خواب غیر معمولی را دیدید، به معنی آن است که در عالم بیداری عادت‌های بدی دارید. همچنین ممکن است از آن بترسید که این عادت‌های بد باعث مشکلاتی برای سلامتی‌تان بشوند. این خواب در واقع هشداری است  به شما که از شر عادات بدتان خلاص شوید و سبک زندگی‌تان را تغییر بدهید.

تعبیر خواب موش: ۵۵ تعبیر دیدن موش در خواب از نظر تحلیلگران خواب

۸. خواب خزیدن کرم‌ها روی بدن

اگر خوابی مثل این ببینید، به معنی آن است که دوست دارید به موفقیت مالی دست پیدا کنید، اما این امر ساده نیست. ممکن است تمام مدت در تکاپو و تلاش باشید، اما خواسته‌ها و اهداف تان ممکن است بسیار بلند پروازانه باشند، بنابراین، ممکن است دور از دسترس‌تان به نظر برسند.

تعبیر دیگری نیز برای این خواب وجود دارد. اگر در خواب‌تان ببینید کرم ها روی بدن‌تان می‌خزند، این خواب به معنی آن استک ه در زندگی‌تان کسی هست که می‌خواهد از مهربانی شما استفاده ابزاری بکند. شما باید مراقب باشید و نباید به آدم‌های اطراف‌تان اعتماد چشم بسته کنید.

تعبیر خواب دزدی کردن: ۳۸ تعبیر دیدن دزد و دزدی در خواب

۹. خواب تکاندن و جدا کردن کرم‌ها از بدن‌تان

اگر خواب دیده‌اید در تلاش برای جدا کردن کرم‌ها از بدن‌تان هستید، به معنی آن است که برای شما معنویات از مادیات اهمیت بیشتری دارد. شما کسی هستید که به قدرتمند بودن از لحاظ مالی علاقه چندانی ندارد. چون برای شما بهتر آن است که آرامش معنوی داشته باشید و زندگی متعادلی را پیشه کنید. شما دریافته‌اید که پول خوشبختی نمی‌آورد.

۱۰. خواب کرم ابریشم

اگر خواب کرم ابریشم دیده‌اید، این خواب معنی مثبتی دارد. این خواب حاکی از آن است که شما در آینده‌ در کسب و کارتان موفقیت زیادی خواهید داشت. پول زیادی به دست خواهید آورد پس نگران نباشید.

در این مقاله‌ خواب‌هایی درباره‌ی کرم‌ها به شما معرفی شد که بسیار رایج هستند و هم معنی مثبت دارند و هم معنی منفی. اگر اعتماد به نفس‌تان را از دست داده‌اید و فکر می‌کنید به اندازه‌ی کافی ارزشمند نیستید، پس احتمال آنکه خواب کرم ببینید بیشتر است.

آدم ها معمولا وقتی به لحاظ عاطفی احساس آسیب دیدگی یا عدم امنیت می‌کنند خواب کرم می‌بینند.

اگر خواب کرم دیدید باید از خودتان بپرسید چه چیزی باعث این خواب شده است. باید سعی کنید مشکلات‌تان را حل کنید و طرز فکرتان را تغییر دهید. زمان آن رسیده که به خودتان باور داشته باشید و چیزهایی را در زندگی تان تغییر بدهید. امیدوار هستیم که این مقاله به شما کمک کرده باشد درک بهتری نسبت به خواب‌های مربوط به کرم‌ها کسب کنید.

۱۱. تعبیر خواب خوردن کرم

اگر در خواب ببینید کرم می‌خورید، دانسته یا نادانسته، چنین خوابی نشانه‌ی بسیار خوبی است. این خواب می‌تواند نماد موفقیت پروژه‌ها و امور جاری زندگی‌تان باشد. در مواردی این خواب  به همراهان و اطرافیان‌تان می‌گوید که چه اندازه محترم هستند.

تعبیر خواب آلت تناسلی مرد: ۳۲ تعبیر دیدن آلت تناسلی مرد در خواب

۱۲. تعبیر خواب داشتن کرم درون بدن

اگر خواب ببینید از بدن‌تان کرم خارج می‌شود، این خواب نشانه‌ی خوبی است، احتمالا به احساسات سرکوب شده‌ای اشاره دارد که بیان می‌شوند و به همین خاطر پرداختن به آن‌ها کار ساده‌تری خواهد شد.

۱۳. خواب ببینید درون پوست‌تان کرم وجود دارد

اگر خواب ببینید درون پوست‌تان کرم وجود دارد، چنین خوابی نشانه‌ی خوبی نیست. این خواب ممکن است به مخفی کردن اسرار و افکار منفی و بد اشاره داشته باشد. شاید احساس گناه و شرمندگی می‌کنید به خاطر کاری که در گذشته انجام داده‌اید. در بعضی موارد، این خواب حمایت از فریب یا خیانت به کسی دارد، یا شرکت کردن در فعالیت‌هایی که به کسی یا کسانی ضربه می‌زند و احساس گناه و شرمندگی به خاطر انجام این کارها.

۱۴. خواب ببینید درون چشم‌تان کرم وجود دارد

اگر خواب ببینید درون چشم‌تان کرم وجود دارد، چنین خوابی نشانه‌ی خوبی نیست. این خواب می‌تواند بازتابی از استرس و اضطراب روی هم انباشته شده است، همچنین بازتاب احساسات و عواطف سرکوب شده. این خواب از شما می‌خواهد از دست تمام احساسات و تنش‌های منفی خلاص شوید.

برای آنکه بتوانید در کنار کسانی باشید که الهام بخش هستند و بر شما تاثیر مثبت و خوب می‌گذارند باشید بهتر است از شر تمام این الگوهای فکری منفی خلاص شوید. به این روش مسیر را برای پیشرفت آینده‌تان هموار خواهید کرد.

تعبیر خواب عقرب: ۲۵ نشانه شناسی و تعبیر دیدن عقرب در خواب از نظر معبران

۱۵. خواب کرم در خانه

اگر در خواب ببینید کرم‌هایی روی زمین می‌خزند، این خواب معمولا نشانه‌ی خوبی نیست. با در نظرداشت این حقیقت، که کف اتاق نشانه‌ی ثبات در خانواده و محل کار است، کرم‌هایی که روی کف خانه می‌خزند نشان از مشاجرات و درگیری‌هایی در زندگی خانوادگی یا کاری‌تان دارند.

در بعضی موارد این خواب بعضی مسائل و مشکلات حل نشده با این آدم‌ها را آشکار می‌سازد.

۱۶. خواب ببینید کرم‌ها از شما تغذیه می‌کنند

اگر در خواب کرم‌هایی را ببینید که از بدن شما تغذیه می‌کنند، چنین خوابی نشانه ی خوبی نیست، و احتمالا به رابطه‌ای سمی و وابسته به دیگری اشاره دارد. در بعضی موارد این خواب بر کسانی در زندگی‌تان دلالت دارد که از شما بهره کشی می‌کنند و هم به لحاظ فیزیکی و هم روانی از شما سودجویی می‌کنند.

۱۷. خواب کرم‌هایی که از آدم‌های دیگر تغذیه می‌کنند

اگر در خواب ببینید تعدادی کرم از بدن کسی تغذیه می‌کنند یا به پوست او چسبیده‌اند، چنین خوابی می‌تواند نماد آن باشید که این آدم‌ یا آدم‌ها به دردسر می‌افتند. شاید خواب ببینید کسی از این شخص یا اشخاص سوء استفاده بدون آنکه بتوانند این کار را متوقف و از خودشان دفاع کنند.

تعبیر خواب گربه سیاه: ۲۸ تعبیر و نماد دیدن گربه در خواب از نظر معبران مشهور

۱۸. خواب کرم درون سیب یا سیب کرم زده

دیدن سیب کرم زده در خواب به نوعی پیش بینی کننده‌ی دروغ‌ها و سخنان کذبی است که به زودی با آن‌ها مواجه خواهید شد و ممکن است باعث راهنمایی غلط شما بشوند یا از مسیری که برای‌تان اهمیت دارد شما را منحرف کنند.

۱۹. خواب درخت کرم زده یا کرم درون درخت

دیدن درخت کرم زده در خواب که کرم‌ها و انگل‌هایی درون آن هستند نشانه‌ی بد شگون است و نشان از آن دارد که به زودی زیان‌هایی را تجربه خواهید کرد چه مادی یا احساسی، و غلبه بر آن‌ها برای‌تان بسیار دشوار خواهد بود.

۲۰. خواب کرم هایی که روی علف ها می‌خزند

اگر در خواب ببینید کرم‌هایی روی علف‌ها می‌خزند نشانه‌ای است که نباید سر سری گرفته شود. این خواب ممکن است پیش بینی باشد از این که به زودی با تعاملات خصمانه‌ای از سوی آدم‌هایی که هر روز با آن‌ها کار می‌کنید روبرو خواهید شد یا حتی از سوی افرادی از خانواده‌ی خودتان. در این مدت هوشیار بمانید و مراقب باشید تا بفهمید چه چیزی ممکن است این شخص را ناراحت و نسبت به شما پرخاشگر ساخته است، ناراحتی او ممکن است دلیل اصلی تمایل او به برخورد با شما باشد.

تعبیر خواب لباس سفید: ۶ معنی و تعبیر لباس سفید برای مردان در خواب

۲۱. خواب کرم خاکی

اگر زمانی خواب کرم‌هایی را دورن خاک دیدید، بدانید که این نشانه‌ای مطلوب است مبنی بر حاصل و عایدی خوب یا افزایش تعداد گله برای کشاورزان یا هرکسی که در مزرعه کار می‌کند. اگر تعداد کرم‌هایی که در این خواب می‌بینید زیاد باشد، ممکن است بر فراوانی بیشتر دلالت داشته باشد، مثلا در یک باغچه یا یک خرمن پر بار در طول فصل پیش رو.

۲۲. خواب کرم بزرگ یا تبدیل شدن کرم به مار

اینکه در خواب ببینید کرم‌ها به مار تبدیل می‌شوند و دوست‌تان را نیش می‌زنند و انگار دوباره همین اتفاق می‌خواهد بیفتد و به شما حمله کند و آسیب بزند، می‌تواند به معنی میل و غریضه‌تان برای خفه کردن آن فرد اشاره داشته باشد یا اجتناب کردن از یک موقعیت بخصوص. احتمال بسیار زیادی وجود دارد که کسی علیه‌تان نقشه می‌کشد تا به دوست‌تان آسیب بزند و از این طریق زهر خود را به شما بریزد. عاقلانه‌ترین کار آن است که هم مراقب جسم‌تان باشید و هم روح و قلب‌تان.

تعبیر خواب مدفوع: ۵۸ معنی و تعبیر دیدن مدفوع در خواب

۲۳. خواب کرم سفید در دست یا بدن

اگر خواب ببینید کرم‌های سفید رنگی روی بدن‌تان می‌خزند آشکار کننده‌ی تمایل درونی‌تان نسبت به موفقیت و پیروزی در حوزه یا زمینه‌ی کاری است که انتخاب کرده‌اید. متاسفانه، کرم‌ها از تقلا برای به دست آوردن اهداف و آرزوهای بلندپروازانه‌تان نیز حکایت دارند. ضعف جسمانی و ناتوانی تکاندن و جدا کردن کرم ها از بدن‌تان نماد روش‌های دنیوی و تمایل به تمرکز بر مالکیت‌های مادی است.

۲۴. نان و کرم و کره‌ی فاسد شده

رپورتاژ

این تصویر در خواب نسبتا بد شگون است و در بر گیرنده‌ی اخبار بد مربوط به شغل فعلی یا چشم‌اندازهای حرفه‌ای‌تان در آینده است. نان کرم دار نماد منفی مرتبط با کاری است که به طریقی سعی در پنهان کردن آن دارید.

پس چنین خوابی یک نوع هشدار است تا ببینید چه نوع آینده‌ای می‌خواهید و برای آنکه بعدها لازم نباشد به آن شدت کار کنید به فکر آن باشید.

۲۵. تعبیر خواب کشتن کرم با نمک

اینکه خواب ببینید کرمی را می‌کشید می‌تواند به معنی آن باشد که قرار است به خاطر آنکه کسی– بیشتر معشوق‌ –  سعی می‌کند با شما رابطه‌ای در سطح عمیق‌تر داشته باشد با دوره‌ای چالش برانگیز روبرو شوید. دیدن نمک در چنین خوابی حاکی از آن است که موقع پرداختن به پیش آمدن این فرد به سمت شما باید آرامش خود را حفظ و در عین حال قاطع عمل کنید. و در صورت لزوم، اگر وادارتان کرد از خواسته‌هایش پیروی کنید باید منطقی و معقولانه برخورد نمایید. شاید لازم باشد به فرد مذکور بگویید چه اندازه خواسته و درخواستش با آنچه شما می‌خواهید متفاوت است.

۲۶. خواب بیرون آمدن کرم و جواهرات از بدن

دیدن کرم‌هایی که همراه با جواهرات از منافذ مختلف بدن بیرون می‌آيند آشکار کننده‌ی احساسات سرکوب شده و مسائل مدفون شده است. شاید رازهایی را در سینه نگه داشته بودید یا از پرداختن به بعضی مسائل بخصوص امتناع کرده بودید، در نتیجه ذهن ناخوداگاه‌تان به دنبال تزکیه و روانپاک‌سازی شما است.

تعبیر خواب نزدیکی با محارم: ۱۳ تعبیر و نماد رابطه جنسی با محارم

۲۷. خواب کرم سیاه یا کرم‌هایی درون مدفوع

دیدن فضولات و مدفوع در خواب با به دست آوردن سود یا ثروت زیاد غیر منتظره همراه است. با وجود این، وقتی با تصویر کرم‌ها در خواب همراه می‌شود، به معنی آن است که احتمالا مانعی جلوی دستیابی شما به این هدف را می‌گیرد که خودتان ایجاد کرده‌اید. یا موانعی که از قبل وجود داشته‌اند بر شما خسارت‌هایی وارد می‌کنند و باعث می‌شوند با دست و پا زدن و تقلا زندگی را سر کنید و همیشه از هدف‌تان دور بمانید.

۲۸. تعبیر خواب یک سوسک و چند کرم درون نان

دیدن چنین تصویری در خواب به شدت بدشگون است و نشان دهنده‌ی آن است که باید در مسائلی که به کار یا حرفه‌تان مربوط می‌شود آماده‌ی دفاع باشید. سوسک قرمز بزرگ در نان نشان دهنده‌ی رسیدن به کمی پول است، هر چند احتمالا فقط مبلغ ناچیزی خواهد بود. بعد دیدن سوسک اگر دنبال آن راه بیفتید و بخواهید بگیریدش، احتمالا چنین خوابی حکایت از آن دارد که پول مذکور به آن راحتی که فکر می‌کردید به دست نمی‌آید. کرم‌های سفید در نان در پایان این خواب نیز به کسی اشاره می‌کند که سعی دارد با پنهان نگه داشتن شما از منظر دیگران خودش را بالا بکشد.

تعبیر خواب خرگوش: ۳۹ معنی و تعبیر دیدن خرگوش در خواب

۲۹. بیرون کشیدن کرم‌هایی از کف پا

خوابی که در آن از زیر پای‌تان کرم بیرون می‌کشید، و جای زخم‌ها و جراحت‌ها روی پای‌تان باقی می‌ماند، می‌تواند اینگونه تعبیر شود که اشتیاقی ناخوداگاه برای دستیابی به نوعی ثروت مادی یا مالی در شما وجود دارد. این احتمال وجود دارد که در حال حاضر برای دستیابی به این اهداف در حال تقلا و دست و پا زدن باشید چون زخم‌هایی که روی بدن‌تان می‌مانند به این موضوع اشاره دارند. این امر باعث استرس فراوان و غضب بسیار شما خواهد شد.

معانی و تعابیر مذهبی دیدن کرم در خواب و از نقطه نظرهای فرهنگی مختلف

در فرهنگ اعراب

۳۰. اینکه خواب ببینید مشغول خوردن کرم هستید

یعنی : موقتا مستاجرانی اختیار می‌کنید و از آن‌ها کمی پول به دست می‌آورید.

۳۱. خواب درآوردن کرم‌ها از مقعد یک نفر

چنین خوابی یعنی آن شخص از دست نگرانی و همین طور آدم‌های آزار دهنده خلاص خواهد شد.

۳۲. کشتن کرم در خواب

یعنی رها شدن از شر. دیدن کرم در غذا یعنی: دشمن داشتن.

در فرهنگ اروپایی‌ها

۳۳. از دید اروپایی‌ها دیدن کرم در خواب

همیشه معنی روشنی ندارد و گاهی می‌توان آن را نماد جنسی-اروتیک به حساب آورد.

۳۴. دیدن انگل یا کرم شکم در خواب

به معنی آن است که چشم انداز سلامت و سرزندگی شما ضعیف و تار است.

۳۵. اگر دختر جوانی خواب ببیند کرم روی او می‌خزد

یعنی دوست دارد برای یک ازدواج پول خرج کند.

۴ نکته عجیب درباره اینکه انسان ها خواب های رنگی یا سیاه و سفید می‌بینند؟

از منظر هندوها

۳۶. اگر در خواب ببینید شکم‌تان پر از کرم شده است

و در آنجا خورده اند و چاق شده‌اند، بیگانگان و غریبه‌های زیادی به خانه‌ی شما می‌آیند و آن قدر می‌مانند تا دیگر از دست‌شان به ستوه می‌آیید و کلافه می‌شوید.

۳۷. از نظر هندوها اگر زنی خواب کرم ببیند

به روسپیگری می‌افتد و ممکن است در این میان باردار هم بشود.

۳۸. اگر انسان فقیری خواب کرم ببیند

بسته به میزان کرم‌ها در خواب مقدار پولی که به دست می‌آورد متغیر خواهد بود.

۳۹. خواب چوب (مبلمان) که توسط کرم‌ها خورده شده است

از خشمی پنهان که نمی‌دانید از سوی کیست آسیب و صدمه خواهید دید و از آن رنج خواهید برد.

تعبیر خواب کرم از نظر روس‌ها

۴۰. دیدن کرم‌ها در خواب از نظر مردم روسیه

در فرهنگ تعبیر خواب آن‌ها نماد ارثیه‌ یا آشنایی تازه با مردی ثروتمند است.

تعبیر خواب کرم بر اساس کتاب‌های تعبیر خواب مختلف

۴۱. کسانی که خواب کرم می‌بینند

باید توجه داشته باشند که گاهی خواب کرم را می‌توان به عنوان یک هشدار در نظر گرفت هشداری مبنی بر این که: مراقب سلامتی‌تان باشید!

۴۲. بر اساس نظر یکی دیگر از تعبیر کنندگان خواب

دیدن کرم‌ها در خواب در درجه‌ی اول نشانه‌ی تجمع تجربه‌های بد و منفی و نبود تعادل بین چیزهای مطلوب و ضروری است. کرم‌ها در خواب می‌توانند نشانه‌ی اثرات منفی یا درگیری در محل کار یا خانواده باشند.

۴۳. از نظر کتاب تعبیر خواب فرانسوی

کرم‌های ابریشم در خواب به معنی آن هستند که دوستان‌تان در شرایط دشوار – وقتی به کمک نیاز دارید – به یاری‌تان خواهند آمد.

۴۴. کتاب تعبیر خواب چینی

کرم‌های خاکی نمایانگر سعادت و شادمانی مربوط به زندگی در یک روستا هستند.

۴۵. بر اساس کتاب تعبیر خواب آشوری

اگر کسی خواب خوردن کرم ببینید – به موفقیتی بزرگ و پیروزی غرور آفرینی که انتظارش را می‌کشد دست پیدا خواهد کرد.

۴۶. دیدن کرم‌های کوچک و ریز در خواب

دیدن کرم‌های کوچک و ریز در خواب به معنی آن است که افکار یا آدم‌هایی که ذهن شما را به خود مشغول می‌کنند بسیارند، کوچک و آزار دهنده هستند.

۴۷. تعبیر خواب دیدن کرم‌هایی در رختخواب و زیر تشک

بیشتر بچه‌ها چنین خوابی می‌بینند؛ اما در بزرگسالان دیدن چنین خوابی می‌تواند به بعد جنسی آن آدم‌ها مربوط باشد.

۴۸. تعبیر خواب دیدن کرم‌هایی در کمد و بین لباس‌ها

این خواب می‌تواند به خاطر نیاز مبرم به تغییر و احیاء وجهه و نقش اجتماعی‌تان در جامعه باشد.

۴۹. تعبیر خواب بیرون آمدن کرم از شیر آب

دیدن چنین خوابی یعنی بیرون آمدن کرم از درون شیر ظرفشویی، دستشویی، وان حمام و … نمایانگر غیرممکن بودن رها ساختن خودتان و تزکیه‌ی نفس است، منظور از رهاسازی، خلاص شدن از قید و بند عواطف و احساسات است.

۵۰. تعبیر خواب دیدن کرم‌های بسیار زیاد روی سر و داخل موهای‌تان

چنین خوابی نمایانگر چیزی است که می‌خواهید از دست آن خلاص شوید و برای انجام آن باید از قدرت فکر و توانایی‌های منطقی‌تان استفاده کنید؛ به عنوان مثال آن چیز می‌تواند اضطراب، یا شیدایی باشد.

تعبیر دیدن کرم در خواب بر اساس کتاب‌های تعبیر خواب مدرن

۵۱. دیدن کرم‌ها در خواب

یعنی شما منتظر دریافت محرک‌هایی از محیط اطراف‌تان هستید. به دلتان افتاده است، که قرار است خیلی زود اتفاقی در زندگی‌تان بیفتد.

۵۲. اگر بانوی جوانی خواب ببیند کرم‌ها روی بدنش بالا و پایین می‌روند

به معنی آن است که خواب بیننده به دنبال دستیابی به سعادت مادی است. اگر با دست کرم‌ها را از بدنش بتکاند و پایین بریزد یعنی از منظر و جنبه‌ی مادی در زندگی‌اش با یاس و درماندگی مواجه خواهد بود و بیشتر تلاش‌هایش بر دستیابی به ارزش‌های اخلاقی و معنوی تمرکز خواهد داشت.

۵۳. اگر در خواب ببینید یک ماهی کرم خورده شده و درون و روی آن پر از کرم است

به معنی آن است که باید بر تک تک جزییات تمرکز کنید و خودتان را برای باهوش بودن آماده کنید چون اگر دشمنان‌تان با هم متحد شوند زندگی را برای‌تان جهنم می‌کنند.

۵۴. بر اساس باور ایتالیایی‌ها

در بعضی موارد دیدن کرم‌ها در خواب می‌تواند آشکار کننده وضعیت ذهن شما باشد که کسی یا چیزی آن را شدیدا به خود مشغول کرده و تمام توانش را گرفته است. این احساس را بیشتر زن‌ها تجربه می‌کنند، چون آن‌ها کسانی هستند که از احساسات و تغییر عواطف رنج زیادی می‌برند.

نوشته‌های مرتبط